Reg. datum: 12 mei 2007
Iemand trouwens een advies voor een goeie muurbeugel? Geen idee of er veel verschil tussen zit en of alle gaten passen enzo.
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]bladiebladiebla
Thx, ga ik nog even halen. Je weet maar nooit wanneer het handig isquote:supercop7373 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:11:
Wat betreft de HDMI kabel, zie zojuist iets staan bij de Lidl.
http://www.lidl.nl/nl/hom...0.p.HDMI-verbindingskabel
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
http://www.vogels.com/pages/consumer/home.aspx zotte elektrische beugelsquote:hellboy1970 schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:49:
Vandaag de bestelde 46PZ85 bij de mm even afbesteld en via internet besteld. Bij MM was ie ¤ 2280, dus nu even snel ¤ 400 bespaard... Even verderzoeken heeft dus veel zin! En nu wordt íe dus sowiezo thuisbezorgd, hoef ik me ook niet meer druk te maken over het vervoeren van dat ding.
Iemand trouwens een advies voor een goeie muurbeugel? Geen idee of er veel verschil tussen zit en of alle gaten passen enzo.
info@huureenprojector.com

Van wat ik ervan begrijp schroef je die twee staanders op de tv vast en hang je dan het geheel aan het vierkante frame opquote:theRedDevilNL schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:58:
Vraag me alleen af hoe hij daarin vast komt. Nu zitten er immers van die beugels in het voetstuk, die dan weer in de TV steken. Dit is een mooie stevige constructie. Vraag me af hoe ze dat bij zo'n rek van plan zijn..
Check even of je geen problemen krijgt met HDMI-kabels als de TV kort bij de muur zit, voor zover dat kan, gezien de warmte. Mocht dat een probleem zijn, er bestaan HDMI-verloopjes met een "knik". Die hebben ze me bij Smits in Arnhem laten zien, mede omdat ik aangaf een probleem te krijgen met de HDMI-kabels bij het ophangen van een Panasonic G11.quote:hellboy1970 schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:18:
ja, alright, maar ik hoef niets te kantelen ofzo, gewoon lekker plat tegen de muur. Waar het me vooral om gaat; passen alle systemen of kan het voorkomen dat er ingangen afgedekt worden of kabels in de knel komen?
Ik zag deze staan:
[afbeelding]
ziet er wel degelijk uit en komt op ¤ 69
SixCore wijzigde dit bericht 28-04-2008 21:09 (12%)
Pixelgarantie? Op een plasma?quote:appie39 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 02:12:
Ik volg al een tijdje diverse threads over de Panasonic plasma's, maar waar ik zeer weinig tot niets over lees is de pixelgarantie.
Kan iemand me daar iets over vertellen?
Weet dat je van Panasonic 2 jaar on-site garantie krijgt ( voor NL modellen ) , maar hoe zit het precies met de pixel garantie?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Rob de bouwer.
Ja, de fosforcellen worden aangestuurd en als die niet reageren is die cel kapot. Je kan dus in feite spreken van dode cellen / pixels. Je ziet het van op 3m toch niet als er 1 pixel kapot is. En als er een hele boel kapot zijn dan merk je het wel en wordt het ook wel omgeruild.quote:
B + BSC + MSc automotive engineering. Engineering and develop the impossible!
Simpel te verklaren: Hij probeert je op te lichtenquote:E-rikootje schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:32:
voor welke markt zijn die prijslijsten? nederland? of belgie? of benelux?
speciaalzaken in het Gentse verkopen dit maar ergens in juni
maar http://www.ast-nv.com/ in gent verkoopt dze al, maar voor....2800 euro!!![]()
![]()
(hij had zijn prijslijst doorgemaild)
en op nederlandse websites vind ik hem voor 1800 euro, een verschil van maar liefst 1000 euro voor hetzelfde model...
http://www.plasmavisie.nl/plasma/21/panasonic.html
hoe is dit te verklaren die belgische meerprijs tov van die nederlandse....?
importkosten zijn van nederland naar belgie zijn bijlange niet 1000 euro toch?
12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP
Toch denk ik dat merk en type er hier wel degelijk toe doet, want er is wel verschil tussen verschillende merken/types en hun gevoeligheid voor retention/burn-in. Ik game al een dikke week op mijn PZ85 (overigens wel alles <50%) en zie helemaal niks van image retention/burn-in. Niet eens een break-in DVD gebruikt. Doe natuurlijk wel een beetje sensible ermee, dus niet >4 uur zelfde game / tv zender ...quote:PPC4Ever schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:45:
Doe je zelf een plezier, gebruik de waardes < 50% voor min. 200 uur en sluit er gedurende die tijd GEEN spelconsole erop aan.
Mijn plasma, merk doet er niet toe, heb ik in 5 weken nu 300 uur "netjes" ingespeeld, s'avonds 6 uur full screen beeld zonder logo, s'nachts nog eens 2..4 uur de break-in dvd. Helaas dom geweest in/na de eerste week Forza2 erop te spelen gedurende een nacht... De online-lobby is helaas, bij een donkere kamer, bij het white-wash scherm na enig goed kijken vaag te zien (horizontale balken), niet meer weg te krijgen. Bij normaal beeld dus (nog) niet te zien, maar toch...
Verder heb ik persoonlijk twijfels aan het spelen van spellen ueberhaupt op een plasma waar tamelijk contrastrijke scherpe radars/of dials constant op een plek aanwezig zijn...
mja probleem is dat het echt wel de officiele prijslijst blijkt van panasonic belgie...quote:kkendall schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:01:
[...]
Simpel te verklaren: Hij probeert je op te lichten
info@huureenprojector.com
bl4444444444t
bl4444444444t
supercop7373 wijzigde dit bericht 30-04-2008 00:25 (50%)
Da's wat overdreven. Zo heet wordt die soep niet gegeten op nieuwe Panasonic plasma's. Ik zou wel contrast en brightness lager zetten en proberen om zoveel mogelijk fullscreen te kijken, maar je krijgt echt geen inbrandproblemen als je ondertussen games op normale settings speelt. Ik heb ook zelf op de PS3 gegamed en er zijn bij mij echt geen logo's in mijn scherm gebrand.quote:supercop7373 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:24:
Kan iemand mij vertellen (lees leek) wat doet die Breakin DVD nu precies doet?
Ik moet er toch niet aandenken dat ik ongeveer 5 a 6 weken niet kan gamen op mijn PS3 als ik een nieuwe plasma heb.
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos