Heb er nu een van 56, weet je dat ook weerquote:
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Heb er nu een van 56, weet je dat ook weerquote:Casper84 schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:07:
Maar Reggie, goed te weten wat voor designer jij hebt volgend seizoen.
and I was like...whatever!
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Imitation is the sincerest form of flattery
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Wow...you must be some kind of sorcerer...
Requiem19 wijzigde dit bericht 05-05-2008 16:15 (19%)
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Je zou van die andere twee het bod nog kunnen aanpassen, naar iets ongelooflijks laags zodat ze afhaken. Risico is dan natuurlijk wel dat je weer op nul staat in de onderhandelingen en dus drivers ook voor je neus weggekaapt kunnen worden.quote:Sleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 10:51:
Even een vraagje over de (Drivers) Market.
Ik had een bod gedaan op 3 drivers, één van die drie heeft het bod afgewezen, met de andere twee ben ik nu in onderhandeling. Echter, ik wil die ene driver opnieuw een bod doen, maar heeft dat nut ?
Ik bedoel, Ik kan hem boven aan mijn 'priority' lijst zetten, maar aangezien die andere twee nu 1 stap verder in het proces zijn ... heeft dat nog nut, of ga ik bij de volgende run gewoon een van die andere twee drivers signen dan ?
(Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel).
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wilquote:Sempy schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:22:
Je zou van die andere twee het bod nog kunnen aanpassen, naar iets ongelooflijks laags zodat ze afhaken. Risico is dan natuurlijk wel dat je weer op nul staat in de onderhandelingen en dus drivers ook voor je neus weggekaapt kunnen worden.
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
Soms vinden ze het ook niet leuk als je met andere drivers in onderhandeling bent. Dan haken ze ook af. Misschien was dat het? Dat zou je dan moeten zien in het persoonlijke bericht van die driver.quote:Sleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wil
Goed, dan ben ik tevreden met nummer twee op mijn lijst, hoewel ik het wel idioot vind dat nummer 1 afhaakt als ik selchts marginaal onder zijn vraagprijs zit en er geen concurrentie was op de markt.
Windows Preinstallation | GoT-Papa clublid | F1Time: Jos van Rijn - C3G3
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ikquote:Sleepie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:25:
[...]
Precies en dat ik geloof ik niet echt wat ik wil
Goed, dan ben ik tevreden met nummer twee op mijn lijst, hoewel ik het wel idioot vind dat nummer 1 afhaakt als ik selchts marginaal onder zijn vraagprijs zit en er geen concurrentie was op de markt.
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
Ook een redelijk aantal wat hun nr.3 hebben gekregen, waaronder ik dus...quote:Requiem19 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Onder de vraagprijs haken ze sowieso af. Al is het maar 1 $/euro/f1time pecunia. Afgezien daarvan is er een bug waardoor veel managers de #2 op de lijst hebben gekregen ipv hun eerste keuze. Waaronder ik.
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:34 (5%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
Was al blij dat de market werkte, dat ik uberhaupt een driver voor volgend seizoen hadquote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:34:
[...]
Ook een redelijk aantal wat hun nr.3 hebben gekregen, waaronder ik dus...
Wil ik eigenlijk wel graag m'n nr 1, aangezien die nog wat goedkoper was (was niemand anders die op hem geboden had, dus 100% zekerheidje)... maar zal er wel weer niet inzitten met Tadas...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona