Gathering of Tweakers

Quicksearch
XTRËËM|RåGË

Mijn tel heeft nog niks...

HT813GE23875

@WFvN
Ik begrijp dat jij je tel wil beschermen, maar zo'n case...is dat niet een beetje over the top?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Hr?

Ik heb hem sinds 18/19 februari.
S/N: HT805GE292xx

De speaker werkt soms niet, bijvoorbeeld als ik een telefoongesprek opneem. Hij doet het daarna pas weer na een soft reset.

Dav0s wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:49 (12%)

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Reg. datum: 20 mei 2008

Heb al een 3tal weken een cruise maar krijg mijn instellingen voor GPRS en internet niet in orde. Via proximus wel mijn instellingen ontvangen maar lukt absoluut niet.

kan iemand me hier helpen?

quote:
Bogey Dope schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 01:28:
Heeft iemand ervaring met deze verloopstekker?:

[afbeelding]

En werkt die goed op de cruise of kan je dan beter een andere nemen?
Waar kan je deze kopen?

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

quote:
GD11 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:32:
Heb al een 3tal weken een cruise maar krijg mijn instellingen voor GPRS en internet niet in orde. Via proximus wel mijn instellingen ontvangen maar lukt absoluut niet.

kan iemand me hier helpen?
Waarschijnlijk wel, maar dan zul je toch echt meer info moeten geven....

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

quote:
Garyu schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:39:
[...]

Waar kan je deze kopen?
Bijvoorbeeld hier: http://www.yagoda.nl/11pi...adapter-kabel-p-2598.html?

ZipoBibrok5-108 wijzigde dit bericht 20-05-2008 10:55 (14%)

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Eigenaar van Versatile 021

quote:
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:05:
Mijn tel heeft nog niks...

HT813GE23875

@WFvN
Ik begrijp dat jij je tel wil beschermen, maar zo'n case...is dat niet een beetje over the top?
Euhm... neuh, niet als je op de fiets gaat vind ik. Een regenbui op je dak krijgen is voor mij niet zo'n probleem (ook al ben ik van suiker :P ) maar m'n TC zal het minder prettig vinden gok ik.

Het is dus ook niet om altijd er omheen te hebben maar puur voor fietstochten op m'n Fujin (in m'n Versatile heb ik hem op een gewone autohouder en aan m'n riem zit hij in een leren hoesje)

WFvN wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:00 (4%)

Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien

quote:
jbr schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar dan zul je toch echt meer info moeten geven....
Ik vul alle instelling in zoals ze opgegeven worden door de provider betreffende GPRS om op het Vodafone live portaal te geraken maar toestel zegt dan dat de verbinding verbroken is maar ben wel nog steeds online. Geraak er enkel niet met mijn IE

zal die van mij maar ook ff posten.

gekocht begin 22 februari
S/N HT805GE21264

no problems so far.

reaL_G wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:11 (8%)

ReaL Drive & Ghost Hound

Reg. datum: 17 oktober 2006

S/N HT802GE07454

"Cannot initialize camera"

:-(

doesn't share food!

Als we dan toch bezig zijn:

S/N HT815GE130xx
Ontvangen 2 mei 2008 via Bestelmaar.nl

Tot nu toe geen problemen tegengekomen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

En nog een TC zonder problemen tot dusver:

S/N HT805GE28897 geleverd op 12 februari via Smartphonestunts.nl

ArdK wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:00 (14%)

nu wil ik met usb kabel syncen nadat ik het een keertje via bluetooth geprobeerd had (gelukt trouwens) maar nu wil hij niet meer via usb syncen.

bedankt voor jullie feedback

Problemen: Geen problemen
Ontvangstdatum: halverwege april
Gekocht bij: studentmobiel
S/N: HT813GE23895

Nergens problemen mee, heerlijk telefoontje eigenlijk!

quote:
GD11 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:51:
nu wil ik met usb kabel syncen nadat ik het een keertje via bluetooth geprobeerd had (gelukt trouwens) maar nu wil hij niet meer via usb syncen.

bedankt voor jullie feedback
Bij mij lukte dit weer nadat ik Activesync opnieuw geinstalleerd had.
Daarna een soft-reset gedaan terwijl de Cruise via de USB aan de computer hing.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Hier ook nog een positief bericht, ik denk dat ik wel een van de eerste was met een TC in nl, volgens mij was het ergens vlak voor kerst.
Ik gebruik de telefoon vrij intensief, vooral het agenda deel. Via een unlimited telfort-data abbo staat mijn TC continu in verbinding met een Exchange server.
Dat werkt echt perfect, als ik bijvoorbeeld in Outlook een afspraak aanmaak staat hij binnen 5 seconden op mijn TC. Verder gebruik ik hem soms om muziek te streamen vanaf mijn server, dit gaat ook prima. Ik heb voor zover ik me kan herinneren nooit een vastloper gehad. Misschien komt dat ook omdat ik nooit films kijk of games speel (nouja, solitaire :)).
Verder valt het me op dat de behuizing echt super degelijk is, ik heb hem altijd in mn zak, soms (ik probeer er wel aan te denken) met sleutels en hij ziet er gewoon nog echt goed uit.
Verder werkt de gps perfect, vooral leuk icm Google Maps en een unlimited data abbo, kun je op je TC zien waar je rijd :+

Edit:

Ik heb zelf ook nog ene programmaatje geschreven waarmee ik SMS-jes kan versturen via voipcheap (http://www.voipcheap.com/en/sms.html). Dit is meestal gratis :-)
Bij voldoende belangstelling wil ik dit programma wel even configureerbaar maken en beschikbaar stellen.

DRAFTER86 wijzigde dit bericht 20-05-2008 12:24 (13%)

Hier een S/N met HT808 en nog geen problemen so far :) (even afkloppen)

Right back @ ya

quote:
GD11 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:00:
Ik vul alle instelling in zoals ze opgegeven worden door de provider betreffende GPRS om op het Vodafone live portaal te geraken maar toestel zegt dan dat de verbinding verbroken is maar ben wel nog steeds online. Geraak er enkel niet met mijn IE
Het lijkt alsof je, eenmaal verbonden via GPRS, geen IP of default gateway krijgt. In dat geval zou ik contact op nemen met Vodafone.... hoogstwaarschijnlijk kunnen zij nagaan waarom je connectieproblemen ondervindt.

DRAFTER86 ik heb wel intresse is dat dan gratis?

Right back @ ya

quote:
DRAFTER86 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:22:
Ik heb zelf ook nog ene programmaatje geschreven waarmee ik SMS-jes kan versturen via voipcheap (http://www.voipcheap.com/en/sms.html). Dit is meestal gratis :-)
Bij voldoende belangstelling wil ik dit programma wel even configureerbaar maken en beschikbaar stellen.
Uiteraard heb ik voldoende belangstelling... :*)

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

Weet iemand of er al een register tweak is om de knop linkonder in het scherm kunt veranderen?
Bijvoorbeeld (en bij voorkeur) in: Nieuw sms bericht ofzo?

Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.

quote:
EWK schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:37:
Weet iemand of er al een register tweak is om de knop linkonder in het scherm kunt veranderen?
Bijvoorbeeld (en bij voorkeur) in: Nieuw sms bericht ofzo?
Yep via de sleutel:
code:
1
2
3
KEY: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/112 (voor de linker, 113 voor de rechter)
String Value: Default -> Name to Display
String Value: Open -> "Path to exe"

Op XDA is er ook een proggie voor te vinden

Voor een nieuwe SMS kan je dit gebruiken

Bogey Dope wijzigde dit bericht 20-05-2008 15:13 (14%)

<Denial> [s]Moonkin[/s]

Ik ben ook zeker geïnteresseerd DRAFTER86!

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws