WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicja bij mij soort gelijk, alleen kon ik dus helemaal niet meer inloggen. ik zat op ventrillo met mijn guildmaster toen ze met de GM in gesprek was, deze GM had mij meteen een mail gestuurd met wat stappen die ik moest doorlopen, ik moest ook bij de comments van mijn web ticket een speciale tekst uit die mail copy - pasten.quote:Chevalric schreef op maandag 05 mei 2008 @ 14:37:
[...]
Ik ben dus afgelopen vrijdagnacht zelf ook gehacked. Ik probeerde in te loggen en kreeg gelijk een disconnect. Na nog 'n keer inloggen, zag ik dat ik ineens in SW AH stond, ipv Shattrath, waar ik had uitgelogd. Maar voordat ik iets kon doen werd ik weer uitgelogd. Helaas liepen m'n hersenen op lage snelheid, aangezien 't midden in de nacht was, dus toen ik nog 'n keer probeerde in te loggen was m'n wachtwoord en email adres al gewijzigd.
Aangezien ik 'n officer ben in mijn guild, is de guild bank leeggeroofd (zat niet echt veel bijzonders in, maar genoeg om interessant te zijn. Verder zijn al mijn alts verwijderd, inclusief m'n bank alt met eigen guild bankje.
Ik heb verschillende spyware checkers, rootkit checkers en antivirus programma's gedraaid, maar nog zonder resultaat. Ik zal vanavond eens die Panda scanner proberen. Ik heb nog geen reactie van Blizzard gehad naar aanleiding van 't invullen van het webformulier. Ik denk dat ik dus ook maar even moet gaan bellen met customer service (al geloof ik niet dat die er veel mee doen, gezien 't een apart team is dat dit soort dingen oplost).
Vervelendste is dus dat ik zelf niet meer kan inloggen en dus ook geen GM tickets kan aanmaken. Gelukkig heeft m'n GM al 'n ticket aangemaakt voor de guildbank, en dat is gelinkt aan mijn ticket, tenminste dat had ik begrepen...
Hoe dan ook, zwaar balen. Ik hoop dat ze alles terug kunnen zetten, aangezien ik toch al aardig wat zut bij elkaar gespeeld had.
nu is dus maar gewoon wachten
Protection paladins never ask how many, only where are they. 300 protection paladins would still be fighting upon this day.
Reg. datum: 18 juli 2005
Mijn accountnaam is echter iets wat absoluut niet lijkt op mijn naam die ik ingame of die ik gebruik op dit soort sites. Naar mijn mening ben ik dus vrij veilig tegen hackers.
Het enige waar ik nog bang voor ben zijn de key-loggers.
Radmsc wijzigde dit bericht 05-05-2008 19:52 (7%)
aan het domein dacht ik eerst dat deze persoon werd gebanned door het dualboxen. Maar het toch iets anders in elkaar.quote:Vich schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:46:
[...]
Pas op met account sharing, daar worden mensen blijkbaar voor geband:
Bron: http://www.dual-boxing.co...mp;postID=59899#post59899
Ik was ook van plan om een van m'n accounts even uit te lenen aan een vriend wanneer ik er niet op speel... tot ik die thread las.
Maargoed, ik heb zelf 2 accounts die bovendien dezelfde NAW gegevens hebben. Ben nu druk in de weer met het dualboxen mbv Keyclone. Ik ben niet echt bang dat ze me daarop pakken, maar de regels die Blizzard hanteert kunnen wel eens 'vaag' zijn.
Mijn 2 priests zijn inmiddels al weer lv28
Hunter - EmeraldDream
Reg. datum: 13 juni 2005
Warrior met thunderfury + glaive !
ImdaMned wijzigde dit bericht 06-05-2008 00:59 (3%)
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Jammer genoeg geen drops gewonnen. Wel mooie neck van Akil'zon maar ging naar 1 van de priests.
Akil'zon - Nalorakk - Jan'alai(in 2 keer) - Halazzi(geen hunter bij ons) - gingen makkelijk neer. Hopelijk kunnen we morgen ZA clearen met de laatste 2 nog te gaan.
@exitium, hopelijk gaan jullie weer een frisse herstart maken met Vision.
Oh en alt guild had Shade op 5% op pas de 2de avond daar..die gaat nog wel neer morgen voor ze. Anders volgende week.
junglebeast wijzigde dit bericht 06-05-2008 00:57 (10%)
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
And it has been done.quote:Exitium schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:
Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis.
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
Reg. datum: 26 september 2003
^^quote:ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Lawl, illidan eindelijk down (bevrijdingsdag ingame zeg maar) en offhand glaives droppen.
Hoe groot is jullie vraag naar Resto Druids?quote:
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Reg. datum: 07 februari 2008
Gtz, en nog mooie loot ook.quote:ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Lawl, illidan eindelijk down (bevrijdingsdag ingame zeg maar) en offhand glaives droppen.
Wij hadden vandaag de healing trinket, Memento of Tyrande
Had daar best op los kunnen gaan maar wil DKP houden voor de T6 chest, en die dropt dus niet (trekt haren uit hoofd).
Alles wat dropt is mage druid token en shaman hunter. die lopen dus ook al lekker in 3 stuks T6 en ik nog steeds geen T6 nog niet eens gloves
En dan dropt er ook Shard of Azzinoth die niemand wou hebben, bagger loot.
nub met een lock ....
Mijn mage moet ik ook maar eens door gaan levelen, ik begin dat langzame voortbewegen zat te worden. Is Deadman's Hand trouwens fijn voor een frostmage met 5/5 punten in de Shatter talent, of is dat een ander soort "frozen"? Ik wil SM anders wel gaan farmen voor dat ding.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
"t zal ook eens niet hè .....quote:ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Maar gz!!
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
Nicequote:ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Bij illidan dus iedereen meteen onze rogue die ingewisseld werd fokken dat de warrior prio krijgt op de offhand
Damn wat is die cowl of the illidari high lord lelijk zeg, heb ook al is ie lekker klein op mijn bloodelf lockje, maar heb de graphics toch maar uitgezet, mis nu wel af en toe mijn wings animatie helaas
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
bij ons zeggen ze dat je 15 min nodig hebt om naar die lynx te komen en te killen. Een "normale" run is bij ons meestal 3 chests. Dat betekend dus met alts zonder pala tank enzo. Verder zijn er meestal wel wat bear mount runs geplannedquote:blouweKip schreef op maandag 05 mei 2008 @ 17:00:
[...]
Dat doen we al, we hadden echter maar 10 minuten over na de dragonhawk, dat zou inhouden dat we alles in 1 run moeten pullen (incl pats), lijkt me zeker met de mc behoorlijk lastig, en dan heb ik t nog niet eens over de trash net voor de lynx boss.
Gelukkig zag ik nog wel mogelijkheden om van die 10 misschien 15 te maken.
Gister middag allen keal getanked(mgt) op mijn warrior, eigenlijk doe ik dat nooit in de pauze, maar ik denk keal kan geen kwaat. Nu ging het een paar keer mis, maar uiteindelijk ging hij neer
Kevinp wijzigde dit bericht 06-05-2008 08:23 (15%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
de /dance /fly uitwisseling met jarnotjuh heeft waarschijnlijk geholpen ; Pquote:SMulTiE schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 07:54:
[...]
"t zal ook eens niet hè .....Luckiest guild on Trollbane!
Maar gz!!
Maar idd, 1e 3 KT kills 2 x ashes of a'ar en 1e kill illidan glaives. Hopen dat die de volgende keer weer dropped dan hoeft onze rogue geen /slitwrists meer te doen.
ImdaMned wijzigde dit bericht 06-05-2008 08:21 (23%)
Zo, even een laatste update omtrent Kara.
Gisteren Nightbane op zijn bek getikt, wat inhoudt dat we nu heel Kara leeg hebben.
We moesten wel twee wissels toepassen omdat we wat DPS tekort kwamen, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt.
Nog een mooie Healing necklace mogen looten.
Bn in amper twee weken tijd van +850 healing naar +1475 gestegen. Lekker!
Even de guild progressie: 2 weken geleden voorzichtig begonnen met Kara, gisteren voor het eerst geheel cleared.
Woensdag of donderdag gaan we met de eerste groep Kara weer in, en zoals het er naar uitziet is onze guild zelfs klaar voor een tweede groep.
Eerste groep gaat gelijk farmen, tweede groep wordt een leergroep.
Dat farmen gaat ons zeker lukken, als ik zie dat we vanuit niets 4 bazen hebben te weten oneshotten en de rest met niet al teveel pijn hebben neergekregen moet dat toch zeker mogelijk zijn.
Op naar de volgende uitdaging!
You could not be more wrong...you could try...but you would not be successful...
Reg. datum: 02 januari 2006
Als het goed is wordt je niet geraakt als je frostmage bent. Dus is hij pointless. Wat wel goed is, is de 10 stamina. Maar ik zou eens op de AH kijken voor een mooie groene ring met sta/int en eventueel spelldmg. Paarse items terwijl je aan het levelen bent is zinloos. Zeker omdat het levelen nu sneller gaat en je makkelijk aan betere loot kan komen.quote:-NMe- schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 02:12:
Mijn mage moet ik ook maar eens door gaan levelen, ik begin dat langzame voortbewegen zat te worden. Is Deadman's Hand trouwens fijn voor een frostmage met 5/5 punten in de Shatter talent, of is dat een ander soort "frozen"? Ik wil SM anders wel gaan farmen voor dat ding.
thewizard2006 wijzigde dit bericht 06-05-2008 08:26 (22%)
Zoals smultie al zegt, lucky.quote:ImdaMned schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:20:
Had het gister al aan Tobyh gevraagd, maarre, je schijnt niet te luisteren..
Gratz met de kill idd, en die offhand, zucht..
Ook de head, erg lucky. Jullie zitten na 1 kill ook al op het huidige aantal vanquisher chests dat wij hebben.
Doomed I say, jullie krijgen er ook geen meer.
Asus P5N-E - Core 2 Duo e6850 - 2048 MB PC6400 - XFX 8800GTS 640mb - Samsung Syncmaster 206BW
Diddle - Lvl 70 mage - Denial
Waren we in Resisted al dringend naar op zoek, en onze enige resto zit nog in Resisted.quote:junglebeast schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:23:
Hoe groot is jullie vraag naar Resto Druids?
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
Reg. datum: 26 maart 2007
A rogue Gaeowyn from guild Shards of Existence made a rather staggering achievement, he tanked Mother Shahraz (seventh boss in Black Temple) from 100 to 0%. Click on the picture below if you wish to see the movie.
How did he do this? Well he basically stacked loads of agility to max his % dodge.
My stats while raid buffed?
76.31% dodge
12.16% parry
14.16% to be missed
1250 agility
900-1000 TPS (Threat Per Second)
Breaking the cap was the easy part. Fitting as much expertise rating as I possibly could (for tps and dps) while staying above the cap was more tricky, and was ultimately the goal of this project. I would have liked to finish off a 19x delicate crimson spinel set to upgrade a few other slots, but this does alright for now.
FAQ:
Q. No heightened senses or enveloping shadows for reducing spell damage on your armory build?
A. I only have 1 talent point to spare for either enveloping shadows, master of subtlety, or heightened senses. I went with increased damage after breaking stealth for the next boss I'm doing (5-man gruul). Otherwise, I rate heightened senses above enveloping shadows.
Q. Buff/Debuff list?
A. Grilled Mudfish, Scroll of Agility V, Elixir of Major Agility, Imp MOTW, Imp GoA, Blessing of Kings, NE Racial (1% dodge), Scorpid Sting, Insect Swarm, 5% base miss for a boss.
http://wow.olli.la/screens/lock.jpg
Care als we hem niet meer krijgen, heb hem al !quote:jarnotjuh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 08:38:
[...]
Zoals smultie al zegt, lucky.
Had het gister al aan Tobyh gevraagd, maarre, je schijnt niet te luisteren..Kan jij je DM functie aanzetten op Got? Moet wat dingen vragen namelijk(nee, niet via dit topic..)
Gratz met de kill idd, en die offhand, zucht..
Ook de head, erg lucky. Jullie zitten na 1 kill ook al op het huidige aantal vanquisher chests dat wij hebben.![]()
Doomed I say, jullie krijgen er ook geen meer.
Maar DM is aangezet. Dacht dat die er al was omdat ik ooit een warning heb gekregen voor geflame in topic 126. I've been a good boy since that day
Reg. datum: 04 mei 2005
De guild waarin ik met mijn hunter zit (T.J.P.F te Kor'Gall) heeft illidan pas 3x gekilled. En we hebben een MH en een Offhand warglaive gehad. Hiermee zijn we de eerste en tot nu toe de enige alliance guild die een set heeft ^^. Daarnaast was die zelfde rogue ook de eerste alliance die de phoenix mount looten.
Er zijn naast ons nog 3 guilds die illidan al een tijdje farmen en die hebben nog geen set.
Hmm meest gehate guild op Kor'gall
Reg. datum: 26 september 2003
U wish !quote:
http://www.oizopower.nl/ss/Illidan/ voor onze 1e Illidan kill screens
MrOizo2005 wijzigde dit bericht 06-05-2008 09:17 (18%)
we wish!quote:MrOizo2005 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:12:
[...]
U wish !
http://www.oizopower.nl/ss/Illidan/ voor onze 1e Illidan kill screens
Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]
Reg. datum: 26 maart 2008
Hele quest line gedaan,irritante quests 1tje met wat bonen die je moet laten opgraven maar ach 150gold erbij. En toen kwam je bij Ruul the Darkener.. Bloedelfje op een draak... Met 2 healers gekilled
Hmm Champion of the Naaru.. Spannend
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.