last fm || Shoot the f'ing medic
Ghe, in ieder geval gister weer even bewezen dat het niet alleen 'werk' is op de server ^^ Volgens mij hebben we allemaal wel de birdy-award binnen voor minimaal 10 keer je naam wisselen gedurende 1 ronde..
Ja het was gister wel gezellig zo
maar goed ook want op het laatst wilde het ook allemaal niet meer zo lukken... en was ik ook helemaal de weg kwijt, ik wist echt niet meer wie wie was totdat men begon met praten. Hel ik wist af en toe zelf niet eens meer welke naam ik had. echt een typisch geval van koffie tekort denk ik
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
Maar jullie kijken echt veel te veel tv zeg, jemig.... echt als je alle figuren van de ducktales, turtles, x-men nog weet..... ik dacht dat ik gek was maar sommige mensen van gisteravond zijn nog veel en veel erger ik ga geen namen noemen... de personen weten het zelf wel
Moonroach wijzigde dit bericht 14-05-2008 08:47 (4%)
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan? 
HertogJanNL - www.teamfortress.be: de GoT TF2 community! - PC specs
Oeh, mag ik dan Wieckse Rosé zijn?quote:HertogJanNL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:
Nou volgende keer maar namen van bier aannemen dan?
Ach ja, het was gister inderdaad af en toe erg lastig om erachter te komen wie ik nu weer gekilled had of door wie ik gekilled werd. Maar dat had ergens ook wel weer z'n charme. Briljant ook dat je dan weer door de mic's hoorde dat iemand werd gedominate door een 'aartsvijand' (werd als April gedominate door Shredder ^^). Enig nadeel is wel dat ik nu een ontzettende grote lijst heb met namen en ik sta nu als 'optelefoneren' in de ranking. Ach, moet ik dan nog maar ffkes aanpassen. Oh, en ik moet mijn mic weer fixen.
och dat heb ik zo vaak joh
ik join regelmatig de server met 1 of andere vage naam die ik dan van de dag ervoor heb overgehouden, maar dat maakt het ook wel weer leuk denk ik. Voor mij iig wel, lekker incognito spelen totdat ik de sniper class pak of ik besluit mijn mond open te doen
Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
maar dat gaat denk ik eerder gebeuren als we nog een tijdje mooi weer krijgen, want ja dan zit ik toch achterhuis met mijn laptop tf2 te spelen met headset op 
Tja als ik ga spelen met een biertje op dan kunnen we uiteindelijk wel gaan lachen denk ik, zal er eens aan gaan denken...
Ik moest iedere keer zo hard lachen als iemand riep "Oh, shit! Ze hebben weer een Megazord!" en dan kwam er een Übered Heavy om de hoek hobbelen. 
Gister wederom. De kar rijdt al meters achteruit bij het laatste checkpoint vandaan, en medics, snipers, demo's en scouts staan er naar te kijken. Ben als HWG dat ding maar gaan aantikkenquote:DonMetal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
Op Goldrush pak ik regelmatig de scout om ff snel de kar te laten stoppen met achteruit rijden, en m dan ook een meter of 2-3 verder krijgen.
Het klinkt nutteloos van "Die kar rijdt toch niet zo hard achteruit" maar hoe vaak ik het wel niet heb gezien dat er een hele poos geen actie is en dat die kar soms wel 15-20 meter terug wordt gereden.
Typisch dat men vind dat het niveau op #1 altijd veel hoger is dan andere pubs, maar vond gister weer een klassiek voorbeeld dat dat best wel meevalt
Reg. datum: 23 augustus 2005
Reg. datum: 23 augustus 2005
i am a spy
http://www.youtube.com/wa...psbanana.com/sprays/29510
mij lukt zo iets nooit als ik spy ben
dragon9114 wijzigde dit bericht 14-05-2008 11:20 (17%)
quote:Languh schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:31:
tik in console
bind "f5" "JPEG"
f5 kan natuurlijk ook een andere key zijn
Ah, thanks Gentsquote:Rutger Mulder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:01:
Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.
jpeg_quality 100
Meestal krijg ik er na een uurtje of 2½ á 3 genoeg van, maar 4 uur is alweer erg veel, is de hele avond manquote:slindenau schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]
is het erg als mijn standaard TF2 sessies minimaal uit 3 uur bestaan
?
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren... 
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Daar komt zelfs de "FYI I Am Medic" achievement vandaan!
Ik ga wss de hele week niet echt online zijn. Dit weekend organiseert de lokale jeugdclub een festival (40 jaar al!) en alles moet deze week opgezet worden...
Lol, die's al ZO oud!quote:dragon9114 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:19:
i am a spy![]()
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk
) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
Mijn voorkeur gaat uit naar de Demoman.
Get stoned drink cement
Alle classes zijn nodig! Kortom, speel van alles 
Niet nog 1 demoman lol ^^quote:User.tmp schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:21:
Ik krijg binnenkort ook TF2 (eindelijk) maar ik weet nog niet precies welke class ik ga spelen, ik wil deze graag een beetje afstemmen op de GoT-servers. Dus welke class zijn jullie nodig?
![]()
Ook geen interesse in een goeie demoman?quote:
Get stoned drink cement
Reg. datum: 20 augustus 2006
Zolang je geen scout wordt is het goed, heb niet zo een zin in een 2de zer0kewl :-).
snipers zitten ook vol

We can always use another decent medic... *hoopvol*
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.quote:Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:10:
Damn, ik heb duidelijk weer wat gemist gisteren...
[...]
Lol, die's al ZO oud!
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Speel jij dan flink wat minder als mij?quote:Mik! schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:48:
[...]
Jup, je hebt best wel wat gemist.. Tbh, we misten sowieso wel wat 'vaste' mensen. Maar neemt niet weg dat het gezellig was.
Elvis, je moet wel oppassen, want ik begin de 30.000 toch behoorlijk te naderen nu
Weet nog wel dat wij beide rond de 50ste plaatst zaten, een keer ik op pagina 1, dan weer jij :-0>.
Zit nu @ 32k punten.
Een goede spy missen we nog voor het team waar cabo niet in zit :-).
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Naja, dan maar eraf gooien, tf2 leverd wel veel problemen sinds de laatste update.
Mooi niet, daar ben ik veel te suicidaal voor.quote:Elvis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:45:
Get stoned drink cement
Verify game integerty via steam, dit zou het waarschijnlijk oplossenquote:MOAW schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:51:
Great, tf2 bevroor een beetje, reset ik mijn pc, zegt die bij elke map "Your map [maps/pl_goldrush.bsp] differs from the server". Dit voor elke map, echt vaag.
Reg. datum: 26 januari 2007
Reg. datum: 26 januari 2007
Speelde 4 dagen lang op de GoT server als Darkwing Duck (mijn steamavatar is ook DWD) en 2 dagen nadat ik stop zijn jullie allemaal Ducktalersquote:
Bewijs... geen idee, zou ik dat via HLstats (oid) kunnen vinden?
Dit topic is gesloten. ![]()