Ik ben ook in het bezit van de HTC Touch Cruise, wat mijn 2e pda phone is.
Verder een prima ding, niet te zwaar, niet te groot, heeft alles erin wat ik nodig ben (afgezien van goede drivers dan.. maarja).
Echter, over de bouwkwaliteit ben ik niet echt te spreken. Even om op te sommen wat er aan mankeert:
- Wifi schakelt automatisch uit of wil uberhaupt niet eens aan.
- FM Radio wil niet, hij opent de fm radio speler maar er gebeurt niks, uiteraard heb ik wel mijn oordopjes erin voor de ontvangst.
- Oordopjes geven geen geluid meer (dit niet in verband met het niet werken van de FM radio, want de fm radio deed het al langer niet meer). Nadat hij soms wat links of rechts stoorde als ik wat aan het stekkertje bewoog en later 1 oortje het niet meer deed doet nu geen van beide het meer.
Dit is allemaal gedurende de tijd dat ik hem heb (ongeveer 3 a 4 maanden nu) telkens erger geworden tot waar het nu is. Als voorbeeld merkte ik na een maand of 2 dus dat wifi heel af en toe uitviel, totdat hij nu dus soms uberhaupt niet meer aan wil.
Even voor de duidelijkheid, ik gebruik hem gewoon normaal, in mijn broekzak als ik niet thuis ben of op mijn bureau als ik wel thuis ben. Ik probeer er voorzichtig mee om te gaan en ben dan ook overtuigd dat de defecten aan de telefoon niet komen door eigen schuld.
Daarnaast is windows mobile nu ook niet echt alles, maar dat heeft niks met de telefoon te maken opzich en dat wist ik ook al van mijn vorige pda phone. Het is niet enorm snel, stabiel en gebruiksvriendelijk (vooral met je vingers)... Eigenlijk hoop ik ook dat google android populair gaat worden zodra het uitkomt en het uberhaupt gaat werken op de HTC TC.
Anyhow, morgen maar is HTC bellen denk ik, ik hoop niet dat ik hem lang kwijt ben... ik gebruik hem dagelijks.