all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
dorie 
nieuws: Sony levert bluetooth-headset voor PS3-game Socom Confrontation
hij zal los geleverd kunnen worden, je krijgt hem niet automatisch als je een PS3 hebt.quote:De headset zal ook los geleverd worden.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Sony gaat dat ding leveren, ja? Dan gaat 'ie geleverd worden.
Reg. datum: 20 september 2002
Reg. datum: 20 september 2002
In het artikel Onderzoek: lang achter computer zitten geen oorzaak rsi:
... tijdens de luchpauze -> tijdens de lunchpauze
... tijdens de luchpauze -> tijdens de lunchpauze
* Rataplan heeft nog niet gelunched 
nieuws: Nikon introduceert full-frame D700-dslr
MB-D10 grip, niet MD-D10 grip
Ik dacht al, waarom vind ik geen resultaten in de pricewatch...
MB-D10 grip, niet MD-D10 grip
Ik dacht al, waarom vind ik geen resultaten in de pricewatch...
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
dank 
nieuws: T-Mobile vraagt een euro voor nieuwe iPhone
T-Mobile gaat in Nederland flink stunten met de prijs van de 3g-iPhone. De 8GB-versie kost in combinatie met een tweejarig abonnement van 44,95 euro per maand één euro.
Volgens mij moet er een komma na het woord "maand". Anders lijkt het alsof hij 1 euro per maand is. Ik moest iig 3 keer kijken voordat ik de zin begreep.
T-Mobile gaat in Nederland flink stunten met de prijs van de 3g-iPhone. De 8GB-versie kost in combinatie met een tweejarig abonnement van 44,95 euro per maand één euro.
Volgens mij moet er een komma na het woord "maand". Anders lijkt het alsof hij 1 euro per maand is. Ik moest iig 3 keer kijken voordat ik de zin begreep.
Indeedy 
Meuk: Floola 3.0
8e regel: Linix-client -> Linux-client
Latest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
Latest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
Uiteraardquote:u_nix_we_all schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:50:
Meuk: Floola 3.0
Voor deze ene, zeer uitzonderlijke keer, maar changelogs van fouten ontdoen is niet onze gewoont. Dan houden we echt geen tijd meer voor ander werk overquote:Latest changes, 9e regel: ffmped -> zal wel ffmpeg bedoelen.
Mja, ik bedacht me later ook dat dit wel eens rechtstreeks uit de originele changelog afkomstig kon zijn....quote:Rataplan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:53:
[...]
Uiteraard
[...]
Voor deze ene, zeer uitzonderlijke keer, maar changelogs van fouten ontdoen is niet onze gewoont. Dan houden we echt geen tijd meer voor ander werk over
nieuws: Xandros neemt Linspire in het geniep over
Eerste zin:
Eerste zin:
quote:Xandros, aanbieder van de gelijknamige Linux-distributie, heeft in alle stilte de Linux-activiteiten van brancegenoot branchegenoot Linspire overgenomen.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
sir yes sir!
Xandros en Linspire:
"heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gekweekt "
kwaad bloed kweek je niet, kwaad bloed zet je. De juiste zin zou dan zijn: heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gezet
"heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gekweekt "
kwaad bloed kweek je niet, kwaad bloed zet je. De juiste zin zou dan zijn: heeft in de Linux-gemeenschap veel kwaad bloed gezet
Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
reviews: P45-moederborden deel 4: de prestaties
1procent (Boven: x264 Video-encoding)
spatie vergeten.
1procent (Boven: x264 Video-encoding)
spatie vergeten.
In Muziekbibliotheek weer online na copyrightdreiging
2de paragraaf:
-ofwel 'en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te bedreigen'
3de paragraaf:
zelfde paragraaf, maar hier ben ik niet 100% zeker van
2de paragraaf:
compinist == 50 jaar dode componist ?quote:een werk vijftig jaar na de dood van de compinist in het publieke domein belandt.
-ofwel 'was reden voor het Oostenrijkese Universal Edition om de site met een rechtszaak te dreigen'quote:In de EU geldt echter een termijn van zeventig jaar, en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te dreigen.
-ofwel 'en dat was reden voor het Oostenrijkse Universal Edition om de site met een rechtszaak te bedreigen'
3de paragraaf:
eistten == verleden tijd van eisten == 'super verleden tijd' van eisen ? ->t-tje verwijderen dusquote:Universal Edition was het daar niet mee eens en eistte maatregelen om te voorkomen dat bezoekers uit de EU de bladmuziek konden benaderen.
zelfde paragraaf, maar hier ben ik niet 100% zeker van
Zich opstellen op het standpunt ... een uitdrukking waar ik nog nooit van gehoord heb, maar misschien leer ik hier weeral bij :-)quote:Hij stelde zich evenwel ook op het standpunt dat Europese wetten niet zouden moeten gelden voor een Canadese site, maar zei destijds niet over geld te beschikken om een rechtszaak te kunnen voeren.
Grazend voor NGS
Reg. datum: 08 juni 2007
Reg. datum: 08 juni 2007
Iets is duurder dan >> vergelijkend verbandquote:De Gigabyte heeft in het gebruik geen grote problemen gegeven en werkt prima. De layout is iets gunstiger dan die van zijn concurrenten en het bios uitgebreid en zonder fouten. Het grootste nadeel van dit bord is eigenlijk de prijs, aangezien de Gigabyte zo'n 50 euro duurder is als de MSI en de Asus (uitgaande van de adviesprijs). Het bord heeft weliswaar 6 jaar garantie en een ruime featureset, maar de vraag is of dit genoeg is om de hoge prijs te rechtvaardigen.
Alles weer bijgewerkt
nieuws: Denktank wil isp's verantwoordelijk voor malware maken
In de 'Enisa' mouseover:
In de 'Enisa' mouseover:
Die break moet er tussenuit.quote:European Network and Information<br>Security Agency
In datzelfde artikel, 3de paragraaf
Het moet 'onder andere' zijn, met een extra e erachteraanquote:Naast deze maatregel pleiten de onderzoekers er onder ander voor om beveiligingsupdates gratis beschikbaar te stellen en deze los te koppelen van feature updates.
Grazend voor NGS
donedone 
Dat krijg je ervan als je dat stuk door een Brabander laat schrijvenquote:VVVJeroen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:48:
Iets is duurder dan >> vergelijkend verband
In diezelfde review op de laatste pagina in de conclusie van het MSI bord
De MSI is een degelijk bord, ook al zitten er wat weeffouten in het bios als het gaat om voltages en vermogens.
Dat moeten meetfouten zijn.
Dat lijkt mij niet perse.quote:Terw_Dan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:36:
[...]
Dat krijg je ervan als je dat stuk door een Brabander laat schrijven
In diezelfde review op de laatste pagina in de conclusie van het MSI bord
De MSI is een degelijk bord, ook al zitten er wat weeffouten in het bios als het gaat om voltages en vermogens.
Dat moeten meetfouten zijn.
Dit topic is gesloten. ![]()