Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 september 2003

quote:
Captain N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:43:
b3n666, thanks. Misschien sowieso wel een leuk idee om een keer een Wii-avondje oid te houden? Sannr komt ook uit Leiden, en volgens mij nog wel een aantal mensen hier in dit topic.

Anyways... check Gecko Region Free. :)
Beetje laat, maar klinkt cool :) zou wel leuk zijn om een keer samen te gamen.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Most Wanted: Starcraft 2
Reg. datum: 02 februari 2005

Eindelijk weer een leuke wii game aankondiging _/-\o_
http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12759/120227.jpghttp://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12759/120228.jpg
http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12759/120229.jpg
http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12759/120230.jpghttp://media.insidegamer.nl/screenshots/public/12759/120231.jpg

WiiPs3 owner :) also pc and ds!

Smilie, James Smilie
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
ninc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:34:
Ik ben op zoek naar een goede multiplayer game aangezien de rest al een beetje begint te vervelen. Ik heb in mijn bezit:
Super Monkey Ball Banana Blitz
Wii Sports
Super Mario Strikers Charged

Hiervan word momenteel Super monkey Ball het meeste gespeeld, en dan ook de minigames die het leukste zijn. Verder heb ik nog gekeken naar Rayman raving rabbids 1 & 2. Over deel 1 zijn ze wel tevreden maar je moet teveel omstebeurt wachten, wat ik zelf een minpunt vind. En van deel 2 vinden ze de meeste minigames slecht en is het teveel shaken met de wiimote. Mario Party 8 lijkt me niet zo geschikt om snel te kunnen starten om te spelen, in tegenstelling tot Super Monkey ball, waar je zo kunt beginnen met de multiplayer.

Heeft iemand hier nog tips voor goede multiplayer games voor 1-4 personen waar het liefste de Wiimote alleen word gebruikt? (aub Mario Kart Wii en SSBB buiten beschouwing laten)
boom blox natuurlijk!

Wii# 4843-9669-7435-1878
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:
En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.

IP in your face !

edit ^ WTF :? :)

Heb nu mijn 2e setje witte GC controllers binnen, deze zijn nog mooier. Nu zijn ook het snoer en de stekkers Wii wit (wiit).

DukeBox wijzigde dit bericht 15-05-2008 23:28 (7%)

Fioravantastisch!

quote:
Whollabilla schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:55:
[...]

En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.[video]
vage shizzle...

dan blijf ik toch maar bij de happy games ;)

Work hard, play hard

Reg. datum: 28 februari 2005

quote:
[...]

Gewoon erg ziek :r

Wanna see my batteries?

quote:
QuarK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:07:
Wordt de Cyber Lid eigenlijk al ergens verkocht / geimporteerd?

Ik wil die mooie cover toch eigenlijk best graag hebben..
Even mezelf *bumpen*. Weet iemand een import shop die deze verzend naar nederland?
Of iemand die japans machtig is die geinteresseerd is om een inkoopactie te doen?

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Reg. datum: 01 februari 2004

Mad World _/-\o_

Ik ben echt blij dat de Clover mensen nog steeds bij elkaar zijn en games bouwen. Nu Shinji Mikami er ook bij zit kan het alleen maar mooie dingen betekenen. Voor de Xbox 360 werkt men trouwens aan Bayonetta een soort van Devil May Cry. Mad World ziet er echt ontzettend stijlvol en uniek uit en dat is echt een titel om in de gaten te houden.

ossu!

quote:
[...]
En de naam is MadWorld, van Platinum Games: de ex-Clover mensen.[
Clover zei je? Dan is mijn aandacht direct getrokken, ik vreesde al dat ze definitief uit elkaar waren _/-\o_ .
Eentje om naar uit te kijken
Kute kitty-kat

quote:
Mmm, vind't er -erg- interessant uit zien! :)

Enne, wil je geloven dat Mario Party 8 niet eens de slechtste uit de serie is? We vermaken ons er uitstekend mee thuis :) Veel minigames gebruiken de Wiimotes op een hele nette manier. Netjes uitgewerkt wel!

Oh, what a lovely tea party!.. <3

Smilie, James Smilie
Reg. datum: 07 februari 2001

Ik heb echt een hekel aan Mario Party serie, je bent alleen maar aan het wachten op die domme filmjes en animaties.

believe the reggie(revo)lution
Reg. datum: 13 november 2003

Ik vind mario party wel vet, vooral veel lol mee gehad op de gamecube. echt een party game. alleen single player is echt minder door de enorm trage computer spelers.

Jammer dat mario op de wii niet echt widescreen is, maar hij is verder wel leuk om te spelen vind ik. mits je vrienden hebt die leuk mee doen.

White Rabbit

Ik benadruk mijn mening nog maar is. Koop geen Mario Party maar Wario Ware! Veel hoger party-gehalte. Het gaat allemaal veel sneller dan MP, en gelukkig maar, want bij MP zit je echt 10 min te wachten voor je weer aan de beurt bent. Daarnaast vind ik de minigames bij MP niet zo leuk, of iig, die van Wario Ware zijn stukken leuker! :)

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro

Dunder-Mifflin, Inc.

Het grote nadeel van Wario Ware is dat je het eerst een uur singleplayer moet spelen voordat je het een beetje kunt.

Ik probeer het wel eens te spelen met vrienden die het niet kennen, maar ze zijn alweer af voordat ze überhaupt weten hoe ze de controller vast moeten houden. Er zit ook geen wedstrijdelement meer in, want je wint altijd met 2 vingers in je neus van iemand die niet eens weet wat hij/zij precies moet doen. En je zit ook nog met het irritante doorgeven van de controller, ik heb niet voor niks 4 van die dingen en je hebt bij het doorgeven ook geen tijd om het bandje vast te maken terwijl die newbies alles uit hun handen laten vallen.

Nee, dan speel ik toch liever Raving Rabbids 2 met gasten. Voor elk spel gewoon duidelijk uitleg, iedereen speelt tegelijk. Ook maakt iedereen kans om een potje te winnen, want zo hard mogelijk schudden of zagen kan iedereen. Alleen als gastheer is het nogal saai, want na 10 avonden kun je echt niet meer lachen om alle grapjes/spelletjes en ken je het wel. Maar dat is nogal beter dan 3 (of meer) gasten die erbij zitten met een "Wtf just happened?" uitdrukking bij het spelen van Wario Ware :P

Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Wanna see my batteries?

Welke Raving Rabbits is leuker? Deel 1 of 2?
Ik wil maar eentje kopen, en dan de leukste natuurlijk...

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Ik vond persoonlijk bij 1 de spelletjes wat leuker om te spelen :)

Kute kitty-kat

Ik ga mee met de mening van Gizz...

Naast het feit dat de meeste van onze vrienden echt "WTF" doen bij Wario Ware, is ook het wachten op de computerspelers niet zo lang meer. Alle dialogen e.d. worden automagisch geskipped. Zo erg is het niet meer. Da's best een verbetering in MP8.

Oh, what a lovely tea party!.. <3

quote:
[...]

Wow, dat ziet er wel erg vet uit zeg :D Soort mix van Sin City, Killer 7 en Gears of War lijkt het wel. Hopelijk gaat het niet zoals bij No More Heroes (censuur), anders is dit wel een game die ik graag zou willen hebben. De stijl vind ik iig geweldig, desondanks denk ik niet dat dit een topper (qua sales) gaat worden. Daarvoor is het gewoon te vreemd.

Overigens zijn dit soort graphics perfect voor de Wii imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Hebben mensen hier al ervaring met de Nyko Kama Wireless Nunchuck controller? (http://www.nyko.com/nyko/products/?i=133#)
http://www.nyko.com/img/nyko/products/large/WLNunchuck.jpg

Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken... :? En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?
7153-3112-9672-4711

quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:32:
Hebben mensen hier al ervaring met de Nyko Kama Wireless Nunchuck controller? (http://www.nyko.com/nyko/products/?i=133#)
[afbeelding]

Aan het plaatje te zien lijkt het alsof je dan niet meer je rubbere beschermhoes kan gebruiken... :? En zou de kwaliteit en reactie hetzelfde blijven als met de orginele Nunchuck?
Volgens mij is hij nog niet uit. Als hij dat wel is gaat hij er hier snel komen!

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

IP in your face !

Jawel, is al lang uit. paar paginas terug ook al gemeld.
Ik vroeg ook niet of het al uit is, maar om praktijkervaringen. Dus als ie al uit is, laat de ervaringen maar komen dan! :9~
Reg. datum: 03 december 2007

Ik ben gisteren naar de Saturn in Groningen gegaan om een dslr te halen, en zag dat ze daar echt nog een rek van twee meter vol aan nunchucks en wiimotes hebben hangen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: