Gathering of Tweakers

Quicksearch
@ De Haan, België

quote:
Damien2004 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:16:
[...]

Super man!! :)

Nog een nieuw logo nodig? Of ben je geen supporter meer?
Hoi, ik heb me ook aangesloten bij jullie Federatie, thumbs up voor de makers van de Gottrick site!

Maak je logo's? Indien je tijd/zin hebt mag je er eentje voor mij maken :)

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !GTA4! Fifa 08, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

quote:
MaestroTim_ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
Yep, divisie IX :D jee, ik mag weer vanaf onderaan beginnen... Ach, in ieder geval de mogelijkheid vele overwinnings schalen voor boven de kachel te scoren ;)

* MaestroTim_ ontkent momenteel stijf 8e te staan
* MaestroTim_ ontkent gefrustreerd te zijn weer (laag) waardeloze stats te mogen halen

;)

Logo is niet nodig, het oude Timberteam logo staat uiteraard weer voorop. Ik ben weer trots op m´n cluppie (ik ben dus supporter ;))

1 ding waar ik me verschrikkelijk aan geïrriteerd heb: het managers diploma!! wat een n00b papiertje is dat. 2 weken braaf ja knikken voordat je pas volledig kan hattricken.... zucht... Je veterdiploma is nog lastiger :P Maargoed, ondertussen ligt hij mooi in een prop onderin de vuilnisbak ;)

p.s. over ouwe rotten in het vak gesproken, doet yared nog ergens mee? :+
Yared is al een tijdje geleden gestopt, maar komt nog steeds in de OP voor :) Sja ouwe rotten vergaan niet he!

@ Vanholm
Thanks ;)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Poker/Hattrick Verslaafde

quote:
MaestroTim_ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
1 ding waar ik me verschrikkelijk aan geïrriteerd heb: het managers diploma!! wat een n00b papiertje is dat. 2 weken braaf ja knikken voordat je pas volledig kan hattricken.... zucht... Je veterdiploma is nog lastiger :P Maargoed, ondertussen ligt hij mooi in een prop onderin de vuilnisbak ;)

p.s. over ouwe rotten in het vak gesproken, doet yared nog ergens mee? :+
Welkom terug *O*

Over ouwe rotten gesproken was Thije nou ook niet opnieuw begonnen? Kan hem namelijk niet meer terug vinden binnen hattrick.

Mijn supporters zijn echt helemaal van het padje af. In de komende drie wedstrijden speel ik uitwedstrijden tegen de nummer 1 en 3. Nu denken ze dat ik in beide wedstrijden favoriete ben :P

DSanka wijzigde dit bericht 24-04-2008 17:24 (13%)

Owner of DSanka Kickers (V.37)

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
MaestroTim_ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:47:
Nee maar!! Jullie kletsen al 62 topics vol!

En nog steeds oude bekenden als Damien, Brainpower, hoedjevan :D (die ik even in een vluchtige blik zag). Nou de Maestro is ook weer terug hoor ;) Sinds enkele weken is het beruchte Timberteam weer aanwezig op de grasvelden van hattrick. Joehoe :)
Welkom terug :)

Pewwy United (501819) in VI.121

Nog steeds ongeslagen in GoT Eredivisie en inmiddels al 7 punten voorsprong. Maar mijn team zal wel inzakken waarschijnlijk als ik binnenkort mijn keeper promoveer naar het eerste.

boom headshot

quote:
Vanholm schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:56:
[...]

Hoi, ik heb me ook aangesloten bij jullie Federatie, thumbs up voor de makers van de Gottrick site!

Maak je logo's? Indien je tijd/zin hebt mag je er eentje voor mij maken :)
Even wat info geven, kleuren, clubnaam en wensen enzo :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

quote:
DSanka schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:19:
[...]
Over ouwe rotten gesproken was Thije nou ook niet opnieuw begonnen? Kan hem namelijk niet meer terug vinden binnen hattrick.
Thije was inderdaad weer opnieuw begonnen, maar ging toen opeens voor 4,5 maand naar Ghana :P daar beschikken ze geloof ik over 1 gloeilamp per huis, dus internetten wordt lastig ;)

TU was weer waardeloos vanmorgen, gemiddelde vorm staat nu op 4,1, oftewel zwak :S wel een trainee omhoog in positiespel

Don't Panic!!!

+0/-9 met 2 PM pops... Waarom heb ik nu mid-season last van zo'n vorm drop? (Gelukkig is het voornamelijk m'n woensdag team...)

-- == Alta Alatis Patent == --

training ging goed...eindelijke een supernatural mid met goed vorm. Eens kijken hoe de koploper dit gaat bevallen :P

Kauwgomballenbende (364152) VI.675

quote:
CoRrRan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:30:
+0/-9 met 2 PM pops... Waarom heb ik nu mid-season last van zo'n vorm drop? (Gelukkig is het voornamelijk m'n woensdag team...)
Ik heb precies datzelfde gehad, een ontzettende vorm-drop: -10/+2, (en slechts één pop)
Nog verschrikkelijker zelfs is dat vrijwel al mn A-team speler daalden, waarvan twee A-team spelers een -2 hadden...
een van de +1 vorm-stijgingen betreft een 'opvullertje' dat geeneens gespeeld heeft in mn B-team afgelopen friendly.

Heb nu geluk dat ik eigenlijk mij seizoendoelen bereikt heb (nl. behoud in mn Liga), en aan het voorbrereiden ben voor volgend seizoen (en dus ook net 6 spelers te koop gezet heb, om later nieuwe aanvullingen hoger in te kunnen kopen) en komende zaterdag een WO..... hoop wel dat daarna mn vorm zich een klein beetje hersteld.

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Hattrick: FC Keldertrapje (997939) VIII.1868

quote:
HTtommy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:32:
training ging goed...eindelijke een supernatural mid met goed vorm. Eens kijken hoe de koploper dit gaat bevallen :P
Hij zal er vast heel blij mee wezen :P

17 jarige mid naar uitstekend PM gepopt.

Reg. datum: 06 oktober 2000

Mijn aanvallende verdediger met wonderbaarlijk mid is gepopt naar uitmuntend verdedigen. Grootste probleem is dat ik geen idee heb wat ik voor zo'n gast kan vragen. Hij is nog net geen 23. Iemand tips? Het is echt de eerste die ik met meer skills dan verdedigen en passen verkoop, dus ik sta er een beetje blanco in op het moment.

Ik heb geen echte nood aan geld, dus ik kan hem altijd nog doortrainen, maar dat gaat nu wel redelijk langzaam.

Pewwy wijzigde dit bericht 25-04-2008 11:55 (14%)

Pewwy United (501819) in VI.121

Beetje bladeren op de TL kom ik er maar eentje tegen die een vergelijking terug geeft. Die speler ging er uit voor 3M, maar die was dan weer 26.

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Pewwy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:54:
Mijn aanvallende verdediger met wonderbaarlijk mid is gepopt naar uitmuntend verdedigen. Grootste probleem is dat ik geen idee heb wat ik voor zo'n gast kan vragen. Hij is nog net geen 23. Iemand tips? Het is echt de eerste die ik met meer skills dan verdedigen en passen verkoop, dus ik sta er een beetje blanco in op het moment.

Ik heb geen echte nood aan geld, dus ik kan hem altijd nog doortrainen, maar dat gaat nu wel redelijk langzaam.
Je kunt een keertje proberen de hoofdprijs te vragen, maar ik denk dat je m ook wel voor 2M op de TL kunt zetten. Dit soort spelers zijn nogal dun gezaaid dus over het algemeen komt de uiteindelijk prijs redelijk in de buurt van een reele prijs.

Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam

@ De Haan, België

quote:
Damien2004 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 06:56:
[...]

Even wat info geven, kleuren, clubnaam en wensen enzo :)
Qua kleuren graag blauw en zwart (wit mag er ook bij).
Club naam is Rapid Brugge.
Indien mogelijk had ik graag een panter verwerkt in het logo. Die is ook zwart, moest het een probleem geven dat het teveel zwart is zeg je het maar en kijk ik voor iets anders, bvb een luipaard.

Bruikbare Links: http://imagecache2.allpos...Black-Panther-Posters.jpg
http://www.wallpaperbase....ls/panthers/panther_4.jpg
http://static.flickr.com/80/211385734_fed4104ef7.jpg :P

Voor de rest misschien een voetbal logotje erbij, je ziet wel wat je er van kan maken. Hoedanook zal ik tevreden zijn! Alvast bedankt, je zal er een te goed hebben van me.

Geen TU hier, ik had op vorm getraind om de volgende matchen er een lap op te geven maarja....
Toch vreemd, met een 'goede trainer' verwacht ik toch een effectievere training!

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !GTA4! Fifa 08, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

quote:
Vanholm schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:10:
[...]
Geen TU hier, ik had op vorm getraind om de volgende matchen er een lap op te geven maarja....
Toch vreemd, met een 'goede trainer' verwacht ik toch een effectievere training!
Onthou dat algemeen trainen echt niet handig is! Net of je door algemeen te trainen ineens echt hogere ratings krijgt. Oftewel, gewoon een skill trainen en de vorm zn werk laten doen. Als ze elke week spelen zullen ze over het algemeen niet lager dan redelijk vorm hebben (soms wel lager, maar dat hou je toch niet tegen).

boom headshot

quote:
Vanholm schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:10:
[...]

Qua kleuren graag blauw en zwart (wit mag er ook bij).
Club naam is Rapid Brugge.
Indien mogelijk had ik graag een panter verwerkt in het logo. Die is ook zwart, moest het een probleem geven dat het teveel zwart is zeg je het maar en kijk ik voor iets anders, bvb een luipaard.

Bruikbare Links: http://imagecache2.allpos...Black-Panther-Posters.jpg
http://www.wallpaperbase....ls/panthers/panther_4.jpg
http://static.flickr.com/80/211385734_fed4104ef7.jpg :P

Voor de rest misschien een voetbal logotje erbij, je ziet wel wat je er van kan maken. Hoedanook zal ik tevreden zijn! Alvast bedankt, je zal er een te goed hebben van me.

Ok, volgende week ga ik een partij logo's maken :) Komt goed :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Heb niet al te veel verstand van het logo maken, maar onderstaande plaatje lijkt me wel bruikbaar in plaats van een foto.

http://www.walljungle.com...black_panther%20thumb.jpg

@ De Haan, België

quote:
Brainpower schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:24:
[...]

Onthou dat algemeen trainen echt niet handig is! Net of je door algemeen te trainen ineens echt hogere ratings krijgt. Oftewel, gewoon een skill trainen en de vorm zn werk laten doen. Als ze elke week spelen zullen ze over het algemeen niet lager dan redelijk vorm hebben (soms wel lager, maar dat hou je toch niet tegen).
Mja, mijn team heeft op dit ogenblik een gemiddelde van 'redelijk'. Sommige van mijn basisverdedigers zwak zelfs. Ik ga dan maar verder met PM te trainen.

Met mijn vorige trainer (zwak) jumpten 5-8 spelers in één keer met een weekje vormtrainen, ik begrijp niet goed hoe er nu geenenkele speler zijn vorm heeft verbetert :?
quote:
DSanka schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:02:
Heb niet al te veel verstand van het logo maken, maar onderstaande plaatje lijkt me wel bruikbaar in plaats van een foto.

http://www.walljungle.com...black_panther%20thumb.jpg
Ja die ziet er inderdaad goed uit.

Vanholm wijzigde dit bericht 25-04-2008 17:44 (18%)

Waarschijnlijk omdat, zoals bij velen, een vorm drop is opgetreden. Doordat je algemeen trainde werd dat daarmee opgevangen wat dus uiteindelijk resulteerde in geen vorm stijgingen.

quote:
DSanka schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:31:
Van BZF word alleen lastig terug zoeken, want die heeft nog maar 1 speler over :P

Wall of Fame

Club:
Hoogste eindklassering: Pielewiepers (1e Eredivisie)
Langste bekerrun: Pielewiepers en Graxies United (Winaar)

Oudste (dienst jaren) active lid: Brainpower (19-01-2003)
Nederlands elftal speler: Kobus Waardenburg (Boer Harmsen 10 wedstrijden)
Nederlands u20 speler: Caspar van de Riet (HVP 28 wedstrijden)

Hoogste gemiddelde stats: Fresh Kickers (34: 275.3)
Hoho, Nivard is een ouwe lul, maar ik ook hè:

02-12-2002 The club changed owner as Ronald_Koeman took control and renamed it Fiets 'em d'r in :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
Ronald Koeman schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:06:
[...]

02-12-2002 The club changed owner as Ronald_Koeman took control and renamed it Fiets 'em d'r in :P
Dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen! :P Schande voor het trainersgilde!

Joss wijzigde dit bericht 27-04-2008 11:12 (4%)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:12:
[...]

Dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen! :P Schande voor het trainersgilde!
LOL
Hey, op Hattrick ben ik nog nooit ontslagen :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
Ronald Koeman schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:06:
[...]

Pff idd man!
Je bent zelfs 18 dagen eerder begonnen :D

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws