Gathering of Tweakers

Quicksearch
ok jammer dat ik dat op me werk niet kan doen :( iets met javascript enz.

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
_avalanche_ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 09:59:
ok ok, dus stel ik heb nu 3 races op engine getest, dan heeft ie wel alle testresultaten opgeslagen. En bij elkaar opgeteld.

Maar stel nu dat ik bijvoorbeeld 2x mijn engine heb getest, 1x aerodynamics en 1x gearbox. Dan is dat niet slim, want je kan maar 2x upgraden, en kan je dus beter ook maar altijd op 2 dezelfde onderdelen testen? Of kan je per onderdeel maar 2x per jaar upgraden?
GB & engine kan je twee keer per seizoen upgraden (in c2 heb je zelfs works engines die je 4x kan upgraden). Deze upgrades zijn tot het einde van het seizoen, volgend seizoen begin je dus op nul, ook al zou je dezelfde engine supplier nemen.

Aerodynamics testen zorgt ervoor dat je front wing, rear wing en aerodynamics verbeteren zonder dat je daar je designer voor aan het werk hoeft te zetten. Hier hoef je geen upgrade te doen, maar worden de verbeteringen automatisch doorgevoerd als je een van deze onderdelen in jouw fabriek laat bouwen.

Geen pole voor mij deze keer :'( Wel een solide P gehad, was na 4 rondjes eigenlijk al klaar. DRP was toen 98, maar ik zag toen nog 97 staan, dus ben verder gegaan. Later met die config 2x 99% voorbij zien komen dus ik hou het daar maar bij :)

In de WU kon ik wel duidelijk het verschil merken dat Tadas bedoelde met;
"- Engine and gearbox influence changed a bit for most tracks to reflect reality."
Tering jantje, wat slurpt mijn motor veel liters naar binnen in zo'n rondje Monza! :D Echt ver, ver, ver boven wat ik 2 seizoenen geleden had met 1 gradatie lagere consumptie.

Goed, in de Q dus wat extra liter bij moeten voegen tov de Toyota's, wat denk ik mijn tijden wel een beetje verklaard (buiten dat ze allemaal een grote fout van 'had to pass' 'car spun' enzo hadden). 5e plek, maar met easy overtaking en high speeds moet dat geen al te groot probleem worden, denk ik :P Podium zal er toch op zijn minst in moeten zitten :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Voor mij een 12e startplek, kijken wat dit gaat opleveren

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:48:
Die van mij staan er gewoon hoor, weet je het zeker...
Mijn offers zijn weg, dat is waarschijnlijk gewoon omdat mn aanbod te slecht is geweest, dat is nog niet zo vreemd.
Alleen zie ik dus geen logs van de Drivers Market :(

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

quote:
Sleepie schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:27:
[...]

Mijn offers zijn weg, dat is waarschijnlijk gewoon omdat mn aanbod te slecht is geweest, dat is nog niet zo vreemd.
Alleen zie ik dus geen logs van de Drivers Market :(
Geen mailtje gehad van de drivers? Ik kreeg een net mailtje in m'n Inbox dat ze m'n aanbieding niet konden waarderen en dat ze er niet op in gingen.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:35:
Geen mailtje gehad van de drivers? Ik kreeg een net mailtje in m'n Inbox dat ze m'n aanbieding niet konden waarderen en dat ze er niet op in gingen.
Inderdaad een mailtje gehad, als je dat niet had gepost hier, had ik het waarschijnlijk nooit gezien :)

De race van straks belooft een spannende te worden in C3G6. Ik heb de pole kunnen pakken *O* maar de verschillen zijn erg klein: Nummer 5 op de grid staat nog geen 0.1 seconde achter me en de eerste 12 binnen een seconde. Ik ben benieuwd :9

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Reg. datum: 12 februari 2000

Ik had trouwens nog een interesante de laatste race :

Ergens op 75% van de race klapt m'n achtervleugel (was een beetje te verwachten). Dan verwacht je toch dat je driver slim genoeg is om de pits op te zoeken, maar nee meneer rijdt lekker door. Race verloren dus.

Maar wat schetst mijn verbazing als nog geen 5 rondes later nog een keer dezelfde melding verschijnt! Was ie de eerste keer nog niet voldoende naar beneden gekomen ofzo?

Beetje vreemde situatie zo. Zowiezo dat er geen pitsstop plaatsvindt (tijdens een echte race zie je ze volgens mij ook niet doorrijden zonder vleugels) en dat een vleugel 2 x kapot kan gaan met dezelfde melding. Iemand hier ervaring mee?

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

Misschien dat de eerste keer alleen een laag van je tweelaags achtervleugel afbrak??? Misschine idd vaag maar ik heb gemertk dat je kapot en nog kapotter het kapotstst hebt in f1time ..... je gaat gewoon nog langzamer rijden en idd pits opzoeken .... had jij nog een vleugel op de plank liggen dan.... zoja sorry maar die konde ze tijdnes de race er niet opzetten.... heel stom maar helaas.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Niet helemaal waar. Als je vleugel verdwijnt na een aanrijding ga je de pits in en krijg je de zogenaamde "magische vleugel" ( deze is namelijk na de race weer spoorloos verdwenen). Verlies je spontaan een vleugel dan rijdt je simpelweg door , en aangezien de failures random zijn kan je dus 2 keer dezelfde vleugel verliezen en vrolijk doortuffen :+

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Reg. datum: 11 september 2001

P9 voorlopig, gaat niet optimaal, Wesley gaat wel redelijk met een P6 (en haal die Renato nu eens in man :p)

Nu is het even afwachten, ik ben er vanuit gegaan dat je nooit meer dan 150 liter kunt bijtanken dus ben met 9 liter extra weggegaan om dat te compenseren, maar achteraf denk ik dat ik gewoon 159 liter had kunnen tanken bij mn stop, we zullen zien...

and I was like...whatever!

Zo, dat was een kort raceje, iets meer dan een uur. O-) Ik dacht dat het een makkie ging worden, maar het bleek dat bijna alle toppers op dezelfde strategie stonden en dat m'n Q dus BARslecht was. De BMW heeft ook niet het voordeel geleverd wat ik ervan had verwacht op Monza.

Briljante start van 5 naar 3 (en teammie 8 naar 5), en ronde erop naar 2 en 3 voor mn teamgenoot. Bij de 1e pitstop haalde ik de #1 in door een ronde langer buiten te blijven en vanaf toen was het gewoon solide rondjes neerzetten, beetje bij beetje uitlopen naar 10s.

5 winst op rij dus :X Ook de enige in de 1.09, dus wel een fastest lap maar zoals bekend geen tripple of 1-2 deze race :P Mijn voorsprong slinkt, maar ik hou me nog vast aan P1! :*)

Reg. datum: 25 september 2002

Eindelijk weer een normale race.
De strategie werkt en in mijn eerste boost stint wist ik van plek 14 naar plek 8 te gaan. Dit werd langzaam maar zeker plek 4. Om uiteindelijk op de 3e plek te eindigen voor mijn enige stop.
Na de stop lag ik weer op plek 8 en reed met het grootste gemak naar plek 4.
Om in mijn laatste booststint de #3 in te halen.

Een prachtige podiumplaats *O*

I've Spoken Deal with it :D

Op Monaco kan alles gebeuren en dat was weer eens duidelijk. Vooraf had ik niet heel veel hoop op een goed resultaat, mijn P6 in de kwalificatie gaf me het idee dat ik net de strategie niet goed had. In m'n eerste stint zat ik dan ook vrij hinderlijk achter een treintje, waardoor ik net wat tiendes verloor per rondje. M'n eerste boost werd dan ook grof verstoord door een 3stopper voor me, helaas. Naarmate de baan vrijer werd ging het tempo omhoog en raapte ik bijna iedereen voor me op.

Uiteindelijk 2e geworden, terwijl met iets meer geluk een P1 er ook in had gezeten. Een iets betere kwalificatie is niet alleen in de echte F1 heel belangrijk dus :). Desalniettemin onwijs tevreden, vooral ook omdat ik mijn P3 plek in het kampioenschap nog iets meer verstevigd heb.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Na de pole-position leek tijdens de eerste heflt van de race een podium positie haalbaar, maar helaas rond ronde 45 ofzo weer gearbox problemen, da's nu drie races achter elkaar.
Rondetijden bleven vreemd genoeg goed tot aan mn pitstop een paar rondjes later, maar daarna toch een 0.6-0.7 seconde per rondje langzamer ... dag goede klassering :(

Ziet er naar uit dat mn teamie een mooie 4de plaats gaat halen en ik zelf toch nog een 6de plaats kan vasthouden.

Sleepie wijzigde dit bericht 29-04-2008 19:11 (14%)

Was een risicootje om nog een keer te onderhandelen met deze soepele sponsor, maar 't heeft goed uitgepakt:
code:
1
Cepso 16/16 1,087,181 515,015 47,535

Nieuw record sponsorgeld dus :D.

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
Was een risicootje om nog een keer te onderhandelen met deze soepele sponsor, maar 't heeft goed uitgepakt:
code:
1

Nice :)
Ik krijg zelf de laatste tijd alleen maar slechte aanbiedingen en dat met het vooruitzicht van een dure driver volgend seizoen ... gelukkig heb ik wel een buffertje :)

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 19:14:
code:
1

Geez, hoeveel negotiations?

Ik dacht dat ik 3 x onderhandeld had, of misschien 4. M'n dure CD betaalt zich iig zeer goed uit.

Pfff, ik krijg aanbiedingen die per race zo'n 2 ton lager liggen dan afgelopen seizoen :'(

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Ok relaxed Tadas Bubbelfiets...

Mijn starting is met 12% verminderd, mijn pole met 19% (hier had ik mijn rijder op gekocht) en mijn wetdriving met 24%!!!

Mijn DRP was fucking 94%, what gives?

Reg. datum: 11 september 2001

Drama race, drama strategie. Na de volgende race komt er een monocoque upgrade aan (+10 in efficiency en -8 in gewicht :)) dus ik hoop daardoor weer een boost naar voren te kunnen maken!

de monocoque upgrade doet overigens -1.882.022 met mn banksaldo :|

and I was like...whatever!

De boer dat is de kerel...

Zo, afgelopen race was beter dan verwacht, 2e geworden en mijn directe concurrent heeft in de laatste paar ronden een klapband gehad. Denk dat ik nog ff met een engine upgrade wacht.......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
itsgreen schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 20:41:
Ok relaxed Tadas Bubbelfiets...

Mijn starting is met 12% verminderd, mijn pole met 19% (hier had ik mijn rijder op gekocht) en mijn wetdriving met 24%!!!

Mijn DRP was fucking 94%, what gives?
overtaking - 27 %, pole - 24 % en blocking - 18 % gezellig he.....

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

quote:
SanderF1 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:06:
Drama race, drama strategie. Na de volgende race komt er een monocoque upgrade aan (+10 in efficiency en -8 in gewicht :)) dus ik hoop daardoor weer een boost naar voren te kunnen maken!

de monocoque upgrade doet overigens -1.882.022 met mn banksaldo :|
nouja strategie was niet super slecht, ik ben 5e geworden de positie waar ik eigenlijk het hele jaar al rijd.

Ik sta nu op P4 in het kampioenschap op 3 punten van de nummer 3. :)

En sander, 1.8Mil voor alleen je monocoque? dat is meer dan halve auto bij mij :P

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws