Jippie ....
Vandaag mijn XFX 9600 GT XXX binnengekregen ... En JA !! ik ben er echt heeel erg blij mee !
Met veel games zie ik echt een enorme stap vooruit....
Even voor de duidelijkheid, ik had hiervoor een ATI X1950XT 256mb, en daar liepen spellen zoals COD4, UT3, Stalker al heel erg lekker op ..... Maarrrrr..... nu echt enorm veel beter op hogere resoluties.
Waar ik eerst bij Stalker haperingen had zodra er bliksemflitsen kwamen, heb ik nu constant een vloeiend spel met ook nog hogere settings. Waar ik eerst geen AA had en een lagere resolutie in UT3, loopt ie nu als een trein met AA aan. ( Echt fantastisch dat je dat kan forcen met Nvidia ).
Ik ben jaaaaaren een ATI only fan geweest, maar deze overstap is dubbel en dwars mijn geld waard geweest. Wat een heerlijke kaart. Ik heb verder nog niks aan de rest van mijn computer ge-upgrade, en alles loopt nog stock. Maar als ik daar ook eens mee ga spelen kom ik nog verder dan de al super resultaten die ik nu heb. Voor dat geld wat ik ervoor neergelegd heb (145 inclusief rembours kosten en verzending ) is dit een zeeer goede aankoop ! Dit is absoluut een aanrader voor mensen die niet teveel willen betalen maar wel een kwaliteit kaartje willen.
En Crysis kan ik ook spelen nu met een aantal settings op high, 1024x768, AA 2x en rest op medium en frames van 20 - 56. (ik heb de game nog niet helemaal getweaked dus dat gaat nog wel beter worden. Ik ben alleen wel bang dat de rest van mijn pc later toch een bottleneck gaat worden zodra de aliens gaan komen ... ) Maar dat upgrade ik binnekort ook nog wel.
Al met al, deze kaart is wat mij betreft DE kaart om mij weer terug te laten gaan naar Nvidia, een top kaart !!!!
Zie onder voor de rest van mijn specs, en dat in combinatie met deze kaart presteert beter dan ik verwacht had ! En hier gaat denk ik trouwens ook nog wel een kaartje bijkomen

ASUS A8N32 SLI DELUXE,AMD 64 4000+,Zalman CNPS9500,OCZ Gamexstream 600W,GEFORCE XFX 9600GT XXX,1 WD RAPTOR 74GB,1 SEAGATE 320GB,2GB OCZ PC4000 Gold GX XTC, LiteOn 52x CDRW,LiteOn DVDRW 851S,NEC 3520 DVDRW,ESI ESP1010, Aerogate 1