Reg. datum: 07 maart 2005
Hoe ziet de rotatie (asr) bij de nieuwe firmwar (20.0.016) van nokia n95 8gb eruit? Is het net als van Samir met RotateME.? Of ziet het er gelikter uit.?
Reg. datum: 24 oktober 2006
Inderdaad *0# voor een sms,.. heel irritant..quote:Kurvers schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:12:
Ik heb bij de instellingen van SMS gevraagd om een afleverrapporten te ontvangen.
Enige tijd heb ik deze gekregen (toen ik nog Orange had, nu inmiddels HI). Maar nu niet meer.
Wanneer ik bij rapporten kijk staat alles op onderweg. Terwijl de andere persoon toch mijn SMS heeft ontvangen.
Ligt dit aan 't netwerk (HI) of ligt dit aan de GSM? Hoop dat iemand 'n oplossing hier voor weet.
Heb nog even 'n andere vraag:
Wanneer ik aan 't MSNen ben op mijn telefoon en ga even terug naar het hoofdmenu of iets dergelijks verschijnt helemaal bovenaan in beeld een MSN poppetje. Is er 'n mogelijkheid om hier snel naar toe te gaan ipv via het menu?
Alvast bedankt!
En je kan naar msn snel via je taskmanager... Heel lang de menu-knop ingedrukt houden
wie kent deze al?? eigenlijk geen geld voor dat bedrag, en er zit oo nog symbian op
http://www.volumerate.com/details.vr/sku.60030
3210 - s35 - s55 - t610 - t630 - s700i - q s100 - k750i - w900i - q s200 - q 9100 - SDA2 - W810i - 8800 - x820 - e65 - k810i - d840
Die melding had ik eerst ook, heb zojuist nog eens geprobeerd en werkte nog steeds.quote:Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
[...]
fijn dat die het bij jouw wel weer doet. Bij mij nog steeds niet. Ook niet als ik de directe link gebruik. Heb ook HI abbo. Jij toch ook? start het via mobiele startsite maar krijg de foutmelding
GW 403 Operatie administratief verboden
Probeer deze eens als je wil:
https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/loginform.do
Ik zou het risico niet nemen, lijkt me niet een echte N95. Zie dan ook nergens maar dan ook echt nergens iets van Nokia staan (op afbeeldingen).quote:SYQ schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
wie kent deze al?? eigenlijk geen geld voor dat bedrag, en er zit oo nog symbian op![]()
Vind de omschrijving en heel die site maar beetje vaag maar kan aan mij liggen.
Kan aan mij liggen maar de installer geeft nog steeds 1.0 aan hierquote:Barfman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
Eindelijk is N-Gage 2 officieel uit, je kunt hem downloaden op http://www.n-gage.com/
schumi2004 wijzigde dit bericht 04-04-2008 11:58 (41%)
Volkomen mee eens, dit is wat mij betreft de waanzin gekroond. Als ik nog een regel met shortcuts wil, dan moet dat toch gewoon kunnen? Als ik nooit de search gebruik, dan moet die toch gewoon uit te schakelen zijn? Als ik meer agenda-items wil laten zien, dan moet dat toch gewoon kunnen?quote:Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner
'k Kan er met de spreekwoordelijke pet niet bij eigenlijk...
Dat is de 'made in china' nepvariant... geen wifi, geen symbian, geen gpsquote:SYQ schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
wie kent deze al?? eigenlijk geen geld voor dat bedrag, en er zit oo nog symbian op![]()
Is blij met z'n nieuwe N95
Reg. datum: 06 maart 2008
Reg. datum: 06 maart 2008
hallo,
ik heb even een vraagje.. heb de n95-2, als ik nu de nieuwste firmware erop wil zetten, ben ik dan al mijn sms berichten kwijt? Je kunt wel een backup maken met content copier mochten de berichten verloren raken, maar als je de backup dan vervolgens terug wil zetten dan neemt hij je smsjes niet mee? Dat was bij mij het geval een tijdje terug.
ik heb even een vraagje.. heb de n95-2, als ik nu de nieuwste firmware erop wil zetten, ben ik dan al mijn sms berichten kwijt? Je kunt wel een backup maken met content copier mochten de berichten verloren raken, maar als je de backup dan vervolgens terug wil zetten dan neemt hij je smsjes niet mee? Dat was bij mij het geval een tijdje terug.
Reg. datum: 01 april 2008
Reg. datum: 01 april 2008
Help!!
Hoe moet de instelling op de telefoon zijn als je phoenix wilt gebruiken? Data overdracht of pc suite? Ik heb niets geen software van nokia geinstalleerd maar de telefoon word niet gevonden. Maw in welke modus moet de N95 staan??
Hoe moet de instelling op de telefoon zijn als je phoenix wilt gebruiken? Data overdracht of pc suite? Ik heb niets geen software van nokia geinstalleerd maar de telefoon word niet gevonden. Maw in welke modus moet de N95 staan??
N95_8GB wijzigde dit bericht 04-04-2008 17:02 (22%)
Build nummer is 1.01(1281), check je logboekquote:schumi2004 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:23:
Kan aan mij liggen maar de installer geeft nog steeds 1.0 aan hier
Ik probeer om SIP via Telfort op mijn N95 aan de praat te krijgen, maar dat lukt me maar niet (zie [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8 voor details). Kan ik ergens in de N95 logging terugvinden van wat er fout gaat? (De melding 'Kan niet registreren bij de service' zegt niet zo veel.
)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Je kan gewoon je telefoon aan je pc hangen en naar de folder browsen waar je bercihten opgeslagen worden en dan alles selecteren en in een map slepen dan zijn ze terug te zetten... (weet uit m'n hoofd even niet de locatie maar zo heb ik ze extra geback-upped.quote:Maxvdb schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:22:
hallo,
Wat mij btw ook gewoon gelukt is is een backup maken met nokia backup software en dan alleen je smsjes kiezen. Dan updaten en bij terugzetten van je backup ook alleen je smsjes kiezen. Ging bij mij goed bij de laatste update terwijl ze in de nokia store zeiden dat het niet gelukt was de backup terug te zetten na update... (de firmware stond toen nog niet op de site anders had ik het zoiezo niet via de nokia store laten doen)
hoi
Ik heb gister trouwens opera mini geprobeerd, best lekker programma, alleen bij het opstarten staat er steeds iets als 'installeren opera...' en het duurt dan zo'n 2 min voor hij is opgestart, meer mensen dit probleem?
Verder echt een heerlijke telefoon, nu ook op GoT via de mobiel. Alleen erg veel vastlopers. Uit knop werkt dan ook niet meer, waardoor ik de accu even los moet maken. Lijkt me niet echt goed voor het geheugen van de telefoon
Verder echt een heerlijke telefoon, nu ook op GoT via de mobiel. Alleen erg veel vastlopers. Uit knop werkt dan ook niet meer, waardoor ik de accu even los moet maken. Lijkt me niet echt goed voor het geheugen van de telefoon
*wiebel*wiebel*
Dit is maar eenmalig, ff de stappen volgen en dan heb je er geen last meer vanquote:KreKkeR241 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:02:
Ik heb gister trouwens opera mini geprobeerd, best lekker programma, alleen bij het opstarten staat er steeds iets als 'installeren opera...' en het duurt dan zo'n 2 min voor hij is opgestart, meer mensen dit probleem?
Welke stappen?quote:Ssilverhaze schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:27:
[...]
Dit is maar eenmalig, ff de stappen volgen en dan heb je er geen last meer van
Alle stappen die op de download site staan heb ik opgevolgd.
Ik heb de 8gig versie 15.0.15 dacht ik zo uit m'n hoofd. Heb Opera mini de eerste keer via download met de telefoon geinstalleerd. Tweede keer (na uninstall) via de PC. Enige wat er op de download site staat is:
Waarna je het toestel moet selecteren. Daarna staat er:quote:To download Opera Mini to your phone, visit operamini.com using your phone's existing Web browser and follow simple on-screen instructions. For additional detailed info, please follow the link below.
That's it. En dit zijn stappen die ik uiteraard allemaal heb opgevolgd.quote:Nokia N95 8Gb
Opera Mini support
Based on testing performed by Opera Software, this device supports Opera Mini 4.
1. Install via mobile download
2. Point your phone's WAP browser to http://mini.opera.com/ and click on Download Opera Mini.
Answer 'Yes' to all installation messages and enjoy browsing the full Web, right on your mobile phone!
Problems connecting? Make sure your phone is correctly set up for Internet access.
Install via PC download
Problems connecting? Make sure your phone is correctly set up for Internet access.
Back to the phone wizard
*wiebel*wiebel*
Niet die stappen. De eerste keer met opstarten van het programma hoor je maar 1 keer die installatie gebeuren van 2 minuten mee te maken.quote:KreKkeR241 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:51:
[...]
Welke stappen?![]()
Alle stappen die op de download site staan heb ik opgevolgd.
Ik heb de 8gig versie 15.0.15 dacht ik zo uit m'n hoofd. Heb Opera mini de eerste keer via download met de telefoon geinstalleerd. Tweede keer (na uninstall) via de PC. Enige wat er op de download site staat is:
[...]
Waarna je het toestel moet selecteren. Daarna staat er:
[...]
That's it. En dit zijn stappen die ik uiteraard allemaal heb opgevolgd.
Reg. datum: 30 april 2007
Reg. datum: 30 april 2007
Ziet ie er ook precies zo uit? Als je goed kijkt zie je waar nokia moet staan, dat het weggehaald is met photoshopquote:Eastside schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:14:
[...]
Dat is de 'made in china' nepvariant... geen wifi, geen symbian, geen gps
Reg. datum: 03 september 2007
Reg. datum: 03 september 2007
Wat een geweldig apparaat is die N95 toch he? Vanmiddag moest ik naar Zwolle (met behulp van Garmin XT, en adres zoeken op internet) voor een interview. Interview lkkr scherp opgenomen met de video. Foto's genomen en upgeload naar flickr. Bij file ff op parkeerterrein gestaan, Igo Stowaway bluetooth keyboard erbij, en mailen maar. Heerlijk ding, besefte ik. Wou ik ff melden.
Alles kan
Alles kan
Je vergeet onderweg in de auto TV kijken. Hang er een slingbox aan, geweldig.quote:friendlyfiend schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:00:
Wat een geweldig apparaat is die N95 toch he? Vanmiddag moest ik naar Zwolle (met behulp van Garmin XT, en adres zoeken op internet) voor een interview. Interview lkkr scherp opgenomen met de video. Foto's genomen en upgeload naar flickr. Bij file ff op parkeerterrein gestaan, Igo Stowaway bluetooth keyboard erbij, en mailen maar. Heerlijk ding, besefte ik. Wou ik ff melden.
Alles kan
- of je stopt de stekker er in -
Reg. datum: 11 april 2007
Reg. datum: 11 april 2007
Was ook nog vergeten te bellen ....quote:Vern schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:28:
[...]
Je vergeet onderweg in de auto TV kijken. Hang er een slingbox aan, geweldig.
Reg. datum: 31 maart 2008
Reg. datum: 31 maart 2008
Kan je me wat meer vertellen over hoe de Igo stowaway bluetooth keyboard samenwerkt met jouw N95? Ik wilde hem bij de PDAshop kopen maar ze waren er zeer onduidelijk over. Hoewel bij één van reviews op de pdashopsite een opmerking van de PDAshop zelf staat dat hij samenwerkt met de N95, wordt het in hun shop weer niet gegarandeerd. En omdat ie geseald is willen ze hem niet terug nemen als ik hem niet werkend krijg.quote:friendlyfiend schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:00:
Alles kan
Reg. datum: 03 november 2007
Reg. datum: 03 november 2007
Kent iemand een vergelijkbaar product/ stukje software (liefst freeware) voor dit programma?
http://www.youtube.com/wa...qi-mM&feature=related
Ik wil namelijk graag mijn pc bedienen met mijn telefoon, voor als ik bijvoorbeeld de film even op pauze wil zetten!
Ik wil namelijk graag mijn pc bedienen met mijn telefoon, voor als ik bijvoorbeeld de film even op pauze wil zetten!
Reg. datum: 10 januari 2006
Reg. datum: 10 januari 2006
Met Bemused (freeware) kan je winamp bedienen via bluetooth (en internet zou geloof ik ook moeten werken, maar dat heb ik nooit getest). Heel simpel programma'tje maar ik vind het ideaal werken; het is zelfs één van m'n favoriete symbian apps. Dus als het je alleen om films op pauze zetten gaat kan ik je die aanraden.quote:berto125 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:17:
Kent iemand een vergelijkbaar product/ stukje software (liefst freeware) voor dit programma?
Ik heb m en met de N73 drivers werkt ie perfect. menu en softkeys zijn te benaderen vanaf het toetsenbord. Ik gebruik 'm alleen bijna nooitquote:ram51 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:44:
[...]
Kan je me wat meer vertellen over hoe de Igo stowaway bluetooth keyboard samenwerkt met jouw N95? Ik wilde hem bij de PDAshop kopen maar ze waren er zeer onduidelijk over. Hoewel bij één van reviews op de pdashopsite een opmerking van de PDAshop zelf staat dat hij samenwerkt met de N95, wordt het in hun shop weer niet gegarandeerd. En omdat ie geseald is willen ze hem niet terug nemen als ik hem niet werkend krijg.
Is gewoon een soort VNC client voor Symbian.quote:berto125 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:17:
Shape Services heeft zoiets wel. Effe Googlen dus!
http://www.shapeservices..../remote.php?platform=none
THX wijzigde dit bericht 06-04-2008 10:23 (11%)
Reg. datum: 11 augustus 2003
Reg. datum: 11 augustus 2003
Ook weer even 'n vraagje:
Heb wat foto's gemaakt op stap gisteren. Maar nu heb ik er per ongeluk 'n paar gewist (vraag me niet hoe 't komt
). Is er 'n manier om deze te recoveren?
Alvast bedankt!
Heb wat foto's gemaakt op stap gisteren. Maar nu heb ik er per ongeluk 'n paar gewist (vraag me niet hoe 't komt
Alvast bedankt!
http://www.salling.com/Clicker/windows/quote:berto125 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:17:
Perfect programma en werkt echt lekker snel. Goede wizzards om snel een verbinding te maken via USB, Bluetooth of WiFi. Ik zelf gebruik WiFi omdat bluetooth beperkt is met de afstand, en met WiFi kan je lekker vanuit je achtertuin in het zonnetje je muziek regelen, het werkt ook nog eens veel sneller.
Barfman wijzigde dit bericht 06-04-2008 11:10 (6%)