Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 28 september 2003

Dat is wel een lekkere winst :D
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?

De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick

boom headshot

quote:
TH0R schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:02:
Dat is wel een lekkere winst :D
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?
Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.
Wil dit seizoen een winst maken van 2 miljoen. Mijn saldo moet dan 22 miljoen worden en ik sta nu op 20,8 mil. Volgend seizoen wil ik een winst maken van 10 miljoen en op 30 miljoen komen. De lat ligt dan hoog maar is zeker haalbaar.
Enige wat ik in de gaten moet houden zijn de transfermarkt prijzen. In princiepe als alles zakt in prijs blijft de winst in percentage het zelfde alleen het word het dan in geld wat minder.
Over 5 weken zal ik een volledig financieel verslag geven nadat ik mijn laatste trainee heb verkocht.

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:23:
[...]

Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.
Wil dit seizoen een winst maken van 2 miljoen. Mijn saldo moet dan 22 miljoen worden en ik sta nu op 20,8 mil. Volgend seizoen wil ik een winst maken van 10 miljoen en op 30 miljoen komen. De lat ligt dan hoog maar is zeker haalbaar.
Enige wat ik in de gaten moet houden zijn de transfermarkt prijzen. In princiepe als alles zakt in prijs blijft de winst in percentage het zelfde alleen het word het dan in geld wat minder.
Over 5 weken zal ik een volledig financieel verslag geven nadat ik mijn laatste trainee heb verkocht.
oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?

boom headshot

quote:
chario2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:48:
[...]

oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?
Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.

Met +50 mil kan ik mijn weg naar boven inslaan. Er is één probleem de afstand is te groot om dus gelijk de top aan te schaffen en daar mee de IIde of ere te behalen. Dus het zal in 2 fases moeten gaan.
Ik heb 2 opties eigenlijk:

1. trainees kopen op hoge skill en dan verpatsen als ik in de V of IV zit
2. goed inkopen en verkopen als ik in de V of IV zit en dan uber kopen

De laatste optie is erg trickie. Zowiezo is alles op dit moment erg trickie omdat ze de economie willen aanpakken. Het trainen van passen is dan het minst risico vol omdat je ze binnen 1 seizoen weer verpatst.
Mijn weg naar boven is dus nog niet vast en moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Volgend jaar rond deze tijd moet ik een idee hebben :)

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.

Met +50 mil kan ik mijn weg naar boven inslaan. Er is één probleem de afstand is te groot om dus gelijk de top aan te schaffen en daar mee de IIde of ere te behalen. Dus het zal in 2 fases moeten gaan.
Ik heb 2 opties eigenlijk:

1. trainees kopen op hoge skill en dan verpatsen als ik in de V of IV zit
2. goed inkopen en verkopen als ik in de V of IV zit en dan uber kopen

De laatste optie is erg trickie. Zowiezo is alles op dit moment erg trickie omdat ze de economie willen aanpakken. Het trainen van passen is dan het minst risico vol omdat je ze binnen 1 seizoen weer verpatst.
Mijn weg naar boven is dus nog niet vast en moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Volgend jaar rond deze tijd moet ik een idee hebben :)
oke, je heb we geduld nodig denk ik voor deze tactiek. maar als het werkt ben je natuurlijk het ventje.succes

Rustig hier. Zeker allemaal de jeugdwedstrijden aan het volgen gezien het aantal reply's daarover.... :)

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

Poker/Hattrick Verslaafde

Ik vermaak me prima in de jeugdcompetitie, maar dat kan ook komen omdat ik ruim eerste sta :9

Mijn beste vleugelspeler begint ook in de goede richting te gaan met z'n 7,5* en mijn keeper pakt gewoon nog elke wedstrijd 8* . Dus het word spannend om te kijken wat ze aan stats hebben op het moment dat ik ze promoveer.

Owner of DSanka Kickers (V.37)

Reg. datum: 03 december 2003

Hoe kan ik mijn jeugdopleiding helemaal stilzetten? op dit moment betaal ik nog 10.000 per week bovenop die van de 20.000 die ik betaal voor de "oude" jeugpulls

Je moet voor 1 juli sowieso een keuze gaan maken welke van twee je kan gebruiken. Je kan geloof ik een week van te voren de jeugdopleiding stop zetten en het kan altijd natuurlijk als een competitie is afgelopen. In dat laatste geval zie je als het goed is een linkje op de pagina van je jeugdteam waarmee je hem uit kan schakelen.

boom headshot

quote:
DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:35:
Je moet voor 1 juli sowieso een keuze gaan maken welke van twee je kan gebruiken. Je kan geloof ik een week van te voren de jeugdopleiding stop zetten en het kan altijd natuurlijk als een competitie is afgelopen. In dat laatste geval zie je als het goed is een linkje op de pagina van je jeugdteam waarmee je hem uit kan schakelen.
Als je alleen maar friendlies speelt met je jeugdelftal kan je dan altijd stoppen wanneer je wil?

Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.

boom headshot

quote:
DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.
Ik wel :) Hehe nee hoor ik dacht dat misschien iemand het wist hier :p

quote:
DSanka schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Kun je niet alleen friendlies spelen als je in een competitie zit?

Highlight of the night

Reg. datum: 03 december 2003

Lijkt er dus op dat ik gewoon de huidige competitie moet afwachten.
Naja doen we dat.

Ben trouwens de bezem door mijn team aan het halen. staan een groot aantal leuke spelers te koop.
Wie intresse heeft kan team 150303 opzoeken :)

Stats lopen uiteen van brilliant tot bovennatuurlijk.

Verkoop mijn hele team en begin weer overnieuw met een meer seizoenig trainingsplan. lijkt me wel weer leuk om te doen

En we hebben weer een bug gevonden in de ME van Hattrick :)

Check matchid: 168430008

Hele eerste helft gebeurd er niks, alleen van de 41e tot de 45e minuut scoor ik er 6! :D
Blijft een vaag iets, die ME...

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Grote stap richting promotie is onderweg, direct vanuit de VII naar de VI (niet dat ik daar wat te zoeken heb, maar goed, als de kans er is zal ik het niet nalaten). Ik speel tegen de nummer 4 en sta 0-2 voor, de nummer 1 staat tegen de nummer 3 voor en volgende week moet ik tegen de huidige nummer 3.... de week erna een botje dus dat wordt MOTS om de promotie plaats volgende week denk ik, als ik die win ben ik zeker van promotie :) Volgens de fans (loopt hard richting de 1600 inmiddels) moet ik vechten om me te handhaven.... dat gaan we zeker redden :)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Damn, dacht vandaag een serieuze stap richting kampioenschap te kunnen zetten. M'n concurrent stond 1-0 achter tegen een pressie-spelend team en ik stond 6-0 voor. Toen viel mn beste mid uit en maakte m'n concurrent er in de laatste 5 minuten nog 1-2 van.

Gezien het programma is de kans dat ik nog kampioen wordt (met nu 1 punt achterstand) miniem, lijkt me sterk dat mn concurrent nog punt(en) gaat verspelen namelijk. ;(

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

3-3 tegen de nog onverslagen nummer 1. Ik ben benieuwd.

We're d00d: DUK RC5-72 #???, OGR-25 #18, Ubero #??

Reg. datum: 06 oktober 2000

Vandaag WO, sta 8 punten los, moet dus allemaal makkelijk kunnen dit seizoen. Hopen dat ik komend seizoen weer in de V sta.

Pewwy United (501819) in V.244

Heb net niet kunnen stunten tegen de nummer 1. Heb met 4-3 verloren, maar ik sta nog steeds 4e. Wel eens waar nog maar 2 punten voor op de nummer 6.

Don't Panic!!!

Bij mij rust er een vloek op m'n verdedigers dit seizoen... De een na de ander raakt geblesseerd en natuurlijk kan die rode kaart er ook nog wel bij... -O-

Maar wel gewonnen met 3-0, volgende week tegen een botje en dan de match of the season.

-- == Alta Alatis Patent == --

Uiteindelijk met 2-3 gewonnen en op doelsaldo op P1. Volgende week alles of niks, mis wel 2 spelers (1 rode kaart en een blessure) dus ik hoop dat de stand-ins goed genoeg zijn voor de klus.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Joepie ik ben kampioen zie ik net.. 10 punten verschil op de rest, 1 forfait match te gaan en nog 2 normale. Dus kampioen voor het 3e maal van een VI. Dunno of ik naar de V wil gaan.

http://clubs.hattrick.org/flower

En weer gelijkgespeeld pff......2-2 220 hatstats vs. 156. Kan iemand me uitleggen waarom? Ik wordt hier zo intens verdrietig van.

Kauwgomballenbende (364152) VI.675

Ik heb van het weekend de 'alles-of-niets'-wedstrijd verloren en mn eerste plek moeten afstaan.... waarschijnlijk betekent dat dat iedere 'hoop' op een waarachtige stunt in de zin van een kampioenschap gelijk in mn eerste seizoen VIII nu onwaarschijnlijk zal zijn...
Zeker aangezien mn beste middenvelder er voor 5 weken afgetrapt is

Niet dat dat al te erg is, mn seizoen is sowieso een 'succes-boven-de-verwachting' geworden, met een beetje geluk en soms wat ongeluk (ik heb ook driemaal punten verloren waar ik meer verdiend had, alhoewel ik volgens mij in andere wedstrijden weer meer kreeg dan ik echt verdiend had).
Ondanks dat mn Liga een relatief sterke is (Alltid-score: plaats 78 van de 2048 liga's) draai ik toch redelijk gemakkelijk bovenin mee.

En nu ga ik me lekker rustig voorbereiden op volgend seizoen, heb 5 miljoen op de bank waarvan ik zo tegen de drie miljoen wil uitgeven aan versterkingen om volgend seizoen een steviger middenveld neer te kunen leggen en dan daadwerkelijk serieus mee te doen voor de titel...

Hooguit ben je daarbij altijd een klein beetje afhankelijk van ok de nodige portie 'geluk' (zeker als verdediger-trainer)... ik vrees al een beetje dat ik dat portie geluk ook dit seizoen uitgeput zou kunnen hebben... zou wel rot zijn als ik straks volgend seizoen het ondanks een sterker team toch moeilijk zou kunnen krijgen (wat natuurlijk wel mogelijk is)
quote:
HTtommy schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:05:
En weer gelijkgespeeld pff......2-2 220 hatstats vs. 156. Kan iemand me uitleggen waarom? Ik wordt hier zo intens verdrietig van.
vermoedelijk heeft die tegenstander daar een keeper met erg hoge spelhervatter-skills, beide zijn doelpunten ontstonden dankzij die Stefano Desogus..
Eén als assist omdat die keeper daar ook een hoekschop nam (wat nogal een onrealistische situatie is) en de ander door een directe vrije schop.
Die keeper van hem scoort sowieso bijna 1-op-1 gemiddeld: http://alltid.org/player/47801959

Hooguit kun je je tevreden stellen dat binnenkort dat dus niet meer mogelijk is, dan kan de keeper niet meer tevens als spelhervatter functioneren

RM-rf wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:42 (21%)

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Hattrick: FC Keldertrapje (997939) VIII.1868

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws