Ik ben het er eigenlijk totaal niet mee eens, zeker niet met minder rondjes. Ik Q best vaak op de laatste dag, meestal omdat de communicatie met mijn Canadese teamgenoot niet al te snel kan verlopen. Zeker doordeweeks is dat een probleem. Als je dan in de Q als straf nog eens minder rondjes krijgt is dat gewoon ***, want die gebruik ik vaak nog om de vleugels bij te stellen en de DRP nog net een procent of twee omhoog te krijgen. Bovendien zit de meeste tijdwinst in die laatste 2 rondjes.
Buiten dat vind ik het belachelijk dat als je tot 1 uur voor de race mag kwalificeren, je ineens gaat zeggen dat iemand 24 uur voor de race moet gaan kwalificeren.
Waar ik wel in voor zou zijn is om die regel die jij nu noemt vanaf 3 uur voor de race in werking te stellen, dus elk uur een rondje minder. Want die laatste 3 uur vind ik een héél ander verhaal dan de mensen die in de ochtend van de race kwalificeren, laat staan ruim 20 uur vantevoren!
Edit: En oh, ik kijk NOOIT voor mijn eigen Q naar andere tijden. Nouja, kijk er misschien wel eens naar maar inticipeer er nooit op. Ik bedenk mijn eigen strategie, met m'n teamgenoot

Joss wijzigde dit bericht 28-04-2008 09:47 (9%)