Ik heb mijn telefoon vanaf afgelopen woensdag (n95 8gb) en heb al een aantal dingen gedaan om hem naar mijn wil te krijgen.
Vrijdag heb ik hem opengemaakt en de slider wat aangepast zodat hij niet zo soepel en geodkoop aanvoelt.
http://www.n95users.com/f.../4058-nokia-n95-tips.html is allemaal gelukt, heeft een minuut of 20 geduurd. Let wel, de 8gb versie (of iig die van mij) heeft geen 0,5mm torx schroefjes in de rail zitten maar gewoon ster! gelukkig had ik deze wel bij de hand
Daarna heb ik mijn product code veranderd en een firmware update gedaan naar v20.
het enige waar ik nog niet blij mee ben nu is het "soms" traag weergeven van contacten (staan op massmem) en het niet goed werken met mijn autoradio.
link
mijn telefoon doet namelijk niet meer automatisch stoppen als ik van source wissel of mijn radio uit mijn auto haal. blijft gewoon doorspelen en dit had mijn n73 niet
verder nog wat tools geïnstalleerd zoals slide hangup, een cert aangevraagd en uitgevogeld hoe ik unsigned applicaties kan installeren, allemaal gelukt!
Daarnaast heb ik nergens problemen mee, wereld telefoon! alleen jammer van tomtom maarja, we blijven hopen en daar gebruik ik nu verlopig gewoon mijn e61 voor
kadotje van de baas trouwens

!!
[
Voor 5% gewijzigd door
pt0x op 21-04-2008 14:42
]