Reg. datum: 22 maart 2004
Wordt een nieuw moederbord in gezet, reparatie kan wel even duren vrees ik. Die van mij is al bijna 5 weken weg.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]quote:Mijn HTC Touch Cruise NL is defect, hoe laat ik deze repareren?
Door contact op te nemen met HTC.
Nederland: 0900-67662453
Belgie: 011-230447
De HTC Touch Cruise NL wordt na aanmelding thuis opgehaald, na herstelling wordt deze aan u retour gezonden.
WFvN wijzigde dit bericht 11-05-2008 22:49 (57%)
Weblog
Beter één geit in de hand dan de lucht van tien
Bij Ik had m'n eerste inkomende telefoontje. Dus ik klik op de 'send'-knop en hoor helemaal niets. Dus zette ik de handsfreespeaker aan en hoorde toen wel wat.quote:Niels_theun schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:47:
het is bij mij ook zover dat de telefoonspeaker het niet meer goed doet..hij geeft nog maar heel zacht geluid..dat was bij jullie ook het probleem?
Ben er bang voor ja.quote:ook blijft bij mij af en toe de uit/aan knop hangen, waardoor ik steeds meldingen krijg en mn verlichting vanzelf aangaat.
Dat wordt waarschijnlijk terugsturen..
WFvN wijzigde dit bericht 12-05-2008 10:41 (3%)
Weblog
je moet 020-7965399 hebbenquote:WFvN schreef op maandag 12 mei 2008 @ 10:38:
[...]
Bij Ik had m'n eerste inkomende telefoontje. Dus ik klik op de 'send'-knop en hoor helemaal niets. Dus zette ik de handsfreespeaker aan en hoorde toen wel wat.
Thuis nog wat aan het experimenteren gegaan maar het euvel deed zich niet voor tot eergisteren toen ik nog eens aan het proberen ging; gewoon met de vaste telefoon bellen naar m'n mobiel en omgekeerd.... geen geluid meer en sinds dien ook niet meer gehad.
Ik heb dus geen zacht geluid gehad (of het moet zo zacht geweest zijn dat ik het niet eens hoorde)
[...]
Ben er bang voor ja.
Ik ga morgen dat telefoonnummer uit m'n vorige post bellen want ik heb liever dat hij wordt opgehaald dan dat ik hem zelf opstuur.
Maar je bent nu al nummer 5 van wie ik weet dat die het speakerprobleem heeft!
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik had precies hetzelfde probleem gisteravond, maar een soft-reset lostte het in mijn geval wel op. Hoop alleen dat het niet vaker hoeft, het is ontzettend onhandig als je gebeld wordt...quote:WFvN schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:18:
Ik heb zojuist voor de zekerheid een hard reset uitgevoerd in de hoop dat het niet werken van het kleine speakertje voor telefoneren toch een softwareprobleempje was. Helaas nog altijd totaal geen geluid. Wel via de grote speaker en ook via het meegeleverde setje oortelefoons.
Dus ik ga overmorgen ook maar eens bezig met retour zenden van m'n toestel voor reparatie. Erg beroerd, met 2 weken al kaduuk
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Keep your fingers crossed...... maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen en dat ook jij eraan moet gelovenquote:Dav0s schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:37:
Ik had precies hetzelfde probleem gisteravond, maar een soft-reset lostte het in mijn geval wel op. Hoop alleen dat het niet vaker hoeft, het is ontzettend onhandig als je gebeld wordt...
THANXquote:geerttttt schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:53:
je moet 020-7965399 hebben
dat 0900 nummer werkt niet
Weblog
Hij werkt nog steeds, dus ik blijf stiekem hopen dat het bij die ene keer blijft, maar toch bedankt voor het nummerquote:WFvN schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:58:
[...]
Keep your fingers crossed...... maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen en dat ook jij eraan moet geloven
[...]
THANX
Ennuh.... Dav0s, jij kan daar dan ook gebruik van gaan maken.
Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!
Weblog
Bedankt! De gegevens (incl. het goede NL nummer van een paar posts later) staan verwerkt in de FAQ.quote:
www.DigitalRacing.nl
quote:brrrt schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:39:
[...]
Er staat ergens in dit topic dat iemand zijn bluetooth functie naar "telefoon" gezet heeft. Dan wordt de telefoon niet meer gezien als PDA maar als telefoon. Dat kan in de Registry veranderd worden.
Je moet daarvoor maar even in de Quicksearch zoeken
Omdat er niet verder gelezen wordt, en de vraag gewoon 2x terugkomt in 2 pagina's:quote:BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:57:
Ik heb een probleempje met het pairen van mijn bluetooth headset (Logitech). Dit werkte op mijn oude toestel (Orange SPV M500) perfect. Nu wil ik hem pairen met de HTC Touch Cruise, maar de TC kan de headset domweg niet vinden (no devices found). Mijn Sony Ericsson (T610) vind de headset wel.
Bluetooth werkt verder prima, heb er al diverse malen bestanden mee uitgewisseld met andere toestellen. Doe ik iets verkeerd?
Was best makkelijk te vinden, gelijk 2e post in de quicksearch.quote:ceekee schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:13:
[...]
Bedankt voor de hint, deze ga ik zeker proberen.
De hack gevonden in deel 1 ( voor de liefhebbers):
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn toestel, via bluetooth, gezien wordt als
telefoon ipv pda (sommige autoradio's bijv zoeken naar een telefoon en daarom
lukt het connecten niet altijd)? Ga naar de volgende registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS
en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C
(hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich
in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.
BeQuietAndDrive wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:16 (33%)
www.DigitalRacing.nl
quote:BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:57:
Ik heb een probleempje met het pairen van mijn bluetooth headset (Logitech). Dit werkte op mijn oude toestel (Orange SPV M500) perfect. Nu wil ik hem pairen met de HTC Touch Cruise, maar de TC kan de headset domweg niet vinden (no devices found). Mijn Sony Ericsson (T610) vind de headset wel.
Bluetooth werkt verder prima, heb er al diverse malen bestanden mee uitgewisseld met andere toestellen. Doe ik iets verkeerd?
Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is BRRRT, jouw oplossing gaat over een autoradio, terwijl BeQuietAndDrive het gewoon over een bluetooth headset heeft.quote:brrrt schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:45:
[...]
Omdat er niet verder gelezen wordt, en de vraag gewoon 2x terugkomt in 2 pagina's:
Ik dacht dat het om hetzelfde probleem ging. Zowel autoradio's als headsets zijn in de eerste instantie gemaakt voor telefoons, niet voor PDA's.quote:Bogey Dope schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:12:
Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is BRRRT, jouw oplossing gaat over een autoradio, terwijl BeQuietAndDrive het gewoon over een bluetooth headset heeft.
Over je probleem BeQuietAndDrive, volgens mij heeft je headset nog een 'link' met je oude toestel (oftewel ze zijn gepaired), probeer je headset eens te resetten.
Ik zou het in hetzelfde wijzigen en kijken of 't werkt.quote:BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:13:
Ik had die post wel gevonden, maar wist ik veel dat het ´omzetten van bluetooth naar telefoon´ hetgeen was wat ik zocht...
Bij mij staat bij COD key (HEX) trouwens een hele andere waarde by default, namelijk 5A020C in plaats van 120114. Waar moet ik het dan in wijzigen?
Same herequote:wakuwakuhullie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:
Ik heb ivm mijn bluetooth probleem gebeld met GSMWeb en kreeg het nummer van HTC.
Daar werd ik perfect geholpen, en werd erop gewezen dat mijn toestel een DOA was, 5 mei 2008 aangeschaft bij GSMWeb. Dit schijnt een Europese wet te zijn, binnen 30 dagen kun je hier gebruik van maken. De leverancier hoeft alleen maar het toestel in te nemen en een nieuwe te sturen.
En heb je ze dat ook laten doen?quote:GSMWeb wil hier niet aan mewerken, wat een !@#$%^^ zaak is dat, laatste keer dat ik daar iets koop en heb er nu al spijt van. Ik moet hem opsturen voor reparatie volgens hen, ze doen ook niet de moeite om even HTC te bellen, HTC heeft dit aangeboden en wilde GSMWeb uitleggen hoe de procedure dient te verlopen.
Weblog
Ja ik heb mijnen ook gekocht bij GSMWeb, maar ik vind dat ook maar een flutbedrijf. Slechte service en een vreselijk vreselijk VRESELIJK lelijke en onduidelijke website.quote:wakuwakuhullie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:
Ik heb ivm mijn bluetooth probleem gebeld met GSMWeb en kreeg het nummer van HTC.
Daar werd ik perfect geholpen, en werd erop gewezen dat mijn toestel een DOA was, 5 mei 2008 aangeschaft bij GSMWeb. Dit schijnt een Europese wet te zijn, binnen 30 dagen kun je hier gebruik van maken. De leverancier hoeft alleen maar het toestel in te nemen en een nieuwe te sturen.
GSMWeb wil hier niet aan mewerken, wat een !@#$%^^ zaak is dat, laatste keer dat ik daar iets koop en heb er nu al spijt van. Ik moet hem opsturen voor reparatie volgens hen, ze doen ook niet de moeite om even HTC te bellen, HTC heeft dit aangeboden en wilde GSMWeb uitleggen hoe de procedure dient te verlopen.
GSMWeb mag dan al 10 jaar bestaan met hun mooie kroontje op de website het is echter een organisatie die totaal niet meedenkt en ook niet wil meedenken met de klant.
Ik ga hem nu maar zelf brengen naar Hasselt ter reparatie, dan weet ik tenminste zeker dat hij goed aankomt.
Let dus op waar je je GSM aanschaft, betaal liever iets meer voor service en vor mij is GSMWeb nu DOA!!
Ja, ik heb dit ook gedaan. Ik heb gewoon htc gebeld (zie het nummer in een paar posts van mij terug of de startpost) en die hebben voor mij geregeld dat ik het kon opsturen naar belgie. Je hebt 1 jaar garantie bij HTC dus.quote:ice-penguin schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:34:
Anders ga ik eerst kijken of ik het kan afhandelen met HTC zelf. Weet iemand of je defecte TC's ook direct naar HTC kan sturen met een geldig aankoopbewijs?
Dat was 'm inderdaad. Thanks!quote:Bogey Dope schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:12:
[...]
[...]
Ik denk niet dat dit hetzelfde probleem is BRRRT, jouw oplossing gaat over een autoradio, terwijl BeQuietAndDrive het gewoon over een bluetooth headset heeft.
Over je probleem BeQuietAndDrive, volgens mij heeft je headset nog een 'link' met je oude toestel (oftewel ze zijn gepaired), probeer je headset eens te resetten.
www.DigitalRacing.nl
Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op je HTC toestel.quote:geerttttt schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Ja, ik heb dit ook gedaan. Ik heb gewoon htc gebeld (zie het nummer in een paar posts van mij terug of de startpost) en die hebben voor mij geregeld dat ik het kon opsturen naar belgie. Je hebt 1 jaar garantie bij HTC dus.
En als ik het goed zeker weet is dat toch maar 1 jaar.quote:Dennis_000 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:30:
[...]
Als ik me niet vergis heb je 2 jaar garantie op je HTC toestel.
quote:Uw toestel SN (serienummer) Registratiedatum Garantieperiode
HTC Touch Cruise HT813GEXXXX 5/10/2008 3/31/2008 ~ 6/30/2009
Weblog
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus