Wel tevreden over de kwalificatie iig, nu maar hopen dat ik een keer een race zonder problemen kan rijden
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Zeg, René, ik wist niet dat jij een vrouw wasquote:By: David Fraser
To: Everyone
Date: 2008-05-02 06:10:26
In case you haven't realised Adam in C3G9 we have the same poll before every race.
It's now a tradition
Rene did them all last season and before that but seeing how she has promoted, Jos has taken over the task.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
www.elskamp.org * Vidi, Vici, Veni * F1time.com - PB Elskamp C3G11
LOL, heb het net ff gelezen, fijn volk zeg....quote:roeloffie schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:01:
Wat een stilte hier...., probeer eens het forum van C3G9, das heel wat anders......
Afgelopen seizoen was het nog gezellig, maar iets is veranderd............![]()
Ik geloof dat ik maar met dat forum kap, kolere
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Volgensmij is Adam toch wel de ergstequote:andrestouwe schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:05:
[...]
LOL, heb het net ff gelezen, fijn volk zeg....
fijne vent die Catalin.... en Neil doet de boel ook geen goed![]()
Als je dan toch op dat forum kapt, heb je ook meer tijd om hier te posten
Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik ook nietquote:
Thanx, vooral Daniel gaat als een treinquote:Bluepanther schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:39:
Weer tijdje niet gweest, kan zelfs met moeite nog me Qen voor de races, domweg geen tijd er voor. Gister toch me eerste puntje binnengehaald na 10-15minuten alles ff in te stellen, dat mag vaker gebeuren
Zo te zien zijn er nog wel wat meer puntjes nodig als ik me veilig wil stellen, toch jammer dat ik er niet voor kan zittenDRP's komen hierdoor ook nog niet hoger uit dan 94.
respect voor de daniel en rene, jullie doen het erg netjes.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-05-2008 10:45 (4%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Ik voel een bord in de tuin aankomen, iets in de trent van "te huur"...quote:roeloffie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:55:
@ André:
Hou eens op met posten van "confedential information"...
Gaquote:andrestouwe schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 18:08:
[...]
Ik voel een bord in de tuin aankomen, iets in de trent van "te huur"...
roeloffie wijzigde dit bericht 03-05-2008 18:23 (28%)
Grrrrrene wijzigde dit bericht 05-05-2008 08:30 (7%)
X360 Gamercard
www.muziekjunkie.nl - Voor je dagelijkse shot muziek
Sempy wijzigde dit bericht 05-05-2008 08:16 (47%)
Secondary skills gefixed?? Waarom ben ik nu dan zo'n 10 secondary skillpunten kwijt?? En voorheen was er voor mij niks aan de hand... zucht...quote:Grrrrrene schreef op maandag 05 mei 2008 @ 07:38:
Die Tadas is ook zo'n eigenwijs figuur he? Hij heeft nu "overnight" de secundaire skills van alle drivers gefixed, wat betekent dat in mijn groep 11 rijders genaaid zijn, omdat ze de P al hebben gehad met de oude skills en hun DQP zeer waarschijnlijk niet meer is wat het voorheen was. Zelfs een melding is nog teveel moeite, blijkbaar, in Info Center blijft het stil
Ik heb gewacht met P/WU/Q tot het laatste moment, daar ben ik nu HEEL blij mee, maar de komende race kan wel eens een heel verrassende uitslag hebben.
F1Time - Ronnie de Lang (C3G12) | Hattrick - TDL (IX.535)
Klopt, voor je DQP maakt het idd niet uit, dat had ik me ff niet bedacht, maar de skills doen natuurlijk wel wat en fixen halverwege tussen twee races is gewoon lomp en ondoordacht.quote:Sempy schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:12:
Volgens mij maakt het ook niet uit voor drp(primaire skills zijn bij mij gelijk gebleven). Enige nadeel kan zijn als je door deze bug veel pole skill had verloren en nu al Q hebt gedaan.
Ik ken hetquote:Zelf verwacht ik trouwens de eerste slechte race van het seizoen. Doordat ik bijna elke race gebruik maak van drp-gegevens van voorgaande jaren, raak je de handigheid in drp zoeken toch een beetje kwijt als je een keertje op een circuit komt waar je vanaf nul moet beginnen (met moeite 90% na practice).
Dat is ook de belangrijkste reden waarom ik toch maar het contract met m'n driver heb verlengd. Gaat me volgend seizoen dus 3,1 mln kosten. Uiteraard speelde de vrij goede secundaire skills ook mee, blij dat blocking weer op 100 staat (Trulli-train!quote:Grrrrrene schreef op maandag 05 mei 2008 @ 08:32:
Ik ken hetOp de nieuwe circuits begin dit seizoen kon ik ook maar moeilijk aan een DQP komen, een keer net boven de 90% en de 2e keer geloof ik 93% ofzo. Je raakt aardig verwend met DQP-data.
Wow...you must be some kind of sorcerer...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos