Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Muppet Inside
Reg. datum: 21 maart 2005

Sha'Tari Skyguard, doet me een beetje denken aan de Silithus grindbonanza, mini bosses summonen

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

Reg. datum: 07 augustus 2001

quote:
Vich schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:41:
Gisteren-avond voor het uitloggen sprak iemand me aan over multiboxing. Tijdens het (gezellige) gesprek kreeg ik opeens een trade request en gaf hij me blauwe lvl 48 gauntles :D

Verder heb ik gisteren alle Razerfen Kraul bazen gedood met m'n 4 level 26 shamans. Dat gaf echt een kick.
Hoe zit dat nu met multi-boxen, is het erg lastig? Hoe insane moet je hardware zijn etc?
Ben wel benieuwd eigenlijk.

Troxje Female Troll Shaman lvl 70, Gummibeer lvl 70 undead warlock, Rotsblok lvl 45 BE paladin, Hielnix lvl 52 Tauren druid, Nomananocry lvl 59 orc warrior - Genjuros

Reg. datum: 08 juli 2005

quote:
Darkasantion schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:28:
Even een lock gear vraagje, ik zit nu lekker in Affli te spelen en DPS etc is zeer goed te noemen, zeker omdat ik constant CoS duty heb in de raid, maar met het oog op de latere 25 mans waarin Destro qua DPS de betere build is zit ik nu al hier en daar Destro items te verzamelen/te sparen en het een en ander over te lezen/onderzoeken.
Ik heb nu 8.5 K Hp en 8.1K mana met 203 Spellhit rating 1182+Shadowdmg unbuffed en 11.2% Crit chance met de 41/0/20 build. Ik zelf heb als target +1100Shadowdmg, 202 Hitrating en 18% Crit unbuffed en untalented met 8.5K HP/Mana gezet om dan Destro te gaan, maar is dit nog te vroeg/te laag om in Destro voldoende DPS te doen?
Als je spellhit rating van je gear komt en niet van talents (suppression) kun je met die stats volgens mij zonder veel problemen naar destro zonder dps te verliezen. Van de talents Devastation 5/5 en Backlash 3/3 krijg je er voor je destro spells alweer 8% crit bij. Als je eventueel nog wat gems kunt wijzigen om je crit een klein beetje te verhogen moet het kunnen.

Damn.. missed me again!
Reg. datum: 12 juni 1999

quote:
TroX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Hoe zit dat nu met multi-boxen, is het erg lastig? Hoe insane moet je hardware zijn etc?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
http://www.wowwiki.com/Dual_box

You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...

Ja zo'n guide had ik ook al wel gelezen maar was meer benieuwd naar zijn specifieke antwoord.

Troxje Female Troll Shaman lvl 70, Gummibeer lvl 70 undead warlock, Rotsblok lvl 45 BE paladin, Hielnix lvl 52 Tauren druid, Nomananocry lvl 59 orc warrior - Genjuros

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

quote:
En ook:
http://www.dual-boxing.com/wiki

Het is niet lastig, maar (vooral in het begin) wel complex, maar dat maakt het juist leuk!

De hardware valt wel mee. Ik draai nu 4 clients op een oude 2.8GHz pentium 4 (met 3GB RAM en GeForce 7900). 1 client draait op normale settings en de andere 3 op erg lage settings. De andere clients staan op een andere desktop(Linux heeft virtual desktops), wat hetzelfde effect geeft als minimized Windows vensters: de clients gaan laggen omdat ze te weinig updates krijgen.
Deze lag is geen probleem in PvE, maar ik denk dat het wel een probleem wordt in PvP, daarom ga ik een nieuwe PC kopen (dat was ik toch al een tijd van plan). Een quad core moet dat probleem wel oplossen.

Het belangrijkste van multiboxing zijn macro's(en hoe jij ze gebruikt) en jouw inzicht in het spel. Momenteel heb ik een eigen macro overzichtspagina met m'n eigen macro's:
http://www.dual-boxing.co...complete_Shaman_macro_set
Deze is natuurlijk WIP.

Vich wijzigde dit bericht 07-05-2008 11:38 (81%)

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
TroX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:25:
Ja zo'n guide had ik ook al wel gelezen maar was meer benieuwd naar zijn specifieke antwoord.
DIT bedoel je?

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

quote:
Ja, maar dan ook als je zegmaar minimum hardware solution kiest hoe het dan draait.
Meer de persoonlijke kant / ervaringen dan alleen maar een stukje theorycraft :)

importbelg

Vroeger was een moeilijke instance vooral irritatie-opwekkend, omdat de pickup groep vaak faalt. Nu is een moeilijke instance een tactische speeltuin en een adrenaline-rush.
Drops zijn nu ook gewoon allemaal voor mij, wat erg belonend is. Helaas heb ik ze natuurlijk wel over 4 characters te verdelen en heb ik ook 4x repairs (en later 4x mounts kopen).
Then again, er lijkt nu genoeg geld binnen te stromen via de instances(25 a 50g op een avond op level 20+). Via quests alleen was het slechts nét genoeg om skills te kopen.
www.clikk.nl
Reg. datum: 28 oktober 2000

quote:
TroX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Ja, maar dan ook als je zegmaar minimum hardware solution kiest hoe het dan draait.
Meer de persoonlijke kant / ervaringen dan alleen maar een stukje theorycraft :)
Ik denk dat je alleen maar kunt theorycraften, aangezien het zo ontzettend persoonlijk is of iets nog speelbaar is of niet, en hoe lekker iets dan speelt.

Dat je overige chars met 5fps achter je main aan schokken en 2sec cast-delay hebben, is voor sommige geen probleem, voor andere betekend dit onspeelbaar. ;)

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

Reg. datum: 15 september 2001

dat begrijp ik niet? je doet toch een quest met 4 man is dus 4 * quest reward en dus heb je dan ook genoeg geld voor je skills of niet?

importbelg

quote:
OkkE schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat je alleen maar kunt theorycraften, aangezien het zo ontzettend persoonlijk is of iets nog speelbaar is of niet, en hoe lekker iets dan speelt.

Dat je overige chars met 5fps achter je main aan schokken en 2sec cast-delay hebben, is voor sommige geen probleem, voor andere betekend dit onspeelbaar. ;)
Als die andere clients geminimized zijn dan gaan ze inderdaad achter je aan schokken (ze gaan wel vloeiend lopen, maar gaan 'jumpen' wanneer ze tot stilstaand komen). Een gorte cast delay is er dan weer niet, dat gebeurt redelijk snel(0.5s delay, hooguit)
quote:
NoTimeRemains schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:46:
dat begrijp ik niet? je doet toch een quest met 4 man is dus 4 * quest reward en dus heb je dan ook genoeg geld voor je skills of niet?
Ja, maar het geld dat ik daar van krijg is slechts net genoeg om m'n skills te betalen(op level 26 kosten de skills al 2 a 3G in totaal). Van dat geld moet je natuurlijk ook repairs betalen. Verder doe je niet alle quests, want van de meeste gathering quests wordt je niet vrolijk, omdat ze dan meer dan 4x langer duren ivm het wachten op respawns.
(items en water kocht ik dan met geld van m'n main)

@ dekoninge (hier onder): precies!
Muppet Inside
Reg. datum: 21 maart 2005

Mocht ik nog eens wat geld over hebben ga ik zeer zeker investeren in een multibox setup.
Van de week een Kara run gedaan met een dude die 4 elemental shamans en 1 resto druid tegelijk speelde. echt vet haha
Alleen hebben we netherspite niet maar overgeslagen en zijn we een keer gewiped op aran, omdat zn 4 shamans niet snel genoeg weg konden komen voor de arcane explosion

Worteltaart wijzigde dit bericht 07-05-2008 11:53 (28%)

The hypothesis of God offers no worthwhile explanation for anything, for it simply postulates what we are trying to explain.

Reg. datum: 25 april 2008

En als een mob dood gaat heb je maar één keer de loot. Een quest met kill X keer mob Y levert dus minder gold en loot op met zijn vieren samen. Wanneer ieder voorzich gaat questen moet je meer mobs killen en dus meer loot lijkt mij.

Stalkkaer - lvl70 Dwarf Rogue - Stormreaver

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

ik kan me wel een paar quests bedenken die ik niet met 4 wil doen. Van die vreselijke slechte droprate quests ;)
Maar uiteraard die kan je overslaan, ik heb alles met mn vrouw samen gedaan ik als pala tank zij als resto shaman en deden we voornamelijk ook alleen de kill quests.

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

Pestcontrol
Reg. datum: 09 maart 2001

quote:
William/Ax3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:49:
[..]

Pftt kijk is naar andere mmo's dan somigen hebben 1 maal in de 2 jaar is een keer wat nieuws waar je dan weer in 3 maanden tijd al doorheen jaagt. Ik vind wow juist een goed voorbeeld hoe het wel moet. Imho ze fixen ook altijd bugs dat kan je van andere mmo's niet zeggen. Speelde een mmo waar 1 bug 3 jaar lang in zat en nu waarschijnlijk er nog steeds inzit.....
*kuch*druidformrangebug*kuch*

Verder ben ik 't wel met je eens hoor. Blizzard doet goed zn best om veel nieuwe content toe te voegen.

Blistimo wijzigde dit bericht 07-05-2008 12:29 (9%)

Fleas, Tauren Druid of <Deliverance> at Executus

Crazyadin

quote:
William/Ax3 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:49:
Pftt kijk is naar andere mmo's dan somigen hebben 1 maal in de 2 jaar is een keer wat nieuws waar je dan weer in 3 maanden tijd al doorheen jaagt. Ik vind wow juist een goed voorbeeld hoe het wel moet. Imho ze fixen ook altijd bugs dat kan je van andere mmo's niet zeggen. Speelde een mmo waar 1 bug 3 jaar lang in zat en nu waarschijnlijk er nog steeds inzit.....
Och, zie ook wel 'ns bugsfixes voorbij komen van bugs die ook al een paar jaar bestaan. :P En WTB chatlog bugfix. ;)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Reg. datum: 25 april 2008

Vanish van rogue's is ook al lang een probleem volgens mij. In het begin brak vanisch bij een attack van een pet, maar tegenwoordig hoor/lees ik veel verhalen over het breken van vanish direct na vanish zelf. Dat laatste probleem heb ik nog maar één keer mee gemaakt.
Het grote verhaal over stealth players kunnen targeten op lange afstand heb ik nog niet ondervonden, maar op het wow forum lees ik bijna niks anders. Heeft iemand dit al eens ondervonden? Want op wow forum wordt zoveel onzin verteld.
Er zullen vast nog wel meer bugs zijn zoals Blistimo over de druids verteld (al weet ik hier niks van).

Stalkkaer - lvl70 Dwarf Rogue - Stormreaver

Reg. datum: 26 maart 2007

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
dekoninge schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:33:
Het grote verhaal over stealth players kunnen targeten op lange afstand heb ik nog niet ondervonden, maar op het wow forum lees ik bijna niks anders. Heeft iemand dit al eens ondervonden? Want op wow forum wordt zoveel onzin verteld.
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt, diegenen hebben in hun files zitten kloten en een andere animatie aan ''Stealth'' gegeven, zodat ze je dus altijd zien.

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:44:
[...]

Ik heb het al meerdere malen meegemaakt, diegenen hebben in hun files zitten kloten en een andere animatie aan ''Stealth'' gegeven, zodat ze je dus altijd zien.
Heb ik allemaal nog niet mee gemaakt wel heb ik zo'n leuke addon die zegt Aggro als iemand op je klikt dus ook roques in stealth en dan klik je op jezelf en dan zie je dus wie er op je klinkt >:)

Gemeen he ?

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Mektheb schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:54:
[...]

Heb ik allemaal nog niet mee gemaakt wel heb ik zo'n leuke addon die zegt Aggro als iemand op je klikt dus ook roques in stealth en dan klik je op jezelf en dan zie je dus wie er op je klinkt >:)

Gemeen he ?
Ja, vind ik inderdaad gewoon cheaten.

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Welke addon is dat? :)

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
On_E schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Ja, vind ik inderdaad gewoon cheaten.
Is gewoon een addon en valt onder het normale gebruik van WoW

X-perl... en dan geloof ik van Fubar een addon met die heletijd zeg aggro..
zou het wel is even bekijken

EDIT : wat ook heel irritant kan zijn soms ;)

Maar het is eigenlijk niet cheaten ik zie alleen bv jij als roque op me klikt , ik zie niet WAAR je bent alleen maar dat er dus iemand in de buurt is en ik moet opletten met me perception of invis pot

Wat ik me wel afvraag als dit zeg maar bestempeld word als een soort van "cheat"

Wat als je een addon heb die je laat zien wat die ander cast ?, ik heb dus ook zulke addons en als ik dan in arena ben zie je wel is healers een fake heal doen van Rank1 om dus te hopen ze gecounterspelled worden..

Valt dat er ook onder ?

Mektheb wijzigde dit bericht 07-05-2008 13:07 (48%)

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: