Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Nieuw Topic
Echo Lima Victor India Sierra
Reg. datum: 25 juli 2002

quote:
chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:
[...]

je hoeft 13 achievements niet te halen, want wat moet je in hemelsnaam met een ubersaw op de GOT server, als je daar niet eventjes achter een medic aan rent vanwege het niveau van de medics en, omdat het ten koste gaat van het spelletje, zoals je zegt...dan ren je dus ook niet achter de andere klasses aan...
En volgens mij als je op de GOT server als medic achter iemand aan rent met je ubersaw, dan krijg je meteen commentaar van een aantal ego's op de server...die waarschijnlijk denken dat de enige taak van een medic is om hun te healen :(

Een aantal maanden geleden kwam ik niet op de GOT server vanwege die irritante reserved slot(s) en nu blijf ik er vaak weg, omdat het in plaats van een leuk spelletje meer 'werk' is waar alleen winnen telt :(
Meh, ik heb de ubersaw en ik ren toch wel meer dan "soms" achter iemand aan.
Meestal eerst 40-80 syringes erin pompen en dan afmaken met de ubersaw :Y)
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als ik ineens er op mn eentje voorst (als bv. mn buddy net gekilled oid)
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Elvis schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Meh, ik heb de ubersaw en ik ren toch wel meer dan "soms" achter iemand aan.
Meestal eerst 40-80 syringes erin pompen en dan afmaken met de ubersaw :Y)
Maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als ik ineens er op mn eentje voorst (als bv. mn buddy net gekilled oid)
Maar vind jij dan dat je die ubersaw echt nodig hebt? loop je achter of ben je in het nadeel als je hem niet hebt? of is het gewoon leuk om hem te hebben en meer ook niet?

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:41:
[...]

Maar vind jij dan dat je die ubersaw echt nodig hebt? loop je achter of ben je in het nadeel als je hem niet hebt? of is het gewoon leuk om hem te hebben en meer ook niet?
Blautsauger is essentieel. Uber saw kan een game ook beslissen, maar het is niet echt nodig hem te hebben.
Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

quote:
chrisO schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:31:
[...]

je hoeft 13 achievements niet te halen, want wat moet je in hemelsnaam met een ubersaw op de GOT server, als je daar niet eventjes achter een medic aan rent vanwege het niveau van de medics en, omdat het ten koste gaat van het spelletje, zoals je zegt...dan ren je dus ook niet achter de andere klasses aan...
En volgens mij als je op de GOT server als medic achter iemand aan rent met je ubersaw, dan krijg je meteen commentaar van een aantal ego's op de server...die waarschijnlijk denken dat de enige taak van een medic is om hun te healen :(

Een aantal maanden geleden kwam ik niet op de GOT server vanwege die irritante reserved slot(s) en nu blijf ik er vaak weg, omdat het in plaats van een leuk spelletje meer 'werk' is waar alleen winnen telt :(
Een ubersaw hoef je toch niet alleen tegen medics te gebruiken? De achievement was specifiek op medics, maar daarna gebruik je de bonesaw gewoon tegen iedereen. Als ik closecombat in de knoei zit en ik kan het met de ubersaw oplossen dan heb je ten 1e een behoorlijk sterk wapen (saw in het algemeen) plus de leuke bijkomstigheid dat je met de ubersaw automatisch ook je uber laadt. En laat je met een uber toch weer je team kunnen helpen. Ik vind het dus een verschil of je gericht achter elke medic aangaat ten behoeve van je achievement of dat je uit zelfverdediging je bone- of ubersaw pakt. Dus ja, ik vind dat de ubersaw toch wel noodzakelijk om te hebben. En als het behalen van de bonesaw betekent dat ik moet lamen op een achievementserver.. so be it. Zoals ik al eerder zei, er zijn gewoon achievements waar ik geen waarde aan hecht. De achievements waar ik wel waarde aan hecht die haal ik rustig op de server. En komen ze nu niet, dan over een maand of over twee maanden. Betekent alleen wel dat ik iets langer op de ubersaw moet wachten.

Je kan wel merken dat je er al een tijdje niet bent geweest. Tuurlijk, het is behoorlijk fanatiek, winnen wil iedereen. En het is ook niet zo heel gek dat het allemaal wat serieuzer is gezien het feit dat de server 4 teams kent, waarvan 3 meedoen met een league en 1 met clanbase. Maar daarentegen wordt er ook wel regelmatig gewoon geouwehoerd. Met z'n allen spy spelen of de helft medic en de helft pyro. Maar goed, als de server je niet aanstaat dan is dat natuurlijk helemaal aan jou.

last fm || Shoot the f'ing medic

CiPHER

Alleen al het bovenstaande post lezend wordt ik enthousiast. Zou dolgraag eventuele Source TV demo's zien :)
Reg. datum: 12 juni 2007

wat mij betreft zijn TFC en TF2 zelfs compleet verschillende spellen *shrug*

en die acchievements hebben heel het gevoel van TF2 behoorlijk verklooit... niet de eerste acchievements, dat was gewoon leuk, maar unlocks voor acchievements ?

wat mij betreft hadden ze gewoon 3 general acchievements moeten maken voor de medic waar je ook echt iets aan hebt, en alleen de medic core aan gaat beginnen. 10K healen in een leven, 10 mil healen totaal, en triage ofzo, die benadrukken tenminste nog medic skill ( behalve die laatste, die rust op 100% geluk denk ik )

*shrug*
maar zover het aan mij zou liggen zou ik nog vrolijk TFC spelen hoor, maar zover ik weet is dat zo goed als dood... vind mij een goede clan en we praten verder ^^

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Dark_Matter schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:19:
wat mij betreft zijn TFC en TF2 zelfs compleet verschillende spellen *shrug*

en die acchievements hebben heel het gevoel van TF2 behoorlijk verklooit... niet de eerste acchievements, dat was gewoon leuk, maar unlocks voor acchievements ?

wat mij betreft hadden ze gewoon 3 general acchievements moeten maken voor de medic waar je ook echt iets aan hebt, en alleen de medic core aan gaat beginnen. 10K healen in een leven, 10 mil healen totaal, en triage ofzo, die benadrukken tenminste nog medic skill ( behalve die laatste, die rust op 100% geluk denk ik )

*shrug*
maar zover het aan mij zou liggen zou ik nog vrolijk TFC spelen hoor, maar zover ik weet is dat zo goed als dood... vind mij een goede clan en we praten verder ^^
TFC is niet dood hoor ;) Zelfs QWTF is niet dood :P

Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

Helaas zijn 95% van de TFC servers gevuld met bots. Er zijn nog wel een paar servers over maar die kun je op 1/2 hand tellen. Drippy's 2fort is wel erg leuk, veel goede spelers die echt samen spelen.

Wat af en toe ook wel leuk is zijn de escape, hide and seek, climb, conc fun maps. Murderball (4 teams tegen elkaar, gaat er om wie de ball of teletubbie in bezit heeft :P ) of de simpsons (homer) ftw :D. Helaas bied TF2 op dit moment nog niet zoveel mod mogelijkheden maar ik hoop dat valve ze in de toekomst wel gaat uitbreiden. Sommige maps uit TFC zijn zo geniaal en fun dat die prima in TF2 passen met die cartoony stijl.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 25 juni 2004

Must have a gun this big to ride the demoman
That's just funny on so many levels ;)

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

Spl@t

quote:
Hehe, jammer dat dat niet in TF2 kan. In TFC kon een demo teammates wegblazen en ze dus zo op de battlements helpen van bv 2fort. Dat was mooi teamwork.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Spl@t

Tja ik vind het wel jammer dat valve de FF optie eruit heeft gehaald. Is best wel leuk af en toe. Zo waren er servers die bijvoorbeeld 2 dagen van de week friendly fire aanzetten. Dan moest je je weer ff aan de andere speelstijl aanpassen wat wel leuk is.

Maar in TFC kon je met FF off ook teammates wegblazen zonder ze te damagen. Wat ook wel grappig was is dat snipers anderen konden wegblazen met hun chargeshot.

Waar blijft Deel 7?
We zijn nu toch echt wel de 1000 posts voorbij. ;)
This is the song La la la la

quote:
Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:49:
Tja ik vind het wel jammer dat valve de FF optie eruit heeft gehaald. Is best wel leuk af en toe. Zo waren er servers die bijvoorbeeld 2 dagen van de week friendly fire aanzetten. Dan moest je je weer ff aan de andere speelstijl aanpassen wat wel leuk is.

Maar in TFC kon je met FF off ook teammates wegblazen zonder ze te damagen. Wat ook wel grappig was is dat snipers anderen konden wegblazen met hun chargeshot.
Ja idd dat weet ik nog wel, dat was echt lachen... heb zelf vaak als sniper mijn team gelanceerd :D

maar ff in de huidige gameplay zou de spy echt te sterk maken, met de tfc was de spy veel makkelijker te herkennen :)

Enige dat ik mis is eigenlijk de hunted optie :|

Moonroach wijzigde dit bericht 13-05-2008 19:00 (49%)

CiPHER

Ai.. ik was alweer vergeten dat FF uit de serverconfig is gehaald. Het kan dus helemaal niet meer.
Dan is het inderdaad zonde. Maar spelen ze wars/leagues dan tegenwoordig ook zonder?

Het kunnen wegblazen van teammates kan naast voordelig overigens net zo goednadelig zijn. Sowieso zou het betekenen dat engineers op nóg opzichtigere plaatsen terrecht kunnen komen, net als snipers. En teammembers die irritant willen zijn kunnen dan ook het een en ander uithalen om het voor de rest van het team te verzieken.
Reg. datum: 22 november 2000

Volgens mij kan je nog gewoon FF spelen hoor. Bij de custom servers zie ik er zo een paar staan.

Reg. datum: 26 juli 2006

Zeg, wat houdt het in als mijn 'ratings warpen'?

Mooh?
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
LUH-3417 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:54:
Zeg, wat houdt het in als mijn 'ratings warpen'?
Ik bedoelde dat je schokkerig beweeg. Waarschijnlijk omdat je niet genoeg updates naar de server zond (je rates hebben daarmee te maken). Kan zijn dat het daaraan lag dat je schokkerig bewoog. Moet je via netgraph eens kijken of er 66/s oid staat bij out(going traffic). Dat zijn de updates per seconde die je naar de server stuurt. De server stuurt er 66/s terug, aangezien hij tick66 zeg.
Reg. datum: 26 juli 2006

Net even (kort) getest op een ander server en bij out bleef tussen 75/120 schommelen, maar ik zal hem in de gaten houden. Desnoods torrents even wat lager zetten. Ik vond het al zo vreemd dat ik je kon neerbottlen in 1 vs 1 soldier. :)

Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag :o

Paar leuke screenies nog; sommige oud, sommige nieuw, maar ik vond ze het posten waard ;)

http://imageupload.com/out.php/i117166_tmntcpdustbowl0005.jpg
http://imageupload.com/out.php/i117162_cpcorporationb20008.jpg
http://imageupload.com/out.php/i117161_gotnoreasonislookinggood.jpg
Stickies ;) :D
http://imageupload.com/out.php/i117163_cpdustbowl0000.jpg
http://imageupload.com/out.php/i117164_cpdustbowl0003.jpg
http://imageupload.com/out.php/i117165_cpdustbowl0004.jpg
So Much Blood! :D

-edit-
kan ik trouwens TF2 instellen de screenshots op te slaan als .JPG ipv die rare .TGA extensie?

JDeraGear wijzigde dit bericht 14-05-2008 00:29 (10%)

Reg. datum: 08 september 2003

tik in console

bind "f5" "JPEG"

f5 kan natuurlijk ook een andere key zijn

Spl@t

Doe dan ook gelijk ff in console het volgende voor de beste kwaliteit jpeg's.

jpeg_quality 100

FZR 600R
Reg. datum: 27 augustus 2001

quote:
JDeraGear schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:19:
Haha geweldig potje vandaag weer gespeeld, ik kon maar niet ophouden, ik geloof ik heb bijna 4 uur gespeeld vandaag :o
:o is het erg als mijn standaard TF2 sessies minimaal uit 3 uur bestaan :P?

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: