ZXKXJED
haha die kawasaki shit hierboven ziet er niet echt geweldig uitquote:Sagat schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:04:
[...]
Je zou eigenlijk verwachten dat deze op korte termijn zou moeten komen, en gezien er nog geen echte grote titels meer in de pijplijn zitten na kart en smash zou het een mooie filler zijn tussen bijvoorbeeld een nieuwe zelda of een f-zero.....q4 dit jaar, misschien q3 us/jap?
/end wilde gok modus
Ben trouwens wel benieuwd naar een ouderwetse phuse opinion over wave race op de cube, voor de n64 vond ik hem erg leuk, maar de nieuwe besturing voor de cube vond ik toch heel wat minder.
wave race op de cube was wel aardig, n64 was natuurlijk beter... alles op de n64 was beter
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Errr mariokart.....hmmz dubieus, mario regular......crap 64 vs sunshine......de controllers danquote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:47:
[...]
haha die kawasaki shit hierboven ziet er niet echt geweldig uit
wave race op de cube was wel aardig, n64 was natuurlijk beter... alles op de n64 was beter
O en f-zero! die heb ik op de n64 alleen maar een paar weekendjes gehuurd, maar op de cube wastie natuurlijk zeer goed.
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
ok ok iets specifieker:quote:Sagat schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:
[...]
Errr mariokart.....hmmz dubieus, mario regular......crap 64 vs sunshine......de controllers dan![]()
O en f-zero! die heb ik op de n64 alleen maar een paar weekendjes gehuurd, maar op de cube wastie natuurlijk zeer goed.
Mario64 beats Sunshine
Mariokart64 beats Double Dash
F-Zero GX beats F-Zero 64
Goldeneye beats alle shooters op de cube
BlastCorps beats 'niks'
Ocarina of Time beats Windwaker
even een greep uit het assortiment :
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Maar je hebt gelijk, terugkijkend had de n64 toch meer echte toppers dan de cube.
* Sagat kijkt nog ff snel op gamerankings
soulcalibur is wsl wel beter dan alle serieuze fighters op de n64.
En metroid prime is denk ik ook wel koning van de games uit dat genre. Verder wordt het lastig.
De n64 was voor mij een beetje een teleurstelling omdat ik heel veel lol heb gehad met de 2d mario/zelda's en dat het omschakelen naar 3d toch minder was (ongeacht hoe goed de games verder zijn hoor, compleet iets van mij persoonlijk),
Ik heb er, toen de n64 nog leefde zegmaar, ook maar 5 games voor gekocht. Absoluut een record dieptepunt tov van mijn andere consoles.
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
Reg. datum: 19 januari 2003
Maar Blast Corps. Wat een game.
quote:Phusebox schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:
is er eigenlijk al iets bekend van 1080, of Wave Race?
deze mis ik eigenlijk nog, vooral wave race lijke me leuk met de wii controller + balance board
Ja, lijkt mij ook wel leuk.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:44 (3%)
Ik kan een japanse snes kopen met
Mario RPG, Final Fantasy IV, Final Fantasy V, Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Axeley en Legend of the Mystical Ninja.
Het hele apparaat + games is echt in perfecte staat (de doosjes en boekjes ook) en hij kost ongeveer 150 euro.
Ik weet alleen niet wat de echte waarde is van dit spul omdat het japans is en normaal koop ik alleen usa en pal.
UlyssesNL wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:57 (4%)
Reg. datum: 11 oktober 2007
omg dat wil ik ook!!!!! Ik zou er Japans voor gaan lerenquote:UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:
Ik heb een vraagje.
Ik kan een japanse snes kopen met
Mario RPG, Final Fantasy IV, Final Fantasy V, Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Axeley en Legend of the Mystical Ninja.
Het hele apparaat + games is echt in perfecte staat (de doosjes en boekjes ook) en hij kost ongeveer 150 euro.
Ik weet alleen niet wat de echte waarde is van dit spul omdat het japans is en normaal koop ik alleen usa en pal.
serieus....als je japans kent, dan zou ik dit meteen aanschaffen!
edit.....maar goed ik smijt qua consoles echt met mn geld
Coolsnarf wijzigde dit bericht 15-05-2008 13:03 (4%)
Ik kan geen japans. Ben al wel aan het kijken om het te leren want ik wil dat al een poosje.quote:Coolsnarf schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:02:
[...]
omg dat wil ik ook!!!!! Ik zou er Japans voor gaan leren.
serieus....als je japans kent, dan zou ik dit meteen aanschaffen!
edit.....maar goed ik smijt qua consoles echt met mn geld
Dit spul zal niet op gespeeld worden als ik het koop. Dit komt in de collectie voor de show.
Reg. datum: 11 oktober 2007
Tja, ik zou het aanschaffen, maar goed. Je moet maar even 150 euro kunnen missen. het is waard wat de gek ervoor geeft. Misschien zal je er nooit meer 150 euro voor krijgen (mocht je het ooit nog willen verkopen), misschien ook wel veel meer.quote:UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:05:
[...]
Ik kan geen japans. Ben al wel aan het kijken om het te leren want ik wil dat al een poosje.
Dit spul zal niet op gespeeld worden als ik het koop. Dit komt in de collectie voor de show.
Het gaat niet om die 150 euro.quote:Coolsnarf schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Tja, ik zou het aanschaffen, maar goed. Je moet maar even 150 euro kunnen missen. het is waard wat de gek ervoor geeft. Misschien zal je er nooit meer 150 euro voor krijgen (mocht je het ooit nog willen verkopen), misschien ook wel veel meer.
Het gaat er alleen om dat ik het niet ergens anders voor 100 euro zou kunnen kopen zeg maar.
En verkopen zal ik het niet doen tenzij ik in financiele problemen zou komen te zitten.
Waarschijnlijk kan je zo een gek vinden met zo`n gameslibrary die het verkoopt voor 10 euro. Maar die aanbieding heb je niet.quote:UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:23:
[...]
Het gaat er alleen om dat ik het niet ergens anders voor 100 euro zou kunnen kopen zeg maar.
En verkopen zal ik het niet doen tenzij ik in financiele problemen zou komen te zitten.
Spelen hier trouwens nog meer mensen boom blox en maken die creatieve levels?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Hoewel die games in de US een vermogen kosten zijn ze in Japan geen drol waard. Chrono Trigger kom je daar bijvoorbeeld bij bosjes tegen, vaak voor 300 yen (2 euro). De SFC zelf is het meeste waard van die collectie, eurootje of 40 als 'ie compleet (met doos) is en in goede staat. Maar goed, dit is dus even vanuit Japanse prijzen gezien. Buiten Japan is het met dit soort dingen maar wat de gek er voor geeft.quote:UlyssesNL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:23:
Het gaat niet om die 150 euro.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Zo'n voorgevoel had ik dus al.quote:Captain N schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:46:
[...]
Hoewel die games in de US een vermogen kosten zijn ze in Japan geen drol waard. Chrono Trigger kom je daar bijvoorbeeld bij bosjes tegen, vaak voor 300 yen (2 euro). De SFC zelf is het meeste waard van die collectie, eurootje of 40 als 'ie compleet (met doos) is en in goede staat. Maar goed, dit is dus even vanuit Japanse prijzen gezien. Buiten Japan is het met dit soort dingen maar wat de gek er voor geeft.
En aangezien ik toch nog wel een keer een tripje japan doe koop ik het daar wel.
Bedankt voor de info.
Hoop em vanavond ook te kunnen spelen. Lijkt me wel een leuk spellekequote:disjfa schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:42:
[...]
Reg. datum: 22 januari 2004
Zou men echt 60 euro extra gaan betalen?!
Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth
Welke mediamarkt ? Wat een afleggers. Kan je beter via Engeland eentje bestellen.quote:Icelus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:
Bij de MediaMarkt: Wii voor ¤311 met daarbij de tekst ‘speciale import’.
woei!
Reg. datum: 27 september 2003
Import uit een duitse MM zekerquote:Icelus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:
Bij de MediaMarkt: Wii voor ¤311 met daarbij de tekst ‘speciale import’.
ik drink niet, ik zuip
Spelen? Jaquote:disjfa schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:42:
Levels bouwen? nog niet.
Reg. datum: 19 juli 2005
Super Monkey Ball Banana Blitz
Wii Sports
Super Mario Strikers Charged
Hiervan word momenteel Super monkey Ball het meeste gespeeld, en dan ook de minigames die het leukste zijn. Verder heb ik nog gekeken naar Rayman raving rabbids 1 & 2. Over deel 1 zijn ze wel tevreden maar je moet teveel omstebeurt wachten, wat ik zelf een minpunt vind. En van deel 2 vinden ze de meeste minigames slecht en is het teveel shaken met de wiimote. Mario Party 8 lijkt me niet zo geschikt om snel te kunnen starten om te spelen, in tegenstelling tot Super Monkey ball, waar je zo kunt beginnen met de multiplayer.
Heeft iemand hier nog tips voor goede multiplayer games voor 1-4 personen waar het liefste de Wiimote alleen word gebruikt? (aub Mario Kart Wii en SSBB buiten beschouwing laten)
Met mijn (beperkte) ervaring met beide games durf ik wel te zeggen dat monkeyball lastiger te leren is
Sagat wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:43 (4%)
Dit topic is gesloten. ![]()