zo, net eindelijk alles 'uitgespeeld'. Aka alle karts / bikes unlocked, alle poppetjes, 1 gele ster naast m'n naam online

. Kwam er dus ook achter dat je ghost data naar je friends kan sturen, hoe grappig is dat zeg haha. Anyway, heeft iemand een _duidelijk_ overzicht van waarop die beoordelingen gemaakt worden, want soms haal je met supertijden en 60 punten 1 ster, en soms 3

...dus ik snap er weinig van.
Toch zijn er paar dingetjes die ik niet helemaal goed gedaan vind van nintendo. Online kan niet met 4 man (zonde, wij zitten hier altijd met 4, en moeten nu dus hele tijd doorgeven). Online kan ook niet met meerdere licenses tegelijk. battlemode kan niet free for all..... paar hele simpele dingetjes, maar die hadden het wat mij betreft helemaal af gemaakt.
Hebben meerdere mensen er hier last van, wanneer er met 4 spelers tegelijk word gespeeld dat het beeld lagt? Wij hier wel iig, en we spelen hier op een hd-ready tv met component cable, alles goed ingesteld (in wii menu ja), maar ik vind het echt naadje pet dat zoiets gebeurd met 4 man >.<
maar goed, overall toch een thumb up (ja 1tje ja)