Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 22 juni 2001

Olpc toont tweede generatie XO-laptop
quote:
...
Het Olpc-project heeft voor volgend jaar een herziende versie van de XO-1-laptop op de planning staan.
...
Ik dacht dat het herziene moest zijn.

NPC
Reg. datum: 28 september 2000

Artikel van de nanobuisjes:
quote:
maar de cellen slaagden daar niet meer niet in als de nanobuisjes langer dan twintig micrometer werden.

Rixard wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:29 (5%)

Everything fixt :).

Why can't you see, I'm burning for you
There's no disguising my desires, what can I do?
All you will know give me your heart, give me your soul

Nice

In AMD stapt bij nieuwe Radeon-kaarten over op gddr5 staat het volgende:
quote:
De Radeon HD4850 zou 512MB aan gddr5 krijgen dat op 3,92GHz draait.
Dat moet de HD4870 zijn.
Niet alleen volgens mijn eigen denken, ook volgens jullie eigen berichtgeving, namelijk: 'Radeon HD4870 20 procent sneller dan Geforce 9800GTX'.
Daarom is ook deze zin
quote:
Het is niet bekend welke HD4000-kaarten van gddr5-geheugen voorzien worden.
een vreemde eend in de bijt.
In het andere artikel weten jullie het namelijk wel "vrij" zeker dat de HD4870 de kaart met GDDR5 gaat zijn. Mogelijk is dat enkel gebaseerd op externe bronnen, waardoor ik het gebrek aan zekerheid in het artikel wel kan begrijpen, maar dan staat het dus niet op één lijn met elkaar.
Misschien dat daar even naar gekeken dient te worden.

Na downtime, komt uptime. | Heeft een nieuwe bak gekocht... aftellen tot de meuk er is ! :o

Mac the planet

nieuws: Mobieltjes helpen winkelcentra om klanten te tracken
quote:
Een aantal winkelcentra in het Verenigd Koninkrijk analyseert signalen van mobiele telefoonsmobieltjessignalen om shoppatronen in kaart te brengen. Privacy zou niet in het geding zijn met de anonieme signalen, maar de gegevens kunnen erg waardevol zijn.
mobiele telefoonsignalen of mobieltjes signalen

Reg. datum: 07 maart 2008

in nieuws: HP ziet omzet en winst flink stijgen door pc-verkopen
quote:
Computerfabrikant HP heeft zijn winst in het tweede kwartaal zien met bijna 17 procent stijgen
Zinsvolgorde :s

b0On wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:16 (28%)

doesn't share food!

nieuws: Studenten indexeren verwijderde Youtube-video's
quote:
Grossiers in takedown-notices zijn Viacom, Warnes Bros en Tv Tokyo.
Warner

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Reg. datum: 23 augustus 2007

nieuws: AMD stapt bij nieuwe Radeon-kaarten over op gddr5

Het is niet bekend welke HD4000-kaarten van gddr5-geheugen voorzien worden. Volgens eerdere geruchten krijgt alleen het topmodel van de nieuwe Radeon-serie gddr5-geheugen; de overige modellen zouden gddr3-geheugen krijgen. De Radeon HD4850 HD4870 zou 512MB aan gddr5 krijgen dat op 3,92GHz draait. Waarschijnlijk krijgt alleen het topmodel van de Radeon HD4000-serie gddr5 vanwege de verwachte hoge prijs van het geheugen.

Mac the planet

nieuws: Kingston introduceert low-latency dimm's voor notebooks

Het gaat over DDR2 geheugen, dat schrijf je als: PC2-5300 en PC2-6400.

All fixed ^ behalve Robin's AMD-verhaal

Abort Retry Fail?

nieuws: Acer laat nieuw 'Predator'-gamesysteem los
quote:
een Logitech G11 gamingkeyboard en een G2 gamingmuis.
Volgens de site zou dit een G5 moeten zijn ;)

nieuws: Gereviseerde iPhones kunnen privé-gegevens bevatten
quote:
De privé-gegevens werden met professionele data-herstelsoftware tevoorschijn getoverd,
Juist is privégegevens, zonder het streepje. Dezelfde fout staat ook in de titel.

Nice

Na downtime, komt uptime. | Heeft een nieuwe bak gekocht... aftellen tot de meuk er is ! :o

Nieuws: Microsoft wil zoekdienst Yahoo kopen, Google zint op reactie
quote:
waarmee het niveau van voor het afbreken van Microsofts de eerste besprekingsronde, weer wordt genaderd.
-de

Nieuws: Age of Conan draait pas in herfst op Directx 10
quote:
Age of Conan zou de eerste mmo zijn die gebruik maakt van Dx10 en er daarmee het beste uitziet van alle spellen in dit genre.
Moet 'uitzien' zijn.

Nieuws: Omstreden Google Health opent zijn deuren
quote:
Zo kunnen er ziekenhuisraportages, uitslagen van laboratoria en recepten
rapportages
quote:
Volgens Pam Dixon van de World Privacy Forum
'het', vanwege Forum? Is wellicht betwistbaar.

Nieuws: E-paspoort voorzien van oled-scherm
quote:
De door het Koreaanse bedrijf aangeleverde oled-display meet, eenmaal in plastic gehuld, slechts 700 micrometer dik.
Meet... zoveel eenheden, of is zoveel eenheden dik.

Nieuws: Mobieltjes helpen winkelcentra om klanten te tracken
quote:
maar met de technologie zou ook kunnen worden uitgevist hoever festivalgangers bereid zijn te lopen om bier te halen.
hoe ver. Zie http://www.onzetaal.nl/advies/hoelang.php

Nieuws: HP ziet omzet en winst flink stijgen door pc-verkopen
quote:
De nettowinst van de fabrikant kwam uit op 2,1 miljard dollar op een omzet van HP 28,1 miljard dollar.
'van HP van 28,1 miljard dollar' of 'van 28,1 miljard dollar'

Nieuws: Kingston introduceert low-latency dimm's voor notebooks

In de titel zelf:
quote:
Kingston introduceert low-latency dimm's voor notebooks
dimms. Ook verderop in het artikel. Gebruik apostrof in principe alleen na a, e, i, o, u of y. Volgens mij wordt dat vaker 'fout' gedaan. Misschien discussie/toelichting in een aparte thread?

Nieuws: Eigenaar Wired neemt Ars Technica over
quote:
Welk bedrag met overname gemoeid is
+de
De zin is wel veranderd maar dit lidwoord ontbreekt nog steeds :)

Frak!

quote:
Zosma schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:01:
dimms. Ook verderop in het artikel. Gebruik apostrof in principe alleen na a, e, i, o, u of y. Volgens mij wordt dat vaker 'fout' gedaan. Misschien discussie/toelichting in een aparte thread?
Moah, een aparte thread lijkt me overbodig, deze pagina somt de simpele regels duidelijk op. Maar inderdaad, sowieso geen apostrof als het grondwoord eindigt op een medeklinker. Bij meervouden althans; bij bezitsvormen gelden hele andere regels qua gebruik van de apostrof.

Nieuws: Plasterk pleit voor Europese regeling voor thuiskopieheffing
quote:
Pasterk noemde het 'een goede zaak'
Plasterk
quote:
meldt persbureau ANP
Daar moet nog een punt achter.

Prijzen Intels zescore 'Dunnington'-cpu bekend
quote:
De Dunnington-modellen zijn op 45nm gebakken, bevatten vier of zes cores en beschikken nog over een traditionele 1066MHz-systeembus in plaats van Quickpath-verbindingen. De beperkte bandbreedte moet worden gecompenseerd met meer cache-geheugen, die bij het X7470-model 16MB bedraagt wat L3-cache betreft.
het geheugen, dat

Softwaregoeroe Microsoft: programmeurs weten niet wat gebruikers willen
quote:
Eén misklik zorgt ervoor dat je het hele menu verplaatst, maar wie heeft die 'functionaliteit' ooit bewust gebruik? Ik niet.
wie heeft ..... gebruikt

QuaQu wijzigde dit bericht 22-05-2008 11:26 (27%)

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

rommelt ook tijdens onweer

nieuws: Rechter VS gaat bepalen of doorverkoop software legaal is
quote:
In die licentie staat expliciet dat doorverkoop niet toegestaan is, en volgens het bedrijf is Vernon dan ook illegaal bezig.
Vernor
meuk: Serv-U 7.0.1.0
quote:
Daarna gaat het programma verder als Personal Edition met enigszins gelimiteerde functionaliteit, zoals onder andere maximaal één domein, twee gelijktijdige connecties en vijf gebruikersaccounts.
dubbel, verwijder "onder andere"

Trust The Computer. The Computer is Your Friend.

Een klein detail in Bestlink presenteert Eee PC-kloon voor 220 dollar:
"Naast een wifi-dongle is het ook mogelijk usb-accessoires voor gprs, cmda of adsl te kopen."

cmda moet volgens mij (en wikipedia) cdma zijn.

Reg. datum: 04 april 2006

foutje :(

RoTro wijzigde dit bericht 22-05-2008 15:15 (96%)

E36 BMW 318iS

Hewlett-packard heet alleen nog maar HP volgen jullie eigen nieuwsbericht
nieuws: Hewlett-Packard heet voortaan HP

dat komt niet overeen met hier:
nieuws: HP komt met printer van gerecycled plastic
quote:
Hewlett Packard zegt onder andere het stroomverbruik van zijn printers in standby-modus verlaagd te hebben tot 1W.
;)

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Acties: [view]

Door: Olaf Nieuwscoördinator
Reg. datum: 19 maart 2007

Alles done. Zo, dat ruimt weer lekker op.
Nice work Zosma! d:)b ( en de anderen natuurlijk ;) )

Olaf wijzigde dit bericht 22-05-2008 15:41 (20%)

WD introduceert portable 2,5"-harddisks voor de Mac
quote:
Western Digital richt zich met zijn nieuwste Pasport-drive specifiek op Mac-bezitters.
quote:
De nieuwe Passport Studio-schijven zijn tevens geschikt voor gebruik met Apple's backupsoftware Time Machine.
passport is correct

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

»TalksForSure ®

Uit Glofiish M810 - verovert E-ten hiermee de pda-markt? - Pagina 4
quote:
Overigens is het verschil tussen de Tytn 2 en de M810 niet groot asl we kijken naar de benchmarkresultaten en dit terwijl de M810 toch op papier 100MHz meer in zijn mars heeft dan de Tytn 2.
moet uiteraard als zijn.

The girl phoned me and she said "Come on over, there's nobody home." I went over. Nobody was home. -Dangerfield M1710 owner (T7200, 7950GTX, 2gb). Nokia N95 O+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws