Reg. datum: 28 september 2003
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?
De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.quote:TH0R schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:02:
Dat is wel een lekkere winst
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?quote:Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:23:
[...]
Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.
Wil dit seizoen een winst maken van 2 miljoen. Mijn saldo moet dan 22 miljoen worden en ik sta nu op 20,8 mil. Volgend seizoen wil ik een winst maken van 10 miljoen en op 30 miljoen komen. De lat ligt dan hoog maar is zeker haalbaar.
Enige wat ik in de gaten moet houden zijn de transfermarkt prijzen. In princiepe als alles zakt in prijs blijft de winst in percentage het zelfde alleen het word het dan in geld wat minder.
Over 5 weken zal ik een volledig financieel verslag geven nadat ik mijn laatste trainee heb verkocht.
Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.quote:chario2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:48:
[...]
oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?
oke, je heb we geduld nodig denk ik voor deze tactiek. maar als het werkt ben je natuurlijk het ventje.succesquote:Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:46:
[...]
Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.
Met +50 mil kan ik mijn weg naar boven inslaan. Er is één probleem de afstand is te groot om dus gelijk de top aan te schaffen en daar mee de IIde of ere te behalen. Dus het zal in 2 fases moeten gaan.
Ik heb 2 opties eigenlijk:
1. trainees kopen op hoge skill en dan verpatsen als ik in de V of IV zit
2. goed inkopen en verkopen als ik in de V of IV zit en dan uber kopen
De laatste optie is erg trickie. Zowiezo is alles op dit moment erg trickie omdat ze de economie willen aanpakken. Het trainen van passen is dan het minst risico vol omdat je ze binnen 1 seizoen weer verpatst.
Mijn weg naar boven is dus nog niet vast en moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Volgend jaar rond deze tijd moet ik een idee hebben
Owner of DSanka Kickers (V.37)
Als je alleen maar friendlies speelt met je jeugdelftal kan je dan altijd stoppen wanneer je wil?quote:DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:35:
Je moet voor 1 juli sowieso een keuze gaan maken welke van twee je kan gebruiken. Je kan geloof ik een week van te voren de jeugdopleiding stop zetten en het kan altijd natuurlijk als een competitie is afgelopen. In dat laatste geval zie je als het goed is een linkje op de pagina van je jeugdteam waarmee je hem uit kan schakelen.
Ik welquote:DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.
Kun je niet alleen friendlies spelen als je in een competitie zit?quote:DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.
Highlight of the night
Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Pewwy United (501819) in V.244
-- == Alta Alatis Patent == --
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
http://clubs.hattrick.org/flower
Kauwgomballenbende (364152) VI.675
vermoedelijk heeft die tegenstander daar een keeper met erg hoge spelhervatter-skills, beide zijn doelpunten ontstonden dankzij die Stefano Desogus..quote:HTtommy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:05:
En weer gelijkgespeeld pff......2-2 220 hatstats vs. 156. Kan iemand me uitleggen waarom? Ik wordt hier zo intens verdrietig van.
RM-rf wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:42 (21%)
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Hattrick: FC Keldertrapje (997939) VIII.1868
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona