Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Helsie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:29:
NAT werkt op de zyxel erg goed. Eindelijk lukt het ook om interne services die ik via NAT toegankelijk heb gemaakt, gewoon via het externe ip te benaderen. Stukken beter dan die klote livebox van Orange. :)
Toch vind ik het wel vrij heftig dat 'ie hier al 70% cpu staat te doen wanneer ik op maximum snelheid aan het downloaden ben (19.1mbit). Hij heeft dan maar één host te bedienen, de Linksys staat het echte werk te doen :)
Zo. Nu eerst een Bavaria!

Dankzij die klote storing van KPN nog steeds geen internet hier....meer dan 40 uur...

[P4 3000@3600 mhz][ABIT IC7-MAX3][Leadtek 6800LE][2*1GB Corsair][120Gb Maxtor + WD 160Gb][Antec TP480][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het GoT Whatpulse team

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.

blijft baggeren

Ik vraag me af waarom dat nieuwsbericht nog online staat aangezien het gewoon een leugen is.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Pengmanelen en Husbokjes

Nou ik ben sinds maandag over en ik moet zeggen dat ik de voip kwaliteit een stuk beter vind dan die van tweak!
Snelheid ben ik tevreden... best zo

It's fun to obey the machine

Bij ons thuis (6023) is het weer gefixed sinds gisteravond

Reg. datum: 14 januari 2000

quote:
thedude0 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:23:
Ik vraag me af waarom dat nieuwsbericht nog online staat aangezien het gewoon een leugen is.
Vertel?

#</3.et

Heeft toevallig iemand al gekeken of het voor particulieren klanten mogelijk een schadevergoeding in te dienen?

public sealed class Woman : IDisposable

quote:
Piels schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:06:
Heeft toevallig iemand al gekeken of het voor particulieren klanten mogelijk een schadevergoeding in te dienen?
In mij geval acht ik de kans klein. Ik ben bang dat Telfort (mijn provider) zich zal beroepen op het volgende artikel:

"Telfort is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming indien deze tekortkoming veroorzaakt wordt door apparatuur, programmatuur, interfaces, netwerken, systemen of telecommunicatielijnen van derden, waaronder begrepen telecomaanbieders en/of de Klant, welke niet door Telfort worden beheerd."

Op zich een slimme regel. Een dienst door verkopen, en vervolgens kan je bijna altijd wel zeggen dat de oorzaak bij derden liggen. En ondertussen natuurlijk zelf wel een schadeclaim indienen bij deze derden (KPN in dit geval).

quote:
Piels schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:06:
Het is nog onderwerp van gesprek,en dus onduidelijk,maar dat zal per provider resp per segment wellicht anders zijn.

quote:
thedude0 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:23:
Wat is dan exact de oorzaak ? (volgens jou)

quote:
stefimke schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:55:
GVD nog steeds geen internet en telefoon :(
Daardoor zul je het zeker niet sneller krijgen maar nu wel neem ik aan ?

#</3.et

quote:
CremersDH schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:13:
[...]
In mij geval acht ik de kans klein. Ik ben bang dat Telfort (mijn provider) zich zal beroepen op het volgende artikel:

"Telfort is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming indien deze tekortkoming veroorzaakt wordt door apparatuur, programmatuur, interfaces, netwerken, systemen of telecommunicatielijnen van derden, waaronder begrepen telecomaanbieders en/of de Klant, welke niet door Telfort worden beheerd."

Op zich een slimme regel. Een dienst door verkopen, en vervolgens kan je bijna altijd wel zeggen dat de oorzaak bij derden liggen. En ondertussen natuurlijk zelf wel een schadeclaim indienen bij deze derden (KPN in dit geval).
Hmm inderdaad.
Ziet er dus niet naar uit. Ondertussen wel bijna 3 dagen zonder internet gezeten...

Het is ook niet ter verhalen op KPN?

public sealed class Woman : IDisposable

Contractueel heb jij niets met KPN van doen, dus nee.

Veel mensen vragen in dit topic of hun dsl waarden wel goed zijn.Bijgevoegd een linkje van Zyxelsupport hoe eea tot stand komt.(met name vanaf punt 5) Wellicht interessant om te weten.

http://www.zyxelsupport.nl/a006.html

blijft baggeren

quote:
Scandic2008 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:45:
[...]

Wat is dan exact de oorzaak ? (volgens jou)
Joost mag weten wat de oorzaak is, enige dat ik weet is dat het zelfs nu nog niet bij iedereen werkt en dat het dus een leugen is als ze zeggen dat de storing verholpen is.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Hmz, ik heb wel wat raars met VOIP. Nadat ik heb gefaxt valt de lijn dood en ben ik niet meer te bereiken, ook niet als ik de stekker van de fax er fysiek uit trek. Ik moet dan het modem resetten om de telefoonlijn weer werkend te krijgen?
Reg. datum: 26 februari 2001

zijn er mensen waarbij het voip van telfort wel goed werkt?

Even een crosspost met het speedlinq topic, maar tegenwoordig zit ik eigenlijk bij Telfort geloof ik :). Ik had de volgende vraag. Ik heb al een tijdje VoIP, nu heb ik dit al tijden via Asterisk aan de gang. Nu heb ik dit asterisk servertje echter in Amsterdam in een datacenter gezet om ook nog wat andere dingen te kunnen doen, echter doet de VoIP het nu niet meer...

Zou het zo kunnen zijn dat je alleen vanaf je eigen Telfort IP of netwerk kan connecten met de voip service? Als dit zo is moet ik denk ik maar een budgetphone accountje nemen...

Reg. datum: 10 april 2007

Ik heb even een vraagje. Een week geleden heb ik een aanvraag gedaan, en heb al sinds een paar dagen een brief binnen voor de bevestiging. Nu word binnenkort hoogstwaarschijnlijk het grote pakket met modem en username etc verzonden naar mij, alleen word je daarvoor van te voren via mail of brief ingelicht wanneer het pakket verzonden word? Zodat ik dan thuis kan zijn van mn werk.

Aangezien ik een gespannen burenrelatie heb, heb ik liever niet dat het pakket dan aan hun bezorgd word als ik niet thuis ben.
Indien ik niet thuis ben, word dan het pakket dan wel aan de buren bezorgd? :/

F04 wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:55 (27%)

Iemand enig idee of het allemaal weer werkt? Ik zit nu op school...
funky!

quote:
F04 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:41:
Ik heb even een vraagje. Een week geleden heb ik een aanvraag gedaan, en heb al sinds een paar dagen een brief binnen voor de bevestiging. Nu word binnenkort hoogstwaarschijnlijk het grote pakket met modem en username etc verzonden naar mij, alleen word je daarvoor van te voren via mail of brief ingelicht wanneer het pakket verzonden word? Zodat ik dan thuis kan zijn van mn werk.

Aangezien ik een gespannen burenrelatie heb, heb ik liever niet dat het pakket dan aan hun bezorgd word als ik niet thuis ben.
Indien ik niet thuis ben, word dan het pakket dan wel aan de buren bezorgd? :/
dat ligt aan TNT en niet aan telfort. Je zou misschien kunnen vragen of hij aangetekend verstuurd word? dus dan moet jij expliciet een handtekening zetten.

[This space is for rent]

quote:
Datafeest schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:21:
Iemand enig idee of het allemaal weer werkt? Ik zit nu op school...
Misschien regio afhankelijk maar regio Zutphen werkt.

Reg. datum: 10 april 2007

quote:
PoweRoy schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:21:
[...]

dat ligt aan TNT en niet aan telfort. Je zou misschien kunnen vragen of hij aangetekend verstuurd word? dus dan moet jij expliciet een handtekening zetten.
Zonet even gebeld. Zij zeggen dat het versturen van pakketjes etc word overgelaten aan een extern bedrijf, en het dus niet mogelijk is om daar toevoegingen aan te doen.

Tsja, wat nu? Ik wil absoluut niet dat mijn buren het pakketje in ontvangst nemen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws