Gathering of Tweakers

Quicksearch
Echo Lima Victor India Sierra

quote:
Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:
[...]

Speelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers :P.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
Jawel! http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=21615
(naar beneden scrollen en Known Alliasses bekijken)

@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter... :s
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd ;) (en daar kruipt de meeste tijd in)
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe ;)) niet snel tevreden zijn.

</uitvluchtenmodus>
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.

Mighty Pirate!

quote:
frickY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:42:
Volgens mij komt het inderdaad daar vandaan, want gister begon het over Darkwing Duck en de Ducktales themesong. Dacht eigenlijk dat de aanwezige Darkwing diezelfde was als de afgelopen week.
Nee dat was Koeitje gister.
Nageäapt dus :P

Koetje wou dat iedereen duck tales names ingame gebruikte anders hoorde je er niet bij.
was funny anyway's ^^

Nee, anders werd je niet gehealed :Y

Mighty Pirate!

quote:
frickY schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:09:
Nee, anders werd je niet gehealed :Y
En terecht :D

Ja daar kun je alle aliasen van de steam id's zien.
Er is zelf een mod of externe plugin voor Source games waar je iemand met een bepaald steam id een vaste nick kunt geven. Weet niet of het onder TF2 ook werkt omdat je nick van de steamcommunity komt maar onder DoD:S werkt het goed. Die gast met die sniper rename je dan gewoon naar "eikel met sniper" en iemand anders "n00b die graag granaten kopt" ... etc etc ... kan heel aangenaam zijn als je domineert en heel vervelend als je slecht speelt.

EDIT: Onder DoD 1.3 was dit AMX rename dacht ik ... weet niet precies hoe de Source plugin heet.

Kain wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:25 (9%)

SourceMod heeft wel een plugin om iemand's naam te veranderen, maar dat werkt inderdaad niet met TF2.
Mighty Pirate!

Sjongejonge die autojoin van TF2 zuigt ook de pan uit hè... net 2½ uur non-stop op autojoin gestaan voor GoT #1...
Koeitje zei al dat ik via console moest joinen... maar inmiddels heb ik al geen zin meer (na 2 uur op een server gespeeld te hebben waar blauw op goldrush met 4 snipers niet uit spawn wil komen, en ik een admin-warning krijg als ik er wat van zeg :X)...

Wie moet ik omkopen voor een reserved slot op GoT1? :P
How much, tell me, everybody has a price :P

Reg. datum: 27 augustus 2004

Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar. _O-

"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"

En hoe moet dat dan? :C

quote:
Tijnisch schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:36:
"Koeitje zei al dat ik via console moest joinen"

En hoe moet dat dan? :C
Console aanzwengelen met ~ (naast de 1).
Werkt dat niet, dan eerst naar options, dan advanced en dan 'enable developer console' aanvinken.

In de console type je 'connect <adres>'
Waar <adres> staat voor het ip en de poort van de GoT server in dit geval.
Dit adres kun je vinden door rechts te klikken op de GoT server en properties op te vragen.
Als je dat even aanhaalt en kopieert kun je het zo achter je connect commando plakken

This post was created with 100% recycled electrons

Mighty Pirate!

quote:
Cabo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:31:
Met auto-join kom je er in principe ook nooit in, tenzij je een reserverd slot hebt. En die adminwarning was zeker van koeitje? Ja zo voorspelbaar. _O-
Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene 8)7
dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen :D

pff waren alle servers maar zoals GoT.. :(

En dan denk je alles gezien te hebben! :D

http://img185.imageshack.us/img185/3779/60706279ls2.jpg

Mighty Pirate!

quote:
SniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:

[afbeelding]
GENIAAL _/-\o_ _O- _O-

Losing my edge.

Beter dan rickrolled worden ingame. :x

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

Shake and Bake!

Ging weer lekker daarstraks.. ben dus duidelijk een medic/engi ... Kwam Silex ook nog tegen op een andere server onder een andere (?) naam.

quote:
niet dat wat uitmaakt normaal wordt ik toch nie ge healed.

[GoT]Lefty

quote:
Speelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalers :P.
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
http://gottf.hlstatsx.com...st=player&q=ducktales

;)

HD3870 3x CFX: "More frames than Skillzzz..."

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Napo schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:50:
Speel jij dan flink wat minder als mij?
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
Ik weet niet of ik heel veel minder speel of niet. Ik weet wel dat je mij flink hebt ingehaald, dat dan weer wel. En je aantal dagen speeltijd is minder (volgens mij een dag minder ofzo). Sta nu wel standaard op pagina 1, dat dan weer wel. Maar goed, ik verlies regelmatig punten, zeker wanneer ik pyro speel. Met mediccen gaat het punten binnenhalen een stuk beter (gister in 40 minuten iets van 400 punten erbij).
quote:
SniperFox schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:16:

[afbeelding]
So 2007 ;) Die spray heb ik ook een tijdje gehad ^^
quote:
Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:40:
@Mik: Oh je bedoelde 30,000 punten? Ik dacht dat we allereerst naar plaats 30 op de ranking gingen. Niet dat dat veel gaat helpen, sta ik nog 10 plaatsen achter... :s
Maar ik heb ook nog veel andere dingen te doen, zoals ik in 1 van mn vorige posts al zei.
Plus: dat terwijl ik dingen met de clan doe, jij op S#1 punten zit te rijven...
Plus: dat ik mn natuurlijk aangeboren charme wat aan het aanzwengelen ben de laatste tijd ;) (en daar kruipt de meeste tijd in)
Plus: ben ik ook (nog altijd!) bezig met CP_Depot omdat ik en Koe (maar vooral Koe ;)) niet snel tevreden zijn.

</uitvluchtenmodus>
@ elvis: Ik dacht inderdaad 30.000 punten ^^ Plaats 30 halen vraagt wel heel veel tijdsinvestering. En ja, ook ik ben druk. Als jij clandingen hebt, heb ik of competitiewedstrijd of training. Weekenden ben ik ook vaak kwijt, want dan zit ik bij Copy (of hij bij mij) en dan zijn we ook niet altijd ingame. Aangeboren charme hoef ik niet aan te zwengelen, want a. die heb ik al en b. heb ik niet nodig ;) Ghe, oftewel, we gaan volgens mij redelijk gelijk op :P

last fm || Shoot the f'ing medic

quote:
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
quote:
JDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:52:
[...]

Nee dat was op een andere server: [NL/BE]TF2Nederland.nl: 80.84.250.175:27015
Zaten met 4 man te snipen op goldrush spawn, als BLAUW notabene 8)7
dus ik zeg: "omfg get your lazy asses out of spawn!! Are you so afraid to die?!"
krijg ik meteen: "[admin] I'm warning you DeraGear; next one will be kick" van BadTouch... die zat zelf te snipen op spawn. Niks geen eerdere waarschuwing verder ofzo, meteen dreigen :D
Die BaDTouCH ken ik wel, is er eentje van de Rastaclan. Ik zal em wel es zeggen hoe het hoort ;)

Shake and Bake!

quote:
Zerokewl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 03:22:
[...]

niet dat wat uitmaakt normaal wordt ik toch nie ge healed.
Ik heal iedereen, probeer ook veel meer een allrounder te zijn dan iemand die continu achter dezelfde aanloopt.

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
DeNeusbeer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:
Wat het briljante daaraan is, iedereen neemt ook een personage dat bij hem past, klik maar eens op die namen en zie wie het is.
Bij Marky hebben we gezegd dat 'ie z'n naam moest veranderen naar Guus Geluk. Koei als Darkwing is ook perfect gekozen ^^ Copy als Dagobert klopt ook (inside information). Ach, we hadden gewoon lol. We begonnen als de Power Rangers en dat werden de Turtels, Ducktales, X-men en op een gegeven moment gewoon random loze namen (Pokemon, animé-series etc.). Als je maar lol hebt dacht ik maar zo :P

last fm || Shoot the f'ing medic

Mighty Pirate!

quote:
Mik! schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:
Copy als Dagobert klopt ook (inside information).
Ah, vandaar :+

* DeraGear maakt notitie vriendin géén TF2 te laten spelen

JDeraGear wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:51 (7%)

Is dit topic niet een beetje in violation met de algemene norm van niet meer als 1000 reacties per topic?
Al bijna 30% overtreding !

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws