Reg. datum: 02 mei 2008
Weet iemand hier wat ik bedoel en waar die knopjes voor zijn?
Er lagen ook nog 3 wii's maar die zullen inmiddels wel weg zijn.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Nee, ik zag wel een draadje zitten.quote:BarôZZa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:41:
Zullen wel gewoon Turbo-knoppen zijn. Of het is een draadloze nunchuck met sync en on/off buttons.
Nou, ik moet zeggen dat onderstaande er best wel gaaf uitziet andersquote:BarôZZa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:38:
Een zwarte case zou nog wel ok zijn, maar de kwaliteit is vaak net net zo goed als de originele.
Plexiglas, ledjes en stickers vind ik wel foeilelijk. Vooral van die tribals/vlammen. Doet me denken aan van die petjes in hun 'getunede' golfje.

Totaal niks voor mij. Ik stoorde me er al aan als ik een berichtje heb en die drive blauw op blijft lichten. Kwam er later gelukkig achter dat je dat kon uitschakelenquote:Rakkerzero schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:29:
[...]
Nou, ik moet zeggen dat onderstaande er best wel gaaf uitziet anders
[afbeelding]
Alleen als je de case doet aanpassen dan zal de garantie op je Wii ook worden opgeheven wegens hardwarematige modificatie. Dat is dan wel weer minder.
Zo lijkt het net alsof er een halve gamecube inzit... ohnee, dat is ook zoquote:Rakkerzero schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:29:
[...]
Nou, ik moet zeggen dat onderstaande er best wel gaaf uitziet anders
[afbeelding]
Alleen als je de case doet aanpassen dan zal de garantie op je Wii ook worden opgeheven wegens hardwarematige modificatie. Dat is dan wel weer minder.
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Ik zou voor een van de R-type's gaan, maar de Gradius spellen zijn ook erg goed. Ik weet niet welke varianten er allemaal al op de Virtual Console beschikbaar zijn, kijk eens op http://www.vc-reviews.com/ zou ik zeggen voor reviewsquote:R-Duin schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:43:
Lisse hiero, ook niet zo ver van leiden(dan neem ik wel mijn vriendin mee
)
Overigens, eigenlijk zoek ik nog een leuke Virtual Console game. Een sidescrolling vlieg spel, waarmee je je schip kunt upgraden met wapens e.d. Ik weet dat er diverse van zijn, maar ik zoek dus de mooiste / leukste. Iemand een idee welke ik het beste kan halen ?
Oh, what a lovely tea party!.. <3
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Nintendo Wii - Boycot Microsoft, probeer eens Ubuntu!
Consoleshop is een heeeeele fijne webwinkel. Voordeel in dit geval is dat ze geen backorders accepteren. Je kunt alleen een notification krijgen als er weer voorraad is. Als je kunt bestellen betekent dat dat er voorraad is. Qua service en support zijn ze super.quote:monnick schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:16:
Ja, bestellen bij ConsoleShop lijkt me niet de slimste zet. Aangezien iedereen daar besteld kan het wel eens heel lang duren voordat je hem binnenhebt.
Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU
Als ik jou was, zou ik voor Gate of Thunder gaan. Dat is een TurboGrafx SuperCD spel, kost 800 punten. Het ziet er erg mooi uit, heeft drie moeilijkheidsniveaus, en is op het makkelijkste niet te moeilijk en ook niet te makkelijk.quote:R-Duin schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:43:
Lisse hiero, ook niet zo ver van leiden(dan neem ik wel mijn vriendin mee
)
Overigens, eigenlijk zoek ik nog een leuke Virtual Console game. Een sidescrolling vlieg spel, waarmee je je schip kunt upgraden met wapens e.d. Ik weet dat er diverse van zijn, maar ik zoek dus de mooiste / leukste. Iemand een idee welke ik het beste kan halen ?
cailin_coilleach wijzigde dit bericht 10-05-2008 15:20 (18%)
RollieBollie wijzigde dit bericht 10-05-2008 15:23 (16%)
Wat ik heb begrepen is dat Nintendo alles wat wordt geproduceerd verdeeld over de verschillende markten, waarbij er wordt gekeken naar hoe groot het percentage was wat er in het verleden is verkocht.quote:ThinkAboutIt schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:28:
Ik was vorige week voor een paar dagen in Frankrijk en daar liggen de Wii's en Wii-fit's tot aan het plafond toe opgestapeld in de winkels. Ik snap niet waarom ze hier in Nederland zo slecht te verkrijgen zijn...
Shmups!quote:Whollabilla schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:19:
[...]
Als ik jou was, zou ik voor Gate of Thunder gaan. Dat is een TurboGrafx SuperCD spel, kost 800 punten. Het ziet er erg mooi uit, heeft drie moeilijkheidsniveaus, en is op het makkelijkste niet te moeilijk en ook niet te makkelijk.
R-Type heb ik zelf ook. Die kost ook 800 punten (al is het geen CD spel), maar is wel erg moeilijk, en grafisch stelt het niet al te veel voor. Het spel is wel leuk, maar je moet bereid zijn elke level wel heel erg veel keer te spelen.
Als je een beginner bent is Air Zonk (let op: niet Super Air Zonk) ook wel een aanrader. Het ziet er erg grappig uit, en het is niet erg moeilijk. Ook kost het maar 600 punten.
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 99
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus