Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Nomen est Omen

quote:
Blistimo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:39:

Huidige TBC systeem: paars == ... tja, wat eigenlijk. Het is niet meer dan een kleurtje. Iedereen kan op zijn of haar manier wel epics bij elkaar sprokkelen. Crafts, BG, Arena, Heroics, Dailies farmen voor badges.... Het is nu echt niet meer dan een fancy kleurtje, waarmee je dus het gewhine uit de pre-TBC situatie ge-elimineerd hebt. Alleen omdat we mensen blijven wordt er nu gezeurd dat de kleur geen waarde meer heeft. Niet dat het mij kan boeien wat voor kleur mijn gear heeft, zolang ik er maar mee kan doen wat ik wil. Lol hebben in een spelletje.
paars is wat het altijd al was , een item met stats die beter zijn als pak m beet een blue ....

de kleur of wat het is , epic / legendary / rare / etc heeft niks maar dan ook niks met de beschikbaarheid te maken maar slaat op de stats op het item.
een epic item is beter als een rare en een legendary is weer beter als een epic.
Dat maakt een epic epic , niet het feit dat het een 0.00001% oid dropchance heeft van een raidboss.

.Quod me nutrit me destruit.

**>wijsheid<**

ik heb een ticket gemaakt, en ik was officer in onze guild, en onze bank is ook geleegt :(
5k gold ong 15 primal nethers en 10 nether vortexen en een berg epic resistance gear voor hydross dat we aan het verzamelen waren. om nog niet te spreken of de bergen blue gems en andere dingen die nu gejat zijn. ik zit nu op ventrillo met mijn guild leader en die zegt dat mijn charater nu online is en in shadowlabs zit :S

hoe het komt geen idee, net mijn pc gescanned met avast, nod32 and kaspersky en er word niks gevonden. voor mijn addons gebruikte ik altijd wow matrix (gebruikt bijna iedereen in de guild).

dus hopen dat blizzard deze mess recht kan zetten :S

Protection paladins never ask how many, only where are they. 300 protection paladins would still be fighting upon this day.

Druid 70 - Aggramar
Reg. datum: 26 juli 2006

Gisteren nog een aparte ervaring gehad in Shattered Halls. Ik stond in het lfg channel en werd gevraagd of ik een groep wilde joinen die vlak voor de laatste boss een dps-er kwijt was geraakt. Met mijn elemental shaman kan ik de rep nog goed gebruiken dus waarom niet dacht ik.

Na een eerste wipe op de boss gaan we corpse runnen waarbij ik voorop liep. Halverwege de instance werd ik door een assassin in elkaar gemept waarna deze zelf door de anderen werd afgemaakt. Op dat moment verwachtte ik van de paladin dat die me wel zou resurrecten. Helaas wist die niet waar Redemption zit en toen ik het aan hem vroeg had hij het alleen maar over zijn epic horsie en dat hij het nog niet kon.

Toen heb ik maar snel weer de groep verlaten.

May you live in interesting times!

Nomen est Omen

quote:
Mektheb schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:46:
[...]

Vind het best grappig dat alle druids nu uit hun fel springen omdat Hunters een streepje voor getrokken worden terwijl alle overige classes al QQ in pvp over een druid :D

Welcome to blizzard waar de ene maand de 1 voorgetrokken word en later de ander :D balance ?
Never..
alle overige classes qq-en over resto druids , dit is een slap in de face voor feral druids aangezien die in een beast vorm moet zijn om uberhaubt damage te kunnen doen.
het enige dat dit voor resto druids doet is dat je de kansd hebt ze te fearen als ze in travel/bear form zijn , naar ik aanneem is dat vrij simpel te voorkomen door te doen wat resto's altijd doen , zoveel mogelijk uit los blijven ....

.Quod me nutrit me destruit.

and back is gigi!

quote:
!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:25:
ik heb een ticket gemaakt, en ik was officer in onze guild, en onze bank is ook geleegt :(
5k gold ong 15 primal nethers en 10 nether vortexen en een berg epic resistance gear voor hydross dat we aan het verzamelen waren. om nog niet te spreken of de bergen blue gems en andere dingen die nu gejat zijn. ik zit nu op ventrillo met mijn guild leader en die zegt dat mijn charater nu online is en in shadowlabs zit :S

hoe het komt geen idee, net mijn pc gescanned met avast, nod32 and kaspersky en er word niks gevonden. voor mijn addons gebruikte ik altijd wow matrix (gebruikt bijna iedereen in de guild).

dus hopen dat blizzard deze mess recht kan zetten :S
Zelf ook is een hack gehad op mijn account, ze regelen alles wel terug vaak aan items. Guilditems weet ik niet maar je eigen items wel. Helaas niet mijn skills en professions :X.

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

!GN!T!ON:
Ik heb begrepen dat er ook kwaadaardige plugins bestaan. Heb je toevallig nieuwe addons geinstalleerd? Ik zou in ieder geval heel je addon folder leeg maken en alle betrouwbare plugins opnieuw installeren (en ze downloaden van betrouwbare websites).
**>wijsheid<**

quote:
Vich schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:48:
!GN!T!ON:
Ik heb begrepen dat er ook kwaadaardige plugins bestaan. Heb je toevallig nieuwe addons geinstalleerd? Ik zou in ieder geval heel je addon folder leeg maken en alle betrouwbare plugins opnieuw installeren (en ze downloaden van betrouwbare websites).
ik gebruik altijd wow matrix voor mijn addons, maar er kan bijna niet iets mis zijn met de addons, ik heb ze net bekeken en er zijn geen addons met .exe files oid, dus ik zie niet hoe die iets kwaadaardigs kunnen doen :S

Protection paladins never ask how many, only where are they. 300 protection paladins would still be fighting upon this day.

is een lief konijntje

het is idd een change wat alleen maar voordeel heeft voor hunters tegen feral druids. En laat dat nou net de class/spec zijn die NIET op'd is in arena's.. beetje jammer dus

blup

Non-smoker
Reg. datum: 10 juni 2007

Tailor vraagje :+

Ik zoek goede farmspots voor Runecloth/Mageweave/Silk cloth

Thank you

Ik google ook al ff maar misschien heeft iemand hier een secret place waar ze met 100-den tegelijk droppen ;)

is een lief konijntje

elke humanoid groep op het lvl waar die zooi dropped.. niet zo lastig

blup

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:57:
Tailor vraagje :+

Thank you

Ik google ook al ff maar misschien heeft iemand hier een secret place waar ze met 100-den tegelijk droppen ;)
runcloth gaat goed in tyr's hand in EPL

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Crazyadin

Lief dagboek O+

Was me het weekendje wel. Eerst woensdagmiddag lekker op m'n shaman gezeten. Woensdagavond te laat thuis voor een raid, had ook al aangegeven dat ik woensdag en donderdag waarschijnlijk laat zou zijn en misschien helemaal niet zou kunnen, dus geen probleem. Negen uur thuis, even op m'n alt ingelogd met knallende koppijn en even later weer offline.

Half twaalf was de koppijn een stuk minder, dus weer ingelogd. Wat blijkt, chaos in de raid geweest. Er was natuurlijk voetbal, dus een man of vijf zat op Vent over voetbal te lullen door raidleader 1 heen. Raidleader 2 (vaste raidleader was er niet) was continu op iedereen die wat fout deed aan het schelden. Mensen faalden hopeloos op de ghostphase bij Teron. Er waren zelfs een paar mensen mee die ofwel sinds januari niet geraid hebben, ofwel überhaupt nog nooit in BT geweest waren en die het beter deden dan een deel vaste raiders. Halve raid compleet over de zeik, huge uitgemeten op het forum.

Donderdag dus geen raid, op wat ZA voor een groepje na. Was weer enigszins laat online, en had ook niet veel zin in ZA, dus weer lekker op m'n shammy. Heb het leuk gepland, ging als lvl 44 pas Tanaris/Feralas in. Vrijdag en zaterdag weer verder, met een vrijdagavond boost in ZF en een gecancelde ST run op zaterdag wegens gebrek aan een healer. (2.2k mana en 0 +healing ftl) Ondertussen wel het forum in de gaten gehouden, maar m'n pala maar even gelaten voor wat 't is. (shaman zit in andere guild)

Nu zitten we met een groepje vrienden in een privéchannel en er waren er een paar online die wél in Resisted zaten, dus zo rond het moment dat ik lvl 50 dingde veel gquits. Woensdagavond was lock één al vertrokken, vrijdag lock twee, zaterdagmiddag de MT en toen had ook één van de (belangrijkere) officers z'n vertrek al aangekondigd. Gozer heeft vorig jaar in de zomer de guild nog gered, om het zo maar te zeggen, en was ook degene die de topic na die woensdagavondraid had aangekondigd.

Hij is samen met een voormalig TLW member (TLW is de top alliance guild op de server, top alles nu weer ook) die al in Resisted zat een guild gestart die voor hardcore raiding gaat. Behoorlijk deel is daar inmiddels naartoe, paar officers die daar geen interesse in hadden zitten in een eigen guildje en weer wat anderen, waaronder de GM die afk is en ik, zitten nog in Resisted.

Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis. Ben en blijf toch een raider, en qua andere guilds heb ik niet al te veel keus als ik niet te ver terug wil vallen. Hele learning process met BB en (met name) RoS heb ik gehad en wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken. Dan blijven er in totaal vier andere guilds over, waarvan ik Serenity en Wasted niet zie zitten vanwege enkele members in die guilds, TLW te hoog is en geen pala's recruit, dus blijft MM over. Keus is vrij makkelijk dan.

Anyway, gisteren dus uiteindelijk nog even Kara in op m'n lock met Oasis. Frisse instance, uiteindelijk t/m Curator neer en nog een aantal wipes op Aran. Interrupten en flame wreath gaf ons wat problemen, dus om 0:45 (na nog een deel geleid te hebben zelfs) maar gecalled.
quote:
dontcare schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:03:
een epic item is meestal beter als een rare met hetzelfde iLevel
Fixed. ;)
quote:
dontcare schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:41:
het enige dat dit voor resto druids doet is dat je de kansd hebt ze te fearen als ze in travel/bear form zijn , naar ik aanneem is dat vrij simpel te voorkomen door te doen wat resto's altijd doen , zoveel mogelijk uit los blijven ....
Een boompje is geen beest, dus zal überhaupt niet gefeared worden door scare beast lijkt me. :P
quote:
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:57:
Tyr's Hand dus blijkbaar. :p Runecloth is ogre's in Tanaris, silk SM.

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Non-smoker
Reg. datum: 10 juni 2007

Voor tailoring heb ik momenteel 2 guides gevonden en beide hebben een shopping list. Nu ben ik aan het scannen/farmen en traden voor alle materiaal. Maar de ene shopping list geeft aan dat je bijv. 200 linen cloth nodig heb en de andere 150-180. Nu is het voor linen natuurlijk niet echt een probleem maar met high lvl items wel. Heeft iemand geswitched en 1 van deze gebruikt en kan aangeven welke de meeste nauwkeurig hoeveelheid items weergeeft? Scheelt weer farmen :+

Guide 1: http://www.lootables.com/?guide=Tailoring&page=15

Guide 2: http://www.wowwiki.com/Tailoring_Levelling_Guide

Thanks _/-\o_

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
Maduth schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:11:
Voor tailoring heb ik momenteel 2 guides gevonden en beide hebben een shopping list. Nu ben ik aan het scannen/farmen en traden voor alle materiaal. Maar de ene shopping list geeft aan dat je bijv. 200 linen cloth nodig heb en de andere 150-180. Nu is het voor linen natuurlijk niet echt een probleem maar met high lvl items wel. Heeft iemand geswitched en 1 van deze gebruikt en kan aangeven welke de meeste nauwkeurig hoeveelheid items weergeeft? Scheelt weer farmen :+

Guide 1: http://www.lootables.com/?guide=Tailoring&page=15

Guide 2: http://www.wowwiki.com/Tailoring_Levelling_Guide

Thanks _/-\o_
Je moet een beetje opletten met het volgen van gidsen, ze kunnen verouderde informatie bevatten.

Zelf ben ik bijvoorbeeld leatherworking aan het levellen en ik gebruikte in eerste instantie de gids op wow-europe. Daarin werden items/mats gebruikt die bij het schrijven van de gids accuraat waren, maar tegenwoordig niet meer. In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.

*late edit* Ik heb die loottables site eens bekeken voor de leatherworking gids en ze zitten er toch compleet naast volgens mij. Ze raden aan om van 350 tot 365 riding crops te maken, met het risico dat je een paar punten mist omdat het recept op 360 geel wordt. Zo'n riding crop vereist een primal might en die kosten toch wel wat kluiten. Zelfs pre2.3 had je al goedkopere alternatieven. Ik kan de kwaliteit van de andere profession guides niet goed inschatten, maar die voor leatherworking mag je met een serieuze korrel zout nemen.

Kapoen wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:14 (16%)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
Exitium schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:08:

Ben inmiddels al gevraagd voor die andere guild, en de kans is groot dat ik daar ook vandaag of morgen naartoe verhuis. Ben en blijf toch een raider, en qua andere guilds heb ik niet al te veel keus als ik niet te ver terug wil vallen. Hele learning process met BB en (met name) RoS heb ik gehad en wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken. Dan blijven er in totaal vier andere guilds over, waarvan ik Serenity en Wasted niet zie zitten vanwege enkele members in die guilds, TLW te hoog is en geen pala's recruit, dus blijft MM over. Keus is vrij makkelijk dan.
Waarom zou tlw te hoog zijn voor je? ene wij NiD hebben BB ook al neer en RoS duurt niet lang meer we komen nu telkens aardig netjes tot p3 alleen laatste stukje wilde die nog niet helemaal.

Gisteren lekker mn tank zwaardje geloot unbreakable will. Wat vinden jullie imo is ie beter als de brutalizer voor humans omdat ik met zwaard 19.5 exp rating krijg en ik dus tov brutalizer 1 def en 1,5 def inlever voor 308 armor. Ik ben er in ieder geval blij mee. Moet wel zeggen dat de upgrades van bepaalde items me wat tegen vallen als ik bv kijk naar mallet of tides ben ik nou niet onder de indruk van het verschil. Nu maar weer ff wat dkp sparen anders word het niks de komende tijd hehe.
quote:
Kapoen schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:20:
[...]

Je moet een beetje opletten met het volgen van gidsen, ze kunnen verouderde informatie bevatten.

Zelf ben ik bijvoorbeeld leatherworking aan het levellen en ik gebruikte in eerste instantie de gids op wow-europe. Daarin werden items/mats gebruikt die bij het schrijven van de gids accuraat waren, maar tegenwoordig niet meer. In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.
Inderdaad veel guides zijn oud of niet helemaal in orde. Ik begin vaak met een guide en uit eindelijk kijk ik zelf wat ik nodig heb. Zeker nu low level items ook nog voor aardig wat verkopen kan het de moeite zijn soms een iets duurder item te maken als de stats veel beter zijn. (of twink achtig).
Laatst nog jewelcrafting gelevelt maar dan kom je ook guides tegen die zeggen dat je 150 silver bars nodig hebt terwijl het ook veel goedkoper kan want silver bars blijven vreselijk duur.
Gebruik de guides om evt dingen die niet te trainen zijn maar ergens te koop te vinden en goed te gebruiken, kijk een beetje vooruit of je bepaalde dingen later nodig hebt dat je daar genoeg van maakt en thats it.

MantaMania wijzigde dit bericht 05-05-2008 10:24 (34%)

Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest

importbelg
Reg. datum: 12 december 2001

quote:
!GN!T!ON schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:53:
[...]

ik gebruik altijd wow matrix voor mijn addons, maar er kan bijna niet iets mis zijn met de addons, ik heb ze net bekeken en er zijn geen addons met .exe files oid, dus ik zie niet hoe die iets kwaadaardigs kunnen doen :S
Een addon hoeft niet per se een standaard executable file bij zich te hebben om potentieel gevaarlijk te zijn. Lua - de taal voor de plugins - is best krachtig.
Reg. datum: 22 augustus 2003

quote:
Kapoen schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:20:
[...]In de 2.3 patch heeft Blizzard blijkbaar een aantal zaken gewijzigd en beschikbaar gesteld waardoor ik de clefthoof en primal grind volledig kan overslaan, en dat is toch een grote (welgekomen) wijziging, maar deze staat nog steeds niet vermeld in de gids op wow-europe.
Waat gebruik jij ipv dan? had zitten kijken maar kwam er niet uit zo 1,2,3

Reg. datum: 18 mei 2002

quote:
Maranno schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Waat gebruik jij ipv dan? had zitten kijken maar kwam er niet uit zo 1,2,3
quote:
350-365: [Heavy Knothide Armor Kit]. This takes only 3 [Heavy Knothide Leather], and was introduced in patch 2.3 to help leatherworkers level. This can be learned from your trainer, and requires no faction reputation.
Vanaf 360 wordt deze wel groen, maar dat is niet echt een probleem aangezien deze kits goed verkopen op het AH. Ik heb er zelfs een kleine winst mee gemaakt.

Dan vanaf 365 kan je drums of battle maken als je honoured bent bij de sha'tar.
Het laatste stuk vanaf 370 kan ingevuld worden met drums of panic als je honoured bent bij Keepers of Time (en dat ben je sowieso na het afwerken van de black morass quest).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

**>wijsheid<**

quote:
Vich schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Een addon hoeft niet per se een standaard executable file bij zich te hebben om potentieel gevaarlijk te zijn. Lua - de taal voor de plugins - is best krachtig.
ik weet inmiddels de boosdoener, een keylogger die dus mooi niet werd detected door windows defender of avast!. maar dus wel door de online scan van Panda (Panda Activescan 2.0) als het goed is is de key logger nu verwijdered. ik kijk nu of mijn laptop ook is geinfecteerd met die rommel en ik sta op het punt om avast! de deur uit te doen voor of NOD32 of Panda Anti-virus, hier moet ik nog even over nadenken, aangezien ik Panda altijd een beetje bloated vond en NOD wel aardig minimalistic :)

heb inmiddels via mijn Guild Leader met een GM gepraat en die heeft mij een email gestuurd met vragen die ik moest beantwoorden en de Guild Leader must een aantal items linken die waren gestolen van de guild bank. hopelijk krijgen we deze spoedig weer terug. blizzard onderzoekt ondertussen mijn account en hopelijk kan ik binnenkort weer online komen en mijn spulletjes terug krijgen en dan is dat klote gedoe ook weer achter de rug..... :/

Reg. datum: 26 maart 2008

quote:
Pfffft dat is echt zo balen man :( Hoop dat je alles terugkrijgt.. GL iig! :o

Maargoed, wat vrolijker nieuws, althans voor mezelf 8)7
Zaterdag zou ik ZA ingaan voor het eerst ware het niet dat er ineens even 4 healers online kwamen en ik werd outrolled :( Best balen maargoed, Savonds werd ik gevraagd voor netherpsite,Nightbane en Illhoof...

Alle 3 oneshot ofcourse :9 En Nightbane dropte de healingchest :D Alleen me koppie en me voeten zijn nog blauw...
Weer wat badges... Nog 110 _/-\o_ :'( voor me Mace :9~.
Ook alles laten enchanten nu dan maar en zit op de.
8k HP
9.3k Mana
199 MP5 while casting
1512 Healing
Buffed :)
3 maandjes geleden had ik nog 6k hp,6k mana en 700healing en 30Mp5 ofzo :D Gaat goed >:)

Eveanna wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:41 (34%)

is een lief konijntje

quote:
Vich schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:27:
[...]

Maar niet krachtig genoeg om als keylogger te fungeren en dat te verzenden naar de makers. Waarom denk je dat je altijd je file moet uploaden bij bijvoorbeeld wowhead of gorgenash? Je kan geen verbinding maken naar buiten met een mod

blup

Reg. datum: 25 april 2008

Van het weekend weer drie (mooie) doelen behaald voor mijzelf.

Alleerst m'n epic flying mount. Wat een verschil zeg, een alt lvlen wordt nu nog moeilijker met het verschil in snelheid. Heb sinds ik m'n mount heb geen FP meer gebruikt. :P

Als tweede ben ik voor het eerst een heroic instance ingeweest (rampart). Wat was dat easy zeg. Ik als rogue in blue's en zelf 2 greens met 2 mages, een warrior tank en pala als healer die ook zijn eerste heroic in ging. Geen wipes, heb nieuwe boots mogen looten en m'n eerste bages binnen *O*

Daarbij ben ik nog revered met Cenarion Expedition en The Sha'tar geworden, dus weer wat recepten voor alchemy die op 374 zit. Mad Alchemist's Potion is een zeer leuke potion zeg. Goedkoop en geeft altijd een leuke buff.

Ik heb dus geen slecht weekend gehad.
quote:
eendje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Maar niet krachtig genoeg om als keylogger te fungeren en dat te verzenden naar de makers. Waarom denk je dat je altijd je file moet uploaden bij bijvoorbeeld wowhead of gorgenash? Je kan geen verbinding maken naar buiten met een mod
Hoe werkt de mod "lightheaded" dan? Die haalt zijn informatie toch van wowhead af? (heb geen verstand van de lua, maar ben nieuwschierig :) )

dekoninge wijzigde dit bericht 05-05-2008 12:04 (21%)

Stalkkaer - lvl70 Dwarf Rogue - Stormreaver

Feyenoord Rotterdam

quote:
eendje schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:45:
[...]

Zou een addon middels LUA niet achter een aantal zaken kunnen komen (gamekey, accountname) en die /w naar iemand... zomaar een gedachte. Hoop dat je stuff (en guildstuff ook) weer snel geregeld wordt.

Roeligan's Photography
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

DELL EVIL I

quote:
dekoninge schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:02:
[...]

Hoe werkt de mod "lightheaded" dan? Die haalt zijn informatie toch van wowhead af? (heb geen verstand van de lua, maar ben nieuwschierig :) )
Lightheaded heeft een offline copy van de wowhead pagina's. Deze worden niet automatisch geupdate.
edit:
typo

if you pay peanuts, you get monkeys

Reg. datum: 05 mei 2008

quote:
Roeligan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:11:
[...]

Zou een addon middels LUA niet achter een aantal zaken kunnen komen (gamekey, accountname) en die /w naar iemand... zomaar een gedachte. Hoop dat je stuff (en guildstuff ook) weer snel geregeld wordt.
WoW addons (de xx.lua) laden pas wanneer je de gamewereld in gaat en ziet dus niet wat je als account naam of wachtwoord gebruikt. Je kan de accountnaam ook niet uit de WTF map vissen ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: