Reg. datum: 17 december 2006
Reg. datum: 17 december 2006
Tot nu toe wel jaquote:Dw1-nl schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:23:
8gb is tog hoogste?
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Reg. datum: 23 maart 2008
Kwestie van je card reader driver van je laptop updaten. Waarschijnlijk de veelgebruikte "Texas Instruments PCIxxxx Integrated FlashMedia Controller". Driver versie 2.0.0.8 brengt de oplossing.quote:WFvN schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:53:
Ik heb een 4 GB micro SDHC erin zitten en die werkt. (in tegenstelling tot de cardreader van m'n laptop van een jaar of wat oud, die kan hem dus niet lezen)
Ik had hetzelfde probleem, met een vier jaar oude laptop en heb met een driver update alle geheugenkaartjes >1GB leesbaar.
Gebruik zelf trouwens een Sandisk 8GB MicroSD'tje in de Cruise.
Reg. datum: 20 maart 2007
Die vraag kun je het beste bij je provider (Base) neerleggen denk ik.quote:Ken1984 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:34:
Situatie: ben Belg, aangesloten bij BASE en vandaag naar Frankijk gegaan om te mountainbiken...Cruise kreeg maar geen verbinding met één van de netwerken. Bij instellingen (verbindingen) vanalles geprobeerd: netwerk automatisch, handmatig, de band veranderen naar automatisch etc etc...Weet iemand raad??
www.DigitalRacing.nl
Reg. datum: 12 juni 2006
Hij komt deze week uit. Heb het erg druk gehadquote:Pinobigbird schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:12:
[...]
Die heb ik er ook op staan sinds dit weekend. Ik ben er wel achter gekomen dat hij wel erg light is; als je een cab installeert mis je soms nog bestanden die standaard in je /windows map horen maar niet in deze rom en niet in de cab zitten. Dat is nogal onhandig en leverde me veel frustraties en uren zoeken op. Niet geschikt voor beginners zal ik maar zeggen.
Ik ben wel benieuwd naar de aangekondigde medium NL rom van Lexi (@Lexi: komt die er nog wel?) en naar de zeer complete nieuwe Glass release.
Ik lees dat ze het moederbord gaan vervangen als je hem ter reparatie opstuurt. Nu hopen dat dit niet helemaal hetzelfde soort moederbord is, want dan blijft de kans groot dat ook daar het microfoontje binnenkort weer van sneuvelt...
Ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen, en toch twee defecten binnen 1 maand, en ben niet de enige zie ik.
Hoe lang (na factuurdatum) heb je hem in huis? Indien je binnen 30 dagen bent, kan de leverancier hem gewoon omruilen voor een compleet nieuw toestel. Lees even een week terug (als je niet al gelezen hebt)quote:RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 01:24:
Eerder meldde ik al dat het slot van de micro-sd bij mij niet goed werkte (kaartje floept er steeds uit). Sinds vandaag blijkt ook opeens mijn luidsprekertje (boven het display) niet meer te werken. Kan me dus helaas aansluiten in de rij met mensen met dit probleem.
Ik lees dat ze het moederbord gaan vervangen als je hem ter reparatie opstuurt. Nu hopen dat dit niet helemaal hetzelfde soort moederbord is, want dan blijft de kans groot dat ook daar het microfoontje binnenkort weer van sneuvelt...
Ik ben behoorlijk voorzichtig met mijn spullen, en toch twee defecten binnen 1 maand, en ben niet de enige zie ik.
Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien
Telkens meer mensen kampen met hetzelfde defect, en op XDA lees je er behoorlijk weinig over... Hoeveel mensen hebben eigenlijk last hiervan? Onderhand lijkt 't bijna de helft te zijn (zelf heb ik (nog *afkloppen*) geen problemen).
Wat is het Serie- en productnummer, aankoopdatum en van welke winkels komen ze af?
Voor mij:
(nog) geen problemen
komt van Smartphonestunts af
2 februari ontvangen
S/N: HT804GE00520
P/N: 99HDZ024-00 B
... MMORPG Addict.
Waar kan je S/N en P/N ook weer vinden?quote:brrrt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:29:
Volgens mij heeft Nederland gewoon een batch maandagochtendmodellen ontvangen, als ik dit zo lees.
Telkens meer mensen kampen met hetzelfde defect, en op XDA lees je er behoorlijk weinig over... Hoeveel mensen hebben eigenlijk last hiervan? Onderhand lijkt 't bijna de helft te zijn (zelf heb ik (nog *afkloppen*) geen problemen).
Wat is het Serie- en productnummer, aankoopdatum en van welke winkels komen ze af?
Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Reg. datum: 13 september 2007
Klopt het dat XDA forum down is?quote:lexi1986 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:47:
[...]
Hij komt deze week uit. Heb het erg druk gehadWoensdag staat hij zeker op xda.
Achter op de doos (die je eraf schuift) en achter het batterijtje in je toestelquote:
Maar ook ik denk aan een serie maandagochtendmodellen (heb ik geloof ik ook al een keer eerder uitgesproken)
Ik denk dat ik nu al aan 8 mensen kom met het defecte speakertje.
Ik kan niet voor de rest spreken maar ik heb er geen last van (niet op m'n vorige toestel en niet op de huidige)quote:CRiMiNaL schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:37:
Even een vraagje, ben ik de enige waarbij quickGPS op 100% downloaded blijft hangen en daarna een fout aangeeft ?
WFvN wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:09 (52%)
Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien
Reg. datum: 09 maart 2006
Mijne komt ook van Smartphonestunts af (ontvangen 30 januari) serienr. HT803GE.....quote:brrrt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:29:
Volgens mij heeft Nederland gewoon een batch maandagochtendmodellen ontvangen, als ik dit zo lees.
Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Is inmiddels 2x gevallen (vrij hard zelfs, op een houten vloer) en zelfs geen krasje of wat dan ook, dus óf ik heb ontzettend veel mazzel óf het zou inderdaad aan een slechte serie kunnen liggen (waar deze dus duidelijk niet toe behoort)
Reg. datum: 22 december 2007
Ik heb het net TCPMP geprobeerd maar hij blijft aangeven een Flashplayer update nodig te hebben.
Flashplayer voor PPC geinstalleer maar werkt ook niet.
Voor mijquote:brrrt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:29:
Voor mij:
(nog) geen problemen
2 februari ontvangen
Geen problemen (ondertussen afkloppend)
Ontvangstdatum: 25 Januari
S/N: HT803GE0447
P/N: 99HDZ024-00
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik hem net iets langer dan 30 dagen, dus geldt dit niet voor mij.quote:Hoe lang (na factuurdatum) heb je hem in huis? Indien je binnen 30 dagen bent, kan de leverancier hem gewoon omruilen voor een compleet nieuw toestel. Lees even een week terug (als je niet al gelezen hebt)
Het serienummer van mijn kapotte TC begint trouwens met HT813GE243xx. Productnummer is 99HDZ024-00. Misschien dat we overeenkomsten kunnen vinden tussen de mensen met de speaker / microfoonproblemen.
edit: Ik zie alleen nog serienummers van mensen die geen problemen hebben, die lijken allemaal te beginnen met HT803 of HT804.
RgR wijzigde dit bericht 19-05-2008 13:43 (11%)
Raar, zo te zien zijn dat nou juist de toestellen die als eerste werden geleverd. Het lijkt er dus op dat het vooral de toestellen zijn die na de eerste batch zijn verkocht.quote:RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik hem net iets langer dan 30 dagen, dus geldt dit niet voor mij.
Het serienummer van mijn kapotte TC begint trouwens met HT813GE243xx. Productnummer is 99HDZ024-00. Misschien dat we overeenkomsten kunnen vinden tussen de mensen met de speaker / microfoonproblemen.
edit: Ik zie alleen nog serienummers van mensen die geen problemen hebben, die lijken allemaal te beginnen met HT803 of HT804.
S/N HT750GE000xx
P/N 99HDZ012-xx
-edit- als ik naar die nummertjes kijk, dan heb ik wel een hele ouwe!
Da BJ wijzigde dit bericht 19-05-2008 14:34 (11%)
Reg. datum: 16 augustus 2001
SN: HT805GE27643quote:RgR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik hem net iets langer dan 30 dagen, dus geldt dit niet voor mij.
Aangeschaft half februari, na anderhalve week was de microfoon kapot.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Reg. datum: 09 februari 2006
Belcompany half februari
Geen problemen, wel veel stof in display.
Aangeschaft januari. Geen problemen.
Stof in display? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Dit topic is gesloten. ![]()