Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
7153-3112-9672-4711

quote:
DukeBox schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:29:
Jawel, is al lang uit. paar paginas terug ook al gemeld.
GRMBL
Ik zie dat Dynabyte hem heeft. Ga er zo meteen ff langs!

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Kute kitty-kat

quote:
laropo schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:46:
Ik ben gisteren naar de Saturn in Groningen gegaan om een dslr te halen, en zag dat ze daar echt nog een rek van twee meter vol aan nunchucks en wiimotes hebben hangen.
Great... Toch'ns tijd om dan naar het hoge noorden te verhuizen, want hier in Utrecht is d'r een enorme droogte aan die shit. Heb net de laatste Wiimote van heel Kanaleneiland gehaald en de nunchucks zijn overal op :)

Oh, what a lovely tea party!.. <3

Reg. datum: 03 december 2007

Ik zou wel ff bellen, want die zaak is net open, en ´t loopt er wel een beetje storm met al die mooie acties.

Ik kom trouwens uit Zeist... en ´t is dat ´t prijsverschil het waard was, maar met OV die kant op gaan is gewoon ronduit k*t!

IP in your face !

quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:44:
Ik vroeg ook niet of het al uit is, maar om praktijkervaringen.
...paar paginas terug ook al gemeld.
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Deddiekoel schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:55:
[...]

GRMBL
Ik zie dat Dynabyte hem heeft. Ga er zo meteen ff langs!
Ik heb zelf net twee van die draadloze nunchucks gehaald (hier in de buurt is niets anders beschikbaar). Nog niet kunnen testen, aangezien mijn Wii op dit moment ingepakt is, maar je moet inderdaad het beschermhoesje van de WiiMote eraf halen. Hij voelt wel lekker aan in de hand en je krijgt er een polsbandje bij, voor het geval dat je hem door de TV wilt gooien ofzo :P

Arcanedevil wijzigde dit bericht 17-05-2008 13:32 (50%)

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Levertijden en beschikbaarheid - van wat dan ook - horen niet in dit topic thuis.

qed

7153-3112-9672-4711

quote:
Arcanedevil schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:30:
[...]

Ik heb zelf net twee van die draadloze nunchucks gehaald (hier in de buurt is niets anders beschikbaar). Nog niet kunnen testen, aangezien mijn Wii op dit moment ingepakt is, maar je moet inderdaad het beschermhoesje van de WiiMote eraf halen. Hij voelt wel lekker aan in de hand en je krijgt er een polsbandje bij, voor het geval dat je hem door de TV wilt gooien ofzo :P
Ik heb er net ook een gehaald. Voelt erg goed en degelijk (zoals gebruikelijk bij Nyko). Heb net nog niet getest omdat ik eerst de erbij gekochte AAA batterijen aan het opladen ben. Er zitten wel AAA batterijen bij maar die bewaar ik liever voor noodsituaties ;)

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:32:
Hebben mensen hier al ervaring met de Nyko Kama Wireless Nunchuck controller? (http://www.nyko.com/nyko/products/?i=133#)
[afbeelding]

Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken... :? En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?
Onderkant van je beschermhoes kun je gewoon netjes bijsnijden :) (enkel de receiver heeft dan geen bescherming.)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

IP in your face !

Het viel mij op dat dat ding maar 4 kanalen aan kan. Heb met 8 wiimotes gespeeld maar toen gingen ze elkaar storen.
Reg. datum: 01 februari 2004

Perfect Dark meets Prey op de Wii:
The Conduit(nu met filmpje!)

Disaster: Day of Crisis
Uitgesteld tot nader bericht....

Rakkerzere-arm

quote:
Aan de ene kant ziet het er wel aardig uit, maar andere kant heeft te veel weg van 'een zoveelste alien shooter'-game.
Maar als alles goed is uitgewerkt kan dit wel een goeie titel worden, maar voor een topper heeft de game geen potentie, in hoeverre ik dit uit het filmpje kan opmaken. Daar heeft de game te weinig orginaliteit voor enzo.

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:43:
[...]

Aan de ene kant ziet het er wel aardig uit, maar andere kant heeft te veel weg van 'een zoveelste alien shooter'-game.
Maar als alles goed is uitgewerkt kan dit wel een goeie titel worden, maar voor een topper heeft de game geen potentie, in hoeverre ik dit uit het filmpje kan opmaken. Daar heeft de game te weinig orginaliteit voor enzo.
Dat klopt maar behalve MP3(niet echt een shooter) Red Steel(eermm) en de WWII games heb ik nog geen schiet games gezien voor de Wii. Voor de mensen die het volhouden zonder Call of Duty 4 of Half Life 2(Orange Box) is het misschien leuk om in de gaten te houden. Daarnaast krijg ik er een Perfect Dark vibe van en ik heb ook wel interesse in een split screen shooter aangezien we op de cube James Bond: Nightfire, TimeSplitters 2 en 3 hadden en voor de Wii ermm...

Reg. datum: 22 januari 2004

Nintendo filtert nu ook op Mii-namen in Mario Kart bij het aanmelden bij WFC.

http://gonintendo.com/wp-content/photos/HPIM1875.JPG
http://gonintendo.com/wp-content/photos/HPIM1872.JPG

Bron: GoNintendo.com.

Icelus wijzigde dit bericht 17-05-2008 22:10 (4%)

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Rakkerzere-arm

quote:
Nou:

- Far Cry
- Call of Duty 3
- Medal of Honor Heroes 2
- Medal Of Honor Vanguard
- Splinter Cell 4

Nou niet de minste titels qua schietspellen.

quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Nou:

- Far Cry <Troep
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/733/733951/far-cry-vengeance-20060921083022237.jpg
- Call of Duty 3 <Bagger(ook op Xbox 360 en PS3 Treyarch :/ )

- Medal of Honor Heroes 2 <Wel aardig maar de animaties zijn om te huilen en het is dezelfde WOII shit als altijd

- Medal Of Honor Vanguard <blegh, loze PS2 port

- Splinter Cell 4<shooter???

Nou niet de minste titels qua schietspellen.
de GameCube had zelfs een betere line-up aan shooters:
Die had tenminste nog: Timesplitters 2, Timesplitters Future Perfect, James Bond: Nightfire, Rainbow Six, Medal of Honor Frontline(de laatste goede MOH?), Red Faction II, XII, Serious Sam en Second Sight.

De Wii heeft wat matige ports en mislukte titels.

7153-3112-9672-4711

Zo, ik heb net mijn Wireless Nunchuck getest met MoH:H2 en hij werkt echt vrijwel perfect. Heb 1 keer gehad dat de verbinding weg was maar na de batterijen los te hebben gemaakt deed hij het meteen weer.
Verder is alles in orde. Ze zijn qua vormgeving net wat anders de normale nunchucks. Zo is hier alles glimmend wit (bij normale is onderkant mat) wat imo geen vernetering is omdat het iets minder fijn vast houdt. Ook zijn de Z en C knop nu doorzichtig. Dat ziet er wel weer soepel uit.

Heb nu dus ook weer MoH:H2 weer gespeeld en die game bevalt me nog steeds. Heb nu de op-een-na laatste missie gehaald maar die is nog best pittig. Controls zijn nog steeds top dus van mij mag Conduit met deze controls wel komen!

White Rabbit

Allemaal even deze hele gave trailer checken: The Conduit. Eerder in een tech demo hebben ze laten weten dat het er heel goed uit gaat zien voor op de Wii (ben benieuwd). De game doet mij een beetje aan Half-Life denken. Laten we hopen dat dit een (ijzer)sterke shooter wordt met een goed verhaal en goede besturing! :)

Linkje; http://wii.ign.com/dor/ob...nduit_trailer_051608.html

EDIT: Laat inderdaad..... :/

monnick wijzigde dit bericht 18-05-2008 08:40 (4%)

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro

Ondertiteld

quote:
Icelus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:
Nintendo filtert nu ook op Mii-namen in Mario Kart bij het aanmelden bij WFC.

[afbeelding]
[afbeelding]

Bron: GoNintendo.com.
Mooi, heb inderdaad ook al tegen een HITLER e.d. gekart.

quote:
monnick schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:24:
Allemaal even deze hele gave trailer checken: The Conduit. Eerder in een tech demo hebben ze laten weten dat het er heel goed uit gaat zien voor op de Wii (ben benieuwd). De game doet mij een beetje aan Half-Life denken. Laten we hopen dat dit een (ijzer)sterke shooter wordt met een goed verhaal en goede besturing! :)

Linkje; http://wii.ign.com/dor/ob...nduit_trailer_051608.html
Je bent laat ;)

Kute kitty-kat

quote:
DizzyWeb schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:44:
[...]

Mooi, heb inderdaad ook al tegen een HITLER e.d. gekart.
Idd mooi, ik zie d'r de lol niet echt van in. What's next? Charlie Manson? Hij's wel erg herkenbaar, dat wel.

Dunder-Mifflin, Inc.

Hitler was/is een hele gewone achternaam in Duitstalige landen, dus om dat nou per definitie te gaan verbieden? Adolf Hitler is wellicht een ander verhaal, daar zullen er niet duizenden van zijn :)

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Rakkerzere-arm

quote:
Gizz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:11:
Hitler was/is een hele gewone achternaam in Duitstalige landen, dus om dat nou per definitie te gaan verbieden? Adolf Hitler is wellicht een ander verhaal, daar zullen er niet duizenden van zijn :)
Zelfde verhaal als met het hakenkruis. De swastika is gewoon een heilig symbool, maar doordat het het symbool van de Nazi's werd, heeft een afschrikkende betekenis gekregen.

Acties: [view]

Door: TheZeroorez
Moderator SGD/SPV
o hai
Reg. datum: 09 september 2005

..Idem dito voor de hand in de lucht.

Toch weten mensen wat je bedoelt als je zo'n maf mannetje met een snor maakt en hem zo noemt. Nergens voor nodig, dus terecht dat het niet meer kan.

qed

Kute kitty-kat

Alhoewel ik tot voor kort in het Mii Channel nog zat magere, besnorde mannetjes met plakhaar zag met de initialen A.H. Tja... Albert Heijn zullen ze wel niet bedoelen...

"Hahahah! Kijk! Kijk! Ik heb Hitler gemaakt!" *wijst doet*
Owkey dan...

Leef om te leven

Ik denk dat je Wii spontaan uitgaat als je Bill Gates naamaakt :p Maar ik kan er naast zitten ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: