zoals... ????quote:
om maar eens iets te quoten...quote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic
zoals... ????quote:DaannO schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:28:
Dus, persoonlijk gezeik achterwegen laten in dat topic en gewoon iets posten waar iedereen wat aan heeft
om maar eens iets te quoten...quote:Gelukkig zit die van mij in de bus bij de bezorger. Wordt straks afgeleverd!
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Geloof dat er ook niemand in het TouchPro topic was die wilde dat de topics samengevoegd werden, incl mijzelf. Snap ook nog steeds niet waarom dit wel gedaan is, ondanks de wens van de meerderheid van de gebruikers om dit niet te doen.quote:Juvefan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 04:16:
Dat samenvoegen van de Touch Diamond en de Touch pro in één topic werkt niet. Was te voorspellen. Het resultaat is dat het nu bijna alleen maar over de TD gaat. Los van het feit dat de verschillen te groot zijn!
Beetje simpel gadacht dat dit in één topic thuis hoort. Geef de toestellen alstublieft beide een eigen topic.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
dvrijhoef wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:43 (38%)
Groot gelijk, lijkt mij ook behoorlijk irritant als je alleen maar over de PRO iets wilt weten.quote:dvrijhoef schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:40:
Sorry dat ik de TD fans hiermee moet lastig vallen, maar ik mis mijn Touch Pro topic! Ik heb geen zin om duizenden berichtjes door te lezen over de touch diamond om een berichtje te zoeken over de touch pro!
Ik wil graag weten of er nieuws is over de Touch Pro, of het toetsenbord fijn werkt, of de functies veranderen, wanneer HTC nieuws over de touch pro heeft, misschien zelfs al wel een pre-order hier en daar.... Daar moeten we toch een apart topic voor hebben?
Kan hier gehoor aan gegeven worden? Er is al vaker verteld dat er toch heel wat verschillen tussen beide toestellen zijn. Dit is inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk!!quote:dvrijhoef schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:40:
Sorry dat ik de TD fans hiermee moet lastig vallen, maar ik mis mijn Touch Pro topic! Ik heb geen zin om duizenden berichtjes door te lezen over de touch diamond om een berichtje te zoeken over de touch pro!
Ik wil graag weten of er nieuws is over de Touch Pro, of het toetsenbord fijn werkt, of de functies veranderen, wanneer HTC nieuws over de touch pro heeft, misschien zelfs al wel een pre-order hier en daar.... Daar moeten we toch een apart topic voor hebben?
Helemaal mee eens. Ik wil ook alleen maar info over de Touch Pro, maar moet nu eerst allemaal posts lezen over de Diamond...quote:THxZ0NE schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:13:
[...]
Kan hier gehoor aan gegeven worden? Er is al vaker verteld dat er toch heel wat verschillen tussen beide toestellen zijn. Dit is inderdaad behoorlijk onoverzichtelijk!!
Nee, vooral niet omdat eerst gezegd was dat het topic mocht openblijven als er een goede TS kwam. Is er een mooie TS gemaakt, voegen ze ze alsnog samenquote:Brave_Sir_Robin schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:27:
[...]
Helemaal mee eens. Ik wil ook alleen maar info over de Touch Pro, maar moet nu eerst allemaal posts lezen over de Diamond...
Zo'n probleem waren 2 topics toch niet?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Dit laatste lijkt me niet helemaal waar. Twee toestellen die zo op elkaar lijken kunnen best tegelijk behandeld worden. Echter, in dit geval zit er een periode tussen de introductie van de twee toestellen die het voor de Pro-mensen lastig maakt om tussen de Diamond berichten iets van hun gading te vinden. Volgens mij zou de Pro een apart topic moeten hebben totdat deze een paar weken uit is. Daarna kunnen ze weer samen in een topic want dan zullen de problemen en oplossingen in dezelfde fase zitten en vergelijkbaar zijn.quote:Xanion schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:53:
[...]
Blijf het een vreemde en rare keuze vinden, vooral omdat ik nogmaals aanhaal dat de doelgroep van de Diamond en de Touch Pro totaal verschillend is en deze verschillende eisen en problemen hebben.
Diamond = Consument
Touch Pro = ProConsumer / Zakelijk.
Volgens mij kan je ook op een 3G netwerk gewoon bellen en dat kost evenveel als op een GSM netwerk. Pas als je een dataverbinding opent kost het extra (als je geen data abo hebt).quote:Matthyken schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:37:
Als er op mijn scherm boven klok staat "3G Proximus Pay&Go" zit ik dan op een 3G netwerk? Gaat een gesprek dan duurder zijn? Heb nogtans op men toestel NoData gebruikt. Enkel MMS Staat nog enable. Boven "3G Prox..." staat een grijs 3G icoontje, als ik er op druk geeft em aan geen verbinding maar daarnaast staat een ontvangsticoontje en als ik daar op druk staat er dus ook 3G Prox. P&G.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zou een admin hier iets mee kunnen doen? Of een reactie op kunnen geven?quote:sandeman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:09:
Twee toestellen die zo op elkaar lijken kunnen best tegelijk behandeld worden. Echter, in dit geval zit er een periode tussen de introductie van de twee toestellen die het voor de Pro-mensen lastig maakt om tussen de Diamond berichten iets van hun gading te vinden. Volgens mij zou de Pro een apart topic moeten hebben totdat deze een paar weken uit is. Daarna kunnen ze weer samen in een topic want dan zullen de problemen en oplossingen in dezelfde fase zitten en vergelijkbaar zijn.
Aparte uitspraak wat betreft consument/zakelijk, dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Maar ik pleit inderdaad ook voor 2 topics.quote:Xanion schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:53:
[...]
Nee, vooral niet omdat eerst gezegd was dat het topic mocht openblijven als er een goede TS kwam. Is er een mooie TS gemaakt, voegen ze ze alsnog samen![]()
Blijf het een vreemde en rare keuze vinden, vooral omdat ik nogmaals aanhaal dat de doelgroep van de Diamond en de Touch Pro totaal verschillend is en deze verschillende eisen en problemen hebben.
Diamond = Consument
Touch Pro = ProConsumer / Zakelijk.
THxZ0NE wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:00 (3%)
pven wijzigde dit bericht 04-07-2008 17:25 (7%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Ik het met je eens dat tot dat de Touch Pro er is dat een leuke discussie is, echter als hij er is dan krijg je precies de zelfde discussie als in het Diamond topic en dat gaat alleen maar over softwarequote:Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:44:
Ik sluit me ook aan bij het verzoek tot een apart topic voor de Touch Pro.
Nu moet ik me door de posts heen worstelen als "Welke rom gebruik jij? "
Dat vind ik _nu_ totaal niet boeiend. Ik wil graag zoveel mogelijk info/speculatie over de Touch Pro!
Dat klopt, maar dan zou het een mooi moment zijn beide topics samen te voegen.quote:DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:48:
[...]
Ik het met je eens dat tot dat de Touch Pro er is dat een leuke discussie is, echter als hij er is dan krijg je precies de zelfde discussie als in het Diamond topic en dat gaat alleen maar over software
"I've always been mad.
Spekkies
Ok, maar het lijkt me niet handig om nu uit elkaar te halen en dan weer bij elkaar te proppen. Overigens valt er erg weinig over te speculeren of watquote:Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:09:
[...]
Dat klopt, maar dan zou het een mooi moment zijn beide topics samen te voegen.
Naar mijn idee is dat nu veel te vroeg gebeurd
Alleen een speculatie over de prijs: ¤529,- losse verkoopquote:DaannO schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:10:
[...]
Ok, maar het lijkt me niet handig om nu uit elkaar te halen en dan weer bij elkaar te proppen. Overigens valt er erg weinig over te speculeren of wat
"I've always been mad.
Spekkies
Totdat de eerste hands-on video's zoals die van coolsmartphone komen. Ik keek sowieso al vaak in het Diamond topic, maar ik mijn zinnnen gezet op de Pro en ik denk dat men in het Diamond topic aardig gek worden als het zoveelste reviewtje over de Pro wordt behandeld.quote:Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:16:
[...]
Alleen een speculatie over de prijs: ¤529,- losse verkoop
Verder is er nog weinig speculatie, dat geef ik toe.
Weet niet wat jij allemaal als drumstok gebruiktquote:THxZ0NE schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:59:
[...]
Aparte uitspraak wat betreft consument/zakelijk, dit slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Maar ik pleit inderdaad ook voor 2 topics.
Op 25 juni wordt dus de TS aangeleverd, zoals gevraagd en DaanO schrijf:quote:DaannO schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:26:
Ik vind de verschillen zo klein dat het eigenlijk te verwaarlozen is. Echter als alle users dat willen dan hoor ik graag wie een mooie ts wil maken. Mocht er niemand zich aanbieden tegen de tijd dat het nieuwe Diamond topic wordt geopend dan gaat deze alsnog dicht
En dan op 29juni moet het topic ineens sluiten????quote:
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius