INTEL 8086 4.77 Mhz @ 12Mhz watercooled, 640kb main mem(neeeh neeh, neh neeh neeeh), 20mb Seagate, Noname amber monochroom 14", Hercules monochroom video plankie, Star NL-10 Matrix printer
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 26
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:De prijsverlagingen voor sms-verkeer binnen Europa die verschillende telco's hebben aangekondigd, gaan [insert volgens] het Ministerie van Economische Zaken niet ver genoeg.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
moet ruimte zijnquote:Om alle content nog beter te kunnen tonen, is bovendien de layout 136 pixels breder gemaakt, waardoor de hele site nu 1140 pixels breed is. De extra ruimt is vooral gebruikt om iets meer 'functioneel wit' in de site te kunnen gebruiken en om de rechterbalk breder te kunnen maken.
Dima_2005 wijzigde dit bericht 30-06-2008 17:39 (26%)
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
M-JPEG is Motion JPEG, een video formaat dat veel gebruikt wordt voor het streamen van netwerk camera's. (voorbeeld)quote:Wiethoofd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:51:
nieuws: Creative Zen X-fi-muziekspeler voorzien van wifi
[...]
een nieuw bestandstype, het lijkt me dat die j weg moet, of de m moet weg, maar dan is het een foto die je af moet spelen
FvdM wijzigde dit bericht 30-06-2008 18:21 (6%)
Beetje vreemd om dat (een heel stuk verder) zo 'expliciet' erbij te vermelden als het al een keer "terloops(er)" gemeld is.Op de Playstation-blog worden de verschillende nieuwe features van de 2.40-firmware uit de doeken gedaan.
<snip>
De andere grote verbetering die de firmware - met versienummer 2.40 - met zich meebrengt...
We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.
Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!
in de titel en de tekst wordt sneakpreview los geschreven. Dit is helaas niet zo. zie:
http://www.vandale.nl/van...k/?zoekwoord=sneakpreview
Tweede zin:
Sowieso een onnodig ingewikkelde constructie in deze zin. Dit is beter:quote:De 9.51-reeks is de opvolger van de eerder uitgebrachte 9.50-release en bevat onder meer een verbeterde installer en een aantal bugs minder die voor crashes zorgde zorgden.
quote:De 9.51-reeks is de opvolger van de eerder uitgebrachte 9.50-release en bevat onder meer een verbeterde installer. Tevens zijn een aantal bugs die crashes veroorzaakten verholpen.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯
quote:..., schrijft Webwereld.
Klikken is weten!quote:... door de Duitse hackers van de Chaos Computer Club gefabriceerd.
May the Source be with you...
quote:RoeAntSte schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:00:
plan: Sneak preview: gewijzigde layout
in de titel en de tekst wordt sneakpreview los geschreven. Dit is helaas niet zo. zie:
http://www.vandale.nl/van...k/?zoekwoord=sneakpreview
U bent de voorpagina vergeten. Daar staat nog steeds sneak preview.quote:
Er mist een spatie tussen 'meende' en 'dat'quote:Victor Viegas, de president van dat bedrijf, meendedat de verwijdering van de trilfunctie te maken had met het patent dat Immersion bezat en hij zag de aankondiging van Sony dat de Sixaxis-controller geen trilfunctie zou hebben, dan ook als een overwinning.
Geintroduceerd mist een deelteken op de i (wat ik ook niet terugvind op mijn toetsenbord en dus ook niet getypt heb) :-)quote:AMD heeft maandag drie nieuwe quadcore-Phenoms geintroduceerd. Het gaat om twee energiezuinige Phenom X4-modellen met een tdp van 65W en de highend-Phenom X4 9950, die op 2,6GHz loopt.
linkje
Grazend voor NGS
Dit leest echt niet lekker. Er is niks bekend over Europa, en 'zelfs' helemaal niet of het in Nederland uitkomt.quote:Wanneer het spel in Europa verschijnt is niet bekend en of het ook in Nederland uitkomt zelfs helemaal niet.
Suggestie:
3de paragraaf:quote:Wanneer het spel in Europa verschijnt is nog niet bekend en of het ook in Nederland uitkomt zelfs helemaal niet.
4de paragraaf:quote:Het spel zal later wel voor andere platformen zal verschijnen, maar de uitgever wil daar op dit moment nog niks over loslaten.
functionaliteit -> functionaliteiten (tenzij er maar 1 is, wat mij zou verbazen)quote:EA zal een nieuwe gitaar uitbrengen voor het tweede deel, maar die zal niet alle nieuwe functionaliteit bevatten waar het exemplaar van concurrent Guitar Hero World Tour wel over beschikt
Grazend voor NGS
Ik ga eens even heel goed nadenken of ik die ga aanpassen of dat ik de rest ga herstellen. Verbaast me dat het in de VD staat, maar met de betekenis die zij geven (bios-voorvertoning) zijn wij niet bezig en ik ben dus geneigd het Engels te handhaven. Wordt ergens vandaag vervolgd.quote:RoeAntSte schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:51:
U bent de voorpagina vergeten. Daar staat nog steeds sneak preview.
Rest gefikst, behalve
want 'functionaliteit' is wmb een singulare tantum en dus goed gebruikt. Bij meervoudig gebruik zou de voorkeur naar 'functies' moeten uitgaan.quote:PissedCapslock schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:36:
In EA introduceert Rock Band 2 al in september
functionaliteit -> functionaliteiten (tenzij er maar 1 is, wat mij zou verbazen)
het lijkt me een high-end Phenomquote:de highend-Phenom
wederom is het een high-end modelquote:Dit highend model
verder moet Tdp in de tabel vervangen worden door TDP, heeft 3 letters en valt niet onder t.net hoofdletterbeleid.
Ook is de tabel gesorteerd op prijs, waar mij dit logischer lijkt op aantal cores en vervolgens op aantal GHz. (aangezien de 8750 nu tussen de quadcores staat vanwege de prijs)
{edit}
op de processor naam sorteren is eigenlijk hetzelfde als wat ik hier net voorstel
Wiethoofd wijzigde dit bericht 01-07-2008 11:47 (8%)
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Zo heet het nieuwsbericht.quote:Rataplan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:19:
en dat staat waar?
http://life.tweakers.net/nieuws/54270/nikon-introduceert-full-frame-d700-dlsr.html
Het is dus DSLR ipv DLSR.
En mijn modrechten zijn uitgezet.
BELACHELIJK!
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
een komma na 'is' verbeterd de leesbaarheid van de zin, verder mist laten na 'konden' en voor 'code' moet schadelijk of een ander bijvoeglijk naamwoord wat code beter definieert.quote:De bug die uit de browser gehaald is zorgde ervoor dat kwaadwillenden Safari konden crashen of code konden uitvoeren.
1ste paragraaf:
3de paragraaf:quote:Ondanks de stagnerende economie van de Verenigde Staten zijn er in het eerste kwartaal van dit jaar wereldwijd meer computers verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit een rapport van iSupply.
quote:HP verstevigde zijn marktleiderspositie met een groei van 23 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2007 en kwam uit op een marktaandeel van 18,9 procent.
Grazend voor NGS
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.