Verder als je op de T-trial een goede tijd heb neergezet en de top 5 in beeld komt zie je onderin het scherm een klein zinnetje die aangeeft dat je de expert ghost unlocked hebt
Om een duidelijk overzicht te hebben of je met een normale of een expert ghost te maken hebt is hier een handig overzichtje die alle tracks behelst: http://boards.gamefaqs.co...942008&topic=42526151
Verder als je op de T-trial een goede tijd heb neergezet en de top 5 in beeld komt zie je onderin het scherm een klein zinnetje die aangeeft dat je de expert ghost unlocked hebt
@Bong4002
Je bedoelt:
Je bedoelt:
quote:Sir Ktehr schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:01:
[...]
...
Je kan na een match zien of je expert data heb geunlocked doordat het heel klein onderin je scherm verschijnt
Johquote:BONG4002 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:56:
Het ging me er vooral om dat je later niet goed kunt zien welke je al geunlocked hebt, en dat is een doel op zich natuurlijk, om zo meer characters / voertuigen vrij te spelen. Bedankt voor de link!
Jepquote:
ik heb een vraagje over die turbo's..
Als ik rijd, krijg ik soms el een blauwe soort achtige druppeltjes om me heen, en een paar seconde later, krijg ik dan ineens een blauwe ring om me heen + TURBO.
Hoe kan dit? Hoe krijg je dit?
PS: Ben nu bezig met de expert ghost te unlocken, heb er al 10, alleen van CUP2 (links onderste), lukken mij 2 banen niet:
De yoshi falls en die GHOST baan.
Iemand tips??
Als ik rijd, krijg ik soms el een blauwe soort achtige druppeltjes om me heen, en een paar seconde later, krijg ik dan ineens een blauwe ring om me heen + TURBO.
PS: Ben nu bezig met de expert ghost te unlocken, heb er al 10, alleen van CUP2 (links onderste), lukken mij 2 banen niet:
De yoshi falls en die GHOST baan.
Iemand tips??
.
Reg. datum: 19 augustus 2005
Reg. datum: 19 augustus 2005
Dat is slipstreamen. Als je dat lang genoeg volhoud krijg je het blauwe 'force field' en kun je door iemand heen beuken + turbo.quote:Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:14:
ik heb een vraagje over die turbo's..
Iemand tips??
Wii Kart is all about turbo's en snelheidsverhogingen. Heel mooi well-balanced game, way to go Nintendo
maar dat kon alleen als je driften op manuel had toch?quote:l0rien schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:22:
[...]
Dat is slipstreamen. Als je dat lang genoeg volhoud krijg je het blauwe 'force field' en kun je door iemand heen beuken + turbo.
Wii Kart is all about turbo's en snelheidsverhogingen. Heel mooi well-balanced game, way to go Nintendo
En ik heb dat altijd op auto staan..
.
Als je driften op manual zet zal het spel een factor 10 beter zijn. Oke het zal wel even wennen zijn maar als je het gewend ben is nog leuker.quote:Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:53:
[...]
maar dat kon alleen als je driften op manuel had toch?
En ik heb dat altijd op auto staan..
Nee, met driften op manual kan je powerslide + mini turbo doen. Slipstreamen kan op manual en auto allebei.
Ik ben nu ook met de time trials bezig, heb al voor een paar banen de expert time vrijgespeeld (maar nog niet verslagen, die zijn wel snel zeg!) Yoshi Falls lukt me nog niet helemaal, misschien moet ik daar niet de bowser bike nemen? De wereldsnelste heeft 'm wel, maar zo strak kan ik niet rijden.
Ik ben nu ook met de time trials bezig, heb al voor een paar banen de expert time vrijgespeeld (maar nog niet verslagen, die zijn wel snel zeg!) Yoshi Falls lukt me nog niet helemaal, misschien moet ik daar niet de bowser bike nemen? De wereldsnelste heeft 'm wel, maar zo strak kan ik niet rijden.
Ok. Hoe werkt dat slipstream dan precies?quote:remmelt schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:09:
Nee, met driften op manual kan je powerslide + mini turbo doen. Slipstreamen kan op manual en auto allebei.
Ja, idd, die experts zijn zeker snel, daar heb ik er nog geen 1 van gehaald (wel unlocked, maar niet sneller). Dit hoeft toch ook niet? Je unlocked toch niets extra, als je deze tijden haalt?
.
De expert ghosts verslaan is niet vereist om alles te unlocken, m.a.w. je speelt er niets extra's mee vrijquote:Johantjuuh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:12:
[...]
Ok. Hoe werkt dat slipstream dan precies?
Ja, idd, die experts zijn zeker snel, daar heb ik er nog geen 1 van gehaald (wel unlocked, maar niet sneller). Dit hoeft toch ook niet? Je unlocked toch niets extra, als je deze tijden haalt?
ik voeg je toe.quote:Uniquement schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:41:
Vandaag ook Mario Kart weten te bemachtigen, dus ik zal wel even mijn FC hier neer zetten, en zoveel mensen toevoegen: 3780 9276 8941.
Wel een erg leuk spel zeg, de Wii Wheel is dan wel niet zo accuraat als een pookje, maar het brengt erg veel fun met zich mee.
mijn fc: 4768-7575-1131
Most Wanted Wii Games: Zorro, Naruto Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Sinds vorige week al bij menig vriend thuis gespeeld, vandaag zelf maar aangeschaft... maar...
Diverse potjes online zorgen toch voor wat problemen, pas na 4 keer proberen lukte het op in een game te komen. Terwijl vorige week zaterdag(avond) het geen enkel probleem was. Ik heb het idee dat het Nintendo netwerk spitsuren niet zo goed trekt eigenlijk... nu kan ik daar weinig over vinden, wat zijn jullie bevindingen?
Op rustige tijdstippen geen enkel probleem maar rond 19.00 is een ramp... diverse dropouts, lag in de games (je score gaat naar de filistijnen) en andere probleempjes. Hopelijk gaat Nintendo ermee aan de slag.
Diverse potjes online zorgen toch voor wat problemen, pas na 4 keer proberen lukte het op in een game te komen. Terwijl vorige week zaterdag(avond) het geen enkel probleem was. Ik heb het idee dat het Nintendo netwerk spitsuren niet zo goed trekt eigenlijk... nu kan ik daar weinig over vinden, wat zijn jullie bevindingen?
Op rustige tijdstippen geen enkel probleem maar rond 19.00 is een ramp... diverse dropouts, lag in de games (je score gaat naar de filistijnen) en andere probleempjes. Hopelijk gaat Nintendo ermee aan de slag.
Hoe zie je op welke circuits je de Expert Staff Ghost Data hebt unlocked in Time Trials? Ik heb bijna alle circuits gespeeld maar weet niet meer op welke ik nou wel en welke ik niet Expert Staff heb unlocked... 
En als ik het goed heb haal je 1 ster als je 57 punten haalt in een cup (3x 1ste en 1x 2e...) en 2 sterren als je 60 punten haalt (4x 1ste).
En als ik het goed heb haal je 1 ster als je 57 punten haalt in een cup (3x 1ste en 1x 2e...) en 2 sterren als je 60 punten haalt (4x 1ste).
spoiler:
Maar wanneer krijg je 3 sterren? 
Victorio wijzigde dit bericht 18-04-2008 21:33 (31%)
Wii fan!
waar kan je dan in vredesnaam dat driften op manual zetten?
ZXKXJED
Dat wordt je elke keer bij opstarten van WFC of SP gevraagdquote:SOCO_cola schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:34:
waar kan je dan in vredesnaam dat driften op manual zetten?
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Reg. datum: 29 juni 2004
Reg. datum: 29 juni 2004
Gewoon net nadat je je figuurtje en je voertuig hebt gekozen. Het volgende scherm is automatic of manual.
dat kan je zien, door welke tijd je hebt gereden, en de tijd die je moet rijden (van nintendo zegmaar).quote:Victorio schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:26:
Hoe zie je op welke circuits je de Expert Staff Ghost Data hebt unlocked in Time Trials? Ik heb bijna alle circuits gespeeld maar weet niet meer op welke ik nou wel en welke ik niet Expert Staff heb unlocked...
spoiler:Maar wanneer krijg je 3 sterren?
Zie deze site:
http://boards.gamefaqs.co...942008&topic=42526151
Als je de langzamere tijd nog moet unlocken, zie je die staan! Heb je hem al unlocked (die expert), dan zie je die hele snelle tijd staan die je moet halen. (mag).
Trouwens, over die STER klopt niet. Ik heb verschillende keren gewoon 4x alles gewonnen = 60 punten! En geen EENS 1! ster!
.
Kan iemand me uitleggen waar die letters voor staan bij de bekers die je krijgt? Ligt niet aan het aantal punten, want het gebeurd regelmatig dat je max aantal punten haalt, en toch maar klasse B, C of D hebt.
De letters staan voor de tijd die je erover doet om de finish te halen.quote:Black Piet schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:24:
Kan iemand me uitleggen waar die letters voor staan bij de bekers die je krijgt? Ligt niet aan het aantal punten, want het gebeurd regelmatig dat je max aantal punten haalt, en toch maar klasse B, C of D hebt.
*** = het beste
**
*
A
B
C
D
E = het slechtste.
Edit: het staat trouwens nog de post boven je uitgelegd
Rakkerzero wijzigde dit bericht 18-04-2008 22:45 (8%)
Bij MK: DS was het ook zo, dat je zo min mogelijk items mocht gebruiken en/of crashen. Je moest een zo zuiver mogelijke race rijden, in de snelste tijd.
Rakkerzero
ik heb al veel TS'es gezien en zelf gemaakt maar deze slaat alles
Ik heb trouwens de volgende mensen geadd: sugadaddy / bittfigther / willybubba. Iig sugaddy en bittfigther zeiden mij al geadd te hebben
Ik heb trouwens de volgende mensen geadd: sugadaddy / bittfigther / willybubba. Iig sugaddy en bittfigther zeiden mij al geadd te hebben
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
"blauwe schilden"?quote:punisher007 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:52:
Bleh @ 150cc, fucking 4 blauwe schilden.
Bij ons thuis noemen wij dat "nummer-een-zoekers"