Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 156

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 november 2003

quote:
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:50:
[...]

haha watvoor build heb je dan? (neem wel aan dat je fire bent) waar stop je die 3 punten dan wel in?
8/42/11

clearcasting 3 punten en IV geen imp fireblast, gcd verneukt de castcycle dan en je verliest juist dps,

verder geen blastwave en geen pyro, ( pyro is leuk met ap/pom/clearcasting maar verder te duur en te lang )

tis idd een beetje kloten met solo pve, maar voor raids is het een build waar ik qua dps zeer goed mee bijkom bij de beter gegearde mages

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Al%27Akir&n=Rmg
quote:
braindead01 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:11:
[...]

kan je eens linken welke talents je wel hebt gekozen (heb zelf een 9/41/11 build, ben benieuwd of er iets inzit waarmee ik mn dps kan verbeteren)

http://wowhead.com/?talent=of0mZxg0zfccoeRxbhG0o (eigen build)
incineration en playing with fire heb je niet, heb voor imp flamestrike gekozen voor het aoen ( zitten nu in ssc en mh te kloten ^^ ) burning soul heb ik niet gekozen omdat ik geen aggro problemen heb en 2 stukken t4 dus heb niets aan de "not lose casting time"

Raz- wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:18 (36%)

Aaah! I'm losing all the durability in my boots! Time to make my escape!

Reg. datum: 22 januari 2008

quote:
Raz- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
[...]

8/42/11

clearcasting 3 punten en IV geen imp fireblast, gcd verneukt de castcycle dan en je verliest juist dps,

verder geen blastwave en geen pyro, ( pyro is leuk met ap/pom/clearcasting maar verder te duur en te lang )

tis idd een beetje kloten met solo pve, maar voor raids is het een build waar ik qua dps zeer goed mee bijkom bij de beter gegearde mages
kan je eens linken welke talents je wel hebt gekozen (heb zelf een 9/41/11 build, ben benieuwd of er iets inzit waarmee ik mn dps kan verbeteren)

http://www.wowdb.com/tale...fefe5fef2e3f2efef6e2f4ef5 (eigen build)

braindead01 wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:22 (5%)

mages know neither friend nor foe - only good targets

Reg. datum: 13 juni 2005

Ik ga na m'n huidige spec 4/44/13 gebruiken (wowhead blocked op het werk)

2 puntjes extra in arcane om daar ook hitcapped te zijn. Zo kut als je spellsteal resist als je council moet tanken...

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

Reg. datum: 22 januari 2008

incineration en playing with fire heb je niet, heb voor imp flamestrike gekozen voor het aoen ( zitten nu in ssc en mh te kloten ^^ ) burning soul heb ik niet gekozen omdat ik geen aggro problemen heb en 2 stukken t4 dus heb niets aan de "not lose casting time"
[/quote]

incineration is een bewuste keuze geweest; scorch aan het begin van een gevecht, wil je niet critten als de tank nog niet in zn cyclus zit, en scorch gebruik ik alleen als de debuff bijna voorbij is, 2 tp voor een spell die ik in een cyclus maar eens in de 30 secs gebruik vond ik een beetje zonde

Burning soul; enige reden ervoor is de 10% threath reductie.

Playing with fire :p ik heb op een of andere manier iets tegen dat 3% increased dmg taken

mages know neither friend nor foe - only good targets

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
RaseriaN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:28:
Iemand een idee voor een redelijk simpele maar krachtige Raid Overview mod?
Zoek dus een mod (geen Grid want daar heb ik denk ik niks aan qua Tank/DPS'er) waar ik een beetje de rest mee in de gaten kan houden qua Mana/Health en evt. Aggro :)
Ik ben nu aan het spelen met "AG_Unitframes" en tot nu toe vind ik het wel de beste/makkelijkste,
moet alleen nog even de juiste layout vinden/maken.
Er is ook een extra addon voor beschikbaar "aUF Layouts", die al verschillende layouts bevat.
Die layouts kan je weer benaderen via het configuratiemenu van AG_Unitframes.
Beide addons zijn trouwens van WoWAce.

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

Pestcontrol
Reg. datum: 09 maart 2001

quote:
Kevinp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:35:
[...]

investering != alles wat je in raid doet of een instance die je "saved"

wat was er mis met het oude systeem?
Over het oude systeem (paars == veel geluk, raiden of laaaaaaange tijd veel tijd investeren in PvP) valt te zeggen dat er te weinig paars beschikbaar was. Pre-TBC werd er gewhined dat het verschil tussen epics en blues te groot was, en dat epics te ingewikkeld te verkrijgen waren.
Patch 1.12: PvP epics makkelijker verkrijgbaar.

Initiele TBC systeem: paars == raid instance, heroic instance en arena (en crafts, maar die waren er pre-TBC ook al, alleen weer in mindere mate en van mindere kwaliteit). Heroic blue items konden vaak tippen aan de eerste Kara epics, waarmee het kleurtje dus eigenlijk alleen een verschil in plek van looten betekende. En vergeet niet dat de eerste versies van de raid instances best pittig waren. In ieder geval veel pittiger dan de huidige versies.

Huidige TBC systeem: paars == ... tja, wat eigenlijk. Het is niet meer dan een kleurtje. Iedereen kan op zijn of haar manier wel epics bij elkaar sprokkelen. Crafts, BG, Arena, Heroics, Dailies farmen voor badges.... Het is nu echt niet meer dan een fancy kleurtje, waarmee je dus het gewhine uit de pre-TBC situatie ge-elimineerd hebt. Alleen omdat we mensen blijven wordt er nu gezeurd dat de kleur geen waarde meer heeft. Niet dat het mij kan boeien wat voor kleur mijn gear heeft, zolang ik er maar mee kan doen wat ik wil. Lol hebben in een spelletje.

Fleas, Tauren Druid of <Deliverance> at Executus

quote:
RaseriaN schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:28:
Nu we het toch over Addons hebben.. wat is Pitbull toch eigenlijk een stuk pokke software.
Zit er een optie in voor "All Units" kun je daar echt helemaal niks instellen qua bars.

Nu moet ik voor elke bar (Player/Target/Raid/Party etc.) de hoogte en de vorm en text instellen :/
Nu is het met de Rock addon wel wat makkelijker, maar leuk is echt wel anders!

Iemand een idee voor een redelijk simpele maar krachtige Raid Overview mod?
Zoek dus een mod (geen Grid want daar heb ik denk ik niks aan qua Tank/DPS'er) waar ik een beetje de rest mee in de gaten kan houden qua Mana/Health en evt. Aggro :)
Euh...

Grid heeft alles wat je wil en niks wat je wil. Ik bedoel wat wil je weten?
health bars heeft hij automatisch aan(vol is leeg en leeg is vol, maar kan ook andersom als je wil).
Wanneer iemand agro heeft geeft hij dat ook aan. Je kan een rood kader krijgen of een vierkantje(kleur kan je veranderen).
met de addon mana bars kan je zien wanneer mensen OOM zijn(of bijna).
je kan low HP warning krijgen, zien of mensen hots hebben. Incomming heals(of je dus gehealed wordt).
hoeveel je gehealed wordt, health deflicted.
Alles wat je eigenlijk wil, ook heel veel meer maar dat kan je ook gewoon niet gebruiken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

@Van Loon IT
Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
Kevinp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:42:
Euh...

Grid heeft alles wat je wil en niks wat je wil. Ik bedoel wat wil je weten?
health bars heeft hij automatisch aan(vol is leeg en leeg is vol, maar kan ook andersom als je wil).
Wanneer iemand agro heeft geeft hij dat ook aan. Je kan een rood kader krijgen of een vierkantje(kleur kan je veranderen).
met de addon mana bars kan je zien wanneer mensen OOM zijn(of bijna).
je kan low HP warning krijgen, zien of mensen hots hebben. Incomming heals(of je dus gehealed wordt).
hoeveel je gehealed wordt, health deflicted.
Alles wat je eigenlijk wil, ook heel veel meer maar dat kan je ook gewoon niet gebruiken.
Ben sinds korte tijd nogal een minimalist qua mods aangezien heel veel mods een berg onzin aan boord hebben die veels te veel performance vreten.
Dus daarom zocht ik eigenlijk een mod ala Grid, maar dan met minder functies ;)

Maar als Grid lekker modulair is dan is het wel geschikt :Y)

Stormscale : RaseriaN : LvL 51 Orc Warlock, Rhal : LvL 47 Tauren Warrior, Teegan : LvL 70 Tauren Shaman
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue, Reliq : LvL 70 Human Warrior

quote:
satan.NB schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:41:
[...]

Ik gebruik inderdaad zo'n castsequence, ik heb hem alleen iets aangepast.
Ik doe: Unstable affliction, Immolate, ampifly curse, curse of agony, corruption, siphon life.
Erne ga ik gewoon lekker shadowbolts spammen, zo gauw Unstable voorbij doe ik die sequence gewoon opnieuw, geeft ie alleen een melding bij ampifly curse als ik daar nog een CD op heb, maar je kan de sequence erna gewoon vervolgen.
verlies je dan niet al je hoge CoA ticks?
Reg. datum: 29 april 2004

quote:
Archatos schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:20:
[...]

Ik kan hem nu niet meer vergeten te gebruiken, heb een macro gemaakt dat elke keer dat ik incinerate cast hij eerst probeert slot 13/14 te gebruiken (trinkets) dus hijs altijd up :)

Enige irritante is dat geluid wat je steeds hoort als hij op cooldown is maja speel toch met no sound :P
Met m'n druid had ik daar ook last van. Ik heb dat geluidje vervangen door een wav zonder geluid.

Nu heb ik een macro in cat en bear form met /use 13 en /use 14 en een castsequence die ik constant spam. Dit werkt geweldig met 2 trinkets die je damage verhogen!

Volgens mij is het ook mogelijk om tijdelijk het geluid uit te zetten in de macro zelf, maar ik denk dat een nieuw wavje makkelijker is, want dan hou je meer ruimte over in je macro.

Ik zit nu op m'n werk, waar ik helaas geen WoW installatie heb, dus ik kan niet kijken hoe het wavje heet en in welke folder die moet staan. Ik zal het thuis meteen even checken.

EDIT: dit heb ik nog gevonden: http://forums.worldofwarc...tId=13712580009&sid=1

Slogra wijzigde dit bericht 24-04-2008 16:08 (7%)

Shen-lon: Eternal Dragon
Reg. datum: 29 april 2002

quote:
ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:01:
[...]

Nope, zou niet weten waarom ik pyroblast of blastwave zou willen hebben. Voor main nuke is pyro nutteloos tenzij je PoM hebt. En dan nog alleen in pvp (maarja, fire in pvp...) Voor je AoE gebruik je arcane explosion ivm 40% aggro reductie.
Blastwave ivm de 6 seconden daze vind ik toch wel lekker tijdens aoe.
ZA gauntlet bijvoorbeeld, vind ik Blastwave en Dragonsbreath heerlijk. of de Dragonhawk boss :)
daarnaast zou ik niet weten waar ik die 2 punten anders in zou willen stoppen.

ow en pyro spam wanneer je de haste debuff gejat hebt van die flamecasters :)

Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"

quote:
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]

Blastwave ivm de 6 seconden daze vind ik toch wel lekker tijdens aoe.
ZA gauntlet bijvoorbeeld, vind ik Blastwave en Dragonsbreath heerlijk. of de Dragonhawk boss :)
daarnaast zou ik niet weten waar ik die 2 punten anders in zou willen stoppen.

Blastwave heeft geen 40% aggro reductie, en Dragonsbreath is helemaal kut op een een pack die ge-aoe-ed moet worden. Mobs hakken niet meer in op hun target maar switchen gelijk naar degene die het hoogst op de threat lijst staat.

en als ik die haste buff heb spam ik arcane missiles, minder aggro ftw \o/

Reg. datum: 08 mei 2004

quote:
Slogra schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]

Ik zit nu op m'n werk, waar ik helaas geen WoW installatie heb, dus ik kan niet kijken hoe het wavje heet en in welke folder die moet staan. Ik zal het thuis meteen even checken.
Owh, toch wel, niet eens WoW op je werk. Najaaaa :P

Dat sommige mensen nog werken zeg :P, (Ik zelf zit ook altijd dit topic te F5en (Stage ;))

Wikko <Invictus> - 70 Undead Female Fire Mage op EU-Ragnaros
Braxe (Koelkast) - 70 Tauren warrior op EU-Ragnaros

Reg. datum: 12 september 2000

quote:
Phenomenon1985 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:26:Zijn er meer mensen die vergeten hun trinket te gebruiken? Heb je hier misschien een add-on voor die aangeeft dat je trinket weer van de CD af is.(zit op stage, kan helaas niet op curse kijken). Tijdens de gevechten denk ik meestal niet aan die trinket :s
Ik heb gewoon op veel gebruikte moves (zoals devastate bij een prot tank) er een macro van gemaakt, die doet
/use 13
/use 14
/cast devastate
Dat kan ook mind flay voor een priest, shadowbolt voor een warlock of arcane shot voor een hunter, bij de hunter kan je er nog een kill command in gooien.

13 en 14 zijn namelijk je trinket slots, zo hoef je er zelf niet aan te denken. Vooral die met 2m cooldown zijn bedoeld om ze continu te gebruiken.

Reg. datum: 10 januari 2005

quote:
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:06:
[...]
Volgens mij gebruiken ze bij ons dan een soort arcane missile mitrailleur :)
quote:
fidelio675 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:17:
[...]

Ik heb gewoon op veel gebruikte moves (zoals devastate bij een prot tank) er een macro van gemaakt, die doet
/use 13
/use 14
/cast devastate
Dat kan ook mind flay voor een priest, shadowbolt voor een warlock of arcane shot voor een hunter, bij de hunter kan je er nog een kill command in gooien.

13 en 14 zijn namelijk je trinket slots, zo hoef je er zelf niet aan te denken. Vooral die met 2m cooldown zijn bedoeld om ze continu te gebruiken.
Ik heb ook een dergelijke macro, echter, de laatste MH raid activieerde ik daar bij Anetheron en Archimonde steeds mijn 2 minuten pvp trinket, terwijl je die dan juist niet continu wilt gebruiken.

mdmeijer wijzigde dit bericht 24-04-2008 16:20 (58%)

Paling Heal0rc Shaman (The Inner Circle - Trollbane)

quote:
fidelio675 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:17:
[...]

/use 13
/use 14
/cast devastate

bij een caster misschien wel. Afhankelijk van de fight. wanneer je bv altijd extra dps nodig hebt op 20% dan wil je juist geen trinkets gebruiken.

Als tank is het toch vaak meer of voor agro(blocker), maar andere zijn toch om de healers ff te ontzien wanneer je low HP bent.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

www.clikk.nl
Reg. datum: 28 oktober 2000

Ik heb zo'n zelfde macro onder mijn Lifebloom zitten, die eerst mijn LCPB used; werkt prima. :)

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

We are Starstuff

Ik heb me trinkets niet direct onder me casts ik heb liever zelf controle wat ik doe. Echter heb ik wel de volgende gemaakt voor als ik ff hard moet stampen. Scheeld weer wat klikken.
/use13
/use14
/cast bestial wrath
/cast rapid fire

Zoiets heb ik dan ook voor pvp alleen daar zit dan nog intimidation bij.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
[...]

Ik doe: Unstable affliction, Immolate, ampifly curse, curse of agony, corruption, siphon life.
Erne ga ik gewoon lekker shadowbolts spammen, zo gauw Unstable voorbij doe ik die sequence gewoon opnieuw, geeft ie alleen een melding bij ampifly curse als ik daar nog een CD op heb, maar je kan de sequence erna gewoon vervolgen.
En dan vragen sommige locks zich af waarom ze zo weinig dmg doen ivm andere locks :')

quote:
ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:13:
[...]

Blastwave heeft geen 40% aggro reductie, en Dragonsbreath is helemaal kut op een een pack die ge-aoe-ed moet worden. Mobs hakken niet meer in op hun target maar switchen gelijk naar degene die het hoogst op de threat lijst staat.

en als ik die haste buff heb spam ik arcane missiles, minder aggro ftw \o/
DB gevolgd door Frostnova, dan ben je toch wel weg hoor, meestal stampen wij flink door bij de scouts,
en met AM ben ik dan gelijk oom.

Sowieso zijn deze packs nogal snel neer geaoed, en andrs IB ftw :)

Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"

Reg. datum: 15 september 2001

voor mij is de ideale CS: CoS (blijft 5 min zitten dus heb ik geen om kijken meer) UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSSBSBSSBSBSBSSBBSBS, UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSBSBBSBSBBSBSBSB

dat is lekkere DPS

NoTimeRemains wijzigde dit bericht 24-04-2008 16:43 (5%)

O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
[...]

Regel een addon met timers en cast een dot alleen als de vorige echt afgelopen is. Vooral met Curse of Agony loop je veel dps mis door op het op het einde te overschrijven met een nieuwe, daarnaast kost elke dot je weer 1,5s cast tijd, terwijl je die ook had kunnen gebruiken voor shadowbolt. Verder moet je SL alleen gebruiken als je de healing nodig hebt, het levert namelijk minder DPS dan shadowbolten.

quote:
Gohan-san schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:42:
[...]

DB gevolgd door Frostnova, dan ben je toch wel weg hoor, meestal stampen wij flink door bij de scouts,
en met AM ben ik dan gelijk oom.

Sowieso zijn deze packs nogal snel neer geaoed, en andrs IB ftw :)
5 abominations die op een dps warrior lopen te hakken is niet fijn. En nee, ik had het niet over m'n eigen hachie maar over dat van de rest van de raid. Vooral hunters/locks zitten in AoE packs redelijk tegen de theatcap van 130% aan en met een dragon's breath weet je redelijk zeker dat ze die hunter/lock in elkaar gaan meppen. Een FN houd ze echt niet tegen met al die AoE spam. (MH, geen ZA)

quote:
ImdaMned schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:03:
[...]

5 abominations die op een dps warrior lopen te hakken is niet fijn. En nee, ik had het niet over m'n eigen hachie maar over dat van de rest van de raid. Vooral hunters/locks zitten in AoE packs redelijk tegen de theatcap van 130% aan en met een dragon's breath weet je redelijk zeker dat ze die hunter/lock in elkaar gaan meppen. Een FN houd ze echt niet tegen met al die AoE spam. (MH, geen ZA)
Daar ben ik nog niet :) nou ja vannacht even naar binnen gewandeld met mijn pala, Thrall, en iedereen even /salute gebracht,

en door een paar ghouls de grond in getrapt :P

Reg. datum: 13 april 2007

quote:
NoTimeRemains schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:43:
voor mij is de ideale CS: CoS (blijft 5 min zitten dus heb ik geen om kijken meer) UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSSBSBSSBSBSBSSBBSBS, UA, Cor, SBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBSBBSBSBSBBSBSBBSBSBSB

dat is lekkere DPS
You loose..... Je verliest DPS door ontbreken van Immolate en Siphon Life.

Accountstatus: Frozen. Death Wing: 70 UD rogue, 70 UD warlock, 70 Troll shaman, 70 Orc warrior; Vekni'Lash: 70 Dr Shaman

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: