Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 maart 2001

Het is gelijk kijken voordat ze weg zijn, maar denk dat Rockstar het niet meer kan bijhouden. Die shootout is inderdaad heel gek en laat goed zien hoe de graphics vooruit zijn gegaan....ook dat over de schouder meekijken bij schieten is heel goed gedaan....

And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

En weg is die vid, heeft weinig zin nu youtube vids te posten want die worden toch gelijk weer verwijderd omdat je de game helemaal nog niet zou moeten hebben.

Citizen of Vienna

Reg. datum: 25 december 2006

spoiler:
Het besturen van de auto's ziet er wel heeeel lastig uit...ze slingeren als een gek. Die banden lijken wel springkussens :)

Reg. datum: 11 juni 2002

Dan vraag ik me af, kan Microsoft niet alle live accounts van mensen die nu al GTA spelen niet gewoon bannen? Of zou dit ook mensen beïnvloeden die preview versies hebben gekregen etc?

http://ctprofiles.net/3660599 Cat lvl 70 Human priest Offspring op Trollbane

Fail!

quote:
sbmuc schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:33:
Dan vraag ik me af, kan Microsoft niet alle live accounts van mensen die nu al GTA spelen niet gewoon bannen? Of zou dit ook mensen beïnvloeden die preview versies hebben gekregen etc?
Hoe groot acht jij de kans dat mensen die het nu spelen een live account hebben?

Layout nostalgie | Last.fm

quote:
Het zou kunnen, las vanochtend op gamekings dat degenen die een preview versie krijgen speciale settings moeten gebruiken zodat anderen niet hun gamertag kunnen zien....

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
H3llsing schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:
En weg is die vid, heeft weinig zin nu youtube vids te posten want die worden toch gelijk weer verwijderd omdat je de game helemaal nog niet zou moeten hebben.
inderdaad. Wou het wel even zien maar ben blijkbaar 10 minuten te laat :/

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Je kan als volgt proberen te zoeken:
http://www.youtube.com/re...fbaHWyjMBXoVi5Du1tjqjXFug==

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Kecin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:14:
[...]

spoiler:
Vind het vooral mooi in het gameplay stukje dat achteruitrijd lichten, remlampen, gewone lampen, allemaal apart aan gaan. (Aparte blokjes) ipv de normale img die erover zit!
Echt een game vol met detail. Hoor ook wanneer ze buiten de auto staan de muziek van de radio :o

Wow, must-have.
11/10
The Devil is in the Details! Als je echt moet aanwijzen waarom GTA altijd zo goed is, details! Er zijn veel games uit die aardig zijn en zeker waard om te spelen. Maar wat GTA anders doet dan vele gamestudios is ..toch echt een product maken dat ook kijkt naar de details. Details die misschien iet veel zullen doen voor de gameplay zelf of een van de belangrijke pijlers maar voor fans zijn details belangrijk!

Zit al een tijd na te denken waarom GTA nou eenmaal altijd weer terug zijn weg in mijn PS3(vroeger PS2 vindt). Er zijn mooiere games, er zijn games met beter uitgewerkte onderdelen maar maar er is iets met GTA dat het trekt je!

Je kan altijd wel iets doen, je hoeft je geen moment echt te vervelen met GTA. Al je je auto's naar de shredder brengen doe je toch weer iets! Je kan 5 uur bezig zijn met Wheelies en Stoppies! En die dingen zijn "maar" details!

The Godfather is bijvoorbeeld best wel aardig maar op een bepaald moment (als je alles bezit) valt er gewoon niet echt meer iets te doen! Je kan gaan rondrijden maar ja je bezit alles dus de anderen zijn er niet meer.

swampy wijzigde dit bericht 23-04-2008 15:45 (7%)

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Voor elk weggehaald filmpje komen er 10 terug. :+

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Reg. datum: 29 januari 2007

quote:
Hoe wil je aantonen dat die mensen illegaal spelen? Als ik nu een versie ergens legaal koop is het niet mijn probleem dat de winkel de game voor de release date verkoopt.

ook @ www.duken.nl
Reg. datum: 12 december 2002

trouwens leuk, dit was toen de tijd een screenshot wat GTA4 zou moeten voorstellen :)

http://www.xbox360emu.com/img/xbox360_screen010.jpg
Reg. datum: 23 februari 2005

quote:
Adlermann schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:45:
[...]

Hoe wil je aantonen dat die mensen illegaal spelen? Als ik nu een versie ergens legaal koop is het niet mijn probleem dat de winkel de game voor de release date verkoopt.
En zo is't maar net! Wat kun jij er aan doen dat een winkel zich niet aan het embargo houdt? Helemaal niks dus.

PSN ID: Vince_NL

Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Adlermann schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:45:
[...]

Take Two heeft gezegd, 29 april. Gewoon iedereen en alles bannen die het dan ook maar een seconden eerder speelt.

Zo is iedereen blij.

PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]

Reg. datum: 23 juli 2002

http://www.mygamercard.ne...=&c=&x=99&y=8

OP live zijn er toch al een aantal aan het spelen. 3 australiers en een italiaan

Hmmz hopen dat ik snel wat hollanders er bij zie.

Ik ga toch maar even een rondje langs de winkels maken

Hoodlum77 wijzigde dit bericht 23-04-2008 15:52 (35%)

Asus A8R MVP Radeon X200 - AMD Opteron 146 - Sapphire GTO2 - Corsair XMS 3200 c2 - 2x WD caviar Sata2 raid0

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Het hele nut van street dates is toch compleet weg nu ?

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

www.neome.tk

Misschien dat ik wel eens een PS3 ga halen speciaal voor deze game. Wacht dan wel ff op de Bundle...

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

Reg. datum: 09 juni 2003

Moest ik GTA4 hebben ( voor de 29e ) zou ik toch wel enkele dagen spelen zonder de netwerkkabel ingeplugd :) je weet maar nooit O-)

Reg. datum: 26 april 2000

Ik denk niet dat ze dat verwijderen erg lang gaan volhouden eerlijk gezegd....

w00t
Reg. datum: 14 februari 2002

quote:
Hoodlum77 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:51:
http://www.mygamercard.ne...=&c=&x=99&y=8

OP live zijn er toch al een aantal aan het spelen. 3 australiers en een italiaan

Hmmz hopen dat ik snel wat hollanders er bij zie.

Ik ga toch maar even een rondje langs de winkels maken
Moest nog eff een kado halen, gelijk ff de ronde gedaan maar nog nergens iets te vinden |:(

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

Reg. datum: 23 oktober 2006

Mogen gameplayfilmpjes nu wel nog gepost worden dan?

(staat overigens een tof filmpje op dailymotion)

http://www.dailymotion.co...eo-de-gameplay_videogames
bij deze dus.. of is dit dat shootout filmpje?

arjen9551 wijzigde dit bericht 23-04-2008 16:01 (38%)

Nederlander in Belgie

Zou niet weten waarom niet. Er zijn ongetwijfeld ook winkels die het spel gewoon verkopen, dus daar kan de koper niks aan doen he. Waarom ze zo spastisch al die filmpjes van Youtube halen is dan ook de vraag, want het kan ook gewoon legaal aangeschaft zijn. De doorsnee gamer kan niet weten dat het pas 29-04 "mag".

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Reg. datum: 29 januari 2007

quote:
inanc schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:50:
[...]

Take Two heeft gezegd, 29 april. Gewoon iedereen en alles bannen die het dan ook maar een seconden eerder speelt.

Zo is iedereen blij.
Dat embargo is met een winkel afgesloten, niet met een consument. Een ban is dan juridisch dan ook niet te verantwoorden. Maar we gaan nu welweer een beetje offtopic :).

Maar zodra GTA IV uit is moeten we op GOT een GTA IV multiplayer match organiseren. Dat kan alleen maar slaaptekort en ziek melden op het werk betekenen namelijk :)

Reg. datum: 20 april 2005

Ik vind het rennen ook erg cool gedaan. Laat me denken aan een tokkie die ik ooit 50km/h heb zien rennen op slippers, omdat hij dacht dat hij zijn gepikte brommer zag rijden.... :D

White Rabbit

Take2 heeft z'n zaakjes wel goed op orde. Op YouTube staan gameplay filmpjes niet langer dan het kwartier, daarbinnen worden ze verwijderd.

This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: