Reg. datum: 20 oktober 2006
nu heb ik uit de TS nodata gedownload , maar hoe zet ik die naar mijn htc ? heb totaal geen ervaring met een pda dus een beetje een noob .
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 41 42 43 44 last
[Nieuw Topic]Cd die je erbij kreeg pakken, activesync installeren(voor XP, voor vista gebruik WindowsMobileDeviceCenter of iets in die richting), pak daarna de usb kabel die je erbij kreeg en gaan met die banaanquote:lumi schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:23:
ik heb gisteren mijn TC ontvangen . geweldig mooi toestel vind ik , en ben er zeer tevreden over .
nu heb ik uit de TS nodata gedownload , maar hoe zet ik die naar mijn htc ? heb totaal geen ervaring met een pda dus een beetje een noob .
Asus A6T: Mobile AMD Turion 64 TL52, 2GB DDR2, GeForce Go 7600 256MB, 100GB HD, Samsung 206bw 20"
activesync heb ik erop staan . maar ik weet alleen niet hoe ik bestanden handmatig overzet naar het toestel . en ik neem aan dat ik het bestand pas moet uitpakken op het toestel en niet met de pc ?quote:hellboy123 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:48:
[...]
Cd die je erbij kreeg pakken, activesync installeren(voor XP, voor vista gebruik WindowsMobileDeviceCenter of iets in die richting), pak daarna de usb kabel die je erbij kreeg en gaan met die banaan
Lekker is dat.... ik heb dus precies hetzelfde gehad. Nieuwe Usim en nog werkte het niet. Hi zei dat het aan mijn toestel lag. Vodaphone sim er in met data abo, en meteen werken he? Nogmaals bellen met Hi en zij eerst doen alsof je de zoveelste noob bent die er niks vanaf weetquote:Bogey Dope schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:39:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, en pas na heel veel telefoontjes naar de helpdesk van Hi waar ik alles deed wat zei me vertelde kwamen we erachter dat het probleem bij hen lag.
Dus bel de helpdesk nog eens en zeg dat je alles al hebt geprobeerd, de juiste instellingen staan erin maar toch krijg je geen verbinding.
Dan zal de helpdeskmedewerker het probleem met iemand van de technische dienst bespreken, die kijken naar jouw gegevens en voilla ze zien het probleem.
Bij mij hadden ze er 4 dagen! voor nodig om het één en ander te verbeteren en toen had ik wel GPRS.
Is het trouwens een nieuw abb van Hi, want dat was bij mij wel het geval.
je denkt iig goed! zet het .cab bestand op je telefoon en pak het uit met de verkenner. overigens kan je ook het ook met activesync installeren.. alleen doe ik dat nooitquote:lumi schreef op woensdag 30 april 2008 @ 10:36:
[...]
activesync heb ik erop staan . maar ik weet alleen niet hoe ik bestanden handmatig overzet naar het toestel . en ik neem aan dat ik het bestand pas moet uitpakken op het toestel en niet met de pc ?
low_n_slow wijzigde dit bericht 30-04-2008 10:59 (15%)
ok , het is gelukt . bedankt voor de uitleg .quote:KeesPr schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:08:
Bestand naar de map Temp kopieeren.
Dan via verkenner op de TC de map Temp openen en het progje installeren
ik wil het wel eens proberen, maar het installeren van het languagepack dutch werkt niet. Hij installeert alleen de layout, er is geen dictionary te vinden in de map dutch.. idee?quote:Eagle99 schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:41:
[...]
Het typen gaat geweldig. Op iedere knop staan meerdere letters/functies en door met je vingers te schuiven in de richting van de letter die je wilt hebben, wordt deze gekozen. Werkt voor mij veel beter dan PocketCM met die NL layout. Daar kreeg ik te vaak een e met een trema als ik een e wilde en de knopjes zijn te klein. Verder is de NL dictionary ook erg goed van TouchPal.
Hij werkt gewoon heel anders/lekkerder dan andere toetsenborden.
[afbeelding]
Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dO9bLCNP2RQ
Lees de handleiding ("http://www.cootek.com/V3Help/TouchPal3Manual.htm") eens door om te zien hoe je een taal installeert of wisselt....quote:tops schreef op woensdag 30 april 2008 ....
ik wil het wel eens proberen, maar het installeren van het languagepack dutch werkt niet. Hij installeert alleen de layout, er is geen dictionary te vinden in de map dutch.. idee?
joeriswa wijzigde dit bericht 30-04-2008 21:54 (6%)
Installeer Sprite Backup dat je op de cd bij je Cruise krijgt. Super programma waarmee je na een harde reset alles in één klap weer kan restoren. Het heeft mij al meerdere malen gered nadat ik wat had zitten uitproberen met nieuwe progjes enzoquote:peterbon schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 23:01:
Super, bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik mijn Cruise hard gereset en alle instellingen weer terug gezet, maar dat doe ik liever niet nog een keer.
http://www.cootek.com/V3Help/TouchPal3Manual.htm#22quote:tops schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:06:
[...]
ik wil het wel eens proberen, maar het installeren van het languagepack dutch werkt niet. Hij installeert alleen de layout, er is geen dictionary te vinden in de map dutch.. idee?
PDA versie. Zit overigens bij je TC als je hem koopt.quote:ik222 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:10:
Welke versie van TomTom is geschikt voor de TC. De mobile versie of de PDA versie? Zelf denk ik die laatste omdat de TC een Windows Mobile OS heeft net als een PDA maar ik weet dat niet zeker.
Ok bedanktquote:Eagle99 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:17:
[...]
PDA versie. Zit overigens bij je TC als je hem koopt.
ik222 wijzigde dit bericht 01-05-2008 11:24 (6%)
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33
Ok txnsquote:StanTheMan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:14:
Geen kaart, je krijgt een download van een stad erbij. De rest moet je kopen.
Compal HEL80 - Core 2 Duo T5600 - 80GB 7200rpm - 2048MB 667Mhz - GeForce 7600GO - WSXGA+ 1680x1050
Bedankt ...quote:Thanatoss schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:23:
S2U2 kan gewoon uit zichzelf geactiveerd worden. Dat hoef je niet handmatig te doen. Het slide2answer deel wordt pas geactiveerd als je caller ID enabled. Naar mijn idee is de telefoon echt waardeloos zonder deze functie.
had ik ook maar toen de language pack nogmaals gedraaid en daarna de cruise uit gezet en na een paar minuten weer aan en toen deed de dictionary het welquote:tops schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:06:
[...]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC Touch Cruise - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 41 42 43 44 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona