Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Forza Utreg!

Ik zit in stapje 2 sinds een paar dagen.

Dat blijf je zeker tot de oplevering?

Riep er iemand?

Reg. datum: 05 juni 2007

quote:
Tha_Duck schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:30:

Stap 3 volgt nog en op het moment van oplevering sta je in 4 geloof ik.

Reg. datum: 03 april 2005

quote:
Pino64 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:46:
[...]

.........
Wat ik wel blijf houden is dat het een eeuwigheid duurt voordat je een kiestoon hoort als je iemand belt. Minimaal 10 seconden.
Dit komt o.a. omdat de modem een aantal seconden wacht na het laatst getoetste cijfer om "zeker te weten" dat het nummer compleet is. Je kunt dit ondervangen door # te toetsen na het laatste cijfer. Dan begint ie meteen daarna te bellen.

Forza Utreg!

quote:
Ewix schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:
[...]
Stap 3 volgt nog en op het moment van oplevering sta je in 4 geloof ik.
Ow dat komt wel goed dan, mijn modem is vandaag geprobeerd af te leveren. Was niet thuis dus morgen weer, dan ben ik er ook niet dus donderdag kan ik hem op het postkantoor halen :)

Riep er iemand?

Reg. datum: 19 februari 2008

quote:
Scandic2008 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:35:
[...]

Met bellen krijg je waarschijnlijk een aardige heer of dame aan de lijn en schiet je niet echt op.E-mailen zal een standaard antwoord opleveren.Blijft eventueel mi een aangetekende brief met het verzoek om tekst en uitleg.
Was het niet zo dat het volgens KPN wel kon ? Indien ja dan zou ik het gewoon noemen in je brief.
Wat is je afstand tot de centrale en welk abbo heb je hiervoor eventueel gehad ?
volgens kpn kon het.
afstand tot de centrale minder dan 500 meter. had altijd 90+% van de snelheid(behalve bittorent maar dat ligt aan de upload :+ )
vorige abbo: kpn ipb 3 mb daarvoor xs4all,hccnet gehad :P

Gijs007 wijzigde dit bericht 20-05-2008 20:27 (6%)

Reg. datum: 06 september 2002

Meer mensen last van de Telfort telefonie storing op dit moment?
Hier iniedergeval geen verbindingen meer.

Telfort site geeft iniedergeval aan dat het bekend is en aan gewerkt wordt.

Reg. datum: 17 oktober 2000

Ja wij ook. Internet werkt wel maar telefonie geeft in gesprek toon ongeacht welk nummer we bellen. hadden dit gisteren avond ook al. Heb je een link naar waar het stond bij telfort?
quote:
- peter - schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:08:
Meer mensen last van de Telfort telefonie storing op dit moment?
Hier iniedergeval geen verbindingen meer.

Telfort site geeft iniedergeval aan dat het bekend is en aan gewerkt wordt.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Reg. datum: 15 april 2004

quote:
amsterdammertje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:32:
Ja wij ook. Internet werkt wel maar telefonie geeft in gesprek toon ongeacht welk nummer we bellen. hadden dit gisteren avond ook al. Heb je een link naar waar het stond bij telfort?

[...]
In Purmerend en omstreken ligt Telefonie er ook uit.

Het word een beetje gokken bij Telfort wanneer je telefonie het doet en wanneer niet.
Als ik het zo bekijk vanaf April dat ik Telfort internet + Telefonie heb
dan is het meer zo dat we geen gebruik hebben mogen maken van de
telefonie dienst dan wel. Bij ons is het nog niet voorgekomen dat we minimaal 1 week
onafgebroken geen telefonie storing hebben gehad.

Hopen dat deze storingen toch ooit tot het verleden mogen behoren.

Reg. datum: 07 mei 2004

Ik kan bellen, maar het duurt 40 seconden voordat de telefoon overgaat...

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Reg. datum: 14 augustus 2004

Wij hebben nu ook als we bellen of gebeld worden dat wij in gesprek zijn of een ander, terwijl dat niet zo is ! :'( met Tiscali bijna nooit problemen gehad met de Telefonie.
Staat wel op de site: Problemen met de telefonie dienst van Telfort.

RuitenAas

Reg. datum: 25 september 2007

In Delft werkt de telefoon ook niet.

Reg. datum: 31 augustus 2004

quote:
Mabili schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:38:
[...]

In Purmerend en omstreken ligt Telefonie er ook uit.

Het word een beetje gokken bij Telfort wanneer je telefonie het doet en wanneer niet.
Als ik het zo bekijk vanaf April dat ik Telfort internet + Telefonie heb
dan is het meer zo dat we geen gebruik hebben mogen maken van de
telefonie dienst dan wel. Bij ons is het nog niet voorgekomen dat we minimaal 1 week
onafgebroken geen telefonie storing hebben gehad.

Hopen dat deze storingen toch ooit tot het verleden mogen behoren.
Ik heb nu 3 jaar IPB van KPN en ook dat was/is 1 groot drama wat bellen betreft. Vandaag overgestapt naar Telfort. Ze willen ons gewoon aan de mobiel hebben. Ik kon tijdens de telefonische opzegging bij KPN aangeven dat ik naar Telfort overstap en de telefoniste regelt het verder.

pinkproject.nl

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de download snelheid?
Normaal zit ik aan de 18Mbit en sinds vanavond schommelt de snelheid tussen de 6 en 8Mbit.

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

Reg. datum: 05 juni 2007

quote:
Zondagskindje schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:15:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de download snelheid?
Normaal zit ik aan de 18Mbit en sinds vanavond schommelt de snelheid tussen de 6 en 8Mbit.
Hier stabiel op m'n 'gebruikelijke' snelheid. Niets vreemds dus.

Reg. datum: 15 april 2004

quote:
Switek schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:14:
[...]

Ik heb nu 3 jaar IPB van KPN en ook dat was/is 1 groot drama wat bellen betreft. Vandaag overgestapt naar Telfort. Ze willen ons gewoon aan de mobiel hebben. Ik kon tijdens de telefonische opzegging bij KPN aangeven dat ik naar Telfort overstap en de telefoniste regelt het verder.
Dat over IPB ben ik geheel met je eens!

In de periode 2006 - 2007 zelf mee mogen maken maar door al die ellende tot uiteindelijk een bezoek aan Tros Radar bij einde contract 9 maanden abbo + kosten door hinder etc terug gekregen.
In dat opzich als je eenmaal de juiste wegen en personen binnen KPN weet te spreken dan gaat de service een stuk beter.

Helaas dus niet echt goede ervaringen mee mogen maken als het gaat om provders en hun geleverde diensten maar zoals ik al aangeef hoop wel op betere tijden bij Telfort.

Mabili wijzigde dit bericht 20-05-2008 22:43 (17%)

Ik heb mijn telefonieprobleem opgelost door de experitijden in het modem korter te zetten. Tot nu toe geen last meer van de wegvallende verbindingen (ik moest telkens met de hand de verbinding uit en aan zetten in het modem). De helpdesk gaf trouwens ook al aan dat er problemen waren (binnen een werkdag per mail!), maar voorlopig lijkt mijn probleem opgelost.

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
neographikal schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:22:
Ik heb mijn telefonieprobleem opgelost door de experitijden in het modem korter te zetten. Tot nu toe geen last meer van de wegvallende verbindingen (ik moest telkens met de hand de verbinding uit en aan zetten in het modem). De helpdesk gaf trouwens ook al aan dat er problemen waren (binnen een werkdag per mail!), maar voorlopig lijkt mijn probleem opgelost.
Welke experitijden ? Ik weet dat er advanced options zijn, maar kan je iets duidelijker zijn. Want elke verbetering in mijn telfort telefonie is welkom.

Heeft iemand trouwens een link naar storingsmeldingen van Telfort (als ze deze hebben) ?

Alvast bedankt!

Reg. datum: 24 maart 2006

quote:
i.unknown schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 00:29:
[...]

Welke experitijden ? Ik weet dat er advanced options zijn, maar kan je iets duidelijker zijn. Want elke verbetering in mijn telfort telefonie is welkom.

Heeft iemand trouwens een link naar storingsmeldingen van Telfort (als ze deze hebben) ?

Alvast bedankt!
Volgens mij moet je hier zijn : http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mededelingen.aspx

Lomax

quote:
neographikal schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:22:
Ik heb mijn telefonieprobleem opgelost door de experitijden in het modem korter te zetten. Tot nu toe geen last meer van de wegvallende verbindingen.
Klinkt intressant, waar stel je dat exact in?

en ik vind het zo lang duren voordat hij gaat bellen, nu staat dat standaard op een pauze van 5 seconde geloof ik. Waar zet ik een lagere waarde, kon het zo 123 niet vinden in het modem.
*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

Iemand die ervaring heeft met een overstap van KPN vaste telefonie naar Telfort Bellen? Het zou ongeveer 3 werkdagen na het internet worden opgeleverd maar ik heb nog geen brief van KPN ontvangen dat het abo wordt beeindigd?

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Reg. datum: 10 januari 2008

quote:
Stiegl schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:59:
Ik kan bellen, maar het duur 40 seconden voordat de telefoon overgaat...
Is het een duitse variant of een nl variant ?
Al eens het stroom van de telefoon afgehaald en na 30 seconden weer aangesloten ?
Test anders even met een andere telefoon (liefst gewone niet dect dus)

Reg. datum: 10 januari 2008

quote:
Gijs007 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:26:
[...]

volgens kpn kon het.
afstand tot de centrale minder dan 500 meter. had altijd 90+% van de snelheid(behalve bittorent maar dat ligt aan de upload :+ )
vorige abbo: kpn ipb 3 mb daarvoor xs4all,hccnet gehad :P
En heb je nu een aangetkende brief verzonden met daarin deze gegevens (verpakt) ?

prettig gestoord
Reg. datum: 08 juni 2001

quote:
kaajee schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:36:
Kans dat Telfort in de 7dagen afkoel periode al het 1 en ander wil gaan voorbereiden, dan dus ziet dat er nog steeds ADSL signaal is en de aanvraag subiet weer stopt.......
Waar baseer je dat op? Is er één voorbeeld te noemen van een aanvraag waarbij Telfort al iets deed tijdens de wettelijke afkoeltermijn?
quote:
Tha_Duck schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:30:

Ik ging met alle drie mijn aanvragen binnen een uur van stap 2 naar stap 3, maar als je je modem al aangeboden hebt gekregen zal het wel goed zitten :)

Reg. datum: 06 januari 2002

quote:
Scandic2008 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:10:
[...]

Ik twijfel niet aan je kundigheid,maar welke kleuren heb je genomen resp kun je aan afbeelding uploaden ?
Uiteraard het eerste aderpaar (blauw/rood) maar omdat ik problemen had heb ik alle combinatie's geprobeerd. Was wel een werk maar ik wou het zeker weten.

Reg. datum: 06 maart 2007

quote:
kaajee schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:36:
[...]

Waarom? KPN had toch gezegd dat het ADSL signaal er bij jou pas de 26ste af gehaald zou worden? Waarom wacht je dan niet gewoon tot in ieder geval die 26ste?
Kans dat Telfort in de 7dagen afkoel periode al het 1 en ander wil gaan voorbereiden, dan dus ziet dat er nog steeds ADSL signaal is en de aanvraag subiet weer stopt.......
Omdat als ik nu heeeeeeeeeeel veel mazzel heb, mijn verbinding nog net opgeleverd wordt voordat ik op vakantie ga, en daar is de "huisoppasser" nogal blij mee. Lukt dat niet, maakt het mij verders niets uit, en vraag ik het gerust nog een vierde keer aan ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: