Sowieso moet je voor het vragen naar download(link)s van ROMs niet op GoT zijn.quote:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Sowieso moet je voor het vragen naar download(link)s van ROMs niet op GoT zijn.quote:timow schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:18:
[...]
Iemand een mirror. Op XDA is de zip corrupt. Drie keer geprobeerd te downloaden op diverse tijden.
Gek. Het zipje kan ik met winrar wel openen. Daar zit weer een .rar in. Zo te zien gaat het uitpakken goed.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Tja, in wezen is DOA maar één dag en dat is dag dat hij aankomt. Maar inderdaad, iets van 5 tot 8 dagen staat op de meeste websites en wordt door de meeste fabrikanten gehanteerd.quote:Dw1-nl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:40:
Was het niet 8 dagen?
WFvN wijzigde dit bericht 17-05-2008 07:32 (42%)
Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien
wakuwakuhullie wijzigde dit bericht 17-05-2008 01:09 (8%)
Als ik ook kijk naar de scorekaart voor aftersales wordt je niet vrolijk van die winkel nee.quote:wakuwakuhullie schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:07:
ik heb mijn storing binnen 7 dagen gemeld en zelfs toen wilde GSMWeb nog niet meewerken, ik adviseer iedereen, KOOP HIER NIETS, aftersales is bar en bar slecht, die kunnen bij mij geen goed meer doen.
Ik ben zelfs in staat om uit te zoeken waar de eigenaar zit en hem eens op te zoeken om verhaal te halen, dat stelletje zaterdaghulpen dat ze daar doordeweeks inhuren om problemen af te handelen doet ook maar hun werk.
HTC is erg vriendelijk en welwillend maar ze zijn bij GSMWeb te lei om maar iets voor hun klanten te doen.
Overigens wat er gebeurd is staat hier beschreven:
http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html
Weblog
Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!
Weblog
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
De hele bedoeling van sychroniseren is dat op beide apparaten de inhoud hetzelfde is.quote:ImPrEzA schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:27:
Ik weet niet helemaal of het hier thuishoort... maar het gaat wel om de TC.
Op één of andere manier synchroniseert Windows Mobile Apparaatcentrum de contacten van Outlook wel met de Cruise, maar andersom niet. Als ik dus in Outlook een contact verwijder, en ik sluit later de telefoon aan, dan is ie daar ook weg. Is dat te voorkomen? Vrij irritant... je zou denken dat er wel contacten worden toegevoegd, maar niet verwijderd.
Ik dacht dat het wellicht een oplossing was om in WM Apparaatcentrum (in Vista) de optie Contacten bij de instellingen gewoon uit te zetten, maar dan worden meteen alle contacten van de telefoon gehaald...
Wat dan weer het vervelende probleem oplevert dat zodra je de contacten weer terugsynchroniseert, bij oproepen nog steeds alleen de nummers staan.
Is daar geen beter werkende oplossing voor? Beetje crappy zo...
Niet gewoon bij start -->programma's ?quote:markjaco schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:22:
weet iemand wáár operamini wordt neergezet.
Ik heb het op mij TC geinstalleerd en het werkt, meteen na de installatie. Als ik opera dan afsluit kan ik het nergens meer terugvinden om het opnieuw te openen, ook niet als ik alle mappen van verkenner heb doorlopen.
Ik dacht dat er mogelijk iets fout was gegaan bij installatie, maar bij herinstallatie krijg ik de mededeling dat er al een versie van operamini actief is op mijn TC.
vreemd....
nope.....quote:
thanx!!quote:
CyberKieken wijzigde dit bericht 18-05-2008 18:42 (1%)
Reden: typo
Mits je de micro versie gebruikt.quote:CyberKieken schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:42:
Correctie: de Cruise is wel compatibel met SDHC, dus je kan kaartjes tot 32GB gebruiken...
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea