Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ach ja, je lag eerste ;) :p

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 14 maart 2004

Topic Start is belachelijk!

Belachelijk goed welteverstaan ;)

Ik heb de volgende mensen geadd:

Alexander 3695 0164 0922
BitFighter 4768 7575 1131
Debart 5198-2532-8061
Dopje1982 3222-5671-4518
Geniux 2363 5714 8282
Psychoclown 1977-0296-9598
Red 3050-7737-4761
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725 8054 6177
Uniquement 3780 9276 8941

Moet mijn lijstje nog volmaken !

Ik las op NeoGAF trouwens dat je een friend van een friend kon toevoegen in Mario Kart door simpelweg voor/na een race op de profile te klikken. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar dat zou geweldig zijn als dat klopt.

Kajun wijzigde dit bericht 19-04-2008 10:26 (4%)

Als ik 1x een time trial doe en een langzame tijd neer zet... dan wordt m'n ghost data gesaved en zie ik de volgende keer dus mijn data en de wii ghost data staan... en dan weet ik niet of ik expert al unlocked had of niet...
quote:
Dus ik kan in die post nu mooi zien of mijn beste tijd sneller is dan die unlock tijd daar. Thnx!
Je moet dus niet alleen winnen om de expert staff data te unlocken...

Wii fan!

Reg. datum: 29 maart 2005

omg rakker, goeie TS!!!

speel je zelf ook? :P

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

A young loner on a crusade..

quote:
Kajun schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:13:
Topic Start is belachelijk!

Belachelijk goed welteverstaan ;)

Ik heb de volgende mensen geadd:

Alexander 3695 0164 0922
BitFighter 4768 7575 1131
Debart 5198-2532-8061
Dopje1982 3222-5671-4518
Geniux 2363 5714 8282
Psychoclown 1977-0296-9598
Red 3050-7737-4761
Slamdance 0903-2858-6641
Sugadaddy 4725 8054 6177
Uniquement 3780 9276 8941

Moet mijn lijstje nog volmaken !

Ik las op NeoGAF trouwens dat je een friend van een friend kon toevoegen in Mario Kart door simpelweg voor/na een race op de profile te klikken. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar dat zou geweldig zijn als dat klopt.
Is dit een update van nieuwe mensen? Volgens mij had je mij ook toegevoegd een tijdje terug :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Weet iemand wat een GOUDEN STER, bij online racen betekend?

En hoe je die kan krijgen?

Ik begon met een wit stuurtje, en heb nu dus een goud stuurtje!

Maar er reed denet dus iemand met een gouden ster..

.

Reg. datum: 14 maart 2004

quote:
Michael Knight schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:36:
[...]

Is dit een update van nieuwe mensen? Volgens mij had je mij ook toegevoegd een tijdje terug :)
yep, nieuwe mensen :)

Ik heb even aantal uurtjes ge-time-trialed (echt véééél leuker dat je tegen anderman's ghost data kan spelen), en ik wordt eindelijk wat beter in het spel. Dat uit zich dan ook wel online. Het is nogal rampzalig als je nooit Rainbow Road hebt gereden en opeens aan de bak moet ;)

Als ik naar de replays van de world records kijk, zie ik dat de tijden gehaald worden door de bochten zo economisch te nemen (en alle shortcuts te nemen). Dat is weer zoals vanouds. Ik ben blij dat het snaken is geminimaliseerd, dan leg je de nadruk meer op de bochten nemen...en het ontziet ook je duim ;)
quote:
Kajun schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:07:
[...]
Het is nogal rampzalig als je nooit Rainbow Road hebt gereden en opeens aan de bak moet ;)
Het is net zo rampzalig als je denkt dat je RR onder de knie hebt en dan opeens weer terug bij af bent als je de mirror mode voor het eerst speelt... :*)

Wii fan!

Angry Nintendo Nerd

Ik trek de 100cc al amper :P

Maar dat is omdat dat bikes only is, ik kan d'r nog niet echt aan wennen.

“If there’s a top ten list of topics a man never wants to discuss with another man, I’d bet ‘Sorry I slept with your mom’ ranks number two. Right after ‘Sorry I slept with your dad’.”

quote:
Willybubba schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:32:

Even doorracen en je unlocked de Karts versie van 100cc :P
is geslaagd!

Bikes zijn inderdaad erg lastig. Vooral driften met die dingen is enorm gevoelig.

Feyenoord | Last.fm | Hyves | PES Wii FC: 1547 5153 4335; DM bij toevoegen

quote:
Uniquement schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:26:
Bikes zijn inderdaad erg lastig. Vooral driften met die dingen is enorm gevoelig.
Ja, klopt! :) Zelf ben ik momenteel fan van de Aero Glider, dat is een fijne - en zeer snelle - kart. Misschien wel de snelste uit de game. :)

Sommige dingen zijn nutteloos om te weten, het is echter onuitstaanbaar ze niet te weten. Mijn Wii games met rating

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Uniquement schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:26:
Bikes zijn wel sneller dan karts als je puur naar races kijkt. Wheelies maken is toch echt wel een voordeel, zeker op elk recht stuk.

quote:
Willybubba schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:32:

gewoon sliden op automatisch zetten dan is op 100cc alles wel te winnen :-)

If you do something, do it good.

quote:
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:03:
[...]

gewoon sliden op automatisch zetten dan is op 100cc alles wel te winnen :-)
Waarom zou het dan makkelijker worden? Automatisch sliden ben je sowieso langzamer dan manual dus zou het moeilijker worden

Aangezien dit spel verschrikkelijk slecht beschikbaar is in Nederland wil ik dit spel uit Duitsland halen. Ik neem aan dat de duitse variant van Mario Kart wii gewoon in de engelse taal gezet kan worden?

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Acties: [view][quote]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
i don't care

De TS is hartstikke mooi, Mario Kart waardig _/-\o_

Overigens de ster in de online modus krijg je als je de 150 cc modus uitspeelt met tenminste een ster per cup.

Imma do the things that i wanna do, I ain't got a thing to prove to you... I'll eat my candy with the pork and beans!

Reg. datum: 04 januari 2003

Ook gespeeld, maar echt boeiend vond ik het niet. :Z
Misschien word ik te oud voor deze games, 23 jaar. :P

Mario Kart 64 heb ik wel grijs gedraaid.
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:23:

Mario Kart 64 heb ik wel grijs gedraaid.
Wat vond je er dan niet boeiend aan? Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar het lijkt me dat deze versie alleen maar beter is.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
OCTheEagle schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:04:
Aangezien dit spel verschrikkelijk slecht beschikbaar is in Nederland wil ik dit spel uit Duitsland halen. Ik neem aan dat de duitse variant van Mario Kart wii gewoon in de engelse taal gezet kan worden?
Ik ben de Duitse variant ook gekocht. Je krijgt er wel een Duitse handleiding bij (duhh!) maar de code die erbij zit kan je gewoon registeren op de Nederlandse site. Daarnaast hangt de taal af van de regio die je hebt ingesteld in je Wii. Bij mij is dat Nederland dus ik kreeg automatisch Engels als taal. (Ik neem gewoon aan dat er geen Mario Kart bestaat waarin je Nederlands als taal kan krijgen).

Mijn vriendin en ik zijn ook al aardig bedreven in de game, alhoewel ik nu met de wiimote en nunchuk rijd en mijn vriendin met het wieltje. Ik kon met het wheel totaal niet uit de voeten, bochten niet nemen etc. dat sliden op manual zeg maar icm het wheel is echt een ramp.

Denk dat als je met het wheel wil spelen hij op automatic moet staan. Met de wiimote en nunchuk kan het echt perfect op manual. Totale controle met de nunchuk, echt zo heerlijk zeg :) Werd ook gelijk een stuk beter!! :D Vroeger, SNES, had je de L en R knoppen om te springen en te sliden. Die controle was ik namelijk kwijt met het wheel.

quote:
nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:23:
Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!

quote:
Mimango schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:42:
[...]

Ikzelf (25), mijn vriendin (26) en mijn broer (27) hebben allemaal hartstikke veel plezier van dit spel en ik ken meer mensen van mijn leeftijd die dit spel echt super vinden, niks met leeftijd te maken als je het mij vraagt!
Hier ook , ik 21(wel jongr) en me vriendin(24) vandaag dit spel gekocht , helaas maar 1 controller nog thuis omdat we de wii sinds vorige week hebben.
Tis nu dus vechten wie mag spelen ;)

alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk

quote:
4th schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:25:
omg rakker, goeie TS!!!

speel je zelf ook? :P
Tuurlijk speel ik. Heb bijna de 150cc afgerond nu met gouden bekers. Daarna is de Mirror class aan de beurt. En daarna ga ik me pas zorgen maken om alles met rank * af te ronden.

Ik wacht nog altijd nog op mn bestelde lan adapter zodat ik van die zwakke draadloze verbinding hier thuis af ben en gewoon fatsoenlijk online kan gaan. En ik ben qua besturing nog even aan het kijken wat ik het fijnste vind, wii wheel + remote OF remote + nunchuk.

offtopic:
Hoi 4th :w
Reg. datum: 06 september 2002

Ik (30) en mijn vriendin (30) hebben alle mario karts gespeeld, we amuseren er ons nog steeds goed mee, mijn vriendin is vooral verzot op de wfc mode.

...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws