Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
lvrijn schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:14:
[...]

Zoals ik al in mijn bericht had vermeld, had ik dat al toegepast,
het ging in mijn vraag alleen om de smsjes, de contacten waren een voorbeeld ;)
Klopt las ik verkeerd, maar misschien is dat ene programmatje was... Ik heb gewoon voor en achternaam als 1 entry :P (Ik synchroniseer ook geen fuck ;))

Mau_Maus wijzigde dit bericht 02-04-2008 21:25 (18%)

quote:
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:21:
[...]

Officieel kan ook via een NSP zijn he
I know, gaf alleen deze officieële weg aan ;)

BT File Manager

Ik baalde er altijd van dat je met de N95 niet kon browsen via bluetooth op je PC, althans, ik niet. Maar...daar is nu verandering in gekomen met dit stukje software (freeware). Je kan met je mobiel browsen in je bluetooth shared map op je pc en uiteraad ook op iemand anders zijn mobiel.

Werkt perfect hierzo :P

BT File Manager v1.2
Tweaker Dealer

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:41:
BT File Manager

Ik baalde er altijd van dat je met de N95 niet kon browsen via bluetooth op je PC, althans, ik niet. Maar...daar is nu verandering in gekomen met dit stukje software (freeware). Je kan met je mobiel browsen in je bluetooth shared map op je pc en uiteraad ook op iemand anders zijn mobiel.

Werkt perfect hierzo :P

BT File Manager v1.2
Das nog eens handig, alleen jammer dat het alleen BT map betreft :(
Omdat probleem op te lossen is SiC FTP weer handig via wifi ;) (voor diegene die SiC FTP nog niet kende ;) )

quote:
schumi2004 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:53:
[...]

Omdat probleem op te lossen is SiC FTP weer handig via wifi ;) (voor diegene die SiC FTP nog niet kende ;) )
Je kan je bluetooth shared map zo groot maken als je wilt natuurlijk, je kan alleen niet van Partitie C naar D bijv.
Trouwens, heb nu ook de nieuwste firmware 20.0.016 voor de 8GB, morgen maar ff flashen.

Barfman wijzigde dit bericht 02-04-2008 21:59 (5%)

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
Barfman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:58:
Trouwens, heb nu ook de nieuwste firmware 20.0.016 voor de 8GB, morgen maar ff flashen.
Mijn telefoon zegt dat er geen nieuwe firmware is :S Ik heb V15.0.015

Damir wijzigde dit bericht 02-04-2008 22:21 (12%)

om nog even terug te komen op mijn vorige post:
quote:
koosch schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:08:
Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Wat heb ik gedaan om dit opgelost te krijgen...
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.

Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.

Hebben jullie nog tips om dit opgelost te krijgen?
ik heb nogmaals vodafone uk gebeld en het mobiele nr van de uk verkoper doorgegeven. Vervolgens mompelde de helpdesk mevrouw dat et wel een vodafone nummer was maar dat ze er geen account gegevens bij zag.... waarna ze om mn imei nr vroeg en daarna vrolijk de unlock - code doorgaf!
Kost niets :) ook niet voor de UK verkoper (op wiens nr ik de unlock code kreeg) ;)

quote:
[...]

In NTFS kun je complete partities mounten in een directory. Ook kun je vanaf de prompt het subst-commando gebruiken.

Tool werkt prima. Alleen het symbian plaformsecuritygezeik begint me wel steeds meer te irriteren :(

Hmm, nu dit mogelijk blijkt te zijn via JSR 82 vraag ik me af of een J2ME HID implementatie toch zou kunnen op de N95. Volgens de specs kan het niet, vanwege een rare eis in de JSR 82 spec. Maar die eis zou simpelweg niet geimplementeerd hoeven te zijn. De stack is dan niet JSR 82 compliant, maar alles werkt wel gewoon... Even verder zoeken.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Ik heb net de laatste firmware geupdate. Netjes vantevoren via pcsuite een back-up gemaakt. Nu de back-up terug geplaatst, maar nu ben ik in de telefoon al mijn contacten kwijt...

Als ik in pcsuite op contactpersonen klik dan zie ik daar wel al mijn contacten staan. Hoe krijg ik deze contactpersonen weer op mijn telefoon? :D

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Sorry, kan ik je niet mee helpen. Wel een tip voor de volgende keer; synchroniseer alles met Outlook.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Damir schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:19:
[...]

Mijn telefoon zegt dat er geen nieuwe firmware is :S Ik heb V15.0.015
Dan zal die niet via NSU doen. Of product code is anders

quote:
Ginz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:32:
Sorry, kan ik je niet mee helpen. Wel een tip voor de volgende keer; synchroniseer alles met Outlook.
Outlook schmoutlook. En het is nog duur ook. Je kunt gewoon synchroniseren met de standaard Address Book van Windows zelf. Dat werkt natuurlijk niet voor de agenda, maar dat was het punt hier niet.

Overigens gebruik ik nu een online dienst voor contacten en agenda, met SyncML en iCal-support (en ja ook outlook). Het terugzetten van alle contacten, agendapunten en todo-list is hiermee ook erg simpel. Syncen kan ik nu versleuteld OTA, en desktop en laptop zijn tevens ook altijd in sync met elkaar en met de mobiel. Tevens een webinterface voor als ik echt geen fatsoenlijke client bij de hand heb. Een mooie aanvulling op IMAP.

Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Fuzzillogic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:06:
[...]

Overigens gebruik ik nu een online dienst voor contacten en agenda, met SyncML en iCal-support (en ja ook outlook). Het terugzetten van alle contacten, agendapunten en todo-list is hiermee ook erg simpel. Syncen kan ik nu versleuteld OTA, en desktop en laptop zijn tevens ook altijd in sync met elkaar en met de mobiel. Tevens een webinterface voor als ik echt geen fatsoenlijke client bij de hand heb. Een mooie aanvulling op IMAP.
Welke online dienst is dit?

quote:
mmedia schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:05:
[...]

Welke online dienst is dit?
Mja ik wilde geen reclame maken, want er zijn er legio van, maar ik gebruik nu memotoo.com.

quote:
[...]

Ik heb dit programma ook even uitgeprobeerd. Ik kom er niet helemaal uit. Kun je met dit programma een ftp-server bereiken? Of maakt het van je telefoon een ftp-servertje?

Ik had eigenlijk gehoopt op het eerste. Als dat zo is, wat moet ik dan hier invullen?
- Bij "servername" de naam van de ftpserver? dus het adres lijkt mij.
- Bij Account? wat vul ik hier in?
- Bij initial path? wat vul ik hier in?

Misschien heel simpel, maar ik kom er niet echt uit.. :X

quote:
friendlyfiend schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:08:
[...]

Ik heb dit programma ook even uitgeprobeerd. Ik kom er niet helemaal uit. Kun je met dit programma een ftp-server bereiken? Of maakt het van je telefoon een ftp-servertje?

Ik had eigenlijk gehoopt op het eerste. Als dat zo is, wat moet ik dan hier invullen?
- Bij "servername" de naam van de ftpserver? dus het adres lijkt mij.
- Bij Account? wat vul ik hier in?
- Bij initial path? wat vul ik hier in?

Misschien heel simpel, maar ik kom er niet echt uit.. :X
SiC FTP is een FTP client. Je zult dus een FTP server nodig hebben. Deze is bijgeleverd met WinXP Pro / Vista Business(?) in het IIS-pakket. Of SiC FTP om kan gaan met de afwijkende MS-formaat van directories weet ik niet.

quote:
Fuzzillogic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:42:
[...]

SiC FTP is een FTP client. Je zult dus een FTP server nodig hebben. Deze is bijgeleverd met WinXP Pro / Vista Business(?) in het IIS-pakket. Of SiC FTP om kan gaan met de afwijkende MS-formaat van directories weet ik niet.
Ik heb een ftp-server gekoppeld aan een harde schijf met netwerkopties. Die zit dus aan mijn router vast.
Is dat mogelijk?

quote:
friendlyfiend schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:49:
[...]

Ik heb een ftp-server gekoppeld aan een harde schijf met netwerkopties. Die zit dus aan mijn router vast.
Is dat mogelijk?
Waarom probeer je het niet gewoon?...

hoi, ik heb net een nieuwe Nokia N95 aangeschaft en ik merk dat het nogal traag gaat. Vooral bij het foto's maken duurt het ellendig lang voordat je de foto tevoorschijn ziet komen nadat je die gemaakt hebt. Ook bij het menu en de overige functie gaat het vrij traag. Is hier wat aan te doen?

Bedankt!

Reg. datum: 30 maart 2004

quote:
The-Force schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:32:
Net mijn N95 geupdate via pc-suite (6.85.1.4.1)

Firmware van de phone is nu 21.0.0.16 (datum 14-02-2008) , dus vergeet Phoenix of een ritje naar een nsp, het kan nu gewoon met Nokia PC Suite :)
Hmm bij mij staat dat mijn telefoon al up-to-date is teriwjl mijn software code:

15.0.0.15 is :S

Bij mij geeft ie ook dat de software up-to-dat is met V15. Komt omdat de telefoon branded is op (in mijn geval) Vodafone.
Debranden met een andere productcode zou de oplossing moeten zijn. Staat volgens mij erg uitgebreid beschreven in het vorige topic.

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

quote:
Fenderman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:49:
Bij mij geeft ie ook dat de software up-to-dat is met V15. Komt omdat de telefoon branded is op (in mijn geval) Vodafone.
Debranden met een andere productcode zou de oplossing moeten zijn. Staat volgens mij erg uitgebreid beschreven in het vorige topic.
Mijn telefoon is simlockvrij... Op welke manier zou die dan branded moetenzijn?

* twiet *

Mijn 8GB is ook niet branded, simlockvrij gekocht zelfs gewoon in een NL winkel ... en geeft ook nog aan met v15 de laatste te hebben. Ach ja. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

quote:
Pogostokje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:57:
Mijn 8GB is ook niet branded, simlockvrij gekocht zelfs gewoon in een NL winkel ... en geeft ook nog aan met v15 de laatste te hebben. Ach ja. :)
Dus is hij niet te upgraden?

Ik erger me namelijk KAPOT aan de GPS fixsnelheid... Hij doet er echt 10minuten over op zijn minst.
In een rijdende auto... Thuis heeft hij na een dag nog niks.

Homer wijzigde dit bericht 03-04-2008 16:01 (7%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws