Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat een K*T spel zeg.
Ik wil een online race doen. Duurt al 5 minuten voordat hij een game vind.
Kom ik in een race van 11 personen.

Ik win (uiteraard ;) ) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF. 8)7

Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:24:
[...]

Dat zijn gewoon time trials maar dan moet je een snellere tijd rijden dat de standaard tijd (door Nintendo neergezet). En dan unlock je de expert ghost data waarmee je weer dingen kan unlocken. :)

Hoe frustrerend, de enige 150 cc cup die me niet lukt met 1 of meer sterren is de Special Cup. 8)7
Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....

Maar ik krijg geen melding van extreme ghost.. ??

.

quote:
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:
[...]

Ja, ik snap het ook nog niet echt eigenlijk.
ik begon met de 1e cup, dus luigi circuit...
ben ik 3,5 sec eerder! en dan na de race kan je kiezen: retry.. enz enz.
Dan kies ik QUIT, en ga ik daarna de volgende race doen....

quote:
Desperadoz schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:27:
[...]

Hoe kom je aan die expert ghost datas. Ik ga nu altijd naar het mario kart channel en neem altijd challenges aan en ik ben al 4 keer sneller geweest dan die ghost met een voorsprong met meer dan 5 seconden. Nu wil ik Funky etc vrijspelen maar weet niet wat ik moet doen. Moet ik nou offline records neerzetten of uitdagingen doen online..ik snap er niet veel van, maar ik moet wel funky hebben :p Alvast bedankt
Je moet offline time trials doen.
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.

Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.

@Desperadoz
Nou je gaat naar SIngle player > Time Trial > Kies een baan uit > Versla de tijd van Nintendo met 4-5 sec sneller zodat je expert mode vrijspeelt. Doe dit nog eens 3 keer en je hebt Funky Kong.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 15-04-2008 22:14 (3%)

quote:
Slamdance schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:
[...]

[...]

Je moet offline time trials doen.
Het verslaan van de nintendo ghost alleen is echter niet genoeg.
Je moet toch zeker een 5 en vaak minstens 6 seconde sneller zijn op de tracks voordat je de expert ghosts data unlocked.

Overigens net ook mijn eerste Expert ghost verslagen door een tijd van 1:18.781 neer te zetten op Luigi's Circuit.
Ok. Zal het nog eens proberen dan...
Had idd 3,.. seconde!

Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??

EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)

Johantjuuh wijzigde dit bericht 15-04-2008 22:33 (19%)

.

quote:
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:45:
Dat wordt hier aangegeven:

http://tweakers.net/ext/f/ImXaxpJFCuU7yNsxjwzO5K7V/full.jpg
Speciaal ff een foto van de gebeurtenis gemaakt ;)

Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. Misschien iets voor in de startpost om dit ff goed uit te leggen.
quote:
M a r c o schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:39:
Wat een K*T spel zeg.
Ik wil een online race doen. Duurt al 5 minuten voordat hij een game vind.
Kom ik in een race van 11 personen.

Ik win (uiteraard ;) ) en zo ongeveer 5 sec NA de finish gooit ie me eruit. "you lost connection to other players".
Ik ga weer online, wat denk je, 200 punten van mn ranking ERAF. 8)7

Tot en met zondag ging online perfect, de laatste 2 dagen steeds trager en bugier. Volgens mij moeten ze bij nintendo toch wat aan hun servers doen.
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen? :|

Respect voor Nintendo, na de eerste 2 dagen (toen het spel nog niet uit was) geen enkel probleem gehad met de online functies, alles werkt als een trein (en snel)! _/-\o_

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Nintendo Wii - Boycot Microsoft, probeer eens Ubuntu!

quote:
Johantjuuh schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:17:
[...]

Ok. Zal het nog eens proberen dan...
Had idd 3,.. seconde!

Maar daarna kan ik wel gewoon op QUIT drukken?
Of krijg ik meteen te zien of ik iets unlock??

EDIT:
Dus is echt vaag..
Ik moest een tijd halen, die heb ik toen met 3 sec. verbroken..
En nu staat er ineens een nieuwe tijd ( van nintendo), die ik nu weer moet verbreken??
Maar ik heb steeds rond de 1.24! En sneller kan gewoon NIET! Rij alles voluit, geen foutjes enz!?
(Bij Luigi circuit!)
Naja met de zware motoren kun je stuk sneller, had zelf meen ik iets van tijd rond de 1.17

quote:
punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:43:
Heb ook 360 en wii, maare speel eigenlijk ook alleen de nintendo games :p Wat dat betreft is het aanbod op de 360 wat beter voor mij.
@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.

Just zeros and ones.

Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten :P

“If there’s a top ten list of topics a man never wants to discuss with another man, I’d bet ‘Sorry I slept with your mom’ ranks number two. Right after ‘Sorry I slept with your dad’.”

quote:
Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Wat ik een vervelende powerup vind is dat %^%^&#^ wolkje. Ik krijg dat ding altijd op de meest godsonmogelijke momenten :P
Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?). :/

Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Nintendo Wii - Boycot Microsoft, probeer eens Ubuntu!

Bij het POW blok moet enkel zorgen dat je in de lucht bent zodra hij inslaat. Dan gebeurd er niks met je.
Reg. datum: 26 november 2006

Blauwe schild slaat nergens op, wordt iedere keer gebruikt vlak voor de finish, en dan ben je 5e ipv 1e.
Pow blok ben ik nog niet uit.. je moet het timen, maar de standaard kart jump lijkt niet hoog genoeg te zijn, mij nog niet gelukt om hem tegen te houden.

quote:
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:46:
[...]

Mwah de allerkutste vind ik het blauw schild, de bliksemschicht en de POW, tegen deze kan je niks doen (toch?). :/
Bliksemschicht vind ik meestal niet zo erg, omdat iedereen daar last van heeft. Zelfde voor de POW.
Maar dat kl*te blauwe schild kost me regelmatig een overwinning.
Frustrerend: in singleplayer rij je die parcours vrij simpel "goud" uit, maar online verlies je vaak van de eerste de beste gek met een blauw schild ;)

quote:
Willybubba schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:43:
Als je dan tegen iemand aan botst gaat het wolkje over op die persoon!

Cloudje wijzigde dit bericht 15-04-2008 23:49 (32%)

God Left This Place A Long Time Ago

Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.

Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
Snes versie was veel beter imo :)

ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald :D, in de 100cc nog wel :P

Xencupio wijzigde dit bericht 15-04-2008 23:58 (6%)

wii for mii

quote:
Xencupio schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:
Wat is het meest irritant vind, is dat je je eigen powerup kwijt raakt als je door bepaalde aanvallen geraakt wordt... waar slaat dat op :\ Heb je eindelijk iets goeds.. wordt je geraakt door bliksem en hop weg is je powerup, lekker fair.

Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer.. Hoe moet ik in hemelsnaam winnen dan :\
Snes versie was veel beter imo :)

ps. vandaag eindelijk m'n eerste ster gehaald :D, in de 100cc nog wel :P
als je eerste of tweede ligt kriojg je alleen fake blokken en bananen en groene schildjes.
sleep die groene schildjes achter je aan als er een rood schildje tegen aan komt kan je gewoon door rijden.

??? ik snap nog steeds niks van die time trials ik kan alleen maar gedownloade vinden en geen normale? :(

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

A young loner on a crusade..

quote:
punisher007 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:40:
[...]

@ Michael Knight, Ik bedoel hiermee dus dat op de Wii eigenlijk alleen de games van Nintendo zelf mij aanspreken, terwijl op de 360 er veel meer goede spellen zijn imho.
Ah, ik snap `m nu! Die mening deel ik ook wel ;)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Wii# 4843-9669-7435-1878

spoiler: Blauwe shells en POW blocks
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).

Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?

A young loner on a crusade..

quote:
Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
spoiler: Blauwe shells en POW blocks
Blauwe shells kan je ontwijken door op het moment dat de shell op je af duikt een turbo te gebruiken (door een mushroom of door een powerslide bijvoorbeeld). Dat heb ik in ieder geval gezien op youtube, waar je bérgen filmpjes kan vinden over het ontwijken van die dingen (vooral bij Mario Kart DS). POW blocks kan je ontwijken door in de lucht te zijn, of door met elk "knalletje" de nunchuk een tik te geven (heb ik gezien in de video-preview van 1Up).

Ik kan het niet bevestigen want ik heb het spel (nog?) niet. Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten op internet over het spel. De één zegt juist dat het spel veel eerlijker is, en dat je race-skills meer beloont worden dan in andere Mario Karts (ik dacht onder andere Deddiekoel), terwijl anderen (waaronder in dit topic Phusebox) juist zeggen dat het een ramp is. Hoe zit het nu precies? Mij lijkt het spel me op zich wel leuk, maar ik heb geen zin dat ik me naar de eerste plek worstel, om daarna altijd omver getrapt te worden door allerlei shells van de nummer 11.
Ook vraag ik me af hoe het zit met iets wat ik hier en hier zie? Ik heb daar namelijk nog niets over gelezen in reviews. Zijn dit de "competitions" waar sommige mensen het over hebben, als ze zeggen dat de WiFi het niet doet bij hun Mario Kart?
Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraakt :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

quote:
Whollabilla schreef op woensdag 16 april 2008 @ 01:26:
De eerste screen is Coin Runners van de Battles. Verzamel zoveel muntjes als je kan zegmaar.
De tweede zou ik ook niet weten eigenlijk, maar wel dat de baan daar reversed wordt gedaan. Zou dat dan die mirror banen zijn???
quote:
Xencupio schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:Heeft iemand anders trouwens ook last van slechte powerups als je 1ste/2de/3de ligt? Ik krijg alleen maar bananen en groene schilden als ik op die positie lig.. terwijl achter mij iedereen mij zit te bestoken met bliksems/rode schilden en weet ik veel wat meer..
Is grappig dat je dit zegt want mijn vriendin was gister nog aan het racen en was ook aan het klagen dat ze telkens weer alleen maar bananen kreeg en toen reed ze ook 1st. Ik kan me best voorstellen dat dit een onderdeel is van de game play.

http://specs.tweak.to/13992

ROAR

quote:
dopje1982 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:
[...]

probeer eens in de geavanceerde instellingen voor internet de firewall en de toegangsbeheer uit te schakelen ;)

*knip*
Ik heb de firewall standaard op uit staan en met toagangs beheer aan of uit maakte geen verschil. Ik heb inmiddels alles geprobeerd wat meneer nintendo voorschotelt op hun website en geen van dit alles werkt. Zoals ik zei heb ik zowiezo al meer problemen met dat gare internet plus bellen. Of misschien juist alleen die experia box. Ik weet dat er bij KPN andere routers geleverd worden. Ik ga vanmiddag na me werk wel ff bellen of ze zo'n ding willen sturen. En dan hopen dat het met een andere router wel werkt.

Experia box ftw :( Gelukkig is het apparaatje met zelfde naam wel mooi (sony ericson experia x1 ^^)

Harder, Better, Faster, Stronger

quote:
monnick schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:35:
[...]
Of jij moet wat aan je verbinding gaan doen? :|
pardon? Ik heb een stabiele 8 Mbit kabelverbinding, en mn wireless router staat 1 meter van de wii vandaan. De eerste 2/3 dagen ging alles online perfect en supersnel.

Net alleen de laatste 2 dagen doet ie af en toe moeilijk.
En ik vind het gewoon k*t dat ze punten aftrekken voor een race die je al gefinished en gewonnen hebt.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

MCP/MCTS/MCSA(bijna)

quote:
Michael Knight schreef op woensdag 16 april 2008 @ 02:48:
[...]

Wat in die spoiler staat klopt niet... al eens meegemaakt en op die manier werd ik nog steeds geraakt :)
Ik kan dit bevestigen. Het klopt inderdaad niet :9

#BSMFH on irc.tweakers.net

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws