Zet- en drukfouten voorbehouden.
Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicZXKXJED
Volgens mij komt er ook een nieuwe zelda voor de wii...quote:SOCO_cola schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:20:
wat ik mij nu afvraag.. wanneer volgende maand Super Smash Brothers uitkomt........ waar moeten we dan hierna nog echt op wachten, heb zelf echt geen id of ligt dat aanmij? en zie ik wat over het hoofd...........
- Twilight Hack werkt goed, Homebrew Loader ook.
- Backuppen van Mii's + savegames (ook locked saves) is erg handig met Waninkoko's tools.
- SnesGx voor Wii werkt echt fantastisch met GC controller. Zeker met een bak roms is het erg leuk om wat van de toppers te spelen die niet (en wsl nooit) op VC uitkomen.
- Verschillende overige emulatoren (NES / ScummVM etc) schijnen ook super te werken.
Het is eigenlijk alleen nog echt wachten op het "Twilight Hack / Homebrew" channel wat te installeren is via de Z:TP zodat je niet telkens Zelda hoeft te gebruiken.
Oh en hopelijk is de port van Project64 naar de Wii binnenkort af/bruikbaar.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Reg. datum: 19 januari 2003
Reg. datum: 13 oktober 2004
Ik denk dat Nintendo de komende E3 weer flink uit gaat pakken, zelf denk ik dat ze een nieuwe Zelda gaan aankondigen en dat ze met een nieuwe Pikmin bezg zijn die waarschijnlijk al redelijk ver gevorderd is.
Dat is zwaar buggy code, die eerste 10min versie (en dus ook de gehackte versie ervan).quote:BarôZZa schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:33:
Er zijn al channels om de wads te installeren en deinstalleren. Gewone elf bestanden draaien kon volgens mij ook al via een channel. Alleen is het nog wachten op de gelikte versie.
De verbeterde versie (van dat filmpje) is precies wat we nodig hebben. Ook omdat er wsl een goede uninstaller bijgeleverd zal worden (just-in-case).
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Reg. datum: 29 maart 2007
Tja, reggie heeft al beloofd dat er meerdere titels dit jaar voor de hard-core gamer zullen komen die zeker de moeite waard zijn. Hoeveel waarde wij dan aan die 'moeite waard' moeten hechten valt natuurlijk te bezien
Trouwens iemand dat Skate It al gezien>? valt nog niet echt iets te zien, maar het gaat in ieder geval zker de goede kant op met de games, zo lijkt het
iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak
Ik vond Zelda Twilight Princess ook al veel te makkelijk. Mario Galaxy was niet al te moeilijk en Metroid Prime 3 was ook niet had ook niet echt een extreme moeilijkheidsgraad.
* Rakkerzero wil een game die vanaf level 1 al moeilijk is zodat ie er lekker lang mee kan doen.
Dat is IMHO de kant die de games industrie over het algemeen op gaat op dit moment. GTA IV is vele malen makkelijker dan dat bijvoorbeeld GTA 3, Vice City en San Andreas waren. Bij iedere nieuwe generatie consoles lijkt de moeilijkheidsgraad van spellen net weer een klein tandje omlaag te worden geschroefd.quote:Rakkerzero schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:37:
Hard-core games zijn vaak casual games die een klein beetje moeilijker gemaakt zijn op een lullige manier. Waar zijn de echte hard-core moeilijke games tegenwoordig.
Ik vond Zelda Twilight Princess ook al veel te makkelijk. Mario Galaxy was niet al te moeilijk en Metroid Prime 3 was ook niet had ook niet echt een extreme moeilijkheidsgraad.
* Rakkerzero wil een game die vanaf level 1 al moeilijk is zodat ie er lekker lang mee kan doen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En dat verneukt het gewoon voor de hard-core gamers. En helaas is de groep casual gamers vele malen groter dan de groep hardcore gamers. En dus is ook de kans klein dat hardcore gamers hun zin krijgen en de lot van de game industrie in handen van de casual gamer ligt. Erg jammer....
Ohja, mn broertje werd boos op me, hij vond zichzelf wel een pro gamer
Ik ben maar weggelopen toen, want mn broertje werd enorm pissig
Rakkerzero wijzigde dit bericht 12-05-2008 22:48 (13%)
Ik heb GTA4 niet gespeeld, maar ik weet wel dat ik het verschil tussen TP op de Wii en MM en OoT op de N64 toch aardig groot is. Die laatste twee waren moeilijker op een goede manier. Een spel wat voor mij moeilijk is gebleven is Metal Gear Solid. Kon bij snake eater ook weer net aan Hard uitspelen(irritante eindbazenquote:MetroidPrime schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:31:
[...]
Dat is IMHO de kant die de games industrie over het algemeen op gaat op dit moment. GTA IV is vele malen makkelijker dan dat bijvoorbeeld GTA 3, Vice City en San Andreas waren. Bij iedere nieuwe generatie consoles lijkt de moeilijkheidsgraad van spellen net weer een klein tandje omlaag te worden geschroefd.
Reg. datum: 19 januari 2003
Overigens zijn veel van de puzzles ook een stuk makkelijker als je ouder wordt. Bij Metroid Prime 3, Galaxy enz, wist ik vrijwel altijd precies wat ik moest doen. De jongere generatie zal dat misschien wat minder hebben omdat zij nog geen jaren lange game-training hebben gehad
Wel lezen, ik heb het over de channel installer/uninstaller en die werkt perfect/geen buggy code. En als je die gebruikt maakt het weinig uit wat voor andere channels je installeert.quote:QuarK schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:43:
[...]
Dat is zwaar buggy code, die eerste 10min versie (en dus ook de gehackte versie ervan).
De verbeterde versie (van dat filmpje) is precies wat we nodig hebben. Ook omdat er wsl een goede uninstaller bijgeleverd zal worden (just-in-case).
BarôZZa wijzigde dit bericht 12-05-2008 23:06 (47%)
Reg. datum: 01 februari 2004
Het dood gaan in een game is tegenwoordig ook een beetje afgezaagd. Je gaat dood en begint gewoon weer opnieuw, oneindig veel continues, levens of wat dan ook. Verlies je die dan kun je altijd nog een save laden en weer vrolijk verder spelen. Het is moeilijk om een lastige game te maken die blijft boeien, moeilijke games worden vooral in 3D vaak frustrerend en gamers zijn te lui om levels opnieuw te spelen.
Dat "non-game", "casual" en "hardcore" onzin mag er van mij ook uit. Het slaat nergens op om games in een hokje te stoppen. Bij films heb je ook niet zoiets als: "Scarface is hardcore, James Bond is casual en Bambi is non-film!" Het is een dom excuus om bepaalde games niet te hoeven spelen. Nintendo is in ieder geval alles behalve hardcore en dat zijn ze nog nooit geweest ook. Mario 64 is niet meer hardcore als Super Mario Galaxy ook al geloven de gamertjes van nu dat wel. Vroegah had je "cool" en "niet-cool" en Sonic was cool en Mario was "niet-cool". Super Mario Bros. 3 was echter zo'n goede game dat SEGA fans zich verscholen achter "blast-processing" en "niet-cool". Niemand noemde Tetris een "non-game". Nu verschuilen de Wii fans zichzelf achter "gameplay boven graphics" en de PS3/Xbox 360 fans zich achter "Wii is non-game en casual".
Ik wil best meedoen met de hardcore fad maar dan wil ik een duidelijke beschrijving van wat een hardcore game is en dat moet dan niet gebasseerd zijn op de hoeveelheid bloed en kleurtjes.
Reg. datum: 29 maart 2007
Verre van gebasseerd op bloed en kleurtjes
iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak
Het verschil tussen GTA 3/Vice City/San Andreas en GTA IV is helaas groter dan het verschil tussen OoT/MM en TP. Ik ben net iets voorbij een kwart van het spel, maar ik krijg tot nu toe alleen missies van het niveau van de allereerste missies in San Andreas.quote:-Theanimal- schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:50:
[...]
Ik heb GTA4 niet gespeeld, maar ik weet wel dat ik het verschil tussen TP op de Wii en MM en OoT op de N64 toch aardig groot is. Die laatste twee waren moeilijker op een goede manier. Een spel wat voor mij moeilijk is gebleven is Metal Gear Solid. Kon bij snake eater ook weer net aan Hard uitspelen(irritante eindbazen).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben nog steeds niet pro met Wii Sports dus die game is aardig hardcore. Daarnaast ken ik genoeg mensen die naast Carnaval en Wii Sports ook Super Mario Galaxy en Zelda spelen. Ze moeten het zelf weten of ze carnaval games o.i.d. spelen en omdat jij dat niet doet ben je niet automatisch een hardcore gamer. Ik snap de verdeling hardcore/casual/non-game dan ook niet. Ik vind iemand pas een hardcore gamer als hij of zij F-Zero GX heeft uitgespeeld op de hoogste moeilijksgraad.quote:Tijn89 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:26:
lol... Ik doelde met hardcore gewoon op onsDie gamers, die niet alleen carnaval en wii sport spelen
de gamers die het wel wat uitmaakt wat voor een cijfer ign bv geeft aan een game e.d.
Verre van gebasseerd op bloed en kleurtjes
Maar de term hardcore moet echt verdwijnen. Dat is er ingestampt door de Amerikaanse pers zoals GameSpot, IGN en 1up. Een goed excuus om sommige games niet serieus te nemen.
*proest*quote:Rakkerzero schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:44:
Ohja, mn broertje werd boos op me, hij vond zichzelf wel een pro gamerToen ik hem Megaman op de Nes liet spelen, ging hij al bij de eerste paar vijanden dood. Dus ik zo: Wie is nu een Pro gamer, jij of ik?
Ik ben maar weggelopen toen, want mn broertje werd enorm pissig
• Dr. Mario & Germ Buster (Nintendo) - 1000 Wii Points
• Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King (Square Enix) - 1500 Wii Points
• LostWinds (Frontier) - 1000 Wii Points
• Pirates: The Key of Dreams (Oxygen)
• Pop (Nnooo) - 700 Wii Points
• Star Soldier R (Hudson) - 800 Wii Points
• Toki Tori (Two Tribes)
• TV Show King (Gameloft) - 1000 Wii Points
Bron: Eurogamer
Whollabilla wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:57 (3%)
Ik zit met het probleem dat ik mijn super smash brawl save file van mijn ene wii naar de andere wii wil kopieren alleen dit kan niet.quote:QuarK schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:53:
Zo, eindelijk eens tijd gemaakt om de Twilight Hack uit te proberen, en verschillende nuttige apps te checken.
- Twilight Hack werkt goed, Homebrew Loader ook.
- Backuppen van Mii's + savegames (ook locked saves) is erg handig met Waninkoko's tools.
- SnesGx voor Wii werkt echt fantastisch met GC controller. Zeker met een bak roms is het erg leuk om wat van de toppers te spelen die niet (en wsl nooit) op VC uitkomen.
- Verschillende overige emulatoren (NES / ScummVM etc) schijnen ook super te werken.
Het is eigenlijk alleen nog echt wachten op het "Twilight Hack / Homebrew" channel wat te installeren is via de Z:TP zodat je niet telkens Zelda hoeft te gebruiken.
Oh en hopelijk is de port van Project64 naar de Wii binnenkort af/bruikbaar.
Met de twilight hack zou dit dus wel kunnen? Zou ja, zou je kunnen uitleggen hoe?
Alvast dank
WiiPs3 owner :) also pc and ds!
Serieus? Worden die laatste missies niet moeilijker dan? Meestal zijn de eerste paar missies van die 'leer de controls kennen' missies en is de uitdaging vaak ver te zoeken. Ik zal het wel zien wanneer de pc versie (hopelijk) uitkomtquote:MetroidPrime schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:44:
[...]
Het verschil tussen GTA 3/Vice City/San Andreas en GTA IV is helaas groter dan het verschil tussen OoT/MM en TP. Ik ben net iets voorbij een kwart van het spel, maar ik krijg tot nu toe alleen missies van het niveau van de allereerste missies in San Andreas.
Voor de rest blijft het een vette game natuurlijk.
WiiPs3 owner :) also pc and ds!
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/215333.html
Dat valt mij ook op inderdaad. Zo heb je in New super mario bros. op de DS na een paar levels al 40 levens. Steeds van die paddenstoelhuisjes waar je weer 8 1-ups kunt krijgen etc. In de oude mario spellen was je blij als je ergens een verborgen 1-up vond en in SMB3 kreeg je alleen bloemen/paddestoelen/veertjes in de paddenstoelhuisjes, nooit 1-ups en al helemaal niet 8 tegelijk.quote:NinteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:06:
Het dood gaan in een game is tegenwoordig ook een beetje afgezaagd. Je gaat dood en begint gewoon weer opnieuw, oneindig veel continues, levens of wat dan ook.
Wat moet je überhaupt met 40 levens?
Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Je mag tegenwoordig niet doodgaanquote:Gizz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:45:
[...]
Dat valt mij ook op inderdaad. Zo heb je in New super mario bros. op de DS na een paar levels al 40 levens. Steeds van die paddenstoelhuisjes waar je weer 8 1-ups kunt krijgen etc. In de oude mario spellen was je blij als je ergens een verborgen 1-up vond en in SMB3 kreeg je alleen bloemen/paddestoelen/veertjes in de paddenstoelhuisjes, nooit 1-ups en al helemaal niet 8 tegelijk.
Wat moet je überhaupt met 40 levens?
Echt old skool SM 1 op NES spelen zonder saves
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.