En als je hem dan eindelijk hebt uitgespeeld direct nog een keer uitspelen zodat je hem 2x achter elkaar heb uitgespeeld en dan balen dat je pijnlijke handen heb... ahh wat waren die tijden mooi.quote:
* cailin_coilleach is niet zo hardcore
Oh, what a lovely tea party!.. <3
Reg. datum: 11 oktober 2007
Daarbij was het niet kunnen saven alleen maar slecht voor de stroom rekening.....ik kan mij nog herinneren dat mijn commodore64 een week aan heeft gestaan, omdat ik met een breakout clone (weet echt niet meer welke) bezig was.
Vriend van me had Giana Sisters meegenomen. En daarna de floppy weer mee terug (C64). Dus de C64 heeft ook een tijd aangestaan om toch maar door te kunnen spelen.quote:Coolsnarf schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:09:
Maar zelfs bij SM 1 had je op een gegeven moment genoeg levens!
Daarbij was het niet kunnen saven alleen maar slecht voor de stroom rekening.....ik kan mij nog herinneren dat mijn commodore64 een week aan heeft gestaan, omdat ik met een breakout clone (weet echt niet meer welke) bezig was.
Ook ik moet zeggen dat games tegenwoordig een stuk makkelijker zijn. Alleen met 3D ben je al snel het overzicht kwijt, denk dat dat ook de reden is.
LOL, het is ook beter voor het millieu, want 'vroegah' liet je natuurlijk gewoon je spelcomputer aanstaan omdat je niet kon savenquote:cailin_coilleach schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:01:
Ben ik toch weer blij met de auto-save/resume functie van Bubble Bobble in de Virtual Console
* cailin_coilleach is niet zo hardcore
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
De meganmannen (maar bijvoorbeeld ook ghost n goblin etc) waren vroeger natuurlijk zeer populair.
Nu wordt het amper nog gespeeld.
Nu is fps een van de meest gespeelde genre's. Omdat men tegenwoordig altijd online speelt zal men in fps waarschijnlijk betere zijn dan wij (of iig ik die alleen maar doom sp speelde, en een keer per jaar 1 vs 1 met nul modem kabel
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
Maar dat spel is echt geniaal. Ik heb gister de explore mode uitgespeelt met alles op brons. Maar dat spel is echt geniaal. Ook co-op met een vriend een leveltje gedaan. Echt supertof.
Alleen jammer dat eigen levels niet geshared kunnen worden via wii24 of dagenlijks beste levels gedownload kunnen worden. Maar met 300+ levels ben je al wel ff bezig
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Speel mee: schuifpuzzle | indiegamer.nl
Er zijn 2 utilities van Waninkoko genaamd Savegame Extractor en Savegame Installer waarmee je alle saves kunt backuppen naar SD en weer terug kunt zetten.quote:NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:37:
[...]
Ik zit met het probleem dat ik mijn super smash brawl save file van mijn ene wii naar de andere wii wil kopieren alleen dit kan niet.
Met de twilight hack zou dit dus wel kunnen? Zou ja, zou je kunnen uitleggen hoe?
Alvast dank
Ik heb de mijne getest met Mario Kart Wii en dat werkte goed.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Is dat ook mogelijk met gamecube savegames? Die je kan overzetten naar een andere gamecube cartridge? Pokemon XD savegames mag je namelijk niet kopieren, maar mijn zusje wil verder met haar spel die op mijn memorycard staatquote:QuarK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:54:
[...]
Er zijn 2 utilities van Waninkoko genaamd Savegame Extractor en Savegame Installer waarmee je alle saves kunt backuppen naar SD en weer terug kunt zetten.
Ik heb de mijne getest met Mario Kart Wii en dat werkte goed.
| Specs |
Reg. datum: 01 augustus 2002
Kojima wilde voor Metal Gear Solid 2 de save wissen als je dood ging. Je zou dus wel kunnen saven, maar als je dood ging moet je vanaf het begin van het spel beginnen. Is brilliant bedacht, maar helaas durfde de uitgever het niet aanquote:Het dood gaan in een game is tegenwoordig ook een beetje afgezaagd. Je gaat dood en begint gewoon weer opnieuw, oneindig veel continues, levens of wat dan ook. Verlies je die dan kun je altijd nog een save laden en weer vrolijk verder spelen. Het is moeilijk om een lastige game te maken die blijft boeien, moeilijke games worden vooral in 3D vaak frustrerend en gamers zijn te lui om levels opnieuw te spelen.
Het grootste probleem is eigenlijk dat veel spellen (en spelers!) alleen nog maar voor het model van "uitspelen" gaan. Je loopt door de levels en je bent klaar. Er zijn nog maar weinig spellen waar het goed spelen (geen gebruik maken van save-games, niet geraakt worden, eindbazen met je lichtste wapen verslaan i.p.v. het zwaarste wapen, enz.) beloond wordt.
Alle milieuproblemen zijn veroorzaakt door overbevolking, niet door overconsumptie
quote:Sagat schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:37:
LOL, het is ook beter voor het millieu, want 'vroegah' liet je natuurlijk gewoon je spelcomputer aanstaan omdat je niet kon saven
Met een post-it er op "YOU TOUCH, YOU DIE !"
Dat kan standaard al in het memory menu, zover ik weet wordt er in native GC geen kopieër restrictie ondersteund dus zou je gewoon moeten kunnen kopieëren.quote:Razor.Timo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:05:
Is dat ook mogelijk met gamecube savegames? Die je kan overzetten naar een andere gamecube cartridge?
DukeBox wijzigde dit bericht 13-05-2008 15:11 (38%)
Nou dat kan dus niet... Dat had ik geprobeerd, maar ik mag hem niet kopierenquote:DukeBox schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:09:
Dat kan standaard al in het memory menu, zover ik weet wordt er in native GC geen kopieër restrictie ondersteund dus zou je gewoon moeten kunnen kopieëren.
| Specs |
Als het goed is is er wel een app voor die je gc savegames op sd kan zetten en weer terug. check even wiibrew.orgquote:Razor.Timo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:05:
[...]
Is dat ook mogelijk met gamecube savegames? Die je kan overzetten naar een andere gamecube cartridge? Pokemon XD savegames mag je namelijk niet kopieren, maar mijn zusje wil verder met haar spel die op mijn memorycard staat
Jaquote:DukeBox schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
Ook al op een GC geprobeerd ?
Is overigens ingebouwd om pokemon clonen te voorkomen
| Specs |
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Reg. datum: 08 november 2007
Reg. datum: 09 mei 2003
Mooie aanbieding, leuk dat de Saturn in Groningen is gekomen, ik wist het al ruim een jaar....quote:rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:16:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Wii rond Groningen, de MM in Groningen heeft er honderden staan voor de prijs van 211euro.. Incl. Wii Sports!
Maar dat maakt er de pret niet minder om.
Wat die Wii betreft, was te verwachten dat de Saturn zou gaan 'stunten'.
Wel een beetje balen, ik heb de Wii nog maar een maandje en speel er weinig op, maar goed komen vast wel meer leuke aanbiedingen.
a fool and his money are often separated.
Reg. datum: 08 november 2007
Edit
Actie bij Saturn: 15 - 18 mei, Mario Kart Wii met stuur voor 29euro, Wii Play ook voor 29euro.
Lijkt me niet verkeerd.
rscheper wijzigde dit bericht 13-05-2008 17:03 (42%)
Een voorbeeld dat ook al is gegeven van goede ontwikkeling omtrent moeilijkheid is F-Zero GX. Die game is erg pittig, maar vooral op skill. En het mooie is dat je stiekem bij elke poging beter wordt. Ik heb niet de tijd gehad om goed genoeg te worden maar die game was top (al had hij voor mij dus best ietsje makkelijker gemogen
Wat betreft de definitie van de hardcore gamer. Voor mij is de hardcore gamer de gamer die alles speelt. Uiteraard mag jeje voorkeuren hebben maar een game afserveren omdat het een of andere vage eigenschap vervult (denk aan "casual", "kiddie" etc.) is mijns inziens niet hardcore.
Mijn voorkeur ligt bij de Nintendo games maar als ik lees over games als Bioshock en GTAIV dan jeuken mijn handen toch. Vooralsnog niet genoeg om een X360/PS3 te kopen maar de jeuk wordt erger. Daarnaast ben ik ook enorm tevreden met de Wiimote en ben ik een beetje bang om weer terug te gaan
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Reg. datum: 19 januari 2003
Andere mensen noemen zich weer een hardcoregamer omdat ze lan-party's bezoeken of heel de dag World of Warcraft spelen. Alhoewel ze ongetwijfeld niet de skills hebben om bijvoorbeeld een echte hardcore game als Ikaruga uit te spelen
Volgens mij is het zo dat niemand zichzelf een casual gamer vindt en iedereen denkt dat hij/zij wel aardig goed is.
Reg. datum: 02 januari 2005
211 euro ?? samen met wii fit hoop ik toch en toch niet alleen wii sport ?quote:rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:16:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een Wii rond Groningen, de MM in Groningen heeft er honderden staan voor de prijs van 211euro.. Incl. Wii Sports!
De normale prijs van een Wii incl. Wii Sports is 250 euro, dus 211 euro is een hele mooie prijs. Daar hoef je dan niet zo nodig nog Wii Fit (à 90 euro) bij te krijgen.quote:edwinhgv schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:29:
[...]
211 euro ?? samen met wii fit hoop ik toch en toch niet alleen wii sport ?
Reg. datum: 09 mei 2003
Die Wii play voor 30 euro is ook niet verkeerd, misschien vanavond toch maar bij de opening aanwezig zijn...quote:rscheper schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:54:
Ben benieuwd hoe groot de voorraad bij Saturn is, en hoeveel je er voor moet neerleggen..
Edit
Actie bij Saturn: 15 - 18 mei, Mario Kart Wii met stuur voor 29euro, Wii Play ook voor 29euro.
Lijkt me niet verkeerd.
Het gaat me dan met name om die afstandsbediening, iemand een idee hoe leuk dat spel is?
Noax wijzigde dit bericht 13-05-2008 17:32 (9%)
a fool and his money are often separated.
Wii play is leuk voor een paar avondjes met een paar vrienden/familie. Niets meer. Alleen dat tank spel kan je je nog uren mee vermaken mocht je het leuk vindenquote:Noax schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:31:
[...]
Die Wii play voor 30 euro is ook niet verkeerd, misschien vanavond toch maar bij de opening aanwezig zijn...
Het gaat me dan met name om die afstandsbediening, iemand een idee hoe leuk dat spel is?
| Specs |
Dit topic is gesloten. ![]()