Voor die extra porten zet je een switch neer.quote:
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]Voor die extra porten zet je een switch neer.quote:MacGyverNL schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:36:
[...]
Inderdaad, voor die ene extra poort. Ik ga er van uit dat als je apparatuur koopt je het ook graag volledig wilt benutten. Bij mij thuis gebruik ik alle 4 de lan-poorten voor client-pc's. Voor mij is jullie setup geen optie, ik post alleen maar een manier waarop het zou moeten werken zonder dat je poorten hoeft op te offeren.
Enne... Moeilijk doen voor net dat ene beetje extra... Is dat niet juist wat tweaken inhoudt?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Jah 'k ben toch malle pietje nie!
Heel veel. Een 20 mb DSL verbinding vergt het uiterste van je koperlijn, daarom zie je bij deze snelle verbindingen vaker een 'klapperlijn' ontstaan. Het maakt dan niet uit of je op BBned, KPN of op een Tiscali Wholesale DSL netwerk zit. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je conclusie onjuist is. En dat jij geen last hebt gehad van deze storing komt waarschijnlijk vanwege het feit dat je nog op een mxstream netwerk zit i.p.v. het huidige netwerk van KPN waar de storing op zat.quote:
Wat een onzin, 2 jaar geleden voordat ik KPN had genomen had ik een abbonnement lopen bij Wanadoo (nu Orange) genaamd ADSL Family 4mbit was het toen, Vanaf het moment dat mijn verbinding geleverd was had ik last van de term ''klapperlijn'' die jij opnoemt, me verbinding viel om de haverklap uit en ik kon niet normaal internetten.quote:trolleystad schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:20:
[...]
Heel veel. Een 20 mb DSL verbinding vergt het uiterste van je koperlijn, daarom zie je bij deze snelle verbindingen vaker een 'klapperlijn' ontstaan. Het maakt dan niet uit of je op BBned, KPN of op een Tiscali Wholesale DSL netwerk zit. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je conclusie onjuist is. En dat jij geen last hebt gehad van deze storing komt waarschijnlijk vanwege het feit dat je nog op een mxstream netwerk zit i.p.v. het huidige netwerk van KPN waar de storing op zat.
Achillias wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:02 (11%)
Kijk even in de sip settings van het modem.quote:neographikal schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:22:
Hmm, ik ga morgen even telfort bellen voor het voip. Hij blijft eruit knallen, ik moet hem dan met de hand unregister/registeren in het modem en dan werkt hij weer. In de logs kan ik niks terugvinden though...
It's fun to obey the machine
Je geeft het zelf al toe, bullshit verkondigingen die nergens op gebasseerd zijn.quote:woekele schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:38:
Dat het bij jou niet aan de snelheid ligt, wil niet zeggen dat dat bij anderen ook het geval is.
De term MXstream wordt allang niet meer gebruikt en de kans is dus groot dat de KPN medewerker niet eens wist wat het was.
Achillias wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:45 (25%)
Listen to the voices in your head.
Dat laatste lijkt me niet aangezien Telfort eigendom is van KPN.quote:bbr schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:02:
Denk dat ik maar via aan 3e partij een monteur moet bestellen want KPN heeft er dus blijkbaar geen zin in, en maakt er sport van om telfort klanten te irriteren.
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
Heb je Direct ADSL/Internet van KPN?quote:Achillias schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Je geeft het zelf al toe, bullshit verkondigingen die nergens op gebasseerd zijn.
En als die termen allang niet meer gebruikt worden dan neem ik zelf ook aan dat het zelfs niet eens meer bestaat.
Iedergeval ik zit niet op het MXstream netwerk (voor het eerstr trouwens nu gehoord) en heb geen last gehad van de storingen punt.
Nounounou, een beetje relaxeter mag wel hoorquote:Achillias schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Je geeft het zelf al toe, bullshit verkondigingen die nergens op gebasseerd zijn.
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
1e aanvraag: aanvraag op basis van kale lijn zonder KPN-abonnement - moesten werkzaamheden worden verricht in de centrale dus afgewezenquote:Scandic2008 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:06:
[...]
Met een ad van 23 db zal dat niet zomaar opgelost zijn.Is er een reden waarom je 4 hebt moeten aanvragen ?
Be yourself, no matter what they say ...
Heel graag! Ik word onderhand een beetje moe van die klapperende telefoonlijnquote:Dj Neo Ziggy schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Kijk even in de sip settings van het modem.
Als het goed is moeten daar een aantal waarden staan die nu op 6000 staan.
Zet deze naar 1.
Zal vanavond even een screenshot maken van de instellingen.
Ok,en welke waarden staan er nu in je modem ?quote:voske1983 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:45:
[...]
Het valt me ondertussen op in de logs van de Zyxel dat sinds 12.28 mijn verbinding niet een keer meer is uitgevallen (ben zelf net thuis uit werk). Ben benieuwd of het zo blijft. De snelheid is nu 16060 kbps/1031 kbps dus daar doe ik het wel voor
Be yourself, no matter what they say ...
AMD X2 4200@2,7 |Asus A8N-SLI Premium|Twinmos 2GB|8800 GT|
quote:ljt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:59:
Zijn er meer mensen die niet kunnen bellen op dit moment? Internet werkt ok maar telefoon is dood.
Modem al gereset maar niks.
Het moet toch niet gekker worden!!!!
Ja, hier zelfde probleem, internet is prima maar gebeld worden: eerst horen ze de telefoon wel overgaan, later issie in gesprek, maar ik hoor hier nietsquote:ljt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:59:
Zijn er meer mensen die niet kunnen bellen op dit moment? Internet werkt ok maar telefoon is dood.
Modem al gereset maar niks.
* neographikal kijkt met puppy-ogen!quote:Dj Neo Ziggy schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Kijk even in de sip settings van het modem.
Als het goed is moeten daar een aantal waarden staan die nu op 6000 staan.
Zet deze naar 1.
Zal vanavond even een screenshot maken van de instellingen.
neographikal wijzigde dit bericht 19-05-2008 22:42 (88%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Telfort Internet ervaringen topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius