Gathering of Tweakers

Quicksearch
Altijd klote om te horen dat iemand met wie je altijd een gespeeld hebt plotsling overlijdt.

Overigens: Bedankt met de tips en trucs voor Anatheron: Hij is down ! :D *O* :D _/-\o_

quote:
Routed schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:34:
rottig dagboek.

Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.

Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.

Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".

thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.

Raids cancelled voorlopig, de meeste hebben daar eigenlijk geen zin in atm.
Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.
Sterkte voor alle betrokkenen. Ik heb hetzelfde meegemaakt in FF11 Online toen ik dat nog speelde, en het is echt een rottig gevoel dat niet te beschrijven is. :'(

Katt, Cimmerian Dark Templar, Gundermen clan @ EU-PvE-Bori

Sterkte Routed (en consorten).
quote:
Wootlock schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:19:

Overigens: Bedankt met de tips en trucs voor Anatheron: Hij is down ! :D *O* :D _/-\o_
Netjes, derde baas is weer wat makkelijker, vierde is weer een leuke uitdaging, gl on the progress. :)

Bij ons gister groot gebrek aan vaste krachten en tanks dus Gruul en Maggy maar gedaan, groot aantal nieuwe mensen mee. Leuk is altijd wel dat onze cl mage (als we klaar zijn) geen portal naar Shat doet maar naar Exodar. Wtf am I doin here!? Schitterend weer om te zien. >:) Normaal is Maggy appeltje eitje maar gister met de nieuwe mensen (HOI CLEAVE!) was het kantje boord, op 1% nog maar een paar dps'ers in leven en dan toch Maggy neer, s'ook wel weer eens leuk, houdt het een beetje spannend. :*)

Sterkte inderdaad, zijn de mindere kanten van WoW. Heb het gelukkig zelf nog nooit mee hoeven te maken. (behalve die ene keer toen iemand een idiote 'grap' uithaalde op het realmforum dat Niar overleden was)

Gisteren eerste alliance raid van Oasis en GoI. Vroeger was het één guild, maar er is uiteindelijk een splitsing geweest waarna de verhoudingen tussen de oude garde van beide guilds verstoord was. Meeste mensen van GoI die daar iets mee te maken hadden zijn inmiddels weg, dus hebben we ze benaderd voor een alliance. Paar weken overleggen en alles uitwerken, met een eerste testrun als gevolg.

Er waren te weinig healers online dus ik maar mee op m'n pala. Bedoeling was om Maulgar te gaan bekijken. Belangrijkste daar is de pull, dus dat leverde in eerste instantie wat problemen op. Pull of vier gedaan die niet super gingen, vijfde pull ging beter en dus gelijk een first kill. Daarna nog even richting Gruul die uiteindelijk op 32% kwam.

Zeer geslaagd begin van de samenwerking dus. :)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) - <Vision> Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
On_E schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:07:
[...]

Volgens mij mag je thuis dus wel je account delen, dus met directe familie.

Maar zeker weten doe ik het niet.
nope , je mag met niemand sharen , uitzondering is als ouder een account voor je kind maken

dontcare wijzigde dit bericht 08-05-2008 12:30 (55%)

.Quod me nutrit me destruit.

The God of Death

quote:
dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:29:
[...]
nope , je mag met niemand sharen , uitzondering is als ouder een account voor je kind maken
Alleen komt het allemaal van dezelfde internet verbinding, dus is het voor blizzard nooit te controleren.

Wat betreft de mensen uit Denial, veel sterkte. Moet een vreemd gevoel zijn voor sommigen, iemand die je als vriend beschouwd en nog nooit gezien heb verliezen.

Je vormt toch een band met mensen en dan doet een verlies pijn. Wij reizen als guild binnenkort met zn allen af naar een gehucht in Zweden. We vonden het raar dat we al meer dan twee jaar samen speelden, elkaar bijna dagelijks spraken, maar nooit gezien hebben.

"I am become death, the destroyer of worlds." -- The Bhagavad-Gita, quote by Dr. J. Robert Oppenheimer --

Raar is dat eigenlijk. Ik speel met sommige mensen nu ook al ruim 3 jaar, meet and greet in Amsterdam staat in de planning zelfs (een van die groep is een stel uit Engeland en gaan hun vrijgezellenfeesten in Amsterdam houden :Y)). Eigenlijk is het volstrekt lomp, je hebt ze nog nooit gezien, je kent ze niet echt, maar toch weet je een hoop van elkaar en deel je een hoop (althans voorzover je kan weten).

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

quote:
Omega Supreme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:40:
[...]

Alleen komt het allemaal van dezelfde internet verbinding, dus is het voor blizzard nooit te controleren.

Wat betreft de mensen uit Denial, veel sterkte. Moet een vreemd gevoel zijn voor sommigen, iemand die je als vriend beschouwd en nog nooit gezien heb verliezen.

Je vormt toch een band met mensen en dan doet een verlies pijn. Wij reizen als guild binnenkort met zn allen af naar een gehucht in Zweden. We vonden het raar dat we al meer dan twee jaar samen speelden, elkaar bijna dagelijks spraken, maar nooit gezien hebben.
Yup 24 augustus guild meeting in London :) , al 2 jaar samen met 60 man maar nooit mekaar gezien ;)

E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS

quote:
FireAge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:26:

Wij zijn net onze MT kwijt. Die pakte ook altijd wat er viel met zijn prio. Vaak had hij een item wat 0.1% slechter was en konden onze andere tanks het item erg goed gebruiken, maar dat maakte niet uit. Hij moest 's ochtend om 05:00 altijd werken, dus raiden tot 0:00 sloopte hem nogal. Hierdoor kreeg hij echt zo'n instelling van: "ik offer me op voor jullie, dus ik verdien die items". Natuurlijk complete bullshit, ga dan lekker niet raiden kerel, der zijn zat anderen die je taak over kunnen nemen.
mjah ,in geval van tanking gear, het is beter als wat ie had (ook al is het 0.1%) en als je op alles gaat lopen passen dat een minimale upgrade is maar voor andere een grote upgrade dan kan je op een gegeven moment in de situatie komen dat die andere tank prio krijgt omdat ie beter gegeared is als jouw.
imo upgrade is een upgrade , ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is. (wij hebben geen tanks = prio systeem btw , gewoon dkp)
Maar goed , deze gast klinkt gewoon als een lootwhore tbh :)

.Quod me nutrit me destruit.

quote:
dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:51:
ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is.
Well, zijn zat situaties te bedenken waarin je zou moeten passen, ook al is het een upgrade voor je. ;) We hebben een pala gehad die gigantische pech had qua shield drops bijvoorbeeld. Iedereen had het Kara shield, zelfs alts, maar elke keer als hij chess deed dropte dat kreng niet. Magtheridon shield nooit gezien, ZA shield dropte nooit voor hem, dus liep 'ie in BT nog met een lvl 69 BoE schildje rond. Uiteindelijk dropte het schild van Supremus, was al van tevoren bekend dat hij die zou krijgen mocht 'ie droppen.

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) - <Vision> Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

brr, fishing lvlen is saai =(
En lvl 1-20 is ook saai. Ben blij als ik lvl 20 ben met mn shaman alt, en het allemaal wat sneller gaat :)
Wij hebben een mage. Deze had niet echt bijzondere gear maar na enkele raids was hij toch wel behoorlijk gegeared. Hij had ook een resto shaman en hij kon van main switchen aangezien de guild toch een resto shaman kon gebruiken. Hij begon met slechte gear en eindigde toch met een leuk setje.
Afgelopen dinsdag hadden we voor het eerst de 4e baas in HY gekilled. En hij had toevallig het meeste dkp voor de T6 token, notabene de eerste van de 3 in de guild. Meneer stond erop dat hij een gem moest hebben voor in z'n socket. Ook die kreeg hij.

Todat onze GM erachter kwam dat hij na deze raid een application had gemaakt zonder het te laten weten voor een v/d top 4 raiding guilds (sunwell en BT op farm). Dus /gkick...

Jammer, want het was best wel een goeie gast. Jammer dat sommige mensen de verleiding niet kunnen weerstaan...blijkbaar is het gras toch groener bij de buren.

Hunter - EmeraldDream

Reg. datum: 03 augustus 2006

quote:
addictive schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:59:
En lvl 1-20 is ook saai. Ben blij als ik lvl 20 ben met mn shaman alt, en het allemaal wat sneller gaat :)
Ach, je kan het natuurlijk altijd wat leuker maken.
Heb voor het eerst een rogue aangemaakt, en ga samen met een warrior levelen met als uitgangspunt om op lvl40 exalted te zijn met alle main factions (SW,IF, Darnassus en Exodar)

Helaas een maand achterstand omdat mijn ISP een fout heeft gemaakt (ik zou mijn account hebben opgezegd) en daardoor mijn Internet-connection voor ongeveer een maand gekilled is :(

Sabriël (70 priest), Caramonn (70 warrior) warrior, Reborner (70 paladin) kerrigorn (70 warlock), allanon (48 druide) all at realm Earthen Ring

Damn.. missed me again!

quote:
blijkbaar is het gras toch groener bij de buren
Het gras bij de buren is altijd groener.
Wen daar maar aan, zo gaat het IRL nl. ook.

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

Reg. datum: 20 februari 2007

quote:
Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Hehe, da's net als de Horde v.s Alliance discussies over de samenwerking in BG's, ik speel beide factions en het gras is overal even dor :P

PS: Sterkte er mee Routed..

quote:
Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:06:
[...]

Dat valt wel mee hoor wanneer je met een groep speelt wil je(ik) toch vaak met die groep blijven spelen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Door de vakantie is het hier rustig he :p
Ach ik ook geen stage:) Met me nieuwe 9.8k manapool en 217mp5 while casting kom ik bijna nooit meer in de problemen :D
Me doelen voor binnenkort^^
Echt is andere boots halen :p
Revered worden met HH ( slacker me ) voor GLyph enchant
Andere back
Dat late enchanten:D

De afgelopen week heeft WoW plaats moeten maken voor IRL feesten, en nu dat over is heb ik eigenlijk wel gelijk minder de behoefte om weer te spelen, maar wanneer ik Vista eindelijk een beetje naar wens heb ingesteld, zal ik het wel weer opstarten..

Dan wil ik toch wel heel snel Exalted worden met SSO om mijn nieuwe Alchemist Stone te maken, yay! En verder moet ik toch ook eens Exalted worden met Scryers, zodat ik een goede shoulder enchant kan nemen.

O ja, en natuurlijk nog Epic Flightform. Dan zit mijn persoonlijk doelstelling er wel op. Hopelijk dat we dan binnenkort nog eens wat ZA try's kunnen doen, want daar heb ik toch wel zin in. Maar ik verwacht eigenlijk dat er meer mensen in de guild iets minder actief zullen zijn ivm vakantie en het weer.

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

Damn.. missed me again!

quote:
Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:12:
[...]

Dat valt wel mee hoor wanneer je met een groep speelt wil je(ik) toch vaak met die groep blijven spelen.
Tenzij je een ander groepje kan joinen waarmee je net zo vaak kan spelen en die net wat verder is....

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

Nyan Nyan

quote:
Snuffel schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:27:
[...]

Tenzij je een ander groepje kan joinen waarmee je net zo vaak kan spelen en die net wat verder is....
Ligt eraan wat je zoekt, de mage/shaman in deze is duidelijk een leecher, je items halen en zodra er niets meer te halen valt door naar de volgende guild waar je wel wat kan halen.

Je kan ook gewoon een andere guild zoeken omdat het niet is wat je zoek qua sfeer. MMORPGS hebben vele facetten welke het spel in je huidige community niet dat maken wat je zoekt.

Gisteren voor het eerst sinds tijden een vloeiden SWP raid, nieuwe MT en nieuwe Holy priest mee, ging erg vlot 3/6 down op 1 avond daarna nog fishface in BT meegepakt en toen einde raid, de rest van de week nu over om Twins eindelijk goed onder de knie te krijgen.

| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Mr. Morgan: Someday, you gonna get bitch-slapped and I'm not gonna do a thing to stop it. |

Reg. datum: 31 oktober 2005

Om te transferren van realm naar realm heb je daar secret awnser voor nodig of niet?
quote:
AKooi22 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:35:
Om te transferren van realm naar realm heb je daar secret awnser voor nodig of niet?
Heb je niet nodig.

Reg. datum: 31 oktober 2005

quote:
Dat is zeer zeker fijn om te horen. :)
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
dontcare schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:51:
[...]

mjah ,in geval van tanking gear, het is beter als wat ie had (ook al is het 0.1%) en als je op alles gaat lopen passen dat een minimale upgrade is maar voor andere een grote upgrade dan kan je op een gegeven moment in de situatie komen dat die andere tank prio krijgt omdat ie beter gegeared is als jouw.
imo upgrade is een upgrade , ik pass graag voor andere mensen maar niet als het een upgrade voor mij is. (wij hebben geen tanks = prio systeem btw , gewoon dkp)
Maar goed , deze gast klinkt gewoon als een lootwhore tbh :)
Het gekke is dus dat dat naar verloop van tijd groeid. In het begin was het een aardige kerel, bereid anderen te helpen, kon er ook gewoon om lachen als je een domme wipe maakte. Maar hoe langer hij MT was hoe meer hij het als een "personal insult" begon op te vatten als we een wipe hadden. Een beetje een soort god-syndroom wat ik wel vaker zie bij MTs. Het zelfde zie je trouwens vaak ook met high end raiders, gaan opeens neerkijken op niet T6 mensen, die nemen we echt niet mee naar een instance/whatever. Maar als hun green geared alt dan kara in moet, dan blijkt die regel even niet te tellen. Rare mensen die wow-ers :+

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
AKooi22 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Dat is zeer zeker fijn om te horen. :)
die heb je alleen nodig om van account naar account te gaan ;)

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws