Oh, what a lovely tea party!.. <3
Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 01 februari 2004
Bill Gates is de oprichter van Microsoft.quote:cailin_coilleach schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:32:
[...]
Neejoh... Als je ... euh... da's gek! Ik weet van meerdere Nintendo front mannen de namen wel, maar van Sony? Maf!
Andere Microsoft(Xbox) mensjes om uit te proberen:
Shane Kim(Microsoft Game Studios vice president)
Jeff Bell(Microsoft Game Studios vice president of Marketing)
Don Mattrick(Senior Vice President Entertainment Business unit)
Mark Betteridge(RARE ltd. director)
Gregg Mayles(RARE ltd. creative director)
Mocht je iets met Sony willen doen:
Kaz Hirai(SCE president, SCEA president), Scott Steinberg(SCEA vice president), de rest(Ken Kutaragi, Phil Harrison) is weg daar.
Ik heb ontdekt dat ik wii sport tennis helemaal te gek vind zonder de netspeler te gebruiken. Met de netspeler zit je zo aan een score van 1900+ en speel je een soort flipperkast op een tennisveld. Met alleen de achterspeler is het reuze moelijk en moet je tactisch spelen (anders wordt je op hogere nivo's gelyncht door de netspeler aan de ander kant), slagen varieren, haarscherpe passeerslagen spelen ... het lijkt wel tennis
Ben niet zo'n handigheidsspel virtuoos en mijn nivo op deze manier komt erop neer dat ik steeds tegen tegenspelers van rond de 1500 speel, mijn nivo is zo 1300 en stijgende.
Hoop dat er nog eens een soort wii wimbledon uitkomt met ook puur enkelspel. Had wel begrepen dat er nog een ander tennisspel uitkomt/kwam waarbij de de nunchuck moet gebruiken, klinkt alsof het de directe en intuitieve lol van wii sports tennis om zeep helpt.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Reg. datum: 08 februari 2004
Als eerste was ik naar de Mediamarkt gegaan, waar ze een Wii Sports pakket aanbieden voor 319.-
(de speciale import uit het buitenland, moet de hoge prijs verklaren ) maar ik vond dat iets te duur.
Toen marktplaats afgezocht en pak hem beet 800m verderop werd een Wii te koop aangeboden.
ik heb nu :
Wii console uit augustus 2007
2 Wiimotes + 2 nunchuks
Component Cable
Super Paper Mario
FarCry Vengance
Wii Sports
een Pokergame
Super Mario Bros ( VC )
Internet Kanaal
1000 Wii punten
voor 325,- gekocht. ( goeie deal nietwaar )
Alles werkt prima, kassabon erbij voor evt garantie en mijn vriendinnetje is ook blij !
Ik moet heel erg wennen aan FarCry met een Wiimote, dat is wennen ( ben echt de PC gewend ).
Maar kan niet wachten tot ik Zelda TP op de kop kan tikken, deze week ook een Classic Controller kopen en Zelda n64 spelen, want i'm a sucker for zelda games...
Reg. datum: 01 februari 2004
Super Mario Galaxy
Metroid Prime 3
Zelda: Twilight Princess
De deal is wel aardig maar ik snap best waarom iemand die alleen Far Cry, Pokeren en Super Paper Mario heeft de Wii verkoopt. De enige leuke titels die je tot nu toe hebt zijn Wii Sports en Super Paper Mario.
NinteX wijzigde dit bericht 19-05-2008 01:12 (3%)
Reg. datum: 08 februari 2004
behalve Wii Sports. Ik heb Paper Mario nog niet zelf getest
Mario Galaxy heb ik ook gespeeld , dat is een super game !
Metroid, ik heb nog geen enkele 3D Metroid (Prime) gespeeld, de rest wel allemaal, dus daar kan ik inderdaad ook nog een hoop plezier aan beleven, zowel GC als Wii.
Reg. datum: 01 februari 2004
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... Like tears in rain. Time to die.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
SNES emulator, Region free en natuurlijk de echte homebrew games.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
..:: Chosen-one.nl ::..
Niet over nadenken en halen. Serieus. Laatst in de ign podcast zeiden ze het mooi
disjfa.nl
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro
...en hoe zit het hiermee ? ;quote:monnick schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:19:
Boom Blox verdient inderdaad een plaatsje bij de Leuke Wii Games.
edit: al gevonden;quote:
quote:Toch geen headtracking voor Boom Blox (Wii)
Electronic Arts had eerder aangekondigd dat het headtrack als easter egg in de unieke game Boom Blox zou steken. De feature werd echter geschrapt.
http://www.9lives.be/game...acking-voor-boom-blox-wii
LOST wijzigde dit bericht 19-05-2008 13:21 (36%)
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
geimplementeerd, en eruit gehaald uiteindelijk.. heel jammer.quote:
What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?
Geweigerde Wii-Play spellen:
http://www.garagetv.be/vi...voor_de_Nintendo_Wii.aspx
Specs:C2D 6600, Sapphire 1900xtx, Gigabyte GA-965P-DQ6, 2*1 GB Geil DDR2, 74GB Raptor, 320 GB WD
Reg. datum: 29 januari 2004
Ze staan gewoon gesynct met de juiste console. Moet geen probleem zijn. Maak wel filmpjes zodat we hier kunnen lachenquote:mister italie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
iemand enig idee of het mogelijk is om bijv 10 wii's (met wii fit) naast elkaar neer te zetten in dezelfde ruimte? of zou je dan problemen gaan krijgen met controllers die elkaar over gaan nemen en dergelijke?
disjfa.nl
Volgens mij zit er een limiet van 12 kanalen (oid) aan zo`n controller...dus dan kun je max 3 Wii`s neerzetten. Check ff de specificaties van de remote om zeker te zijnquote:mister italie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
iemand enig idee of het mogelijk is om bijv 10 wii's (met wii fit) naast elkaar neer te zetten in dezelfde ruimte? of zou je dan problemen gaan krijgen met controllers die elkaar over gaan nemen en dergelijke?
Zet- en drukfouten voorbehouden.
disjfa.nl
Misschien handig om ze toe te voegen.
Wikipedia: List of Wii games
Wikipedia: List of Gamecube games
Reg. datum: 22 januari 2004
In theorie zou je 256 apparaten in een straal van 100m kunnen gebruiken.quote:mister italie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:30:
Denk niet dat dit al vaak getest is in de praktijk met Wii-apparatuur...
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Ik moet eerlijk bekennen dat het dan waarschijnlijk een stuk makkelijker en exacter speelt, maarrr dit is hoe Nintendo het heeft bedoeld en het is ook wel weer geinig. Met stuurtje lgt de controller ook beter in de hand als je het op de "non-nunchuck" manier speelt dan zonder. Dus als ik met 4 man speel, wil ik iedereen ook de optie van een stuurtje gevenquote:disjfa schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:42:
Je hebt niets aan een wii wheel hé Oscar. Mario kart moet je met mote/chuck spelen en niet met een of ander raar stuurtje
Moeten die dingen alleen natuurlijk wel te koop zijn... Hoe moeilijk kan het zijn voor Nintendo om voldoende stuurtjes te maken? Volgens mij zijn dat dingen waar je heel makkelijk capaciteit voor kunt inkopen bij een fabriek, Het is gewoon wat wit plastic in een mal gieten, verpakken en opsturen
Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 19-05-2008 15:02 (20%)
disjfa.nl
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.