Reg. datum: 24 maart 2006
Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicBerichten: 95
Gisteren heb ik bij iemand het zyxel modem even geinstalleerd, en volgens de informatie in de brief gaat de lijn officieel maandag pas aan, en dan gaat de telefonie dus ook over van KPN op Telfort.
Nu had ik gisteren al internet, maar nog geen SIP. Dit is niet zo gek natuurlijk want de lijn is nog van KPN. Echter kon ik ook niet bij het emailadres, niet via pop maar ook niet via webmail. Wordt deze maandag pas geactiveerd? Of is er iets mis?
Nu had ik gisteren al internet, maar nog geen SIP. Dit is niet zo gek natuurlijk want de lijn is nog van KPN. Echter kon ik ook niet bij het emailadres, niet via pop maar ook niet via webmail. Wordt deze maandag pas geactiveerd? Of is er iets mis?
offtopic:
Een MAC is in principe helemaal geen PC, immers is de PC van oudsher een IBM compatible, en tot voor het intel-mac tijdperk hadden de MACs een compleet andere architectuur (68k of PPC).
Nu zou je kunnen zeggen dat een MAC ook een PC is omdat het ten eerste een persoonlijke computer is, zoals PC, en ten tweede is er tegenwoordig weinig verschil meer in hardware. Toch vind ik zelf het nog belangrijk om het onderscheid te maken tussen MAC en PC. Straks gaat iedereen zijn MAC "PC" noemen, dan wordt het wel erg ingewikkeld.
Een MAC is in principe helemaal geen PC, immers is de PC van oudsher een IBM compatible, en tot voor het intel-mac tijdperk hadden de MACs een compleet andere architectuur (68k of PPC).
Nu zou je kunnen zeggen dat een MAC ook een PC is omdat het ten eerste een persoonlijke computer is, zoals PC, en ten tweede is er tegenwoordig weinig verschil meer in hardware. Toch vind ik zelf het nog belangrijk om het onderscheid te maken tussen MAC en PC. Straks gaat iedereen zijn MAC "PC" noemen, dan wordt het wel erg ingewikkeld.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ik lees de Telfort-topics al 4 delen mee, dan ga je er vanzelf vanuit dat Telfort weer eens problemen heeftquote:trolleystad schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:06:
Ik vind het zo grappig dat mensen de problemen altijd eerst bij iemand anders zoeken (in dit geval bij de ISP) en daarna pas bij zichzelf![]()
Niet lullig bedoeld hoor, doet elke nederlander![]()
wikipedia: personal computer (PC)..................Nu stoppen we ermee ok?quote:mace schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:21:
offtopic:
Administratief kan het wat langer duren dan technisch.quote:mace schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 08:21:
Reg. datum: 11 december 2001
Reg. datum: 11 december 2001
nou hier ook hetzelfde,net weer een paar keer resync.quote:Chillosophy schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:33:
Ik heb sinds de aansluiting is opgeleverd erg vaak last van disconnects.
heb geprobeerd om de lijn op adsl2 te zetten ipv adls2plus,ook dat hielp het probleem niet op te lossen.
ga nu een ander modem proberen.
Hier verder: Telfort Internet ervaringen topic - Deel 9
Golf? The 2008 GoT-Open!
Super!quote:
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.