Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Bogey Dope schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:37:
[...]

Bestel alvast maar een nieuwe op het internet, ......,
Dat is niet nodig, even een goed sopje maken en beide zijden goed afwassen.
Zorg ervoor dat er geen vouwen in komen want die gaan er niet meer uit.
Na het soppen de protector even afschudden (anders is hij te nat) en dan op de het scherm leggen van onder naar boven, en positioneren.
Daarna met een pasje met een (zak) doek de luchtbellen en de resten sop van onder af weg schuiven. (zoals met een raamtrekker) Hierbij de protector wel vast houden anders heb je kans dat hij verschuift.
Gelijk droog maken!!

Gaat prima op deze manier.
Succes,

Reg. datum: 19 oktober 2004

quote:
brrrt schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:11:
Ik ga er niet van uit dat er nu al een opvolger bekend zou zijn. Lijkt me nogal slecht, deze telefoon is net op de markt (en nog niet eens overal even goed leverbaar).
Bedenk wel dat het bijna 2 jaar duurde voordat de TyTN opgevolgd werd, en dat deze telefoon ook ruim een jaar na de introductie van de p3300 en de p3600 kwam. Het zal dus nog zeker een jaartje duren vorodat ze met een nieuw toestel komen :)
Ah ok. Helemaal duidelijk.

Ik kwam hierop vanwege een vriend die zei dat er nieuwe modellen aan zitten te komen met een nog hogere resolutie ofzoiets... En dat het daarom de moeite waard zou zijn om dat even af te wachten.
Maar nu weet ik dus niet of hij het over een specifiek model van HTC had, of dat ie het over een algemene ontwikkeling in de pda wereld had.

Maargoed... nu ik dit type bedenk ik me net dat je wel jaren kan wachten.. er komt toch altijd wéér iets nieuws.

topch bedankt voor je reply.

Reg. datum: 28 september 2003

Er komen (op korte termijn) opvolgers voor de TyTN II en de HTC Touch. (link)
Deze zijn m.i. best de moeite waard om op te wachten.
Naar alle waarschijnlijkheid worden ze op 6 mei a.s. gepresenteerd.
De echte release zal dan niet lang op zich laten wachten.

De Diamond lijkt best veel op de Touch Cruise m.i.

Trust me.. I know what I'm doing.. ;-)

Nouw heb ik eergister net de htc touch cruise na 4 maanden sparen. :P

ik heb dus iets veranderd ofzo.
In mijn contactlijst heb ik niet meer het alfabet naast de contacten, alleen maar een scrollbar.

Wanneer ik in opties, laat alfabet zien, aanzet. Dan komt er alleen boven in het alfabet.
Hoef krijg ik weer de letters ernaast ipv scrollbar?

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
DNA_Saint schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:58:
In mijn contactlijst heb ik niet meer het alfabet naast de contacten, alleen maar een scrollbar.

Wanneer ik in opties, laat alfabet zien, aanzet. Dan komt er alleen boven in het alfabet.
Dat alfabet naast de contacten heet Random Access. Kijk even hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355277

Waar is je puntmuts?

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
ReVolpe schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:27:
Er komen (op korte termijn) opvolgers voor de TyTN II en de HTC Touch. (link)
Deze zijn m.i. best de moeite waard om op te wachten.
Naar alle waarschijnlijkheid worden ze op 6 mei a.s. gepresenteerd.
De echte release zal dan niet lang op zich laten wachten.

De Diamond lijkt best veel op de Touch Cruise m.i.
Reken daar maar niet op. Voor Q3, misschien zelfd Q4 liggen de nieuwe telefoons niet in de winkel.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Reg. datum: 20 januari 2004

wow..mogen ze snel met die diamond komen, want kan volgende maand me abonnement verlengen
en op www.theunwired.net/?item=...ategory=02-pocket-pc-news lijkt ie best wel op de samsung u700

quote:
DNA_Saint schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:58:

Daar heb ik regelmatig last van. Bij mij wordt het echter opgelost door 'contacten' af te sluiten (dus ook in taskmanager afsluiten), dan werkt het bij mij meestal weer. Heel af en toe is een soft-reset nodig om het random access balkje weer terug te krijgen.
iets raars:
steeds als ik met de USB kabel heb gesynchroniseerd tussen mijn htc en mijn laptop kan hij daarna mijn draadloze thuisnetwerk niet meer "zien" ik zie de wifi's van de hele buurt, maar niet die van mijzelf. Pas als ik mijn router (Sitecom) reset (stekker erut - stekker erin) werkt alles weer.
Is hier een logische verklaring voor? en veel belangrijker: een mogelijke oplossing?

de computer waar je em op aansluit, is die ook draadloos verbonden met dezelfde router?
De TC krijgt namelijk ook internet via de usb kabel.
Misschien dat het een comflict geeft omdat de TC dan 2 keer met hetzelfde netwerk verbonden is.

dat zou het kunnen zijn idd. ik zou dus vóór het aansluiten op de laptop wifi moeten uitzetten?

Dat is te proberen, je zou ook wifi op de telefoon uit kunnen zetten, dan heb je op zowel de laptop als de telefoon internet.

quote:
markjaco schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 08:40:
iets raars:
steeds als ik met de USB kabel heb gesynchroniseerd tussen mijn htc en mijn laptop kan hij daarna mijn draadloze thuisnetwerk niet meer "zien" ik zie de wifi's van de hele buurt, maar niet die van mijzelf. Pas als ik mijn router (Sitecom) reset (stekker erut - stekker erin) werkt alles weer.
Is hier een logische verklaring voor? en veel belangrijker: een mogelijke oplossing?
Had ik ook: zelfs m'n andere pc in het netwerk kon dan de router niet meer vinden. Ik heb toen in Instellingen / Verbindingen bij "Usb aan PC" het vinkje weggehaald en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.

quote:
asje62 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:46:
[...]

Had ik ook: zelfs m'n andere pc in het netwerk kon dan de router niet meer vinden. Ik heb toen in Instellingen / Verbindingen bij "Usb aan PC" het vinkje weggehaald en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.
thanx! :)

Reg. datum: 27 april 2008

Heb gisteren TomTom op cruise gezet
Iedere keer als systeem wordt gereset start TT automatisch op.
Wil graag zelf kunnen bepalen op welk moment ik TT wil gebruiken of niet.
Iemand een idee ?

ARM processors zoeken automatisch op de storagecard in de map 2577 naar een autorun. Dit zal ook wel op jouw geheugenkaartje staan. Verwijder de map (er staat niets in dat je nog nodig hebt) en TT start niet meer automatisch op
Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Thanatoss schreef op zondag 27 april 2008 @ 16:11:
ARM processors zoeken automatisch op de storagecard in de map 2577 naar een autorun. Dit zal ook wel op jouw geheugenkaartje staan. Verwijder de map (er staat niets in dat je nog nodig hebt) en TT start niet meer automatisch op
Windows mobile doet dat bij het opstarten, heeft niets met de processor te maken hoor.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Uiteraard voert het OS de applicatie uit maar de map 2577 is specifiek voor ARM processors, en dus afhankelijk van het type telefoon. Dat wilde ik er voor de volledigheid bij vermelden mocht het gelezen worden door gebruikers van andere telefoons.
Reg. datum: 01 december 2007

quote:
RgR schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:23:
Ik ben sinds een paar dagen ook een gelukkige eigenaar. Alleen heb ik volgens mij meteen al een klein defect: mijn MicroSD-kaartje floept er de hele tijd uit. Als ik het kapje er overheen sluit dan blijft hij wel zitten en wordt hij ook wel herkend, maar als ik het kapje er af haal dan springt het kaartje er ook meteen weer uit. Als ik hem er weer in probeer te klikken blijft hij soms even op zijn plek zitten, maar bij de minste of geringste beweging klikt hij weer los.

Of hoort het zo dat je het kaartje echt met het klepje moet vastzetten?
Ja, ik heb dus exact het zelfde! Volgens mij moet het kaartje vast blijven zitten en betreft dit een fabricage fout. Ik ga hem terug sturen. Wat heb je hier mee gedaan?

Reg. datum: 27 april 2008

quote:
TomTom werkt nu precies zoals ik dat wil
bedankt

quote:
e_broer schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 13:14:
[...]

Weet iemand of dat aan- en uitzetten ook hardwarematig of op een andere manier structureel te verhelpen is of dat er nog andere oplossingen zijn? 8)7
Dit is een gekend probleem en is hier al tig keren aan de beurt geweest en is volgens mij het enige echte minpunt aan de Cruise.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg gezien ik de camera maar sporadisch gebruik. Een echte digitale camera blijft aan te raden voor fotografie.

quote:
roro schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:14:
Heb gisteren TomTom op cruise gezet
Iedere keer als systeem wordt gereset start TT automatisch op.
Wil graag zelf kunnen bepalen op welk moment ik TT wil gebruiken of niet.
Iemand een idee ?
Bij mij hetzelfde probleem..
quote:
Heb de map 2577 verwijderd, nu krijg ik TT niet meer opgestart. Krijg bij het opstarten de juridische kennisgeving en daarna de melding Kies een kaart > 'geen kaarten gevonden'
Ook de 'shortcut' in 'vandaag' is verdwenen.

Wie weet een oplossing?

[
Heb de map 2577 verwijderd, nu krijg ik TT niet meer opgestart. Krijg bij het opstarten de juridische kennisgeving en daarna de melding Kies een kaart > 'geen kaarten gevonden'
Ook de 'shortcut' in 'vandaag' is verdwenen.

Wie weet een oplossing?
[/quote]

Map even weer terug zetten.
Dan Bluetooth uitschakelen (raar maar waar): istellingen->verbindingen->bluetooth->modus->vinkje weg bij inschakelen.

Wederom 2577 verwijderen
Daarna moet hij het doen.

Je kunt daarna ook gewoon BT weer aanzetten.

Succes,

Misschien iets voor de starttopic?

:D
Reg. datum: 16 juli 2003

Ik weet het niet, maar horen vragen als "mijn TomTom start niet, hoe installeer ik extra kaarten in TomTom, waarom werkt mijn [vul willekeurige tomtom kaart in] niet?" niet in het "Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2" thuis?
/bitchmode off

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws