Hoofdcategorieën
Topicacties

[ziggo] @Home, Casema en Multikabel bundelen krachten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 1999

quote:
Dulse schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:43:
[...]
Volgens deze actievoorwaarden krijg je hem volgens mij wel als je een Alles-in-1-pakket neemt.
Als je als bestaande @home abonnee overstapt naar het alles-in-1 pakket krijg je de decoder er weer gratis bij, alsmede een nieuwe smartcard.

Ik heb dit natuurlijk allemaal al, maar je krijgt gewoon nieuwe..

Ik heb straks 2 decoders en 2 smartcards.
1 smartcard welke digitaal basis heeft + Sport1 + Sport keuzepakket,
en 1 smartcard met digitaal basis + 5 verrassingszenders welke elke dag wisselen.

Hoyden wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:24 (15%)

Reg. datum: 01 december 2001

quote:
Cubic X schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:21:
[...]

Het is wellicht mierenneuken of het ontgaat mij gewoon. Maar waarom moet bestelling 2x en klantenservice 2x respectievelijk met hoofdletter B en K geschreven worden? Het staat nogal slordig vind ik dan :P
;)
Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:09:
Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/

Nieuw: Ziggo Alles-in-1 Pakket

Ziggo is vanaf 16 mei het nieuwe Casema + Multikabel + @Home
Om dit te vieren hebben wij deze maand spectaculaire acties voor iedereen!
Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

Iedereen die tussen 16 en 31 mei overstapt op het Ziggo Alles-in-1 Pakket
maakt automatisch kans op één van de drie gratis Nintendo Wii's!
Let op : Deze actie is alleen geldig op www.3-in-1.nl

Uitslag 01-juni-2008 op de Bestel en Win pagina
LOL
Helaas zijn er geen diensten mogelijk in uw regio
Heb Casema Multi //// Breda

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

Reg. datum: 06 juni 2001

Als ik het bestel formulier invul voor Alles-in-1 Plus, krijg ik bij het controleren een heel vreemde postcode te zijn. Ipv 2727xx vertelt het controle formuler 27272727

Canon 40D

quote:
[b][message=30078861,noline]..............
Ik heb straks 2 decoders en 2 smartcards.
1 smartcard welke digitaal basis heeft + Sport1 + Sport keuzepakket,
en 1 smartcard met digitaal basis + 5 verrassingszenders welke elke dag wisselen.
Zou nu wel fijn zijn als je op je 2e card (werkkamer) alle zenders krijgt die je ook op kaart 1 hebt. Daar heb je #$%^& toch voor betaald? Je gaat toch niet steeds die kaartjes omwisselen. Dta is nog slecht ook, want dat word afgeraden in de gebruiksaanwijzing.

Wanneer vind ik nou eens de liefde van mijn leven ?

quote:
gas0line schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Zou nu wel fijn zijn als je op je 2e card (werkkamer) alle zenders krijgt die je ook op kaart 1 hebt. Daar heb je #$%^& toch voor betaald? Je gaat toch niet steeds die kaartjes omwisselen. Dta is nog slecht ook, want dat word afgeraden in de gebruiksaanwijzing.
Het 2e kaartje is niet gelijk.
Als je dezelfe abbo's daarop wilt hebben zul je daarvoor extra moeten betalen..

Zo werd mij verteld door de Ziggo medewerker.
Drum my Bass || Love my Lain
Reg. datum: 28 november 2000

Hej,

Ik zie op de ziggo site dat ze alleen maar tot 12mbit bieden? Wat gebeurt er nu met mijn 20mbit casema lijn?

Ow nee laat maar... het abbo staat niet op de frontpage maar verstopt bij "tarieven" als Z3i

Fallen Angel wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:40 (29%)

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Wat ik onhandig vind is dat ik niet meer in "Mijn Casema" kan.

Leuk dat ze tijdje geleden besloten hebebn om rekeningen niet meer op te sturen, maar kan ze nu dus ook niet inzien 8)7

Alles redirect naar ziggo.nl (behalve de webmail die ik niet gebruik).

Reg. datum: 05 juni 2003

Het enige wat ik nu heb gemerkt is dat ik niet meer op mijn eigen website kan... zouden die gewoon gewist zijn?

Verder denk ik dat ik maar eens telefonie erbij neem. Net heb ik even zitten rekenen en als ik telefonie erbij neem (dus een 3 in 1 pakket) dan ga ik er wat kosten betreft bijna niets op achteruit, mijn internet verbinding wordt 2 maal zo snel en ik heb telefonie waarmee mijn vrouw dus eindelijk gratis kan gaan bellen. Dit laatste zal mij een hoop poen besparen ;)

Casema is Ziggo geworden, dus ik neem aan dat oud-Casema klanten nu dus gratis te bereiken zijn via telefoon.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Who...me?
Reg. datum: 23 september 2007

Bizar eigenlijk dat ik, tot ik dit topic tegen kwam, nog helemaal niks gehoord had over de naamswijziging en fusie. Sterker nog, de afgelopen weken vond ik Casema zelfs vrij actief adverteren met gratis decoders en PVR's als je nieuwer/beter/sneller/duurder bij ze afnam. Zal vanavond toch eens kijken of de brief/folder in de brievenbus is blijven hangen.

Had het wel netjes gevonden als hier vooraf wat meer ruchtbaarheid aan gegegeven was, maar het schijnt voor grote bedrijven niet interessant te zijn om duidelijk te communiceren. KPN doet het niet bij landelijke sotringen, dus waarom zou de grootste kabelaar dan wel een fusie van te voren aan zijn klanten kenbaar maken 8)7

Gigabyte EP35-DS3P | C2D E8200 | 2x OCZ 2GB PC6400 | Sapphire HD3850 ultimate | Samsung 226BW
Canon 40D | EF-S 10-22 USM | EF-S 17-85 IS USM | EF 50mm f/1.8II | EF 70-200 f/4L IS USM | 430EXII

Canon 40D

quote:
Hoyden schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:
[...]

Het 2e kaartje is niet gelijk.
Als je dezelfe abbo's daarop wilt hebben zul je daarvoor extra moeten betalen..

Zo werd mij verteld door de Ziggo medewerker.
Is toch niet eerlijk. Als ik voor sport betaald heb kijk ik dat toch maar op 1 TV tegelijkertijd. Ik heb begrepen dat dit wel komt maar dan gaan ze per card een bedrag van 5, 10 of 15 euro vragen per jaar. Hoe kan je geld binnenharken, les 1 !!!! :(

Dus ter verduidelijking, binnenkort ga je voor AL je cards een premie betalen. De 1e is 15, 2e 10, en 3e en verder 5, per jaar. Heb je een combipakket betaal je die eerste niet.

gas0line wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:54 (14%)
Reden: aanvullende info

Wanneer vind ik nou eens de liefde van mijn leven ?

Reg. datum: 22 juli 2006

Op dit moment hebben we tv, midi, telefonie, en onbeperkt bellen van casema voor 55.80...
overstap naar een alles-in-1 pakket ziet er erg aantrekkelijk uit...
Twijfel nog tussen basis en Plus...
basis heeft mindere snelheid, maar voldoet overal aan verder... onbeperkt bellen niet meer nodig. dat haalden we er al zelden uit, en aangezien bellen naar ziggo-klanten nu ook gratis is, zeker niet meer... denk dat 1/3 - 1/2 van onze gesprekken naar casema nummers ging.
verschil verder is lagere internetsnelheid met basis en flink extra snelheid met plus. die extra tv kanalen interesseert me niet zoveel...
ik denk nog even na.. scheelt toch een tientje per maand, maar altijd nog goedkoper dan de 55.80 die we nu betalen.. en je kan toch altijd wijzigen zonder vast contract, dus waarom niet voor plus gaan :P

quote:
gas0line schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Is toch niet eerlijk. Als ik voor sport betaald heb kijk ik dat toch maar op 1 TV tegelijkertijd. Ik heb begrepen dat dit wel komt maar dan gaan ze per card een bedrag van 5, 10 of 15 euro vragen per jaar. Hoe kan je geld binnenharken, les 1 !!!! :(

Dus ter verduidelijking, binnenkort ga je voor AL je cards een premie betalen. De 1e is 15, 2e 10, en 3e en verder 5, per jaar. Heb je een combipakket betaal je die eerste niet.
Die nieuwe smartcard kan me weinig boeien eigenlijk.
Het enige wat daar extra op zit zijn de 5 willekeurige, per dag verschillende vrij keuze kanalen.

Me huidige smartcard bevat ook Sport1 en Keuze Sport.

Ik kan toch altijd zeggen dat ik 1 van de 2 smartcards niet meer gebruik ?
Dan ga ik daar tenminste geen premie voor betalen.
House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

waarom werkt het online opzeggen weer niet :/

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

be-(n) geni(t)aal
Reg. datum: 30 april 2003

Jongens jongens, wat een tobbers weer!

Net even gebeld met Ziggo, want de website, daar klopt geen ruk van! (het bestel gedeelte)

Dus ik door dat oneindige belmenu heen van ziggo, na een kwartier had ik eindelijk iemand aan de lijn. "Ik wil graag het alles-in1 Extra pakket bestellen".

"Dat kan mijnheer". "Postcode en nummer graag".

Dus ik gegeven, en toen ging ik verder

"Owja en ik wil graag gebruik maken van de 99,- korting op een HD decoder"

"Ow, ja, dat kan helaas nog niet"

Staat toch op de site of niet? Nee maar dat kan in uw regio pas vanaf Juni.....wat een onzin weer.

Rob de bouwer.

Die HD decorder kun je toch beter los aanschaffen ?

Die zijn wel goedkoper te krijgen dan 299 - 99 = 199 euro..

Hoyden wijzigde dit bericht 16-05-2008 17:11 (3%)

Reg. datum: 01 december 2001

Ik heb net gebeld met 0900 1884 en mij werd verteld dat mijn casema abonnement gewoon doorloopt tegen dezelfde kosten als die ik nu betaal.

Casema 4MB

TV ¤ 15,90
Internet+telefonie ¤ 34,90
¤ 50,80 per maand

Deze kosten blijf ik betalen en er wordt niets overgezet. Geen Z1 of wat dan ook. Pas wanneer mijn huidige jaarcontract is afgelopen heb ik ook pas de mogelijkheid om over te stappen naar een 3 in 1 abonnement.

Maar goed, aan de telefoon klonk hij niet zeker van zijn zaak ...
Reg. datum: 05 juni 2003

quote:
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:09:
Je kan als bestaande casema, @home of multikabel abonnee ook overstappen op het alles 3 in 1 pakket.

http://www.3-in-1.nl/ziggo/

Nieuw: Ziggo Alles-in-1 Pakket

Ziggo is vanaf 16 mei het nieuwe Casema + Multikabel + @Home
Om dit te vieren hebben wij deze maand spectaculaire acties voor iedereen!
Iedereen kan overstappen, dus ook bestaande Casema, Multikabel en @Home abonnee's.

Ziggo introductie actie

Iedereen die tussen 16 en 31 mei overstapt op het Ziggo Alles-in-1 Pakket
maakt automatisch kans op één van de drie gratis Nintendo Wii's!
Let op : Deze actie is alleen geldig op www.3-in-1.nl

Uitslag 01-juni-2008 op de Bestel en Win pagina
quote:
XennOX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:00:
ik heb gebeld/besteld en bespaar mezelf nu 31 euro per maand

ik heb nu casema mega
bellen + onbeperkt bellen abbo.
rtv standaard
digitale tv + plus pakket.

a 116 euro per maand.

nu heb ik alles-in-1 extra + onbeperkt bellen en + de extra digitale kanalen voor 85 euro.
precies het zelfde dus en krijg weer en gratis decoder erbij.

download gaat naar 16 mbit inplaats van 20. niet echt schrikbarend maar upload gaat van 2 naar 3 mbit. dat is voor mij een plusser. _/-\o_
Lijkt me dat het gewoon kan...

Peppio wijzigde dit bericht 16-05-2008 17:47 (26%)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Gaat lekker dat bestellen, bij stap 2 redirect naar iets en een error.
HTTP Status 404 - /Ziggo/htdocs/bestelformulierinternet/Diensten.jsp

En op http://www.3-in-1.nl/ziggo kan ik niet invullen bij het bestelformulier, dat ik nu al bij Ziggo/Casema zit, ivm behoud telefoonnummer ("Ik wil mijn huidige telefoonnummer behouden:").

En in de bevestigpagina als ik doorga, de postcode dubbel, maar de letterts vergeten: 12341234. Echt amateuristische boel.

mocean wijzigde dit bericht 16-05-2008 17:56 (15%)

Reg. datum: 05 juni 2002

Ik snap er niks van, ik heb niet eens zo'n flyer gehad, alleen een brief met de melding dat ik deze maand dubbel moest gaan betalen, hoorde van andere mensen dat ze een brief van ziggo hadden gekregen....

Ik ging vandaag dus kijken op home.nl maar werd meteen geredirect naar ziggo.nl waar geen enkele info is te vinden.

Ik kan niet bij mijn facturen, niet bij mijn webspace... Blijf ik dezelfde producten houden? Moet ik overstappen op iets? Ga ik meer of minder betalen?

Dit is een gevalletje extreem slechte communicatie.

DG965OT | C2D E6600 | 2GB TWIN2X2048-5400C4 | G325 Zilver | ZM360B-APS | 2x 7200.10 320 GB | SH-W163A

Die website hadden ze van te voren inderdaad wel even kunnen testen.

De zooi is nog niet klaar maar de klanten willen wel direct alles kunnen doen..
Dat is vragen om problemen.
Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
sds schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:39:
Ik snap er niks van, ik heb niet eens zo'n flyer gehad, alleen een brief met de melding dat ik deze maand dubbel moest gaan betalen, hoorde van andere mensen dat ze een brief van ziggo hadden gekregen....

Ik ging vandaag dus kijken op home.nl maar werd meteen geredirect naar ziggo.nl waar geen enkele info is te vinden.

Ik kan niet bij mijn facturen, niet bij mijn webspace... Blijf ik dezelfde producten houden? Moet ik overstappen op iets? Ga ik meer of minder betalen?

Dit is een gevalletje extreem slechte communicatie.
Het is mij wel gelukt om mijn facturen van @home online te bekijken via de klantenservice op de site van ziggo. Die geeft dan een link naar @Home factuur online

moeh?

Tja, de casema website bestaat volgens mij niet meer, dus daar lukt het niet. Het is mij in ieder geval gelukt om over te stappen via 0900-1884. Ik kon meteen overstappen naar het Alles-in-1 Extra pakket en het zou per direct om gezet zijn.

De internet snelheid zou vanaf morgen goed moeten staan (16.000!) maar over de decoder, of ik die ook nog kreeg, konden ze nu nog geen uitsluitsel geven. Ben benieuwd!

Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei

Acties: [view]

Door: Janoz
Moderator PRG/SEA/DTE
!litemod
Reg. datum: 19 oktober 2000

Ik heb zojuist even gebeld. Voor mij kon het uit om over te stappen. Nu betaal ik voor tv totaal + internet regelmatig + gratis bellen in weekend en avond E66,75. Ik neem nu alles in 1 plus. Hierbij koop ik ook 's avonds en in het weekend gratis bellen en de 5 paketten waardoor dit bedrag op E65,90 uitkomt. 85ct goedkoper dus.

Naast de whopping korting van 85ct/m krijg ik een nieuwe gratis decoder + kaart (die ik binnen een jaar af moet melden of E10/j voor betaal) en wordt mijn download verdubbeld. De nieuwe decoder komt mooi uit aangezien mijn huidige een beetje problemen begint te krijgen met het geluid.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Reg. datum: 19 augustus 2000

krijg je trouwens ook nog steeds die combinatie kortingen?

Ik kom van @home af.Heb daar de 12 mbit abbo. En dan kreen je die 9.95 van basis bellen gratis.Dat wou ik graag weten.

En nog een vraag he over die alles-in-1 pakket. die prijzen zijn die inclusief die 15 euro wat je al betaald voor een tv abbo. Of is dat er nog los van.

jaaoie17 wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:27 (29%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: