Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juni 2001

Wat wel werkt is als je een ster actief hebt of groot bent.
Heb het al een keer gehad, maarja zie die powerups maar eens te krijgen op de eerste plaats ;)

WHAAAAA!!
Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]

Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?). :/
Blauw schild kan je stoppen door een bom achter je neer te leggen en te hopen dat hij op tijd ontploft en het schild mee neemt (als je eerste staat wens ik je success met het verkrijgen van een bom)

Bliksemschicht kan je stoppen door net die mega mushroom te hebben gebruikt... je wordt dan normale size ipv mini. Volgens mij werkt een sterretje ook.

POW blok kan je tegen gaan als je in de lucht bent... het werkt ook door PRECIES op het juiste moment te springen. (is me 2x gelukt)

Beter 10 bier in de boom dan 1 in de hand.... ik klim wel!

quote:
Pedr0 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:31:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad niet :9
Hoe is het dan? O-)

PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??

Hoe zit dat dan precies?

En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar? :) :*)

.

WHAAAAA!!

quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 16 april 2008 @ 06:45:
[...]

De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???
Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.
quote:
Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
En moet je van elke baan die expert ghost data halen? En kan je dan ook nog tegen een expert racen, als je die hebt unlocked? Of heb je die dan meteen al "gewonnen" zegmaar? :) :*)
Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.

quote:
PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:58:
[...]

Beide screens zijn voor zover ik heb gehoord van challenges die door nintendo gemaakt worden. Ze hebben het eea weg van de missions op de DS. Eerste screen is niet coin runners want het is geen battle level.

[...]

Je kan inderdaad tegen een expert racen als je hem hebt unlocked. Maar om de extra karts/motors/characters te krijgen hoef je niet van ze te winnen... alleen unlocken dus.
Waar kan je dat racen doen dan?

En op het vorige bericht: Hoe spring je dan? (zonder een schans?)

.

ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.

Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing :P.

Slamdance wijzigde dit bericht 16-04-2008 09:10 (11%)

Reg. datum: 06 november 2006

Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...

btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan :)

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

ROAR
Reg. datum: 29 maart 2004

quote:
Krespo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:
Ook ben sinds eer-gisteren de gelukkige. Gisteravond ff een paar rondjes gespeeld. Heb me aardig vermaakt ! Ben niet echt een Mario Kart persoontje... Speel hem eigenlijk nu pas voor het eerst. Met stuurtje is best lachen... denk dat ik vanavond ff wat meer aandacht ga schenken als Groningen - Ajax niks wordt...

btw , 4 rondjes battle gespeeld en al meteen 5000 punten ? damn... dan kan dat wel hard gaan :)
je begint standaard met een 5000 rating ^^

Harder, Better, Faster, Stronger

WHAAAAA!!

quote:
Slamdance schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:10:
ik denk zelf dat het bij wifi connect onder de competition optie zit. Dit is echter nog uitgeschakeld door nintendo en krijg je vanzelf bericht over als dat start.

Het springen zonder schans is denk ik dat hopje wat je maakt net voor je gaat driften. (moet drifting wel voor op manual staan volgens mij). Zelf is het me nog neit gelukt, misschien nog wat meer oefenen met de timing :P.
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?
quote:
Krespo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:13:

Je begint met 5000 punten O-)

Edit: ben altijd te laat.... |:(

quote:
PizZa_CalZone schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:16:
Heb je het over de timing met driften of over de timing met springen om een pow blok te ontwijken?
Om het pow block te ontwijken. Voor zover ik weet is dat namelijk het enige "springen" wat je kan doen zonder een schans.

Slamdance wijzigde dit bericht 16-04-2008 09:27 (3%)

Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
Johantjuuh schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:55:
[...]
PS: Over die expert ghost data.
Nog steeds vind ik het vaag, als ik iemand uitdaag, en ik versla hem met 2/3 seconde! Heb ik geen expert... Maar als ik die baan daarna opnieuw wil doen, moet ik zowat 10sec sneller zijn de tijd wie hij eerst had!??

Hoe zit dat dan precies?
Je moet racen bij TimeTrial en niet bij Ghostdata via WFC.

If you do something, do it good.

ROAR

Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects :(

HAY HAY HAY
Reg. datum: 01 juli 2002

quote:
Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
spoiler: Blauwe shells en POW blocks
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).

Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?
offtopic:
whollabilla hahahahaha wat een vette username

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

WHAAAAA!!

quote:
ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Maar nog even over die error code 86420. Ik blijf naast die code, ook gewoon disconnecten. En toen ging ik 3 potjes van 6200 naar 5400 rating dankzij de disconnects :(
Al eerder gezegd maar geen idee of er al antwoord op was... zit je niet gewoon te ver van je router af? Ik neem aan dat je geen usb lan adapter gebruikt maar gewoon wifi?

wii for mii
Reg. datum: 05 april 2007

dat met die blauwe schildjes kan dus niet he....
ik kreeg een blauw schild achter me aan en juist op dat momment stuite ik op een padestoel dus ik schoot naar voren maar werd toch geraakt :(

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

WHAAAAA!!

Wat wel werkt tegen een blauw schild is op het juiste moment door zo'n kanon heen gaan...

Deze zitten o.a. in:

Maple Treeway, GCN DK's Mountain, DK's snowboard cross, Rainbow road (geen kanon maar wel hetzelfde effect) etc.

Geen idee of die pijp in koopa cape ook werkt.

En uiteraard een bom achter je neerleggen en hopen dat hij het schild met zich mee neemt.

Wat tevens werkt is die schans in dat N64 DK level. Als je wordt geraakt terwijl je in de lucht hangt gebeurt er niets.

Overigens was de SNES versie al net zo rubber band als op de Wii. Er zijn nu natuurlijk wel meer mooie powerups voor de achterhoede dan voorheen, maar volgens mij was het toen ook al zo dat je voorin alleen bananen kreeg.

Hoe sleep je een groen schild achter je?

remmelt wijzigde dit bericht 16-04-2008 12:49 (9%)

Reg. datum: 28 januari 2004

Viel me net trouwens op toen ik met baby bowser aan het racen was, en op het moment dat er zo'n power down was geweest (schokgolf) en als ik dan direct erna met mn Wiimote omhoog begon te bewegen dat die heel erg snel herstelde. Misschien dat het met elke mini racer is dat weet ik niet. Heb het ook nog niet met andere racers geprobeerd.

If you do something, do it good.

WHAAAAA!!

quote:
remmelt schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:48:

Hoe sleep je een groen schild achter je?
De schietknop ingedrukt houden, dit werkt ook met een rood schild een bom, nep blok en een banaan. Je kan deze items allemaal naar voren of naar achteren schieten.

1 tip... sleep de bom niet achter je aan... Als dat ding wordt geraakt door een andere racer of een item dan ontploft hij en neemt hij jou mee in de explosie... 7(8)7

Thanks.

@ DJ:
Volgens mij blijf je langer klein naar mate je verder naar voren in de race zit. De eerste blijft langer klein dan de laatste. Ik weet het niet zeker hoor! (Bovendien wil ik natuurlijk niet beweren dat je laatste lag ;))

Reg. datum: 25 mei 2007

quote:
ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:37:
Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.

Ik laat je vanavond wat weten....

ROAR

quote:
Desperad0s schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]

Vanavond ga ik eens testen met Wii lan adapter...wellicht dat dat de uitkomst bied en dat het volledig te wijten is aan de 'experia box'.

Cool, en ik bedenk me net dat ik een wifi usb adapter heb van nintendo die dus in me eigen pc kan. Ik ga ff testen via dat ding verbinding te maken ^^

7153-3112-9672-4711

quote:
Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ik heb idd het idee dat MKWii eerlijker is. Dit verschil wordt op 150cc wel minder maar met name het rubberbanding is volgens mij een stuk minder. Als ik alleen rij dan kan ik nu echt afstand nemen. Daarnaast krijg je achteraan sneller de betere items.

Laatst had ik wel een mooie situatie ik had als nr 2 een blauw schild, maar toen ik die gebruikte lag ik net nr 1 waardoor ik mezelf opblies...

Verlanglijstje: Okami, LEGO SW, SW:TFU, CoD5:WaW, GH4 - Most wanted: SW:TFU

Reg. datum: 06 november 2006

quote:
ye-roon schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:14:
[...]

je begint standaard met een 5000 rating ^^
bloody hell , daar gaat me enthousiasme :9

Iedergeval heb ik wel het idee dat ik me hier aardig aan ga vermaken.

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Leef om te leven

quote:
Desperad0s schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:12:
[...]

Ik heb nog geen disconnect gehad met MKWii

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: