Reg. datum: 13 juni 2005
Weet je het antwoord op onderstaande al ?quote:
En, ga je hem verkopen?quote:
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Weet je het antwoord op onderstaande al ?quote:On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:43:
[...]
Waarom niet ?
Na 3,5 jaar in dit topic mag ik dat toch best zeggen ?
niet dat iemand het verder wat interesseert, maar goed![]()
En, ga je hem verkopen?quote:On_E schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:55:
Ik kwam dit tegen op de europese site :
[...]
Stel nou dat ik er geen fuck aan vind en m wil verkopen, dan moet die koper dus op mijn account een nieuwe character aanmaken zou je zeggen, maar dan ziet diegene toch al mijn gegevens ? (incl. CC gegevens)
Of kan je je account helemaal leegmaken ofzo ?
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
zorgen dat ze niet in het gevecht betrokken raakt. Anders pas op 50% ofzo.quote:Wootlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:49:
Thanks voor de tips mbt Anathereon.
Vanavond maar eens kijken of de rotzak dood wil ^^ laatste keer op 23% gaat die trut van een Jaine dood -.-'
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Haha dat is oud zeg, damn.quote:ImdaMned schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Weet je het antwoord op onderstaande al ?
[...]
En, ga je hem verkopen?
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
reinstallenquote:dapo1981 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:55:
iemand enig idee hoe ik dit oplos?:
-------
The patch "base\signaturefile" could not be applied. (Invalid source file size: expected 2087681, actual 2089956.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
------------------
Kreeg deze melding toen ik de 2.4.1 patch aan het instaleren was.
Heb dus echt geen zin om weer alles opnieuw te instareren.
Het wowrepair al geprobeerd maar dat werkt niet
Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!
Breathe
"Everything that is, is alive."
Mjah life goes on, en we gaan vast binnen een paar dagen gewoon weer verder.quote:RMB schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:40:
Ik denk, dat niemand hier iets gepast op weet te zeggen..........
Het enige dat in me op komt is een sullige "sterkte, en hoop dat jullie je eroverheen kunnen zetten en vooruit kunnen"
Breathe
"Everything that is, is alive."
http://www.wow-europe.com...orm/securitywebform5.htmlquote:AKooi22 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:47:
Ik heb ooit, toen ik mijn account aanmaakte, natuurlijk een geheim antwoord op mijn vraag gegeven. Nu ben ik die dus vergeten. Ik ben gaan zoeken op www.wow-europe.com en ik weet dat je kunt bellen of zo'n formulier in kan vullen. http://eu.blizzard.com/su...goryId=2880&gameId=11
Dit is waar ik op uitkom maar ik kan het deel geheime antwoord niet echt vinden. Dus iemand die wel weet waar ik dat formulier in kan vullen om mijn geheime antwoord te achterhalen?
http://wow.olli.la/screens/lock.jpg
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
hmm dat was iets van xxxx of 0000 omdat er geen cc check was in het begin van de account creation omdat veel mensen hier over vielenquote:Locks schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:15:
[...]
- The last 4 digits of the credit card used on the account plus the expiration date OR the full gamecard code
lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.quote:Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:26:
Je moet ook niet van minstens 1000 van de andere factie verwachten dat het goed gaat. Ze hebben op de mage forums wel eens van 1 tot 20 proberen te tellen.
Dus gewoon
"1"
en dan volgende post "2". dat kwam ook niet verder dan 5 ofzo.
That sucks manquote:Routed schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:34:
rottig dagboek.
Hoe een avond die er vanochtend nog veelbelovend uitzag (eindelijk een werkende tic voor Kalecgos waarmee we gisteren tot 18%/7% kwamen voor een fucked portal switch de boel in de war schopte) 180graden kan omslaan.
Online komen om de laatste dingen te regelen voor de raid en dan aangesproken worden over de whisper door onze fury warrior.
Alleen bleek dat niet de persoon zelf te zijn maar een goede maat van hem met het bericht dat je eigenlijk van niemand ooit wilt horen..
Omgekomen bij een tragisch ongeval, iemand waarmee je de avond ervoor nog gelolled heb over de whisper, waarmee je al 3jaar bijna dagelijks mee smamenspeelt en waarbij je bij elke Illidan kill hoopt dat nu eindelijk eens die kut glaive dropt is niet meer.
Gelijk contact gezocht met een irl maatje van hem die ook wow speelt en ffkes nagevraagd, hij bevestigde het verhaal van degene die op ez zat ingelogd.
En terwijl we erover zaten te praten wot happend kwam er een post op ons forum van zijn broertje met het "nieuws".
thiz sucks so much..
Eigelijk hoop ik dat er iemand een verry sick joke aan het uithalen is, dat zou nml betekenen dat er niets met Koen loos is.. maar ik vrees het ergste.
Raids cancelled voorlopig, de meeste hebben daar eigenlijk geen zin in atm.
Om de frustratie uit ons systeem te halen hebben we op Trolbane maar alle 4 de capital city bosses omgelgd met huidige en ex Denial mensen. PVP was 1 van zijn grote joy's ingame... eigenlijk genoot hij van alle aspecten van wow 110% en dit leek ons wel passend.
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegtquote:NoTimeRemains schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:58:
[...]
lol ik hoop toch niet dat je dit als een serieuze post bedoeld. kom op.
Kevinp wijzigde dit bericht 08-05-2008 10:39 (9%)
He dat topic ken ik op mijn realm forum kwamen ze niet verder dan 12, en toen begon het vanquote:Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]
misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt
woot
monkey
of een andere opmerking.
en dus er altijd wel een gek rondloopt die niet serieus met zaken om kan gaan.
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Tellen van 1 t/m 20 vergelijken met het overlijden van iemand, gg!quote:Kevinp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:37:
[...]
misschien niet, maar het bewijst zeker dat de wow mensen niet gewoon 20 post kunnen maken van 1 tot 20 zonder dat er iemand zegt
woot
monkey
of een andere opmerking.
en dus er altijd wel een gek rondloopt die niet serieus met zaken om kan gaan.
Kan ik me heel goed voorstellen, zo heb ik het echt gehad met een vriend van me in RL lekkere zomer avond samen met groepje buiten beetje pinten, volgende morgen word je gebeld hij overleden is in ze slaap hij zou 16 worden....quote:HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]
Tellen van 1 t/m 20 vergelijken met het overlijden van iemand, gg!
Ben nog steeds aardig aangeslagen hierdoor
sorry ik had alleen de reactie gelezen dat iemadn zat te kutten op het screenshot momentquote:HolyCorn schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:51:
[...]
Tellen van 1 t/m 20 vergelijken met het overlijden van iemand, gg!
Ben nog steeds aardig aangeslagen hierdoor
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona