Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Mario Kart: Wii

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
wii for mii
Reg. datum: 05 april 2007

net belletje gehad kan hem morgen ophalen :P
quote:
Jamal schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:24:
hmm.. net e-mail van bol.com... dat ze niets kunnen garanderen.. (zonder dat ik ook maar iets gevraagd had... niet fijn...
staat ook bij MK wii op de website ;)
quote:
ChrisM schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:19:
[...]

offtopic:
Ik heb het zelfde, volgens mij komt het omdat de stylesheet van het forum nu ook van http://tweakimg.net wordt gehaald, net zoals dat al een tijdje gebeurd op de frontpage. Zie je die wel normaal? Kijk anders even of je toegang hebt tot tweakimg.net, zo niet, dan moeten ze die even toelaten op je firewall.
off-topic
hmmz wordt niet wat denk ik.
ik zit op mijn werk dus kan dat niet zomaar aanpassen.
ik vermoed dat het forum zelf ook wat aangepast is want tot een week of 2 geleden had ik hier geen problemen mee

dopje1982 wijzigde dit bericht 09-04-2008 17:30 (32%)

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

taking over the world!

vind het wel jammer van wiiccdb dat je niet zelf je games + fc kan toevoegen. PES2008 staat er bijvoorbeeld helemaal niet bij, terwijl dat gigantisch veel online wordt gespeeld

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

Heb hem ook weten te bemachtigen vandaag, net even gespeeld en moet zeggen dat mijn indruk nou niet zo heel erg positief is:
Ik begon met 50cc, puur om het een en ander te kunnen unlocken, maar dat gaat werkelijk waar zo langzaam dat ik er echt totaal geen plezier aan wist te beleven. Daarna maar gelijk even 150cc geprobeerd, was al een stuk beter, maar van mij had het nog wel wat sneller gemogen.
Vervolgens een aantal matches online gedaan, dat was al een stuk leuker, maar voor zover ik kon zien kun je alleen 100cc doen online.

Al met al zit ik er dus ernstig over te twijfelen om hem morgen terug naar de winkel te brengen.

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

Leef om te leven

Ik heb het zojuist getest en het werkt ;)

©MicroSE®, Take Control! / Mijn website

Reg. datum: 01 februari 2004

Ik denk dat het een kwestie is van wennen. Ik heb de afgelopen weken aardig wat Sonic spellen en F-Zero GX gespeeld. Het zal wel weer wennen zijn om met 40km/u over de weg te racen.

Ik heb ook zo'n mail gehad van Bol.com die wordt afgesloten met klantenservic (zonder e). Tevens als je een blinde reply geeft dan komt je mail terug omdat het mail adres niet klopt. Dus heb hem nog een keer gestuurd naar een aangepast mail adres.

En dat alleen om gewoon te vragen dat wanneer die uitgesteld wordt wat dan de levertijd wordt, anders ga ik wel struinen.

Ik kan niet wachten om dit weekend online te racen.

There is no knowledge, that is not Power!

bla bla
Reg. datum: 04 juni 2001

ik was net bij de XL media store in Hoorn, ze hadden hem al wel, maar morgen om 13:00 mochten ze pas verkopen. Bart Smit verkocht pas vrijdag, geen spelt ertussen.

Heb er 1 gereserveerd en ga morgenmiddag ophalen

Reg. datum: 22 juni 2001

Ik heb nu al twee keer een vastloper gehad (scherm blijft zwart) in 2-player modus. Gebeurt meteen na het selecteren van een track. Reset knop werkt niet, moet de powerknop een paar seconden ingedrukt houden om de Wii uit te kunnen zetten.

Zijn er anderen die vergelijkbare problemen hebben met hun Wii (+Argon)?

Net in de Kinkerstraat in Amsterdam 2 gescoord. Eerst FRS: nee, pas morgen laat in de ochtend (byeee) daarna Dixons, die jongen ging even achter kijken en nam er twee voor me mee. 49,99. Dixons doet dus blijkbaar niet moeilijk over zulk soort dingen: verkoop is verkoop.

M'n friend code: 1633-4289-2032

remmelt wijzigde dit bericht 09-04-2008 18:19 (6%)

Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Teihcir schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:51:
Weet iemand toevallig of er een update op de disk staat ( freeloader breker ) ?
Als je versie 3.2E hebt op je wii wordt er door de game GEEN update uitgevoerd.

Zelf kun je op het net wel zoeken of de freeloader met 3.2E werkt (wel dus)

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

Reg. datum: 02 april 2001

Uurtje geleden MediaMarkt gebeld, ik had geen pre-order.

Na wat vragen bleek dat ze Mario Kart nog niet in de schappen mogen leggen, maar dat ze al wel stiekem uit het magazijn verkopen, ze hadden nog 2 pallets.

Bij binnenkomst in de MediaMarkt hoefde ik alleen maar naar degene te vragen die ik aan de telefoon had gehad en ze toverde een Mario Kart met extra stuurtje onder de toonbank vandaan :D
Reg. datum: 28 januari 2004

quote:
XiN-eViL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:42:
Ik heb even Mario Kart toegevoegd aan wii-ccdb.nl .
Als je een image wilt genereren voor in de TS, kun je " http://wii-ccdb.nl/wccdb?wat=mkw " gebruiken.
Deze maakt een image met alleen de gebruikers die Mario Kart samen met hun friend code :) .
Zal iedereen die hierin staat binnenkort (vanavond) even toevoegen.
Voel je vrij om hetzelfde bij mij te doen. :)

If you do something, do it good.

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

quote:
bakkerj813 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:23:
bij dynabyte ¤48,- en als je een klantenkaart heb (gratis) krijg je nog 10% korting.

in Breda is mario kart nog nergens te koop :'( hoop dat ik morgen mn pre order bij dynabyte kan gaan halen. hoorde dat ze er 12 binnen kregen waarvan 8 pre orders waren.
bij MM hadden ze de stuurtje los al wel liggen.
Ik zag ze online staan bij Wehkmap voor ¤42,- als je dan nog die enquête invult krijg je ¤10,- korting en komt het op ¤32,- :D

Overigens had ik al ergens anders een reservering.. maar als je nog het geduld hebt om te wachten is het een mooie aanbieding lijkt me :) (btw, daar komt komende dagen nog de 10% kortings-actie bij!)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

wii for mii

quote:
-Sander schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:31:
Heb hem ook weten te bemachtigen vandaag, net even gespeeld en moet zeggen dat mijn indruk nou niet zo heel erg positief is:
Ik begon met 50cc, puur om het een en ander te kunnen unlocken, maar dat gaat werkelijk waar zo langzaam dat ik er echt totaal geen plezier aan wist te beleven. Daarna maar gelijk even 150cc geprobeerd, was al een stuk beter, maar van mij had het nog wel wat sneller gemogen.
Vervolgens een aantal matches online gedaan, dat was al een stuk leuker, maar voor zover ik kon zien kun je alleen 100cc doen online.

Al met al zit ik er dus ernstig over te twijfelen om hem morgen terug naar de winkel te brengen.
het zijn karts he geen F1 wagens :+
en dat van 100cc denk ik dat het ivm is stabieliteit ivm internet :/

A young loner on a crusade..
Reg. datum: 03 november 2002

Stabiliteit van de wifi-module van de Wii eerder...

12 karts op een racebaan is niet zo`n zware activiteit..

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Reg. datum: 03 februari 2005

Heb de mensen die in de tabel uit de topicstart staan allemaal toegevoegd als friend. Mijn friendcode staat nu ook in de topicstart!

Feel free to add me (wat 'n rijm!):
4983-5016-7137

gitkua wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:04 (17%)

Wii code: 1183-0152-3434-6775 |

Reg. datum: 25 april 2007

Werkt de online modus draadloos trouwens een beetje lekker? Of kan je beter de LAN adapter gebruiken? :)

You! Cake or Death?
Reg. datum: 14 april 2002

Mario kart gehaald voor 45 bij de Saturn in Tilburg, Was nog genoeg :) de Intertoys had ook nog. Maar voor 50. Heb alleen geen Wii in Tilburg, morgen weer thuis dus dan karten!

What's the point of having an Internet connection if you're not using it to look up weird, fucked-up pictures of dirty sex you'd never have yourself?

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
dopje1982 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:57:
[...]

het zijn karts he geen F1 wagens :+
en dat van 100cc denk ik dat het ivm is stabieliteit ivm internet :/
nergens iets gelezen over een restrictie kwa snelheid online. Ook lijkt het mij onzin dat dat uit zou maken. Kwestie van slimmer programmeren dan...

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

Reg. datum: 09 augustus 2000

Mooi spel !

Alleen wel last van een paar bugs..
Ik deed online en was 2de, maar (ik denk door een lag) was ik ineens 1e, dus kreeg alle punten..

Maar is het mogelijk om het 2 man de grandprix te doen ?

Reg. datum: 02 april 2001

Enige tegenvaller tot nu toe vind ik de snelheid, karts en bikes zijn ook op 150cc niet vooruit te branden. Alleen als je zo'n ster pakt rijd je een beetje door, heb het idee dat Mario Kart DS veel sneller ging.
wii for mii

quote:
Tijn89 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:11:
[...]

nergens iets gelezen over een restrictie kwa snelheid online. Ook lijkt het mij onzin dat dat uit zou maken. Kwestie van slimmer programmeren dan...
ik geef maar gewoon een gokje hoor.
zou ook kunnen dat ze gewoon te lui waren om de rest er in te programeren :+

Reg. datum: 10 juni 2001

Hoe krijg je nou een turbo start :?

Ohh mijn FC: 1590-4774-1019

neggix wijzigde dit bericht 09-04-2008 19:50 (32%)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Reg. datum: 09 april 2008

even'n vraagje hé, wat vinden jullie nou eigenlijk het lekkerste racen?

- Stuurtje
- Wii-mote + nunchuck
- classic controller
- GC controller

Friend-code: 2707-1694-3526

Reg. datum: 10 juni 2001

Wii Mote + Nunchuck _O_
Dat in de lucht sturen vin ik kut... Ook bij andere racespellen... Te onstabiel....

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: